Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Дескриптор (від латинського "descriptor" - описувати, описує) - слово чи словосполучення, яке служить для опису змісту документа. Також «дескриптором» називають слово або характерну ознаку, яку використовують для ідентифікації об'єкта.
У маркетингу «дескриптором» називають:
Нижче варіанти застосування терміна.
Найчастіше поняття «слоган» і «дескриптор» використовують як взаємозамінні визначення. Однак слоган - це коротка фраза, яка транслює повідомлення бренду аудиторії, "перше слово" у його діалозі з потенційними клієнтами. Завдання слогана — передати філософію бренду, створити образ продукту та підвищити їхню впізнаваність.
Дескриптор, на відміну від слогана, не містить метафор або рим, що запам'ятовуються. Це ідентифікатор, який пояснює, у якій галузі та на яких продуктах спеціалізується компанія, якщо цю інформацію не передають назву та слоган.
Завдання дескриптора – познайомити аудиторію з компанією, брендом, продуктами та послугами. Він не обов'язково повинен легко запам'ятовуватися, проте має настільки чітко передавати суть бренду, щоб споживачі з першого разу фіксували у свідомості його спеціалізацію.
В даному випадку дескриптори - це характеристики клієнтів, які мають достатні ознаки для поділу ринку. Маркетологи використовують для сегментації споживачів такі дескриптори:
Netflix, стрімінговий сервіс з більш ніж 221 мільйоном зареєстрованих передплатників по всьому світу, ділить клієнтів за демографічними, поведінковими та психографічними ознаками. Основу клієнтської бази сервісу становлять підлітки, молодь, сім'ї із середнім рівнем доходу. Сегментація клієнтів Netflix здійснюється автоматично на основі дескрипторів за допомогою штучного інтелекту та 'achine learning.
Для тексту, що продає, важливо, щоб користувач швидко зрозумів, на який сайт потрапив, що пропонує бренд, яку вигоду він може отримати. Саме на ці запитання відповідає дескриптор. Найчастіше дескриптор розміщують у верхній частині сторінки, поряд із логотипом та назвою сайту.
Приклад вдалого дескриптора - Laba - це міжнародна бізнес-школа. Вже 7 років ми допомагаємо професійно розвиватись. У нас виходить» на сайті, який пропонує онлайн-курси для менеджерів, директорів, HR-фахівців, маркетологів та аналітиків.
При створенні дескриптора, на відміну від слогана, не потрібен прояв креативу, проте він залучає клієнтів так само ефективно. Щоб дескриптор розкривав суть бренду та продукту, необхідно:
Наприклад, інтернет-магазину елітного взуття недостатньо вказати «Магазин взуття». Щоб позиціонувати ресурс як магазин продукції вищої якості, краще написати «Взуттєвий бутік» — так він виділиться серед конкурентів. Також дескриптор повинен відображати конкурентні переваги компанії, наприклад, широкий асортимент продуктів.