Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У дизайні візиток, як і в будь-якому іншому, є свої модні тенденції, які змінюються рік у рік. За модою у дизайні візиток потрібно стежити, щоб бути в курсі всіх новинок та успішно застосовувати свіжі рішення на практиці. Так у вас вдасться створити щось нове, оригінальне, прогресивне. Про те, які візитівки зараз модні, поговоримо в цій статті.
Якщо ви хочете, щоб дизайн вашої візитки виділявся і був на хвилі світових трендів, стежте за модою та дотримуйтесь її тенденцій. Адже сучасний модний дизайн візитної картки говорить про цільову аудиторію про те, що перед ними не закоренілий бюрократ, а компанія, яка вітає сучасний підхід до бізнесу, пробує нові рішення, стежить за новими технологіями у своїй галузі. А це завжди викликає довіру з боку клієнтів та бажання співпрацювати.
Використовуючи модні новинки в дизайні візиток, ви опинитеся на крок попереду всіх конкурентів і зможете продемонструвати клієнтам свій прогресивний підхід. Отже, що сьогодні в моді?
Мінімалістичне оформлення керує бал. Це стосується і інформації на візитівці, кількості декоративних елементів. Ще зовсім недавно на піку були візитки, на яких було море інформації, декору, деталей, відтінків, картинок та інших фішок. Загалом, «все найкраще одразу». Зараз такі картки здаються верхом несмаку, а зовсім ще юних дизайнерів вони можуть шокувати і затяжну депресію. Модний дизайн візитки у стилі мінімалізм допускає лише назву компанії або ім'я людини, номер телефону та адресу офісу. Решта відкидається відразу ж, оскільки заважає приймати головну інформацію.
В Україні та інших східноєвропейських країнах прийнято виготовляти візитки 90*50 см, бо хтось колись вирахував, що це найекономічніший формат – залишається мінімум обрізків паперу. Але в Європі стандартний розмір візитки інший – 85*55 мм. І у нас він сьогодні стає модним. Різниця форматів не критична - євровізитка виглядає так само презентабельно і відмінно поміщається в гаманці та візитниці. У цьому вся інформація залишається читабельною.
Традиційне розміщення інформації на візитівці горизонтальне. Але хто сказав, що так має бути завжди? Бажаєте виділитися серед конкурентів та привернути увагу цільової аудиторії – сміливо друкуйте все вертикально. Тим більше, що це зараз у моді.
Скажіть суворе "NO" двомовності. Давати переклад усієї інформації – це моветон, який зараз активно викорінюють. Краще витратитись на другий тираж візиток, який буде лише англійською мовою або будь-яким іншим, який вам потрібен. Навряд чи ваших іноземних партнерів цікавить блок інформації рідною для вас мовою, яку вони не розуміють.
Не знаєте, який колір обрати для візитки? Вибирайте білий – він є універсальним і сьогодні моді. Тим більше, з цим кольором вам вдасться уникнути попадання в колірний стереотип, коли певна палітра пов'язана з якоюсь професією. Наприклад, лікарі асоціюються з синім кольором, адвокати – з бордовим, ювеліри – з коричневим та золотим. Білий колір послужить чистим тлом поза всякими стереотипами. До того ж, виглядає він завжди вишукано та не менш яскраво, ніж інші кольори.
Якщо ви не належите до творчої професії, краще не експериментувати з матеріалами для візиток. Тим паче, що папір у моді. Вибирайте різні фактури та щільність паперу, але завжди залишайтеся вірними високій якості цього матеріалу. Особливо це стосується ділових кіл, де якість візитки має величезну вагу для репутації людини та компанії.
Бажаєте, щоб дизайн вашої візитки виглядав модно, стильно та відповідав світовим тенденціям? Дизайнери студії WeLoveBrands стежать за всіма новинками та свіжими рішеннями, які з'являються у світі дизайну, та із задоволенням застосовують на практиці. Стати першовідкривачем та законодавцем моди разом з прогресивним дизайном вашої візитки від студії WeLoveBrands.