Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Кобрендинг – це простими словами спосіб збільшення продажів, інструмент посилення впливу на цільову аудиторію і розвитку бренду. Він допомагає підвищити обізнаність клієнтів, зменшити індивідуальні ризики і збільшити дохід компаній-партнерів.
стимулює зростання відразу декількох брендів, які об'єднали зусилля;
допомагає створити ефективнішу маркетингову стратегію;
підвищує капіталізацію брендів.
Ко-маркетинг виникає, коли дві компанії вирішують запустити спільну рекламну кампанію, не обов'язково пропонуючи новий фізичний продукт або послугу. Наприклад, стримінговий сервіс музики може домовитися з автовиробником. Партнери використовуватимуть рекламу для висвітлення можливостей стримінгового сервісу з одного боку та якості звукової системи автомобіля – з іншого.
Кобрендинг – процес партнерства для створення нового проєкту. Наприклад, бренд шоколадних батончиків домовляється з виробником морозива про виготовлення нового виду морозива зі смаком цукерок. Інший приклад кобрендингової програми: об'єднання GoPro і Red Bull для запису виступів спортсменів екстремальних видів спорту.
Маркетологи розрізняють товарний кобрендинг та послуг. А ще поділяють програми за особливостями співробітництва: інгредієнти в одній ніші, об'єднання локальних брендів з національними, спільне підприємство і спонсорство.
Кобрендинг інгредієнтів виникає, коли компанії співпрацюють з огляду на сумісні продукти. Наприклад, колаборація Dell + Intel у створенні комп'ютерної техніки, суміш для брауні Betty Crocker's + шоколадний сироп Hershey's.
Кобрендинг із глобального на локальний — глобальні бренди співпрацюють з локальними, щоб охопити місцеву аудиторію, а локальні з глобальними — для пошуку клієнтів в усьому світі.
Спільне підприємство або композитний кобрендинг є об’єднанням двох або більше відомих компаній з метою запуску нового продукту або послуги, які не могли б існувати окремо. Наприклад, стримінгова платформа з кіностудією об'єднуються для створення і прокату фільмів і телешоу.
Кобрендинг декількох спонсорів відбувається, коли дві чи більше компанії об'єднуються для обміну технологіями і рекламними заходами, наприклад, на спортивних івентах або під час концертів. Зазвичай кожен з брендів збільшує продажі і підвищує впізнаваність.
Ко-продукти та послуги простіше просувати, якщо об'єднати ресурси декількох компаній.
Найчастіше співпраця двох компаній призводить до зростання довіри, збільшення продажів, розширення клієнтської бази і поділу ризиків.
Крім того:
Завдяки кобрендингу компанії підігрівають інтерес покупців, підвищують їхню лояльність і зміцнюють імідж.
Бізнес налічує тисячі прикладів успішного поєднання маркетингових зусиль двох брендів.
Найвідоміші з них:
Важливо: для успішного кобрендингу обидві компанії мають розробити і запропонувати цінний меседж та ідею. Крім того, цінності і особливості продуктів різних брендів не повинні суперечити один одному.