→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Кобрендинг

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Кобрендинг

Що дає кобрендинг

Кобрендинг – це простими словами спосіб збільшення продажів, інструмент посилення впливу на цільову аудиторію і розвитку бренду. Він допомагає підвищити обізнаність клієнтів, зменшити індивідуальні ризики і збільшити дохід компаній-партнерів.

А ще кобрендинг:

  • стимулює зростання відразу декількох брендів, які об'єднали зусилля;

  • допомагає створити ефективнішу маркетингову стратегію;

  • підвищує капіталізацію брендів.

kobrending

Чим кобрендинг відрізняється від ко-маркетингу

Ко-маркетинг виникає, коли дві компанії вирішують запустити спільну рекламну кампанію, не обов'язково пропонуючи новий фізичний продукт або послугу. Наприклад, стримінговий сервіс музики може домовитися з автовиробником. Партнери використовуватимуть рекламу для висвітлення можливостей стримінгового сервісу з одного боку та якості звукової системи автомобіля – з іншого.

Кобрендинг – процес партнерства для створення нового проєкту. Наприклад, бренд шоколадних батончиків домовляється з виробником морозива про виготовлення нового виду морозива зі смаком цукерок. Інший приклад кобрендингової програми: об'єднання GoPro і Red Bull для запису виступів спортсменів екстремальних видів спорту.

kobrending

Види кобрендингу

Маркетологи розрізняють товарний кобрендинг та послуг. А ще поділяють програми за особливостями співробітництва: інгредієнти в одній ніші, об'єднання локальних брендів з національними, спільне підприємство і спонсорство.

Кобрендинг інгредієнтів виникає, коли компанії співпрацюють з огляду на сумісні продукти. Наприклад, колаборація Dell + Intel у створенні комп'ютерної техніки, суміш для брауні Betty Crocker's + шоколадний сироп Hershey's.

Кобрендинг із глобального на локальний — глобальні бренди співпрацюють з локальними, щоб охопити місцеву аудиторію, а локальні з глобальними — для пошуку клієнтів в усьому світі.

Спільне підприємство або композитний кобрендинг є об’єднанням двох або більше відомих компаній з метою запуску нового продукту або послуги, які не могли б існувати окремо. Наприклад, стримінгова платформа з кіностудією об'єднуються для створення і прокату фільмів і телешоу.

Кобрендинг декількох спонсорів відбувається, коли дві чи більше компанії об'єднуються для обміну технологіями і рекламними заходами, наприклад, на спортивних івентах або під час концертів. Зазвичай кожен з брендів збільшує продажі і підвищує впізнаваність.

kobrending

Переваги кобрендингу

Ко-продукти та послуги простіше просувати, якщо об'єднати ресурси декількох компаній.

Найчастіше співпраця двох компаній призводить до зростання довіри, збільшення продажів, розширення клієнтської бази і поділу ризиків.

Крім того:

kobrending

комбіновані маркетингові і рекламні кампанії, засновані на великих бюджетах, збільшують охоплення, зокрема в новій демографічній групі, і доходи від продажу;

kobrending

охоплення більшої аудиторії обходиться кожному з брендів дешевше;

kobrending

колаборації розширюють ринок;

kobrending

бренди використовують загальний резерв талановитих менеджерів;

kobrending

донорські компанії отримують прибуток від роялті;

kobrending

ризики поділяються між усіма партнерами.

Завдяки кобрендингу компанії підігрівають інтерес покупців, підвищують їхню лояльність і зміцнюють імідж.

kobrending

Приклади успішного кобрендингу

Бізнес налічує тисячі прикладів успішного поєднання маркетингових зусиль двох брендів.

Найвідоміші з них:

kobrending

Майкл Джордан & Nike – продукт Air Jordan;

kobrending

Starbucks & Spotify – перша у світі музична екосистема;

kobrending

Apple & Mastercard – кампанія Apple Pay;

kobrending

Amazon & American Express – картка Amazon Business American Express;

kobrending

Глобальний фонд та GAP – кампанія PRODUCT (RED) для боротьби зі СНІДом в Африці;

kobrending

Bonne Belle і Dr. Pepper – бальзам для губ зі смаком полуниці, лимона і яблука;

kobrending

BMW & Louis Vuitton – спортивний автомобіль і ексклюзивна колекція валіз для комфортних подорожей.

Важливо: для успішного кобрендингу обидві компанії мають розробити і запропонувати цінний меседж та ідею. Крім того, цінності і особливості продуктів різних брендів не повинні суперечити один одному.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5