Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип повідомляє про діяльність компанії та є точкою впізнавання бренду. Це стиль, емоції та асоціації, тому дизайн дуже важливий. Завдяки логотипу бізнес виділяється серед конкурентів, а споживачі стають лояльнішими. Підвищується довіра до бренду та збільшується потік клієнтів.
Логотип – це графічний знак або символ, який представляє компанію на ринку. Він доносить до аудиторії ідею бренду та допомагає споживачам помічати та ідентифікувати його на ринку.
Що дає логотип:
Фірмовий знак рекламує та просуває продукт, а також допомагає ефективніше взаємодіяти зі споживачами. Він працює на імідж компанії, привертає увагу до товару та стимулює покупців вибрати його серед інших схожих.
Щоб логотип виконував свої функції та працював на благо компанії, він має бути емоційним та відображати певну ідею. На сприйняття інформації та вибудовування комунікації зі споживачами впливають багато елементів – символи, кольори, форми, стилі та шрифти. З їхньою допомогою можна як зацікавити аудиторію в продукті, так і «підмочити» репутацію компанії.
Для створення ефективного логотипу слід правильно підібрати всі елементи та гармонійно їх поєднати в одному знаку. Далі розглянемо, якими бувають логотипи за видами, формами та стилями.
На окрему увагу заслуговує логотип, в основі якого знаходиться персонаж. Знак може бути символьним чи комбінованим, а сам герой – чи обличчям компанії, чи якимось талісманом. Такий логотип підвищує довіру та лояльність клієнтів, але підходить далеко не всім бізнесам. Найчастіше його використовують у спорті та розважальній сфері.
Фірмовий знак хоч і є простим зображенням, але таїть у собі глибокий зміст, який передається аудиторії навіть за допомогою форми.
Та чи інша фігура може багато розповісти про ваш бренд, зокрема про специфіку діяльності та характер вашого бізнесу, наприклад підкреслити надійність чи доброзичливість. Тому при виборі форми відштовхуйтеся від враження, яке хочете зробити на споживачів, і переконайтеся, що вона правильно відображає вашу ідею.
За допомогою різних стилів можна створити статусні та емоційні логотипи, а також досягти незвичайних ефектів. Використання того чи іншого рішення залежить від модних тенденцій та специфіки бізнесу.
Розглянемо 7 ефектних стилів:
Це далеко не всі популярні стилі, які дизайнери використовують для створення унікальних логотипів. Існує безліч різних прийомів, за допомогою яких можна досягти хорошого результату і сформувати у свідомості споживачів необхідний вам образ.
Вибір стилю залежить від специфіки бізнесу та тих емоцій, які потрібно викликати у клієнтів. Щоб зрозуміти, яке рішення найкраще підійде вашій компанії, зателефонуйте нам та отримайте консультацію дизайнера.
Логотип є візитівкою компанії. Він допомагає фірмі виділитися над ринком і доносить до споживачів ідею бренду. Щоб фірмовий знак виконував свої функції, він повинен бути інформативним, що запам'ятовується, а також відповідати ряду правил.
При розробці лого важливо розуміти, на що чекають споживачі. Знання їхніх потреб необхідно для того, щоб поставити правильні цілі та сформувати враження, яке допоможе встановити між брендом та клієнтами міцний зв'язок.
Дизайнери студії WeLoveBrands перед тим, як приступити до створення логотипу, ретельно вивчають бізнес, конкурентів та цільову аудиторію. Потім виробляють стратегію та накидають варіанти. Це робиться для того, щоб ви отримали ефективний та чіпляючий фірмовий знак. Щоб уточнити деталі та замовити дизайн, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення у чат.
Вибрати шрифт . Цей елемент впливає на читабельність і сприйняття лого, і навіть на передачу сенсу. Шрифт повинен відповідати вашій діяльності. Наприклад, якщо логотип створюється для фінансової компанії, то не варто використовувати дизайнерські шрифти, які підходять для дитячих центрів. |
|
Визначитись із кольором. Перш за все використовувати фірмові кольори компанії (якщо вони є). Якщо ж йдеться про новий бізнес, слід вибрати відповідні відтінки. Від яскравих кольорів рекомендується відмовитись. Оптимальний варіант – поєднання 2-3 відтінків. |
|
Знайти оригінальне рішення . Не варто копіювати відомі бренди, тому що так ви не виділятиметеся на ринку. |
|
Вивчити цільову аудиторію . Логотип – це не данина моді. Знак виконує конкретні функції та несе певний зміст. Тому перед тим, як розпочати розробку, слід зрозуміти, хто ваші клієнти, які у них бажання та потреби. Якщо врахувати переваги споживачів, логотип викликатиме потрібні емоції і підвищуватиме довіру до бренду. |
|
Ознайомитись з правилами створення лого . Логотип має бути простим, незабутнім, універсальним, не втрачати ефективності з часом і приходом нових модних тенденцій. |
Перед тим, як створювати логотип, слід вивчити ринок, конкурентів та визначити основні моменти свого бізнесу.
Відштовхуйтеся від сфери діяльності. Наприклад, якщо бізнес пов'язаний з промисловістю або фінансами, вибирайте строгий стиль, а якщо компанія орієнтована на молодь, використовуйте яскраві кольори та вигадливі візерунки.
Визначте, що потрібно саме вам . Якщо ви не розумієте, чого хочете, не зможете створити ефективний логотип. Не вийде і у випадку, якщо ви не даєте чітких вказівок дизайнеру.
Пам'ятайте про значення кольорів. Червоний, наприклад, пов'язують із агресивністю та енергійністю, а синій вважається спокійним та безтурботним. При створенні лого найчастіше використовують синій, червоний та чорний кольори. На другому місці – жовтий, а далі йдуть рожевий, зелений та фіолетовий. Червоний вибирають автомобільні компанії та фірми, які пропагують драйвовий спосіб життя (Toyota, Coca Cola, МТС). Синій використовують соцмережі, фінансові структури та компанії, що працюють у сфері технологій (Intel, Samsung, Visa, Facebook). Чорний наголошує на статусі, але його слід застосовувати обережно, щоб логотип не став похмурим (Mazda, Nike).
Виберіть, що важливіше – знак або текст . 41% логотипів – текстові (YouTube, Skype, Google). Для маленьких бізнесів рекомендується використовувати текстові логотипи – назва завжди буде на слуху. Вносити назву в лого не обов'язково, але тоді знак повинен бути яскравим і незабутнім (Apple).
Підберіть оригінальне зображення . Це складний та тривалий процес. Логотип з часом може змінюватися, набуваючи нових рис.
Шрифт вважається одним із найважливіших елементів логотипу. Він впливає на його сприйняття та читабельність, а також привертає увагу аудиторії.
Щоб викликати потрібні вам емоції, слід підібрати потрібний шрифт. Наприклад, якщо вам необхідно підкреслити надійність бізнесу та свій авторитет, вибирайте шрифти із засічками, а щоб передати дружню атмосферу та показати креативність команди, використовуйте рукописні або декоративні шрифтові стилі.
Вибираючи шрифт для логотипу, пам'ятайте, що він обов'язково має бути чітким, читабельним, відповідати специфіці бізнесу та гармонійно поєднуватись з іншими шрифтами та елементами дизайну.
Колір легко запам'ятовується аудиторією, тому цей елемент дуже важливий під час розробки лого. Той чи інший відтінок викликає емоції та створює настрій. Він може як посилити зв'язок із брендом, так і зруйнувати його.
При виборі кольору орієнтуйтеся на те посилання, яке потрібно передати споживачам, і на ті якості, які хочете виділити. Наприклад, синій колір говорить про стабільність та надійність компанії, а червоний асоціюється зі сміливістю та владою.
Вибираючи колір для логотипу, слід вивчити фірмові знаки конкурентів, щоб використовувати той відтінок, який у них не зустрічається. Тоді ви зможете відбудуватися від конкурентів та зацікавити аудиторію. Тільки в цьому питанні слід бути обережнішим і не впадати в крайнощі. Так, фінансові компанії часто використовують сині та червоні відтінки, і в гонитві за унікальністю не варто вибирати рожеву гаму, наприклад, тому що для цієї сфери такий колір буде недоречним.
У логотипах можна поєднувати 2-3 кольори. Це дозволяє зробити цікавий акцент і полегшує комунікацію з аудиторією.
Не використовуйте растровий формат . Логотип краще створювати у векторі. Розмір файлу можна змінити без погіршення якості зображення.
Не беріть багато елементів . Логотип, що складається з безлічі деталей, погано сприйматиметься і запам'ятовуватиметься.
Не женіться за модою . Логотип має бути актуальним довгі роки, а тренди швидко приходять та йдуть.
Не змішуйте багато кольорів . Як правило, для лого вибирають 1-2 відтінки – залежно від сфери діяльності. Іноді кольорів може бути більше (розважальний бізнес, дитячі іграшки та ін.).
Не використовуйте більше двох шрифтів , інакше текст стане важкочитаємим.
Не беріть улюблені шрифти та кольори . Якщо ви робите лого на замовлення, треба відштовхуватися від побажань клієнта, а не від своїх смакових уподобань.
Не копіюйте бренди та не використовуйте штампи – краще пошукати свіжу ідею.
1. Пошук натхнення . Щоб виникла хороша ідея, необхідно налаштуватися на роботу. Вивчайте сайти на тему дизайну та мистецтва та шукайте натхнення на ресурсах з колекцією логотипів.
2. Принципи створення лого. Для розробки ефективного логотипу необхідно вивчити основні правила про те, яким має бути знак.
3. Колірні схеми . Логотип вийде гармонійним, якщо правильно підібрати кольори. Дизайнерові-початківцю слід знати, як вибирати і поєднувати відтінки.
4. Структура роботи. Виробіть свій процес розробки знака. Не беріться за кілька справ одразу і звертайте увагу на деталі.
5. Аналіз ринку та конкурентів . Роботу слід розпочинати з досліджень. Подивіться, які логотипи у конкурентів, та вивчіть ключові моменти свого бренду.
6. Малюнки логотипу . Не варто викидати зроблені раніше ескізи, тому що вони можуть наштовхнути вас на свіжу думку. Малюнок, який не сподобався одному клієнту, може зацікавити іншого.
7. Асоціативні карти . Щоб упорядкувати думки, використовуйте Mind maps. Пограйте з ключовими словами, підберіть синоніми та асоціації.
8. Модульна сітка . Структура сітки може бути будь-якою – на розсуд дизайнера. Особливо гарний такий спосіб при створенні строгого та простого лого на базі геометричних форм. Розмір букв, відстань між елементами та радіуси заокруглення деталей повинні відповідати стандартам.
9. Векторний формат. Рекомендується створювати логотип у векторі. Тоді можна буде вносити зміни без втрати якості.
10. Типографіка. Ви можете створити свій шрифт або адаптувати існуючий. Не варто гнатися за модою – модний логотип може за кілька років застаріти. Від рукописних шрифтів теж краще відмовитись. Зважайте на те, що шрифт повинен відповідати бренду, тому важливо вибрати не просто красивий, а особливий шрифт, що підходить під конкретний бізнес.
11. Культурні відмінності . Якщо логотип буде представлено в інших країнах, слід вивчити особливості тієї чи іншої держави. Наприклад, на Сході текст читається справа наліво, а той самий колір у різних країнах може мати різне значення.
12. Видалення всього зайвого . Логотип має бути простим та без зайвих елементів. Якщо якась деталь не несе жодного сенсу, прибирайте її. Будьте простіше і не зациклюйтесь на певній темі (наприклад, до лого кафе не обов'язково вносити їжу – Макдональдс).
13. Адаптивний дизайн . Необхідно, щоб логотип добре виглядав на різних пристроях, а при зменшенні або збільшенні зображення було читаємим.
14. Логотип та фірмовий стиль – різні поняття. Розробка лого не означає створення фірмового стилю . Знак – це лише компонент бренду.
15. Зв'язок з клієнтом та відстоювання своїх ідей . Приступаючи до роботи, треба вислухати побажання клієнта та врахувати його вимоги. У процесі створення важливий зворотний зв'язок. У разі виникнення запитань вимагайте чітких відповідей, а якщо замовник просить внести правки, але при цьому весь сенс загубиться, відстоюйте свою ідею.
16. Прихований зміст . Подивіться уважно на створений логотип та подумайте, які асоціації він викликає. Можливо, ви побачите те, чого в ньому не повинно бути. Добре, коли всі елементи сприймаються правильно.
17. Брендбук . Щоб логотип використовувався так, як треба, вкажіть варіанти кольору та розміри шрифту, а також пропишіть табу.
18. Психологія форми лого . Розуміння того, як та чи інша геометрична форма впливає на свідомість людей, допоможе розробити логотип, що підходить для компанії.
19. Періодична таблиця розробки лого . Щоб структурувати свою роботу та не плутатися у сервісах та ресурсах, користуйтеся спеціальною таблицею. Тут буде все необхідне: онлайн-конструктори, сайти з дизайну, ресурси зі шрифтами, програми для підбору відтінків, інструкції зі створення лого та ін.
Способи створення лого:
онлайн-конструктори – ви вносите дані про бізнес та отримуєте кілька варіантів зображень, які потім можна змінити та відредагувати; |
|
графічні редактори - Photoshop, CorelDRAW та ін; |
|
намалювати самостійно – дозволяє реалізувати усі ідеї; |
|
замовити у дизайн-студії – ваші ідеї реалізують професіонали. |
Щоб дізнатися, чи відповідає ваш логотип усім принципам та правилам, і наскільки він ефективний, пропонуємо вам кілька тверджень-маркерів. Якщо переглядаючи ці пункти, ви розумієте, що ваш фірмовий знак саме такий, отже, сміливо запускайте його в оборот.
Щоб отримати оригінальний логотип, що запам'ятовується, замовте розробку логотипу в студії WeLoveBrands. Щоб зробити замовлення, заповніть форму на сайті або зателефонуйте. Ви отримаєте гарний та сильний логотип, який споживачі пов'язуватимуть саме з вашою компанією.