Брендоманія
30 Січня
Як Milka стала ліловою: все про персонажа бренду шоколаду Mondelez
Лілова корова займає почесне місце серед найвідоміших талісманів всесвітніх брендів. У 2019 році Milka з $12 мільярдами валових продажів утримує третю позицію після таких «монстрів» кондитерського ринку, як Mars та Ferrero. За даними компанії Mondelez, кожну третю продану в Україні плитку шоколаду загорнули в упаковку із зображенням «Милки».
24 Січня
Історія Valentino: італійський стиль з акцентом на жіночність
Валентино Гаравані – одне з найвідоміших імен у сучасній fashion-індустрії. А модний бренд Valentino входить до числа 14 найбільш відомих у Європі.
23 Січня
Бренд “Слов’яночка”: безкомпромісна якість і традиційний смак молочної продукції
Безтурботна дівчинка з вінком на голові поступилася місцем дорослій привабливій захисниці роду. Так молочний бренд «Слов'яночка», що полюбився багатьом українцям, змінив своє позиціонування та зовнішній вигляд. Йому довелося зростати і змінюватись, як і його цільової аудиторії. Єдине, що залишилося незмінним, – смак і якість продукції.
23 Січня
Versace: як стати улюбленим брендом знаменитостей і нуворишів
Versace – один із найзнаменитіших модних будинків. Компанію заснував Джанні Версаче (Giovanni Maria Versace) – син дизайнера та кравчині з Калабрії, який підкорив своїм талантом увесь світ.
23 Січня
Історія Mercedes: від триколісної самохідки до розкішних автомобілів
У світі представницького автопрому відомо небагато брендів, які здійснили справжній прорив та підкорили серця мільйонів. Але саме компанія Mercedes, заснована понад 130 років тому, подарувала світові перший автомобіль, а потім презентувала авто преміум-класу.
23 Січня
Історія Ford: як бренд трансформував авторинок США і весь світ
На початку XX століття автомобіль був “іграшкою для багатих”. Практично всі моделі коштували дорого і були складними виробами, керувати якими міг тільки спеціально підготовлений шофер.
23 Січня
Як Tesla просуває електрокари і перетворює факапи на золото
Tesla – інноваційна компанія: вона розвиває технологію автопілота, AI, ставить рекордні показники електрокарів та продає свої автомобілі не в салонах, а на веб-сайті. Компанія – електричний піонер у сфері. Якщо запитати у перехожого, який електрокар він знає, швидше за все відповідь буде Tesla.
18 Січня
Історія FedEx: ризик, розширення послуг та інновації
FedEx – одна з чотирьох глобальних компаній-лідерів у сфері доставки вантажів. Працює у 220 країнах, займає 70% ринку США та Канади, а також суттєву частину ринку Європи та Азії. Пріоритетні напрямки в роботі компанії – кур'єрська доставка та авіаперевезення великогабаритних важких вантажів.
18 Січня
Nutella: історія створення популярної шоколадної пасти
«Чим був би світ без Нутелли?» – Так звучить слоган відомого бренду. І це не просто слова. Коханого мільйонами ласощів могло ніколи й не бути, якби не вдалий збіг обставин.
17 Січня
Блакитна мрія: головні дати і факти з історії ювелірного бренду Tiffany & Co
Сьогодні Tiffany – це холдинг, головною компанією якого залишається Tiffany & Co. Окрім виготовлення та продажу ювелірних виробів, що становлять понад 82% продажів, компанія випускає годинник, парфуми, аксесуари з колекції home, вироби з порцеляни та кришталю. Холдинг володіє більш ніж 200 бутіками та торговими точками по всьому світу. Загальна кількість співробітників компанії – понад 8 тис осіб.
17 Січня
Swarovski: екскурс у 127-річну історію легендарного бренду
1891 року австрійський інженер Даніель Сваровскі винайшов електричний шліфувальний верстат. Він працював із ювелірною точністю. А через чотири роки майбутній засновник «кристальної імперії» переїжджає з рідної Богемії до невеликого тірольського села і відкриває фабрику з огранювання кристалів.
17 Січня
Cartier – розкішна елегантність у світі ювелірних виробів
За 170-річну історію Будинок Картьє створив багато розкішних витворів. Більшість із них гідні бути експонатами в музеях та палацах, прикрашати царських осіб, впливових, знаменитих та сильних світу цього. Багато старовинних виробів регулярно виставляються на різних виставках, уособлюючи виняткову майстерність ювеліра та дух вічності.
17 Січня
Pandora – незабутні моменти в житті кожної жінки
Багато жінок мріють бути красивими, спокусливими та привабливими, і багато брендів прагнуть задовольнити цей запит. Але є одна ювелірна марка, яка пішла далі і дала їм набагато більше ніж красиві та стильні прикраси.
16 Січня
Носить не тільки диявол: історія бренду Prada
Внучка засновника модного будинку Міучча Прада ходить по тонкій межі між високою модою та «потворним шиком». Покази Prada – майже завжди шок. Як зауважив у статті для The Independent модний журналіст, письменник і критик Олександр Ф'юрі, «Заздалегідь провокаційний нейлон Bri-Nylon, в'язані гачком колготки та каблуки-унітази вплинули на спосіб життя цілих поколінь».
16 Січня
Balenciaga: краса на межі потворності
Крістобаля Баленсіагу називали Майстром, а його модний будинок Balenciaga – розкішним, нестандартним, що руйнує всі канони моди. Модельєр завжди ігнорував правила паризького Синдикату високої моди, тому його речі ніколи не зважали на кутюр, але це не завадило бренду стати популярним і улюбленим багатьма.