→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Які види візиток бувають і які ефективніші для бізнесу

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Які види візиток бувають і які ефективніші для бізнесу

Китайські чиновники використовували паперові візитки ще в далекому 2–3 столітті до нашої ери. Сьогодні візитні картки — must-have атрибут ділового світу та бізнес-нетворкінгу, а також частина іміджу як компанії, так і конкретного фахівця. Вони є маркетинговим інструментом, що допомагає просувати товари чи послуги, збільшувати продажі.

Всі візитки відрізняються за призначенням, формою, дизайном, способом розміщення тексту та матеріалом. Змінюються тренди в оформленні, з'являються нові фішки для привернення уваги споживачів, використовуються різні технології та прийоми для спрощення обміну даними. Все для того, щоб створити приємне враження, зацікавити у продукті чи послугах, стимулювати клієнтів зробити цільову дію, а не просто взяти в руки картку, покрутити її, викинути та забути.

Щоб отримати ефективний інструмент просування, слід правильно підібрати вид візитки, матеріал та елементи дизайну. Зібрали для вас ключові відмінності візитних карток та рекомендації щодо оформлення.

Види візитних карток за призначенням

Залежно від призначення візитки та поставлених бізнес-завдань відрізнятиметься інформація на ній, а також особливості дизайну. 

Особисті візитки

Особисті візитні картки використовують для налагодження персональних контактів. На них крім обов'язкових імені, прізвища та контактних даних часто додають особисту інформацію, яка допомагає скласти перше враження: згадка про хобі та захоплення, короткі відомості про професійні якості та навички. 

Особиста візитка ефектно доповнює імідж, наголошує на індивідуальності фахівця, створює позитивний образ. Їх роздають на різноманітних заходах, світських вечірках, зустрічах. 

До цього виду можна умовно віднести візитні картки спеціалістів, які надають різноманітні послуги: дизайнерів, перукарів, масажистів, адвокатів, баристи тощо. 

types-business-cards

Ділові візитки

Ділова візитка використовується для встановлення професійних контактів. Це обов'язковий атрибут фаундерів, гендиректорів та ключових менеджерів компаній. Такі карти будуть також корисні фрілансерам та приватним підприємцям.

До дизайну та розміщення інформації на ділових візитках пред'являють жорсткі вимоги, «політ фантазії» тут не вітається. Завдання картки — надати контактні дані, донести партнерам та клієнтам інформацію про надійність фахівця. Тому важливо вказати на візитівці прізвище, ім'я, місце роботи, посаду, номери телефонів та електронну адресу. 

При оформленні використовується фірмовий стиль компанії, строгі форми, спокійні відтінки.

types-business-cards

Корпоративні візитки

Корпоративні візитки — різновид ділових. Їхня відмінність у тому, що на картках вказують інформацію про компанію чи установу. Такі візитки використовують на презентаціях, бізнес-конференціях та інших професійних івентах. Їх друкують великими тиражами, тому при виготовленні важливо дотриматися балансу між ціною і якістю. 

На корпоративних картках розміщують назву компанії, сферу діяльності, послуги, посилання на сайт та загальні контактні дані. Додавання схеми проїзду в офіс на звороті полегшить пошук вашої компанії для нових клієнтів. 

Головні вимоги до оформлення таких візитівок — якість, інформативність та мінімалізм. Пам'ятайте, що корпоративні візитки представляють вашу компанію, відображають її характер та цінності, впливають на загальне враження.

types-business-cards

Рекламні візитки

Рекламні візитні картки допомагають просувати продукти та послуги. Це доступний маркетинговий інструмент, за допомогою якого можна, наприклад, розповісти про переваги товару, надати знижку, запросити споживачів взяти участь у програмі лояльності тощо. Познайомившись із пропозицією, клієнти з високим ступенем ймовірності захочуть ним скористатися, а потім і повернутися, щоб замовити щось ще. 

Рекламні візитки роздають у місцях із великим потоком ЦА або розміщують на спеціальних стендах на вході до торгових центрів. Крім загальної інформації про компанію та її продукти, вони містять дані про акції, подарунки, бонуси, знижки та спеціальні пропозиції. 

Головна вимога до дизайну — помітні та незвичайні елементи, різні фішки для залучення та утримання уваги. Можна використовувати оригінальні великі шрифти та яскраві кольори — особливо якщо вони відповідають корпоративним відтінкам компанії. 

types-business-cards

Види візиток за формою

Сьогодні форма та розмір візитки — ще один спосіб виявити індивідуальність, привернути увагу партнерів та клієнтів. 

Найпоширеніші види візиток за форматом: 

  • стандартні прямокутні;

types-business-cards

  • із закругленими краями;

types-business-cards

  • нестандартні.

types-business-cards

Перші два варіанти представляють більшість компаній, а незвичайні підходять для промозаходів, щоб привернути увагу аудиторії, запам'ятатися, викликати певну реакцію.

Найбільш затребуваний розмір прямокутної візитної картки в Україні – 50х90 мм. Європейський бізнес найчастіше застосовує розмір, подібний до кредитної картки – 55х85 мм, американський — 89х51 мм, а японська — 91х55 мм. 

Закруглені кути забезпечують витончений зовнішній вигляд. Такі візитні картки підходять для кардхолдерів, які довго залишаються в хорошому стані, а також доступні для друку на більшості видів картону. Округлі краї поєднуються з м'якими сучасними шрифтами, плавними лініями та лаконічними логотипами. Особливо вишукано виглядають візитки, у яких зрізані не всі кути, а лише один або кілька (наприклад, протилежні). 

Для ефективної візитки рекомендується вибирати український чи європейський варіант, адже тоді вона поміститься у візитницю чи гаманець, а отже, не загубиться і надовго залишиться привабливою.

Щоб виділитися на тлі конкурентів та підвищити впізнаваність, використовуйте нестандартні візитки.

Родзинкою може стати як незвична форма, наприклад, квадрат або трикутник, так і незвичайний матеріал (дерево, шкіра, метал та ін.) або різні ефекти (тиснення, вирубування, комбінація матової та глянсової поверхні тощо).

types-business-cards

Квадратні візитки найчастіше мають розмір 60х60 мм і привертають увагу навіть при найлаконічнішому дизайні. Компактний розмір дозволяє вкладати в упаковку товарів, застосовувати як ярликів чи купонів. Квадратні візитні картки менші і легші за прямокутні, тому для надання більшої ваги і солідності при їх виготовленні краще використовувати щільний картон. 

types-business-cards

Складні візитки — подвійні та гармошкою, вертикальні та горизонтальні — дозволяють розмістити великий обсяг інформації реклами товарів чи послуг компанії. На такій картці знайдеться місце для розміщення однієї або двох фотографій, додаткових відомостей про бізнес, переваг співробітництва. Останню сторінку можна зробити відривною для використання в якості купону з промокодом на знижку, якщо дозволяє сфера бізнесу та продукт.

Форма має значення. Оригінальні візитки — ключ до запам'ятовування. Вони можуть продемонструвати специфіку бізнесу — наприклад, карта у формі гребінця та ножиць асоціюється з перукарнею або барбершопом, пральною машиною — з пральною та хімчисткою, гайкового ключа – із СТО чи іншою майстернею. 

types-business-cards

Види візиток за дизайном

Вибирайте дизайн візитної картки залежно від її призначення та напряму діяльності — лише у цьому разі можна досягти необхідного результату. Зовнішній вигляд, як і розміщений текст, повинен достатньо доносити інформацію про специфіку бізнесу, відображати індивідуальність і цінності, передавати основну ідею. 

Виділяють такі види візитних карток з дизайну: 

  1. Консервативні. Такі візитки обирають для великих компаній, їхніх керівників, держслужбовців, представників силових та офіційних структур. Вони в першу чергу виконують інформативну функцію, їх традиційно називають business card. Це прямокутні карти на щільному матовому картоні, як правило, світлих відтінків. 

Бізнес-візитки оформлюють на державній мові, а для міжнародних компаній – ще й англійською мовою. У західних традиціях прийнято вказувати ім'я перед прізвищем, без по батькові. Велике значення має також зручний email. 

Для консервативного стилю характерний простий шрифт, що легко читається, відсутність строкатих кольорів і зображень.

types-business-cards

  1. Стандартні візитки. У кожної країни — свій стандарт оформлення. В деяких країнах Європи допускають різні розміри, а ось Німеччина, наприклад, проти будь-яких відхилень. В Японії обмін візитними картками — строгий ритуал, візитки називають «мейсі», а їх традиційні розміри — 91х55 мм. 

На пострадянському просторі загальноприйнятим розміром вважається 90х50 мм. Якщо потрібна карта для міжнародного бізнесу, можна дотримуватись євро розміру 85х55мм. Такі картки розміщуються переважно в портмоне та візитниці. 

Для стандартних карток так само, як і для консервативних, характерний строгий дизайн із мінімальною кількістю зображень та простим шрифтом.

types-business-cards

  1. Креативні (нестандартні) візитки — відображення ідей та творчого потенціалу бізнес-овнера. Головне правило в їхній розробці — відсутність правил. Займаєтесь виробництвом та продажем інструментів, ремонтом та обслуговуванням техніки? Вручайте візитки у вигляді гайкового ключа або електродриля з металізованого пластику. Ліпите напівфабрикати або спеціалізуєтесь на випічці? Найкращою візитною карткою стане плоский картонний вареник або калач. А для магазину крафтового пива ефективним рішенням буде візитівка-відкривачка з адресою та основною інформацією про компанію. 

Одного разу Генрі Форд сказав: «Колір автомобіля може бути будь-яким за умови, що він чорний». Так ось, ваша візитка може бути будь-якою за умови, що вона повною мірою вирішує бізнес-завдання, відображає характер корпоративного чи персонального бренду.

types-business-cards

Види візиток з розміщення тексту та графіки

Для одних візитних карток життєво важливим є дотримання традицій, для інших — порушувати правила. Це стосується матеріалів, які використовуються для виготовлення візиток, і способу розміщення інформації. Найчастіше тексти та графіка знаходяться у горизонтальному чи вертикальному положенні на одній або двох сторонах.

За способом розміщення даних розрізняють такі візитки:

  • Горизонтальні — Традиційний спосіб розміщення контенту. Його використовують для візиток співробітників корпорацій, міжнародних компаній, держорганів. До переваг такого виду можна віднести зручність розміщення назв, у тому числі довгих, легкість сприйняття та читання. Недолік — таких візитних карток більшість, тому виділитися у сфері буде непросто.

types-business-cards

  • Вертикальні привертають увагу та виділяються. Однак на таких візитівках складніше розмістити всю інформацію, тому необхідно ретельно продумати дизайн та виготовити макет. Найчастіше вертикальні карти замовляють представники творчих професій та сфери послуг.

types-business-cards

  • Односторонні— традиційний та загальноприйнятий для бізнес-світу формат. Такими картками обмінюються представники компаній та держуправління. Відповідно до ділового етикету на односторонніх візитках розміщують лише найважливішу інформацію: назву компанії, посаду, ПІБ та контакти.

types-business-cards

  • Двосторонні використовують, якщо компанія пропонує широкий перелік товарів чи послуг. І в цьому випадку на лицьовій стороні розміщують ключову інформацію, а на зворотному друкують список продуктів або послуг. Допускається додавання схеми проїзду до офісу. Головна перевага двосторонньої візитної картки — на ній можна розмістити вдвічі більше інформації. 

types-business-cards

До вибору формату візитних карток слід ставитися уважно. Те, що у творчому середовищі буде допустимим і зіграє вам на руку, у світі бізнесу та міжнародних відносин може зіпсувати репутацію. Щоб не допустити помилок та раціонально використовувати цей рекламний інструмент, необхідно довірити розробку та друк візиток експертам.

Види візиток за матеріалами виготовлення

Перші візитки виготовляли із цупкого паперу, а інформацію на них наносили вручну. Сьогодні під час друку використовують різні матеріали – від картону до ультрасучасного вуглепластику карбону. Кожен з них має свої переваги, відрізняється зовнішнім виглядом та тактильними відчуттями. 

Які бувають візитки за матеріалами:

  • Паперові. Це традиційний матеріал для виготовлення візитних карток, який характеризується доступністю та низькою вартістю. У той же час щільний папір надає практично необмежені можливості для творчості: ви можете вручати партнерам та клієнтам як візитки з традиційним дизайном та чорною печаткою на білому тлі, так і, наприклад, чорні карти з деталями із золотої фольги. Паперові візитні картки можуть бути будь-якої форми, різних розмірів, кольорів та зі спеціальними варіантами обробки, такими як Spot UV та фольгування. 

types-business-cards

  • На дизайнерському картоні — можливість задіяти візуальні та тактильні відчуття, а також ефектно виділитися серед стандартних рішень конкурентів. Лляне тиснення, повстяна структура або акварельний ефект — унікальна текстура поверхні справляє особливе враження. Цей матеріал також гарантує яскравість кольору та оптимальну адгезію фарби, він протистоїть механічним впливам та ультрафіолету, довго зберігає презентабельний зовнішній вигляд. На таких візитних картках можна надрукувати навіть складні зображення. 

types-business-cards

  • Триплекс візитки — вид багатошарових карток, які друкують на високоякісному папері із трьох шарів різного кольору. Щоб передати атмосферу достатку, візитки обробляють фольгою та використовують повнокольоровий друк. 

types-business-cards

  • Пластикові — довговічна та приваблива альтернатива картам з паперу та картону. Вони добре зберігають надруковану інформацію, не мнуться, стійкі до вологи, забруднень і розривів. Замовники можуть вибрати різну товщину, глянсову або матову поверхню, одноколірний або повнокольоровий друк. Повнокольорові пластикові візитки особливо підходять для фотографій та графіки з градієнтами. На карти можна додавати панелі для підпису або QR-код. 

types-business-cards

  • Прозорі візитки крім унікального зовнішнього вигляду мають тривалий термін експлуатації. Властивості матеріалу дозволяють використовувати його для карт лояльності, дисконтних, бонусних, подарункових та VIP карток. На прозорих візитках можна створювати нестандартні візуальні ефекти — друк на задній поверхні виглядає так, ніби розташовується за графікою та текстом, розташованим на лицьовій стороні.

types-business-cards

  • Металеві візитки з нержавіючої сталі або полірованої бронзи мають механічну пам'ять і повертають форму після згинання. Завдяки стійкості металу до зовнішніх впливів навіть щоденне їх використання не призводить до потьмарення чи корозії. Фотохімічний процес та фрезерування дозволяють створювати нестандартні візерунки та перфорацію. Металева візитівка втілюватиме в очах партнерів успішний бізнес.

types-business-cards

  • Дерев'яні. Цей матеріал є ще однією унікальною можливістю привернути увагу потенційних партнерів чи клієнтів. Для таких візитівок відбирають якісну деревину шляхетних порід: фінську березу, бамбук, вишню або чорний горіх. Візитки вирізають з листа великого розміру, що надає кожній унікальний малюнок і характер. 

types-business-cards

Щоб забезпечити структурну цілісність карти, використовують 3-шаровий матеріал, подібний до фанери. Зовнішні облицювальні поверхні виконують із натурального шпону, а середній шар — із деревоволокнистої плити високої щільності. Така будова забезпечує міцність та дозволяє вирізати складні візерунки, не побоюючись поломки. Текст та графіку гравіюють на поверхні за допомогою CO2-лазера високої потужності з роздільною здатністю 1200 точок на дюйм. Виняткова точність та потужність пристрою дозволяє отримувати декоративні візерунки та інші елементи дизайну.

При виборі матеріалу необхідно орієнтуватися на рід діяльності, призначення візитної картки, тираж та бюджет. Так, щоб підкреслити статус та індивідуальність, можна використовувати дизайнерський картон чи триплекс-візитки, для широкого застосування підійде папір чи пластик, а для привернення уваги аудиторії можна вибрати дерево чи метал.

Всі види візиток на замовлення: дизайн, друк та виготовлення

Щоб розробити презентабельну візитну картку та не перебрати з креативом чи кількістю тексту, наші експерти рекомендують дотримуватись простих правил. 

3 поради щодо оформлення візиток:

  1. Використовуйте мінімальний дизайн. Візитка повинна містити точну та зручну для читання інформацію, а елементи дизайну – бути лаконічними. При цьому, візитку не обов'язково робити простою, скоріше навпаки. Хорошим варіантом буде зрозумілий, але цікавий дизайн. Щоб картка виглядала гармонійно, важливо правильно підібрати форми, стиль, колірну гаму та шрифти, а для привернення уваги та підвищення впізнаваності слід використовувати нестандартні прийоми та сучасні технології, але в міру.

types-business-cards

  1. Розміщуйте якісну інформацію. Стандартні візитні картки мають обмежений розмір, тому текст має бути чітким та зрозумілим. Рекомендовано друкувати на візитці лише важливі відомості та основні контакти. Для більш детальної інформації слід розмістити QR-код, який при скануванні переводитиме на сайт, сторінки в соціальних мережах, блог, ютуб-канал і т.д.

types-business-cards

  1. Ретельно вибирайте матеріал. Пам'ятайте, що якість матеріалу візитних карток впливає на враження про бізнес, імідж компанії, довіру та лояльність аудиторії. 

types-business-cards

Дизайнери студії WeLoveBrands допоможуть вам розробити унікальні фірмові візитки — від бізнес-карт, що суворо відповідають діловому етикету, до нестандартних творчих варіантів. Допоможемо підібрати вигідний матеріал та оптимальний тираж для вашого бюджету, а також за необхідності розробимо корпоративну айдентику та логотип компанії. У роботі ми уникаємо штампів та тимчасових трендів, створюючи стиль, який проживе десятки років і не втратить своєї актуальності.

Щоб отримати консультацію, уточнити вартість послуги та замовити дизайн візитки будь-якого виду та для будь-якого бізнесу, зателефонуйте нам, напишіть у месенджери або заповніть на сайті форму зворотного дзвінка.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5