Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Цікавий і привабливий дизайн допомагає переконати споживачів у тому, що перед ними корисний продукт і бренд, який заслуговує на увагу. Вплив на свідомість мас здійснюється за допомогою правильно підібраної колірної гами, шрифтів і образів, а також популярних трендів у дизайні, які сприяють поліпшенню сприйняття інформації та викликають прихильність аудиторії.
Саме модні тенденції в поєднанні з ключовими елементами дизайну, які використовуються під час оформлення реклами, айдентики, сайтів і упаковки, привертають увагу споживачів, інтригують і викликають бажання роздобути продукт.
Одним із трендів у графічному дизайні 2020-2021 рр. є синтвейвний постмодерн або ф'ючесінк, що вражає своєю яскравістю, індивідуальністю та енергією. Хочете дізнатися про цей стиль і його особливості? Тоді ця стаття для вас.
Це стиль, який поєднує в собі риси постмодернізму та такого напряму в музиці, як синтвейв (ретровейв або ф'ючесінк). Останній з'явився у 2000-х роках для відтворення атмосфери фільмів і відеоігор 1980-х.
Спочатку синтвейв (Synthwave) використовували при створенні електронної музики, щоб досягти звучання, схожого з саундтреками до фантастичних фільмів і хоррорів. Для цього потрібні були синтезатори, ударні інструменти та різні способи обробки звуку, включно з ефектом реверберації та драм-машинами.
Від постмодернізму цей стиль взяв барвистість, шик, іронічність і декоративність. Він змінив уявлення про дизайн і сприяв появі яскравого оформлення з особливим змістом.
Переваги використання синтвейвного постмодерну:
дає змогу створювати виразний і яскравий дизайн;
привертає увагу аудиторії та викликає інтерес до продукту;
створює особливе враження про бренд або компанію;
формує впізнаваний образ.
Цей стиль поєднує в собі ретро, енергію та яскравість, що дає змогу передати дух епохи 1980-х, створити атмосферний дизайн і виділитися на тлі конкурентів. Він став трендовим у графічному дизайні та дизайні реклами, оскільки впадає в око, привертає аудиторію і добре запам'ятовується.
Історія стилю бере свій початок у 1960-х рр., коли в Європі на зміну модернізму і течії баугауз, що передбачає простоту і функціональність, прийшов новий напрямок – постмодернізм.
Його основоположниками вважаються дизайнери Вольфганг Вайнгарт (Швейцарія) і Стефф Гайсбулер (США), незважаючи на те, що їхні роботи істотно відрізняються одна від одної, оскільки виконані за допомогою різних стилістичних прийомів.
Вайнгарт у своїй роботі використовував асиметрію і гру з кеглем шрифту, що давало змогу створювати незвичайні ілюстрації, живу шрифтову графіку і оригінальний впізнаваний дизайн.
Стефф Гайсбулер, своєю чергою, не любив асиметрію і хаос. Його роботи були більш чіткі, рівні та зрозумілі. Він грав зі шрифтами, створюючи з літер фігури та формуючи цікаві образи. Дизайнер розробляв логотипи для NBC, Voice of America, музею Toledo Museum of Art, а також отримував замовлення від національних організацій та установ, зокрема на створення фірмового стилю для різних парків США та графіку для Нью-Йоркської публічної бібліотеки.
У 2000-х роках у музиці зародився такий стиль як синтвейв. Він з'явився як результат натхнення роботами Джона Карпентера (фільми «Щось», «Втеча з Лос-Анджелеса», «Хеловін»).
Першими в цій сфері почали працювати французькі музиканти Давид Грельє і Венсан П'єр Клод Белорже, а також дует Justice. Вони прагнули відтворити атмосферу 1980-х рр. і передати звучання, характерне для того часу.
Поки музиканти створювали шедеври електронної музики, художники малювали модні ілюстрації для відеоігор. Однією з перших таких робіт стала гра «Grand Theft Auto: Vice City».
Особливої популярності синтвейв набув 2011 року з виходом кінострічки "Драйв", в якій стилістика цього жанру була присутня не тільки в саундтреку, а й в інших аспектах фільму.
Яскравими представниками стилю є Perturbator, Carpenter Brut, Droid Bishop, дуети Electric Youth, Power Glove та гурт Gunship. Остання, зокрема, створювала музику, в якій поєднувалися романтизм, драма та бойовик.
Поступово з музики та відеоігор синтвейв почав переходити і на графічний дизайн та сферу реклами. Дизайнери, поєднуючи фішки цього музичного жанру з деякими рисами постмодернізму, почали створювати яскраві незвичайні постери, плакати та динамічні ілюстрації. Так зародився новий стиль у дизайні, що дістав назву синтвейвний постмодерн або ф'ючесінк.
Перше, що впадає в око, дивлячись на роботи, оформлені в цьому стилі, - яскраві кольори та геометричні форми, які дають змогу створювати незвичайні та виразні сюжети.
Характерні риси стилю:
яскраві кольори;
неоновий ефект;
геометричні форми та лінії;
відсилання до фантастики та космічної тематики;
симетричність.
Синтвейвний постмодерн допомагає у створенні динамічної картинки і яскравих образів. Такі роботи привертають увагу і виділяються з натовпу. Тому основні риси стилю зараз активно використовуються в дизайні логотипів, фірмового стилю, упаковки, а також у рекламі.
Найчастіше його використовують компанії, пов'язані з відеоіграми, музикою, кіноіндустрією та організацією різних розважальних заходів.
Цей стиль підходить для різних видів бізнесу, окрім серйозних сфер, що не допускають зайвої яскравості та помітних образів (наприклад, для промислових підприємств, фінансових і юридичних фірм).
Основними елементами дизайну, незалежно від стилю, є кольорова гама, шрифт і зображення. Саме ці компоненти привертають увагу споживачів, формують певне враження про компанію/бренд і будують з аудиторією емоційний зв'язок.
Кожен колір, шрифт і символ чинить той чи інший вплив на свідомість людей, тому до вибору елементів необхідно поставитися відповідально.
Далі розглянемо, які відтінки, шрифтові стилі та образи характерні для синтвейвного постмодерну (ф'ючесінка).
Дизайн в стилі синтвейвний постмодерн:
Зображення
Цей стиль передбачає використання різних геометричних фігур, ліній і зображень, які асоціюються з життям у місті.
Найпоширеніші силуети хмарочосів, гори, скелі, пальми, дороги й автомобілі. Часто також зустрічаються образи з відсиланням до фантастичного світу і космосу. Дизайн, у якому використовуються такі картинки, має сучасний і помітний вигляд.
Колір
Якщо подивитися на плакати та ілюстрації, зроблені в стилі синтвейвного постмодерну, то можна простежити закономірність використання рожево-синьо-фіолетової палітри. Саме ці відтінки використовуються дизайнерами найчастіше. Популярними відтінками також є білий, чорний, блакитний і помаранчевий.
Яскраві кольори, та ще й з неоновим ефектом, дають змогу створювати ефектні роботи. Вони привертають увагу і створюють неповторну атмосферу.
Шрифт
Працюючи з цим стилем, дизайнери обирають переважно прості та строгі шрифти. Вони читабельні й добре поєднуються з яскравими відтінками та виразними образами. Часто також використовуються жирні лінії та похиле накреслення. Такі шрифти надають загальній картинці сили та динаміки.
Щоб створити дизайн у стилі синтвейвного постмодерну або ф'ючесинку, спочатку слід визначитися з ідеєю, яку ви хочете донести до аудиторії, і зрозуміти, який образ компанії потрібно створити. За ідеями та якісним дизайном звертайтеся до студії WeLoveBrands.
Дизайнери вивчають особливості бізнесу, аналізують конкурентів і потреби цільової аудиторії, і тільки після цього беруться за роботу, щоб ви отримали дизайн, який посилює ваші позиції на ринку. Щоб уточнити деталі та поставити будь-яке питання на тему дизайну, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.
Цей стиль є трендовим у графічному дизайні. Його активно використовують для створення афіш заходів, постерів, плакатів, рекламних банерів і різних ілюстрацій.
Суворі та масивні шрифти, яскраві кольори та виразні образи дають змогу створювати ефектний і впізнаваний дизайн.
Ф'ючесінк цікаво виглядає в логотипах і фірмовому стилі. Він дає змогу створювати помітний і сучасний дизайн, який привертає увагу споживачів і добре запам'ятовується.
І справа тут не тільки в яскравих фарбах, а й в унікальних шрифтах і незвичайних накресленнях. Використання строгих, часом навіть різких і грубих, ліній і форм, надає текстовим логотипам зухвалості й особливого шарму.
Такі елементи стилю, як геометрія і яскраві кольори, використовуються і в дизайні упаковки, яка, своєю чергою, представляє товар у вигідному світлі та демонструє сильні сторони марки.
Приваблива упаковка з інтригуючим дизайном сприятиме зростанню продажів. При її розробці важливо дотримуватися гармонійної композиції, грати на контрастах і робити акценти на основних елементах. А домогтися потрібних ефектів можна якраз таки за допомогою стилю синтвейвний постмодерн.
Стиль використовується під час оформлення сайтів та акаунтів у соціальних мережах з метою привернення уваги аудиторії, донесення потрібного посилу і передачі атмосфери 1980-х рр.
Найчастіше він трапляється в оформленні сторінок для музичних сайтів і сайтів із комп'ютерними іграми, а також для компаній, що організовують музичні заходи.
В Україні цей стиль використовується не так активно, як у США чи Європі. Його розвиток почався лише кілька років тому, і найчастіше він зустрічається в музичному середовищі. У стилі синвейвного постмодерну оформляють афіші концертів, обкладинки альбомів і рекламні плакати.
В останні кілька років стиль потрапив у тренди графічного дизайну, а зараз його елементи використовують також під час розроблення логотипів, дизайну паковання та у веб-дизайні.
Уперше цей стиль почав використовуватися з приходом 2000-х, коли музиканти активно створювали електронну музику зі стилістикою фільмів і відеоігор 1980-х рр. і за звучанням схожу на музику того часу.
Потім цей стиль проник і в кіноіндустрію, щоб відобразити у фільмах атмосферу минулої епохи. Найвідомішим представником цього напряму вважається серіал «Дуже дивні справи» (Stranger Things).
Окремі елементи стилю використовувалися також при створенні «З машини», «Вона», «Неоновий демон», «Драйв» та в інших фільмах.
Зі зростанням популярності стилю його основні риси почали використовувати не тільки в музиці, кіно і відеоіграх, а й при створенні рекламних плакатів, постерів, афіш, пакування товарів, логотипів і сайтів.
За допомогою яскравої колірної гами, грубих ліній і геометрії дизайнери створюють сучасний, стильний і вражаючий дизайн, який впадає в очі, виділяється на тлі конкурентів і викликає інтерес до продукту.
Якісний дизайн – це спосіб побудови візуальної комунікації з цільовою аудиторією. Прихильність людей до вашої компанії багато в чому залежатиме від того, наскільки привабливий, цікавий і емоційний образ постане перед ними.
Якщо дизайн викликає приємні асоціації та доносить ідею бренду, то лояльність і довіра споживачів збільшаться, а ось нудний дизайн, що напружує, навпаки, відштовхуватиме. Щоб отримати привабливий дизайн, що підвищує імідж компанії, його розробку варто довірити професіоналам.
Де замовити дизайн у стилі синтвейвного постмодерну:
На фрілансі. Це можливість отримати якісний дизайн і заощадити гроші. Але в разі потрапляння на недобросовісного фахівця, ви ризикуєте втратити час і нерви. Щоб виключити ризики, ретельно шукайте дизайнера, вивчайте портфоліо і докладно говоріть про те, що хочете отримати.
Ціни на дизайн залежать від термінів, кваліфікації дизайнера й особливостей розробки. У середньому, створення логотипу на фрілансі обійдеться в 1500 грн, упаковки - від 500 грн, а сайту - від 2500 грн.
У дизайн-студії. Замовлення в компанії коштуватиме дорожче, ніж на фрілансі, тому що з вашим проектом працюватимуть дизайнери, які володіють необхідними знаннями та вміннями для створення унікального дизайну, що відповідає завданням вашого бізнесу.
Дизайнери спочатку аналізують ринок і вивчають цільову аудиторію, потім продумують ідеї та розробляють концепцію, і лише після цього приступають до роботи. Такий підхід необхідний для того, щоб ви отримали ефективний і впізнаваний дизайн.
В студії WeLoveBrands вартість послуги залежить від обсягів і рівня складності роботи, термінів здачі проєкту і кількості макетів, які замовник отримує для затвердження. Так, ціни на створення логотипу стартують від $150, фірмового стилю – від $130, а дизайну поліграфії – від $20.
Для отримання консультації, уточнення вартості послуги та замовлення дизайну в стилі синтвейвного постмодерну або ф'ючесінка, зателефонуйте нам або залиште повідомлення на сайті.