Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Instagram щомісяця відвідує понад мільярд унікальних користувачів. 90% з них підписано на профілі блогерів, компаній чи брендів. Але бізнеси чи лідери думок переводять комунікацію в соціальну мережу і часто стикаються з тим, що продаж та кількість нових передплатників не зростають.
Візуальний маркетинг — одна із сильних сторін особистого чи комерційного бренду, якщо користуватися ним правильно. Образи та символи, фірмові кольори та шрифти — як їх поєднувати між собою та який використовувати візуал в Інстаграм у 2024 році, розповіли фахівці агентства WeLoveBrands.
Аудиторія оцінює бренд, товар чи послугу з естетичного погляду. Коли вибір стоїть між вашою компанією та бізнесом конкурента, часто візуальна складова стає вирішальним фактором. Фірмовий стиль та унікальне оформлення постів здатні виділити вас серед конкурентів та покращити позицію компанії на ринку.
Оригінальний візуал в Instagram:
Допомагає просувати бізнес.
Один із найважливіших факторів, які негативно впливають на результати рекламних кампаній — погано упакований профіль. У вас є 3 секунди, щоб зачепити користувача. Якщо людина перейшла у профіль — мету реклами виконано. Далі розставить крапки над «і» оформлення облікового запису. Якщо візуал профілю не чіпляє, а тексти нецікаві, не несуть жодної користі або не потрапляють у вашу ЦА — людина не підпишеться і не придбає товар чи послугу, яку ви пропонуєте. Він закриє сторінку та перейде у профіль ваших конкурентів.
Підвищує залучення передплатників.
Оригінальний дизайн, а також якісні фото та відеоролики мотивують користувачів залишати коментарі, лайкати та «шерити» ваш контент. Важливо: візуал набагато частіше стає вірусним, ніж текст. Отже, незвичайним оформленням легше набрати лайки та коментарі.
Сприяє зростанню лояльності користувачів.
Якщо контент створюється з метою «заповнити» ключові сенси у профілі, презентувати місію та цінності вашого бренду, а також якісно розповісти про продукт чи послугу, він підвищує лояльність передплатників. Через контент ви візуалізуєте бажання, цінності та «болі» ЦА. Користувачі, для яких демонстровані значення актуальні, підпишуться на сторінку і стануть шанувальниками бренду.
Зустрічають по одягу — обліковий запис у соцмережах не виняток. Оформлення сторінки комерційного або особистого бренду має виглядати якісно та естетично, відповідати останнім трендам та швидко реагувати на зміни в дизайні та SMM-просуванні.
Якщо ви хочете продажів — завданням «номер 1» має стати привернення уваги та формування правильного враження за допомогою візуалу. Після створення фірмового стилю та якісного оформлення профілю можна починати впливати на теплу аудиторію. Для візуалу, який потрапляє в ціль і серце ЦА, важливо:
Створення візуалу для Інстаграма починається з організації професійної фото- та відеозйомки. Якщо вам здається, що фотографувати нічого — наприклад, ви фрілансер, ваша професія не пов'язана з творчістю, або фінанси компанії обмежені — зверніться до:
фотостоків;
ілюстрацій у вільному доступі;
дизайнерських шаблонів;
запозичення контенту з Pinterest, Behance та інших онлайн-платформ для творчості.
Важливо: за копіювання фірмового контенту без вказівки автора Instagram блокує. Але ви можете використовувати при оформленні візуалу в Інстаграмі графічні елементи, стокові фотографії або готовий шаблон для посту.
Пересвічене, з погано підібраним фоном, невдале за композицією або надто особисте залишаємо для архіву на телефоні або Google Drive, але не для профілю в Instagram. Якщо ви новачок у соцмережі та ніколи раніше не працювали над оформленням профілів, тренуйте «наглядність».
Зберігайте фото для візуалу в Інстаграм, які подобаються за кольором, локаціями, позам і композиції, після чого повторюйте ідеї. Важливо регулярно переглядати роботи конкурентів та лідерів у ніші, поповнюючи бібліотеку — так ви зрозумієте, як потрібно робити знімки, а також зберете референси, які можуть стати в нагоді в роботі.
Зверніться за послугами до фотографа, якщо ви ведете Instagram-магазин із ювелірними прикрасами, косметикою, парфумерією, аксесуарами, одягом, взуттям, handmade-товарами.
Важливо: якщо ви використовуєте шаблони візуалу під рубрики, дотримуйтесь єдиного стилю. Віддайте перевагу одному шрифту, однаковим кольорам і кодовим елементам, що повторюються.
Аватар — це головне фото профілю. Основні вимоги щодо нього — фото зроблено на однотонному тлі, чітко видно обличчя чи логотип, а саме зображення максимально якісне.
Найкраще ставити на аватар своє фото: портретне, без фільтрів та з поглядом у камеру. Якщо ви бажаєте поставити на головне фото свій товар, покажіть його на людині. Для фото профілю особистого бренду можна використовувати атрибути на тематику блогу:
рецепти — дівчина з десертом на виделці;
фотограф — хлопець чи дівчина, половину обличчя якої закриває фотоапарат;
садівник — фото на тлі стрілиції чи іншої екзотичної рослини;
художник — фото з пензлем і мазки фарби на шкірі.
Добре, якщо фото профілю виконано у фірмових кольорах: впізнаваність бренду тісно пов'язана із кольором. Згадайте Netflix, McDonald’s або Facebook — Ви одразу можете назвати відтінки, з якими ці бренди асоціюються.
Варіантів візуального оформлення профілю у соціальній мережі — море. Ви можете використовувати стандартні фото, фотографії з інтеграцією дизайну або повністю оформлену у графічному редакторі стрічку.
На якому варіанті зупинитися — залежить від особливостей бізнесу та вашого позиціонування. Головне — візуал повинен відповідати ЦА, виділятися та гармонійно поєднуватися між собою. Щоб досягти цього, плануйте контент наперед за допомогою спеціальних програм та інструментів — наприклад, Planoly, Unum, Smmplanner, Inpreview, Plann та інших.
Бренд косметики Nars міксує знімки продуктів з фотографіями моделей у шаховому порядку, а Zara постить серії фото та відео з однієї зйомки по три публікації в лінію. Однотонне тло та відсутність зайвих деталей на фотографіях допомагають акцентувати увагу на товарах бренду.
Для оформлення профілю у фірмовому стилі можете вибрати колірні акценти та повторювати їх у віжуалі. Ефектний вибір — використовувати той самий колір у всіх елементах фірмового стилю. Придивіться, як оформлена сторінка в Instagram бренду Tiffany. Їх бірюзовий колір «Тіффані блю» навіть став зареєстрованою торговою маркою.
Німецька мережа магазинів з товарами за цінами нижчими за ринкові Aldi UK у профілі публікує рецепти страв і фотографує їх так, щоб картинка з'єдналася в нескінченний святковий стіл. А на сторінці серіалу Netflix "Dark" взагалі можна «застрягти» на пару годин, розглядаючи стрічку, як пазл.
Сьогодні все частіше можна зустріти наближені фото текстур, елементів декору, фурнітури одягу, доглядових засобів, бирок тощо. Такі зображення додають «повітря» у профіль та допомагають сформувати мінімалістичну стрічку.
Складання візуалу в Інстаграм, який привертає увагу та потрапляє в цілі бізнесу, не обійдеться без трендвотчингу — відстеження трендів, а також своєчасного їх впровадження у свою контент-стратегію. Ми поділилися основними тенденціями, на які варто звернути увагу, якщо ви цього ще не зробили раніше.
Відео тривалістю менше 15 секунд, а також live photos по 2-3 секунди за своєю стилістикою більше нагадують GIF-анімації, які завдяки функціоналу Інстаграма тривають безперервно — доки користувач не закриє пост.
Що можна «оживити» у профілі, якщо ви розвиваєте особистий бренд:
горіння свічки;
політ птахів;
look of the day («образ дня»);
рух листя;
берег моря та хвилі.
Американський розробник програм, мережевого та телекомунікаційного обладнання Cisco Systems прогнозує, що до кінця 2024 року відео генеруватиме до 82% інтернет-трафіку. Крім того, близько половини користувачів вважають за краще дивитися відеоролики про товари або послуги перед покупкою.
Це новий формат stories тривалістю 15 секунд. Користувачі можуть записувати та редагувати ролики за допомогою фільтрів, ефектів та звуків. Reels практично повністю копіює ефекти, накладення тексту та музики у соціальній мережі TikTok.
Щоб створити гарний візуал в Інстаграмі, необов'язково знімати ненатуральні пози, фотографії з білим витягнутим кольором і сильною ретушшю. «Вилизані» фото у соцмережі у 2024-му змінили натуральні відтінки та мінімум обробки — до повного #nofilters і #nomakeup.
Обробка віжуалу у топових блогерів обмежується зміною яскравості та різкості. Ще один поширений спосіб обробки для створення максимальної природності та естетичності — приглушені кольори та «витягування» темного відтінку.
Як красиво оформити інстаграм? Спробуйте чорно-білі фотографії. Можна використовувати у профілі теплий та холодний ч/б — відштовхуйтеся від загального відтінку облікового запису, щоб чорно-білі знімки виглядали гармонійно поруч із кольоровими. А для створення ретро-ефекту додавайте на фото зернистість — ця функція доступна в Lightroom и Nebi.
Кіберпанківська естетика та смілива неонова палітра — це футуристично і (знов) модно. Неон — не новий тренд, кислотні відтінки вперше оцінили ще у 80-х, а зараз вони знову у топі. Варто спробувати зробити фото через неонову папку — і ви у тренді.
Ви можете вести профіль в одній кольоровій гамі. Це допоможе уникнути хаосу та додасть сторінці естетичності.
Як вести профіль в одному кольорі:
Додати профіль на сайт Colorkuler. Він покаже, який колір у вас на сторінці зараз домінуючий. На нього ви орієнтуватиметеся в майбутньому.
Знайдіть на @awsmcolor відтінки цього кольору, які добре поєднуються між собою. Це ваша палітра кольорів, в рамках якої потрібно буде робити всі фото і відеоролики.
Шукайте фони такого кольору (стіни, підлога), елементи (одяг, меблі, декор), деталі (нігті, косметика, їжа) і робіть фото на цих фонах або з цими речами.
Підтягніть кольори під вибраний тон у Lightroom. Програма допомагає усунути конкретні відтінки з фото. Надлишок жовтого? Зменшуйте його інтенсивність і збільшуйте інтенсивність, наприклад, персикового чи нюдового.
Важливо: профіль може бути або в теплих або холодних відтінках. Відповідно, температуру на знімках завжди потрібно зменшувати чи збільшувати.
Все частіше можна зустріти у профілі фото логотипів, бирок та текстур крупним планом. Найпопулярніші бренди в Instagram зараз — это Cartier, Chanel, Dior, Zara, Prada, Chloe и Vogue. Їхні бирки та продукцію знімають поблизу, а навколо залишається мало простору.
При виборі close-up зйомки важливо пам'ятати кілька правил:
Не ставте такі кадри поруч, а поєднуйте із загальним та далеким планом.
Уникайте їх публікації біля яскравих кадрів. Close-up фото привертають увагу і досить важко виглядають у стрічці, у поєднанні з яскравими фото може погіршуватися їхнє сприйняття.
User Generated Content — це контент, який створюють користувачі: їх відгуки, фото та відео з вашою продукцією. Ними можна ділитися у профілі, підвищуючи лояльність до бренду. Приємний бонус — UGC часто ефективніший за брендовий контент. Згідно з Gartner, коефіцієнт конверсії UGC на 4,5% вищий, ніж у створеного брендами. Близько 79% людей стверджують, що контент користувача впливає на їх фінальне рішення про купівлю.
Як використовувати UGC, можна побачити у великих брендів. Наприклад, Adobe часто постить фото передплатників, опрацьовані в програмах компанії. Airbnb публікує фото користувачів, зроблені в орендованому за допомогою платформи житло. Apple пішов ще далі — запустив у Instagram хештег #ShotOnAnIphone, з яким користувачі діляться контентом, знятим на iPhone.
Ваше завдання — мотивувати аудиторію ділитися постами з продуктами компанії на сторінці. Можна організувати конкурс з репостом контенту користувача в stories або дарувати знижки тим, хто ділиться таким контентом в соцмережі.
Впроваджуйте у візуал постів в інстаграм кодові елементи, які зчитують любителі бренду. Такими елементами можуть стати фірмові об'єкти, фігури, кольори та поєднання шрифтів, які ви застосовували раніше. Так, українська мережа кінотеатрів «Планета Кіно» часто використовує у віжуалі собаку породи корги.
2024 рік дав смайлам нове життя у дизайні. Їх як об'єкти для оформлення рекламних матеріалів активно використовують популярні бренди, наприклад, McDonald's и Pepsi.
Використання смайлів — простий та творчий спосіб підвищити залученість. Гарна реклама завжди пов'язана з емоціями. Відповідно, смайли допоможуть зробити візуал яскравішим і додадуть йому почуттів. Яскраві та незвичайні будуть у пріоритеті, але стандартні з клавіатури також можна креативно інтегрувати у контент.
Як НЕ потрібно вести профіль у 2024 році — діляться спеціалісти брендингової агенції WeLoveBrands:
Розкладка «шахматка» — чергування різних дизайнів постів через одну.
Розкладка «стовпці» (вертикаль) — варіант, при якому пости аналогічного дизайну вишиковуються в одну вертикальну лінію.
Надлишок фільтрів або пресетів — надмірна обробка фото.
«Бежеві» профілі — 2024-й переломний став доказом: користувачі втомилися від бежевих профілів і стилю total black. Згідно з аналітикою сервісу Tagwalk, порівняно з 2023 роком, у 2024-му користувачі стали на 91% частіше ділитися у соцмережах образами у стилі колорблок та на 121% — у неонових відтінках.
Прихована реклама — користувачі давно навчилися визначати, коли блогер показує продукт, що сподобався, за своєю ініціативою, а коли намагається видати рекламу за щиру рекомендацію. До речі, така реклама підриває репутацію інфлюєнсера і знижує рівень довіри передплатників.
Це лише частина антитрендів, їх перелік щороку поповнюється. Якщо ви хочете вести профіль відповідно до того, що є актуальним, не втрачати лояльність користувачів і ефективно продавати — довірте розробку візуалу сторінки в Інстаграмі співробітникам спеціалізованих компаній.
Зараз люди частіше переглядають не стрічку, а stories, тож їх насамперед потрібно робити цікавими. Близько 62% користувачів Інстаграма заявили, що стають зацікавленими у бренді чи продукті після того, як побачать його у сторіс. Це пов'язано з FOMO (Fear of Missing Out) — синдромом втраченої вигоди. Stories залишаються у профілі лише на 24 години, а тому виникає страх пропустити щось важливе.
За своїм впливом на користувача сторис схожі на рекламні банери з написами типу: «Дія знижки закінчується через 24 години!», «Це лімітована колекція, залишилося лише 15 одиниць!» «Знижка 20% на ВСІ — пропозиція дійсна 12 годин! Упустивши бажане, користувач найчастіше шкодує про це, і наступна його дія — підписка на сторінку бренду в соцмережах, відстеження новин у stories, додавання товару до «Вибране» і так далі.
Ми зібрали 30 ідей на кожен день, які допоможуть знімати сторіс, що залучає:
плани на день — список вранці та ввечері той же список з позначками, що було зроблено;
будь-які чек-листи;
особистий сторітлінг — історія розвитку кар'єри, помилки чи фейли у роботі;
експертний сторітлінг — «фішки» з вашої сфери, закулісся робочого процесу;
вікторина — перелік питань у форматі квіза;
тренування дня;
образ дня;
сніданок дня — процес приготування або фото вже готової страви;
колаж із фото — можна зробити в самому Instagram;
блюр або затемнення — для створення фона під текст;
інтрига — «Цей день настав» з продовженням у наступному stories або стікер «питання»: вгадайте, куди я сьогодні йду/що на мене чекає;
фото або ролик про команду;
історії з близькими та друзями — через відносини з іншими людьми особистість розкривається краще;
добірки — книг, фільмів, рецептів, ідей для сторіс;
короткі атмосферні відео;
огляди — наприклад, додатків чи косметики;
рекомендації — поради, куди сходити у вашому місті;
історії у дзеркалі — хороша альтернатива простої розмовної stories;
зміна ракурсів — поєднуйте портретні розмовні сторіс з відео себе до пояса або на повний зріст;
замальовки — схеми та невеликі малюнки допоможуть більш доступно доносити інформацію, ніж за допомогою суцільного тексту;
довіра — розповідь про питання, які не можете вирішити, з проханням дати пораду;
кейси — скріншоти листування з клієнтами, результати роботи;
лайфхаки — для життя та для Instagram;
ігри — пошук відмінностей на фото;
погода — красиве фото вулиці, наклейка з показником температури повітря та опитування «А як у вас?»;
правда чи брехня — публікація факту з опитуванням;
unpacking — рубрика розпакування;
перед розпакуванням гра «Вгадайте, що всередині»;
таймлапс (функція у камері телефону, яка робить прискорений процес) — знімайте будь-який процес: зарядку, прибирання, роботу;
фірмова рубрика — придумайте свою «фішку», якою зможете ділитися регулярно. Наприклад, нова звичка щомісяця. Через 30 днів розповідайте про результати та ставте нову мету.
Важливо: перший stories за день бачить найбільша кількість людей, а отже, на ній завжди найбільше охоплення. Ви можете зберегти це охоплення якнайдовше або втратити увагу передплатників вже на другій історії. Головне завдання для першої сторіс — утримати увагу користувача, щоб йому захотілося перейти далі та дізнатися продовження.
Show, don't tell, —
одне з правил маркетингу
у соціальних мережах
Дублюйте контент із профілю: все менше користувачів скролять стрічку, а це означає, що ваш пост можуть пропустити. Якщо ви знімаєте огляд або розмовні сторіси, додайте на відео текст — За даними досліджень, лише 29% користувачів завжди дивляться stories зі звуком.
Важливу інформацію закріпіть у «вічних stories». Якщо це комерційний профіль, збережіть прайс, відгуки клієнтів, знижки, товари в наявності та специфічну інформацію (про матеріали, команду, ваші цінності тощо). Якщо блог особистий, можна закріпити інформацію про себе, відгуки клієнтів, лайфхаки та фейли, що траплялися у роботі.
І ще одна порада: корпоративні stories робіть в одному стилі. Так обліковий запис компанії швидше стане впізнаваним.
Порушення авторських прав — практика карається, в Instagram у тому числі. Тому важливо використовувати авторський контент або зображення та ролики, на які ви маєте права. Часта практика — використання фото та аудіо зі стоків для безпечної альтернативи.
Фотостоки (платні та безкоштовні):
FreeStockImages;
Unsplash;
Foodies Feed;
Gratisography;
Pexels;
Albumarium;
StockSnap;
The Pattern Library;
Shutterstock;
Depositphotos;
Getty;
Freeimages;
Visualhunt;
Pixabay;
RawPixel.
Аудіостоки:
Freemus;
AudioMicro;
Opsound;
Purple Planet Music;
Envatomarket;
SongFreedom;
Bensound;
AudioJungle.
Коли компаніям чи блогеру не до інвестицій у контент, аудіо- та фотостоки стануть гарною практикою.
Ви вирішили зайнятися створенням візуалу профілю в Інстаграмі. Одне з головних питань — у якому кольорі буде сторінка. Уявімо, що вам подобається синій, але чи сподобається він ЦА? Чи нестиме потрібний посил у профілі?
Ми фарбуємо стіни спальні у світлі відтінки та вибираємо колір одягу для дітей залежно від статі. Переконані, що зелений заспокоює, а червоний — збуджує. Кольори по-різному впливають на людей, тому важливо враховувати відтінки при запуску бренду та оформленні каналів комунікації. Купівля багато в чому залежить від кольорів, вони формують у споживачів асоціації з брендом. Наприклад, Harley Davidson за допомогою чорного кольору вдалося переконати ЦА у тому, що це крута та сувора компанія. А фірмові кольори Burger King — червоний та помаранчевий, оскільки вони стимулюють апетит.
"When I haven't any blue, I use red", —
Пабло Пикассо, іспанський живописець,
за опитуванням видання The Times 2009 року —
найвідоміший художник XX століття
Як певний колір впливає на сприйняття у людей:
Всі відтінки білого та бежевого. Асоціюються з чистотою, простотою та натуральністю. Якщо ви плануєте транслювати у стрічці образ сучасності, сміливо їх обирайте.
Сині відтінки. Викликають відчуття спокою та стабільності. Передають надійність, успіх та довіру. Блакитний та синій — кольори прапорів Євросоюзу, ЮНЕСКО та політичних структур, а також IT - та інших технологічних компаній, серед яких Intel, Facebook, PayPal.
Відтінки зеленого. Асоціюються з природою, юністю, грошима та екологічністю. Зелений — символ медицини, фармацевтики та банків: більша частина аптек оформлена у його відтінках, а Приватбанк, Ощадбанк та OTP використовують його у логотипах та рекламі. Більшість екологічних брендів також активно застосовують зелений колір. Стрічка, оформлена у відтінках зеленого, викликає відчуття гармонії, свіжості та розвитку.
Помаранчеві відтінки. Позитивно налаштовують аудиторію, а нерішучість клієнтів перетворюють на дію. Комбінація червоного та помаранчевого може стимулювати апетит, а тому ці відтінки — фірмові в Burger King. Раніше їх поєднання у своєму лого використовував також McDonald's.
Відтінки червоного. Асоціюються з вогнем, кров'ю, владою та пристрастю, надають збуджуючу дію. Великі бренди часто використовують червоні відтінки для створення святкового настрою. Так робить, наприклад, Coca-Cola. Часто застосовують червоний колір для акценту на знижці реклами.
Сумніваєтеся, який колір вибрати при замовленні візуалу облікового запису в Інстаграм? Можливо, у вас багато улюблених кольорів, але ви не знаєте, як правильно поєднувати їх між собою? Замовте безкоштовну консультацію у спеціалістів WeLoveBrands!
Якщо хочеться ефективно продавати в інтернеті, а часу розбиратися, як робити візуал для Інстаграма немає, замовте послугу контенту «під ключ» у спеціалізованій компанії.
Для тих, хто вже веде профіль у соціальній мережі, ми підготували міні-тест.
Погляньте на свій обліковий запис і дайте відповідь на ці запитання:
Чи подобаються вам останні 10–15 постів?
Чи хочеться прокрутити стрічку вниз?
Чи залучають stories, які ви публікуєте? Чи хочеться продовжувати їх дивитися?
Чи є у профілі фото, які мотивують вас прочитати пост?
Підписалися б ви на цей обліковий запис?
Якщо хоча б на одне із питань ви відповіли негативно, надішліть посилання на обліковий запис колегам і постійним клієнтам з проханням відповісти на ті ж самі питання. Отримайте зворотний зв'язок. А після у вас є дві опції: спробувати самостійно виправити те, що зараз працює неефективно, або довірити генерацію контенту фахівцям агентства WeLoveBrands.
Якісний візуал, що продає, виділяє компанію серед конкурентів. Сформуйте унікальний голос, фірмовий стиль та візуальну концепцію у Instagram «не як у всіх». Зв'яжіться з нами — унікальність продає!