Брендоманія
28 Лютого
Честер Гепард – бренд-персонаж фірмових закусок Cheetos від Frito-Lay
Chester Cheetah набув популярності в 1986 році після появи в анімаційних рекламних роликах кукурудзяних паличок із сиром Cheetos. Честер миттєво став хітом, і з того часу нерозривно пов'язаний із продуктом бренду. Серед мультяшних талісманів харчових продуктів він постійно знаходиться у верхньому ешелоні.
28 Лютого
Як Юлій Прінглс перетворив смажені скибочки картоплі на світовий бестселер
Julius Pringles входить до десятки найвідоміших бренд-персонажів у світі. У нього чепурний червоний метелик і розкішні вуса. Колись його голову прикрашала пишна каштанова шевелюра, але й без неї Юлій не втратив своєї чарівності.
28 Лютого
Лисичка Фоксі – рудий бренд-персонаж компанії «Фокстрот»
У компанію «Фокстрот» входять 162 супермаркети електроніки у 90 містах України, а також популярний інтернет-магазин. За підсумками 2021 року foxtrot.ua знаходиться у трійці рейтингу RDB Awards серед рітейлерів у сегменті техніки та електроніки. Журнал «Влада та гроші» вніс «Фокстрот» до ТОП-50 компаній, які минулого року справили найбільший вплив на розвиток економіки України.
28 Лютого
Кролик Квікі – несерйозний талісман серйозного бренду
Важко знайти людину, яка жодного разу не куштувала готових сніданків і не пила какао з логотипом Nesquik і кроликом на упаковці. Продукти бренду незмінно посідають найвищі позиції в рейтингах популярності.
28 Лютого
Клоун Ronald McDonald: популярніший тільки Санта-Клаус
McDonald's — один із найвідоміших брендів та найбільших у світі мереж ресторанів швидкого харчування. Виторг компанії в другому кварталі 2021 року зріс на 57% — до $5,9 мільярдів. Під торговою маркою McDonald's працює понад 37,8 тисяч ресторанів у 120 країнах світу.
28 Лютого
Кіт Матроскін – бренд-персонаж «Простоквашино»
У бренд-персонажі «Простоквашино» компанії «Данон» зійшлося все: любов до молока, котів та мультфільмів. У рейтингу російського сайту Culture Матроскін посідає четверте місце серед зірок студії “Союзмультфільм”.
26 Лютого
Як Динозаврик Dino випередив конкурента
До появи Динозаврика Діно на ринку дитячих молочних продуктів безроздільно правил «Вімм-Білль-Данн» з «Агушею» та «Рудим Апом». Популярна торгова марка, солідний бюджет на просування та повну відсутність конкурентів відкривали перед російським виробником перспективні перспективи.
26 Лютого
Пінгвін Tux – бренд-талісман операційної системи Linux
За легендою, одного разу в зоопарку пінгвіня вкусив за палець творця ОС Linux Лінуса Торвальдса і заразив його рідкісною і маловивченою хворобою «пінгвініт». Любов до пінгвінів, один із проявів хвороби, спричинила вибір смішного пінгвіненка як талісмана бренду.
26 Лютого
Червоний та Жовтий – персонажі M&M’s, дружба яких зробила бренд успішним
M&M's – це різнокольорові маленькі шоколадні цукерки, покриті глазур'ю, які випускає компанія Mars Incorporated. Від решти смакот такого типу їх відрізняє фірмова літера «М» на кожному дражі.
26 Лютого
Mr. Proper – знаменитий мужній бренд-персонаж
Багато господинь вважають Містера Пропера джином, який виконує бажання, адже у рекламі він з'являється з пляшки. Проте за задумом творця бренду, лисий чоловік із сережкою у вусі мав асоціюватися з моряком. Та й прообразом цього колоритного персонажа була реальна людина – американські моряки з міста Пенсакола.
26 Лютого
Бібендум від “Michelin” – доброзичливий зберігач авто
Бібендум — один із перших та найвідоміших бренд-персонажів у світі. Основна продукція, яку він просуває – шини компанії «Michelin». Насправді, якщо поглянути на сьогоднішній дизайн героя, то складно сказати, що він пов'язаний саме з цією темою, але тепер він виглядає дуже привабливо і мило на відміну від первісного грубішого вигляду.
26 Лютого
Quik Bunny – енергійний кролик, який став талісманом Nesquik
Любителі смачного какао та хрустких сніданків точно знають забавного Кролика Квікі. Багато хто дізнається його ще й у зв'язці з брендом Nesquik.
26 Лютого
Брутальність та мужність: як ковбой Marlboro вписав себе в історію
Поки не існує марки сигарет, що продається і впізнається, ніж «Marlboro». Популярність бренду принесла потужна рекламна кампанія, унікальний харизматичний бренд-персонаж та благодійність, зокрема, підтримка команди «Феррарі», яка бере участь у «Формулі-1».
26 Лютого
Рожевий заєць Duracell – поєднання енергії та витривалості
Енергія, зручність та доступна ціна – ось три основні складові продукції бренду Duracell. Це лідер серед виробників високоефективних батарей, електричних елементів і акумуляторів.
26 Лютого
Pillsbury Doughboy: чим чіпляє милий бренд-персонаж із тіста
Doughboy – талісман компанії Pillsbury, головний герой усіх рекламних кампаній. Бренд пропонує продукцію із зернових, випічку та тісто для домашнього приготування різних страв. Для презентації продукту було створено милий персонаж. Найвідоміша і найкумедніша сцена з ним – коли наприкінці відеоролика великий людський палець тикає в живіт Doughboy Pillsbury, а той у відповідь мило хихикає.