Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Що протиставити маскулінно-брутальному дизайну? Звичайно ж, істинно жіночний квітковий (або квітково-вінтажний) стиль. При цьому оформлення в такому стилі має виглядати красиво і привабливо, щоб, побачивши його, не виникало сумнівів у наявності почуття смаку у тих людей, які «стоять» за брендом і пропонують свої товари або послуги.
Квітковий стиль за своєю суттю найближче до таких понять, як краса, чарівність, натхнення, піднесений настрій, оскільки якнайкраще асоціюється з ними. Тому він і заслужив велику популярність та кохання дизайнерів. Адже робота завжди на радість, коли знаєш, що твориш щось прекрасне для цього світу.
Переваги квіткового стилю в дизайні :
відбиває жіночий характер бренду;
транслює почуття прекрасного;
привабливо виглядає різних носіях.
Перші згадки про квітковий дизайн відносяться ще до часів давньоєгипетського царства. Історичні знахідки свідчать про те, що у 2500 році до н.е. єгиптяни робили для себе прикраси із квітів. А на стінах єгипетських храмів, на саркофагах знайдено численні зображення квітів та рослин. Крім того, квіткові зображення переносилися на тканини.
Квіти були одним із улюблених атрибутів при проведенні обрядів і в античних народів у 3-му тисячолітті до н. - І столітті до н.е. Греки прикрашали вінками із квітів статуї. Жерці та жриці, оратори також носили на голові вінки з лавру, мирту та ін.
У середні віки (V-XIV століття н.е.) квіти служили лише для прикраси церков. Розвиток квіткової символіки розпочався з появою готичного стилю в архітектурі та дизайні. У період Ренесансу (XIV-XVI століття) квіти грали головну роль орнаментиці.
Епоха Класицизму (кінець XVIII століття – середина XIX століття) повернула квіткову символіку середніх віків та сформувала своєрідний напрямок під назву «формалістична флористика». Відповідно до цього підходу вважалося, що квітка не може виявляти свою індивідуальність.
Як нескладно здогадатися, квітковий стиль орієнтований на жіночу цільову аудиторію, а аж ніяк не на чоловічу публіку. Використання квіткового стилю підходить для бізнесів із такими корпоративними рисами, як жіночність, молодість, елегантність та витонченість. Наприклад, магазинів жіночого одягу, білизни, косметики, товарів для дому, квітів, а також салонів краси, кав'ярень, кафе кондитерських. Також це чудове рішення для оформлення весільного стилю, дизайнерської концепції інших святкових подій.
Якщо ж у вас солідна фінансова компанія (банк, страхова організація), будівельна фірма чи корпорація у сфері технологічних розробок, компанія з виробництва важкої промисловості, то дизайн у квітковому стилі – точно не ваш варіант.
Основними елементами квіткового стилю є квіти та бутони, гілочки та лози, листя та завитки. Фоном найчастіше служить білий або світло-пастельний колір.
А ось через специфіку колірна гама тут обмежується лише кількома варіантами:
Пастельні тони . Для квіткового стилю характерні рожевий, блакитний, бузковий, бірюзовий, персиковий кольори.
Поєднання відтінків на кшталт веселки . Цей варіант підходить, якщо ви хочете підкреслити різноманітність товарів, що продаються (квітів, нарядів, тканин тощо).
Зелений колір . Саме він насамперед асоціюється з природою, рослинами, чистотою та екологічністю.
Характерні шрифти - хитромудрі рукописні або витончені буквені накреслення зі штрихами великих розмірів. Окремі частини шрифту чи дизайну можуть бути виділені срібним чи золотим блиском.
Рекомендації щодо використання квіткового стилю :
Як кольори можна використовувати не тільки традиційні троянди. Для створення цікавих композицій підходять ромашки, лілії, трав'янисті рослини та хвойні гілочки.
Вибраний для логотипу шрифт (особливо це стосується рукописного варіанта) не повинен губитися на тлі інших елементів композиції.
При створенні дизайну радимо достатньо мінімального флористичного акценту, обведення або підкреслення назви вашої компанії/бренду.
Натхнення при виборі ідеї для розробки дизайну в стилі квітки добре черпати, вивчаючи стиль вінтажних квіткових магазинів або французьких кондитерських.
Які квіти вписуються у дизайн?
Троянди . Як же без королеви всіх кольорів, що символізує любов та пристрасть. Троянда підходить для оформлення дизайну товарів та послуг класу люкс: нішева парфумерія, елітна косметика, ексклюзивні SPA-процедури тощо.
Півонії та ранункулюси . Півонії відображають силу та ексклюзивність, тому їх також можна сміливо використовувати у процесі створення фірмового стилю для брендів люксового класу. У той же час ранункулюси відомі як «квіти нареченої», що робить їх найкращим варіантом для розробки весільного стилю.
Ромашки . Ці скромні та кокетливі польові квіти, безсумнівно, асоціюються з юністю, свіжістю, закоханістю та свободою. Те, що треба при створенні логотипів або фірмового стилю для брендів літнього одягу з легких тканин, свіжих ароматів, кафе з літніми терасами і т.п.
Квіти та все, що з ними пов'язано, дають повну свободу фантазії при створенні дизайну весільних альбомів, каталогів, журналів тощо.
Досить часто у квітковому стилі створюють намальовані від руки ілюстрації та зображення, акварельний дизайн. Такі роботи можна побачити на обкладинках та сторінках жіночих романів, збірок ліричної поезії та інших книг подібної тематики.
Квіткові елементи можуть бути присутніми і на візитівках, рекламних листівках та буклетах. Також ними прикрашають листівки, які кладуть у букет чи кошик з квітами.
Найбільш поширеною сферою використання квіткових логотипів є флористика, а саме квіткові магазини, салони, студії. При розробці фірмового знака тут важливо, щоб він:
Залежно від напряму діяльності компанії та її цільової аудиторії виділяють кілька видів лого в квітковому стилі :
# 1 Логотип для магазину з продажу домашніх квітів та рослин . Основними покупцями таких точок продажів здебільшого є жінки, які купують рослини для прикраси своїх будинків чи квартир. Тому логотип таких магазинів краще оформити в образі природи та інтер'єру.
# 2 Логотип для салону з продажу подарункових букетів . Тут цільову аудиторію складають як жінки, так і чоловіки, яких цікавить пишнота та краса. Тому ці образи бажано відобразити у логотипі.
До найпопулярніших образів логотипів кольорів відносяться:
Квіти та рослини . Зображення товару як центральний елемент фірмового знака — найочевидніший варіант розробки логотипу. При цьому існує безліч варіацій: одна квітка, букет, рослина в горщику, стебло з листком, клумба, вінок і т.д.
Комахи . Менш популярний варіант, коли основним елементом логотипу виступають метелики та бджоли як комахи, які безпосередньо запилюють квіти.
Напис . Як правило, вона виконується рукописним шрифтом, що підкреслює легкість та елегантність квіткового образу.
Як відомо, надати готовим букетам завершений образ допомагає обгортковий папір. Цей декоративний елемент може бути виконаний також у квітковому стилі. Оскільки обгортковий папір є частиною букета, нанесене на нього зображення повинне гармоніювати зі створеною композицією.
Пакування жіночої туалетної води також часто оформляють у квітковому стилі. У багатьох випадках такі картонні коробочки відрізняються великою кількістю декоративних елементів, які при цьому вони не повинні виглядати наляписто. Легкі, грайливі та веселі образи – ось що мають транслювати подібні упаковки.
Цілком логічно, що в квітковому стилі привабливо виглядатиме сайт інтернет-магазину з продажу квітів або кімнатних рослин. Якщо ви займаєтеся продажем весільних атрибутів або натуральної косметики, пропонуєте послуги краси, ваш сайт-візитку також доречно оформити в квітковому дизайні.
А ще квітковий стиль — слушне рішення, щоб оформити в соцмережах сторінку або групу, присвячену будь-якій жіночій тематиці: починаючи від правильного догляду за кімнатними рослинами і закінчуючи доглядом за собою.
За традицією, до свят слов'яни здавна прикрашали своє помешкання квітами, ароматними травами, колоссями, зеленими гілками. Тому не дивно, що квітковий дизайн знайшов своє відображення й у світі.
Стиль, про який йдеться, широко застосовується при створенні фірмового стилю для брендів з акцентом на природність та натуральність. Як підтвердження тому представлені на полицях магазинів упаковки косметичних засобів від українських виробників із зображеннями квіткової тематики на етикетках.
Ще один напрямок, в якому доречні квіткові принти, - це дизайн одягу та аксесуарів: сукні та спідниці, блузи та куртки, хустки та парео, сумки тощо.
Крім того, квіткові мотиви активно використовуються в оформленні декору інтер'єрів, особливо спалень для дівчаток, а також при створенні тематичних фотозон.
На сучасному ринку візуальна комунікація зі споживачем з боку багатьох відомих світових брендів побудована «мовою кольорів». Яскравий приклад – логотип французької марки натуральної рослинної косметики Yves Rocher. Виконаний у зеленому та білому кольорах фірмовий знак є зображенням стебла з листочком, і тим самим повідомляє цільової аудиторії про використання натуральної сировини для виготовлення косметичних засобів цієї торгової марки.
Квіткові мотиви можна спостерігати і в колекціях прикрас від відомих ювелірних брендів (Alexander Arne, Tous, Axenoff Jewellery, Carrera та ін.). Улюбленими кольорами дизайнерів-ювелірів є троянди, гвоздики, чотирилиста конюшина.
У вас є вибір: або знайти для розробки дизайну в стилі квіткового фрілансера, або звернутися в спеціалізовану дизайн-студію. У першому випадку вартість послуги в залежності від її виду та складності роботи складе: від 500 грн - дизайну упаковки, від 1 500 грн - дизайн логотипу, 2 500 грн - дизайн сайту. Варіант більш економний, але результат може вас і розчарувати, якщо вам потрапить недосвідчений чи недобросовісний дизайнер.
Ціни в прайсі веб-студії будуть вищими: від $20 - поліграфія, від $130 - фірмовий стиль, від $150 - логотип. Натомість у цьому випадку перед початком робіт оформляється договір, у якому прописуються чіткі терміни підготовки дизайну та закріплюється вартість послуги, тож з юридичного погляду ви як клієнт захищені.
Якщо ви хочете наголосити на ніжності та витонченості свого бренду, команда студії WeLoveBrands готова розробити унікальний дизайн, який виграшно підкреслить ці якості. Вибирайте відповідний тарифний план з запропонованих і замовляйте дизайн у квітковому стилі за телефоном або в онлайн-чаті на сторінці.