→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Ліквід у дизайні – вражаючі рідкі форми

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Ліквід у дизайні – вражаючі рідкі форми

Для створення живого дизайну та візуального образу компанії використовують різні стилі та нестандартні дизайнерські прийоми. Це дозволяє відбудуватися від конкурентів і запам'ятатись цільовій аудиторії. Одним із найефектніших трендів у графічному дизайні є ліквід, тобто рідини. Живі, рухливі та вражаючі плинні форми, які перетікають одна в одну, не тільки привертають увагу споживачів, а й здатні заворожити.

Саме тому цей прийом і користується популярністю під час створення рекламних роликів, банерів, упаковки товарів, фірмового стилю та сайтів.

Що таке ліквід та у чому його переваги?

Ліквід (у перекладі з англійської мови – рідина) – це стиль, що передбачає розміщення елементів таким чином, ніби вони поєднуються і перетікають один в одного, створюючи бризки, хвилі та розводи.

Такий дизайн виглядає як фарба, що розтікається. Тут немає строгості та чітких геометричних фігур – натомість лише м'якість, гнучкість і плинність.

Що дає ліквід для бізнесу:

 

Ликвид в дизайне

 

• привертає увагу споживачів та викликає інтерес до продукту

Ликвид в дизайне

 

• допомагає вибудовувати з аудиторією емоційний зв'язок

Ликвид в дизайне

 

• посилює імідж компанії

Ликвид в дизайне

 

• відбудовує бізнес від конкурентів

Ликвид в дизайне

 

• створює впізнаваний візуальний образ

 

 

 

Цей напрямок є трендовим у графічному та веб-дизайні, а також одним із найпоширеніших у рекламі, теледизайні та при створенні анімацій.

Завдяки тому, що рідкі форми можуть набувати різного вигляду, стиль надає дизайнерам свободу дій та дає безліч можливостей для імпровізації та експериментів.

Ліквід у дизайні: відмінні риси

Цей стиль передбачає використання м'яких та плинних форм. Елементи змішуються, утворюючи вигадливі візерунки, включаючи вигини, хвилі та розводи.

Ліквід з'явився у дизайні у 2000-х роках, коли дизайнери шукали нестандартні прийоми для створення рекламних постерів. Потім з розвитком графічного та веб-дизайну рідкі форми почали використовуватися у дизайні логотипів, фірмового стилю, упаковки, сайтів та оформленні сторінок у соціальних мережах.

Характерні риси стилю знайшли також відображення у фільмах аніме та різних відеороликах. Яскраві кольори та перетікання одного елемента в інший дозволяло створювати яскраву та живу картинку, яка приваблювала споживачів та викликала інтерес до продукту.

Особливості ліквіду:

 

Ликвид в дизайне

 

• використання абсолютно будь-якого кольору (світлих, темних та яскравих відтінків)

Ликвид в дизайне

 

• градієнти

Ликвид в дизайне

 

• абстрактні елементи та мазки

Ликвид в дизайне

 

• персонажі, у яких розтягуються та рухаються кінцівки

Ликвид в дизайне

 

• закручена типографіка

 

 

 

Ліквід протиставляється геометричному стилю, оскільки на відміну від строгих фігур представляє м'які форми, що розтікаються.

Стиль активно використовується при створенні рекламних матеріалів, в smm-і веб-дизайні, маркетингу та брендингу. Він дозволяє отримати інтригуючий та ефектний дизайн, який добре запам'ятовується та виділяє компанію на ринку.

Як ліквід допомагає створювати ефектний дизайн

Спочатку стиль використовувався в дизайні постерів, рекламних роликів і банерів для соціальних мереж, а зараз це трендовий дизайнерський прийом, який захопив різні сфери - від ілюстрацій та реклами до сайтів та фірмового стилю.

Ліквід передбачає застосування абстрактних форм, які під час руху утворюють цікаві візерунки. Тут немає строгих фігур, прямих ліній та різних образів. Єдиним не абстрактним зображенням можуть бути персонажі, але за умови, що у них розтягуватимуться або рухатимуться кінцівки.

Перетікаючі рідини надихають дизайнерів на експерименти та надають дизайну загадковості та містичності. Такий малюнок притягує публіку і викликає у неї бажання ближче познайомитись із продуктом чи брендом.

 

Ликвид в дизайне

 

Що стосується кольору, то можуть використовуватися всі відтінки без винятку, включаючи чорний і білий. Але краще все ж таки змішувати яскраві фарби, створюючи соковиті акценти та інтригуючі контрасти.

Відсутність чітких фігур і гострих країв дозволяє створювати ефект однорідності, а якщо додати ще деякі фішки в дизайн, то вам точно вдасться вразити аудиторію.

Щоб досягти потрібного ефекту, ліквід часто комбінують з градієнтами, об'ємними зображеннями, металіком, напівпрозорістю та іншими ефектами. Адже за допомогою таких поєднань можна отримати незвичайний та привабливий дизайн.

Мрієте про яскравий та сучасний дизайн, який захоплює увагу та викликає інтерес у споживачів? Дизайнери студії WeLoveBrands продумають концепцію та створять дизайн, що відповідає ідеї та завданням вашого бізнесу. Щоб отримати консультацію та дізнатися вартість послуги, зв'яжіться з нами по телефону або в чаті.

Ліквід у графічному дизайні та ілюстраціях

Рідкі та плинні форми зустрічаються в дизайні ілюстрацій, обкладинок книг, рекламних банерів, плакатів та афіш. Вони допомагають привернути увагу аудиторії та підкреслити різні стани завдяки ефектам.

 

Ликвид в дизайне

 

За допомогою фарб, що розтікаються, можна посилити враження, пом'якшити або розпалити ситуацію і передати потрібний настрій. Наприклад, у плакатах на тему жахів такі ефекти допоможуть навести страх і створити жахливе відчуття, а для афіш заходів – відобразити активність та рух.

Рідкі форми у поєднанні з яскравими відтінками та градієнтами дозволяють отримати сучасний та стильний дизайн, який запам'ятається аудиторії.

Використання ліквіду в айдентиці

Візуальний образ відіграє вагому роль в формуванні уявлення про компанію в очах споживачів. Якщо людям сподобається те, що вони побачать, а ще краще, якщо картинка торкнеться їх живого, тоді лояльність і довіра до вас забезпечені.

 

Ликвид в дизайне

 

З цією метою дизайнери при розробці логотипів та фірмового стилю використовують нестандартні та цікаві прийоми. Адже важливо не лише привернути увагу, а й утримати її, а для цього потрібний оригінальний дизайн.

Рідкі форми, що перетікають одна в одну, дозволяють створювати різні ефекти, тим самим притягуючи та інтригуючи.

Прийом хороший як для шрифтових, так і для комбінованих логотипів. У першому випадку, комбінуючи плинні елементи з унікальними шрифтами, ви отримаєте вражаючий знак, а в другому – зможете через образ передати потрібне посилання і відобразити основну ідею бренду.

Рідкі форми у дизайні упаковки

Яскравий та цікавий дизайн упаковки привертає до себе увагу та стимулює бажання взяти товар до рук. А барвистість та оригінальність забезпечує такий дизайнерський прийом як ліквід.

 

Ликвид в дизайне

 

Плинні форми, фарби, що розтікаються, і візерунки, що з'являються в результаті перетікання елементів, дозволяють створювати виразний дизайн і посилювати враження від загальної картинки. Така упаковка, що знаходиться на полицях магазинів, буде впадати у вічі і притягуватиме аудиторію.

Рідини у веб-дизайні та smm-дизайні

Ліквід відмінно підходить для оформлення акаунтів у соціальних мережах та створення різних сайтів. Цей прийом дозволяє сучасно та ефектно подати сторінки та утримати на них користувачів.

 

Ликвид в дизайне

 

Картинка, створена за допомогою рідких форм, виглядає як вода або фарба, що розтікається по екрану. А якщо створити при цьому причудливі візерунки, то інтерес аудиторії зросте ще більше.

Дизайн у стилі ліквід є адаптивним, тобто сторінки коректно відкриваються на будь-яких типах пристроїв, а зображення на будь-яких носіях виглядає розкішно.

Ліквід у дизайні: застосування в Україні

Рідкі форми в українському дизайні з'явилися нещодавно. Активно використовувати цей стиль почали після 2010-х років – з розвитком графічного та веб-дизайну.

Дизайнери, створюючи різні ілюстрації, постери та рекламні матеріали, вибирали нові фішки та нестандартні прийоми, щоб залучити аудиторію та зацікавити її у продукті чи бренді.

Найчастіше ліквід зустрічається у дизайні упаковки, модного одягу, логотипів та сайтів. Також, цей стиль обирають для яскравого та емоційного оформлення соціальних мереж, адже тут важливо зачепити користувачів за живе та привернути їх до себе. А рідкі та плинні форми у поєднанні з різними барвистими відтінками чудово справляються з цим завданням.

Використання текучих форм у світі

Ліквід – улюблений прийом багатьох американських та європейських дизайнерів. Спочатку він частіше використовувався в рекламі, а потім поширився і на інші сфери, включаючи інтер'єри, веб-дизайн, оформлення облікових записів у соцмережах та брендинг.

За допомогою рідких форм створюють унікальні дизайни, які привертають увагу та інтригують споживачів.

 

Ликвид в дизайне

 

Активно використовують цей прийом при розробці логотипів і корпоративного стилю. Це дозволяє компанії виділитися на тлі конкурентів, наголосити на характері і вибудувати з клієнтами гарну комунікацію.

Рідкі форми активно використовують у США та країнах ЄС для створення впізнаваного візуального образу бренду, рекламних банерів та роликів, та оформлення сайтів та інтерфейсів.

Створення дизайну у стилі ліквід: де замовити та за якою ціною

Щоб отримати якісний дизайн, який відрізнятиметься оригінальністю та емоційністю, зверніться за допомогою до професійного дизайнера. Замовити послугу можна як на фрілансі, так і студії дизайну.

Кожен із цих варіантів має свої плюси та мінуси. Так, дизайн у фрілансера обійдеться дешевше (в середньому, це 1500 грн за логотип, від 500 грн за упаковку та від 2500 грн за сайт), але й таїть деякі ризики. Наприклад, при замовленні послуги у недобросовісного фахівця можна не встигнути по термінах або отримати простенький та нічим не примітний дизайн.

Якщо ж ви звернетеся за допомогою до компанії, над вашим проектом буде працювати досвідчений дизайнер, який генерує ідеї та знає, як представити ваш бізнес у виграшному світлі.

Ви погодите терміни здачі проекту, кількість готових варіантів та правок, які можна буде внести до макету. Залежно від ваших вимог та очікувань, вам буде представлено на вибір декілька тарифів. Тобто, ви чітко розумітимете, скільки і за що платите.

У студії WeLoveBrands ціни на дизайн у стилі ліквід складають: розробка логотипу – від $150, фірмового стилю – від $130, а дизайн поліграфії – від $20. Така вартість сформована з урахуванням того, що дизайнери перед створенням макета спочатку вивчають ринок, аналізують конкурентів та потреби цільової аудиторії, потім розробляють концепцію і лише після цього приступають безпосередньо до дизайну.

Щоб поставити запитання дизайнеру та уточнити вартість замовлення, зателефонуйте за вказаним на сайті телефоном або залиште запит в онлайн-чаті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5