→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Брендоманія

16 Січня

Домашній затишок за методом Фрекен БОК: історія українського бренду

Яскрава Фрекен Хільдур Бок відома за романами Астрід Ліндгрен як домробітниця сім'ї Свантесонів, яка наглядає за господарством та дитиною. У країнах СНД цей персонаж набув популярності завдяки образу «домомучительки» у відомому радянському мультфільмі «Малюк і Карлсон».
15 Січня

Red Bull: як воду з цукром і кофеїном перетворили на бренд, який «дає крила»

20 століття подарувало нам безліч іменитих світових брендів. Oreo стали улюбленими печивами кожної родини Америки, Pringles – найкращими «консервованими» снеками, а Red Bull – легальним допінгом для екстремальних спортсменів.
15 Січня

Google: історія розвитку «короля пошуку»

Google обробляє понад 150 млн пошукових запитів на день, а точна та моментальна видача результату зробила пошуковик найпопулярнішим сервісом.
12 Січня

Dolce&Gabbana: як знамениті дизайнери вчили жінок носити чоловічий костюм

Знаменитий італійський бренд люксового сегменту Dolce&Gabbana вплинув на індустрію дизайну. У 2002 році будинок моди відтворив попит на корсети, а також подарував світу порвані джинси, сукню-бюстьє та інтерес до анімалістичного принту.
11 Січня

Бренд Armani – багатогранність і сувора елегантність

Багатогранний бренд Armani наголошує на елегантності. Витонченість простежується у всіх речах, незалежно від колекції та її стилю. Тут поєднуються практичність та розкіш, простота та естетика.
11 Січня

Moncler: як пуховик став люксовим одягом

Moncler є брендом верхнього одягу від кутюр та будинком моди класу люкс. Відомий своїм високоякісним спортивним одягом, теплими куртками та гірськолижними костюмами. Представлений у багатьох країнах світу і вважається одним із найвідоміших у своєму сегменті.
11 Січня

Calvin Klein – батько «кельвінсів» і стилю унісекс

Calvin Klein – відомий fashion-бренд сегмента люкс. Заснований у 1968 році Кельвіном Річардом Кляйном, який буквально здійснив революцію у модній індустрії. Основна його заслуга в тому, що він зробив дотепний повсякденний одяг.
11 Січня

Бренд Off-White: сіра зона між білим і чорним

Off-White – італійський виробник вуличного одягу преміум-класу. Засновник Вірджіл Абло визначив свій бренд як сіру зону між білою та чорною або ланку, яка пов'язує преміальну та вуличну моду, дозволяє досягти гармонії між двома крайнощами.
11 Січня

“Яготинське”: від регіонального виробника до національного бренду

Бренд «Яготинське» став відомим у тому числі завдяки фальсифікаторам. З 2000 по 2001 рік розпочалися масові підробки «Яготинського» олії – візитної картки компанії. Подейкували, що в приватних гаражах і підвалах встановлювали автомати АРМ, які упаковували всілякі олії невідомого походження у фольгу Яготинське. Підробку виявили, коли почали надходити скарги від покупців. Тоді представники виробника знайшли вихід із ситуації – створили брикет оригінальної форми за допомогою ексклюзивного автомата, виготовленого за німецькою ліцензією.
11 Січня

Бренд кетчупів Торчин, який підкорив серця українців

За 25 кілометрів від міста Луцьк, у селищі міського типу Торчин, нідерландський інженер-хімік заснував підприємство з виробництва мінеральної води. Так розпочалася історія відомого українського бренду холодних соусів «Торчин».
11 Січня

Як «Чумак» бореться за лідерство на ринку томатних паст в Україні

Раніше в нормативних документах держдепартаменту контролю якості не використовувалося слово «кетчуп» – у реєстрі харчових продуктів натомість застосовувалося поняття «томатний соус». Проте бренд «Чумак» змінив правила та домігся запровадження терміну «кетчуп» у державну документацію. Він став першим кетчупом в Україні та швидко заволодів ринком.
10 Січня

Barbie – лялька, яка втілює мрії в реальність

Немає більш відомої та популярної ляльки, ніж Барбі. Цього року їй виповнюється 63 роки, але вона, як і раніше, залишається улюбленою іграшкою дівчаток у всьому світі. За довге життя бренд-персонаж Barbie встиг змінити безліч стилів, зіграти різні ролі, стати героїнею кількох мультфільмів, зокрема в «Історії іграшок 3: Велика втеча». Знаменита лялька визнана символом ХХ століття і продовжує завойовувати серця нових шанувальниць.
10 Січня

Hello Kitty: історія про те, як біла кішечка полонила серця і уми мільйонів

Яскравий і всюдисущий образ, мила мордочка, симпатичне та чарівне кошеня – так можна описати бажаний багатьма та популярний у всьому світі бренд «Hello Kitty».
10 Січня

Kinder Pingui – рекламні персонажі, які зробили батончик популярним

Напевно, кожен не тільки чув, але й пробував смакоти такого знаменитого бренду як Kinder. Найвідоміша насолода – це, звичайно ж, шоколадні яйця з іграшкою всередині, які так люблять діти і навіть деякі дорослі.
10 Січня

McDonald’s чи Burger King – хто крутіший у сфері фастфуду

Фастфуд давно завоював серця людей різного віку. Іноді навіть складно уявити посиденьки з друзями чи сімейні прогулянки без бургера та картоплі фрі.