Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Неординарний скандинавський стиль настільки привабливий, що став відомим не лише на своїй батьківщині, а й у всьому світі. В даний час скандинавський дизайн користується великою популярністю завдяки своїй простоті, виразності та універсальності (він підходить як для використання в інтер'єрах та архітектурі, так і в одязі та графіці).
Дизайн у скандинавському стилі найбільш точно відповідає розміреному способу життя спокійних за характером і миролюбних жителів північноєвропейських країн: вони дбайливо ставляться до природи, особистого простору та деталей.
Для скандинавського стилю характерні:
спокійна кольорова гама із чітко виділеними акцентами;
прості лінії;
використання геометричних форм та патернів;
широке використання природних матеріалів.
Переваги скандинавського стилю :
висока практичність;
функціональність;
раціональне використання простору та кольору;
органічність та натуральність фінального результату.
Як можна здогадатися із назви, скандинавський стиль бере свій початок у країнах Північної Європи. Саме тут ще в ранньому середньовіччі, в епоху вікінгів, зародилися його традиції, орієнтовані на витончену простоту речей, народне коріння мистецтва північних народів.
У самостійне явище скандинавський (або "густавіанський") стиль перетворився вже в період правління шведського короля Густава III (1771/72-1792). Інтер'єри тих часів відрізнялися світлом, ясністю та прозорістю тонів.
Нове дихання "густавіанський" стиль знаходить в Англії в середині 1980-х років, коли в моду входить "Шебі шик" з нальотом романтизму та елегантності.
У дизайні скандинавський стиль відрізняють:
Чіткі лінії та форми.
Простота.
Використання світла.
Мінімалізм.
Чисті кольорові гами.
Натхнення природою.
Використання хендмейду та ремесла.
Дизайн у скандинавському стилі найкраще підходить для бізнесів з такими рисами, як практичність, натуральність, екологічність, простота, доступність. Наприклад, для компаній меблевої та харчової галузі, ресторанів, турагентств, лікувальних пансіонатів, стоматологічних клінік тощо.
Якщо ваш бренд позиціонується як високотехнологічний, люксовий, динамічний та інноваційний, краще замовити розробку дизайну в іншому стилі.
У скандинавському дизайні всі відтінки є у чистому вигляді, тоді як напівпрозорі елементи, змішування кольорів або градієнти не використовуються. Завдяки характерній для цього стилю світлій палітрі вдається отримати затишні, вишукано-елегантні нейтральні поєднання, а додавання до них яскравих акцентів допомагає підкреслити окремі деталі.
Рекомендується використовувати прості та сучасні шрифти без засічок, такі як San Serif, Sweden Sans, Helvetica, між літерами яких багато негативного простору .
Основне завдання скандинавського дизайну - створення максимально зручного та доступного для розуміння продукту. З цією метою за основу часто вибирається виключно друкарське або колірне рішення. У результаті дизайн зі скандинавськими нотками передає відчуття спокою та затишку.
У скандинавській графіці присутні чіткі лінії та форми. Завдяки їм у поєднанні з пастельною кольоровою гамою та непомітним орнаментом створений дизайн виглядає сучасним та наповненим, але в той же час не перевантаженим деталями.
У створенні постерів, рекламних буклетів, фотографій можна спостерігати використання зображень, що відображають результати так званих ремісничих технік (вишивки, аплікації, орігамі, різьблення по дереву тощо). У фотографії дизайнери часто використовують світло та світловий контраст, щоб підкреслити деталі об'єкта, виділити його форми та кольори.
При створенні ілюстрацій у скандинавському стилі застосовується мінімалістичний підхід (це означає, що відкидаються усі деталі та елементи, які не несуть смислове чи функціональне навантаження). Простежується спрощення ілюстрацій до базових геометричних форм, використання однорідних кольорів, а також заміна зображень абстрактними фігурами, які своєю формою, кольором та загальною композицією допомагають донести той чи інший образ через дизайн.
У колірній гамі логотипів переважають світлі, прості та чисті кольори: білий, блакитний, світло-сірий, світло-рожевий, бежевого відтінки. Як акценти допустиме використання жовтого, помаранчевого, синього, оливкового кольорів.
Типовим для фірмового стилю та логотипів у скандинавському стилі є використання ремісничих технік. Наголосити на натуральності та екологічності продукції вашої компанії можна за допомогою природних текстур.
На упаковках, виконаних у скандинавському стилі, можна побачити зображення з використанням геометричних фігур, контрастних патернів та ліній. Чіткий ритм і структура – ті риси, які чітко простежуються у скандинавському дизайні.
Зазвичай в одній роботі задіяно одну або кілька геометричних фігур, з яких створюється декор з використанням різноманітних форм та кольорів. Для предметного дизайну характерно також використання зображень, що ілюструють результати хендмейд-технік.
Одним із ключових елементів веб- та smm-дизайну в скандинавському стилі вважається світло. До того ж, все оформлення базується на малюванні зображень природних матеріалів.
Якщо ваша компанія займається виготовленням меблів, товарів для дому, натуральної косметики, в оформленні її сайту або сторінки в соцмережах вітаються зображення дерева. Цей приємний для очей натуральний матеріал додає в скандинавський дизайн тепло та затишок.
Особливістю жителів скандинавських країн є те, що вони люблять проводити час на природі навіть у холодну пору року, коли сонце з'являється рідко. Чого не скажеш про український народ. Тому через існуючі відмінності в культурних особливостях нордичний стиль хоч і проник на територію України, але не користувався особливою популярністю в нашій країні.
Зараз скандинавський стиль використовується не тільки при створенні дизайну меблів, а й при розробці сайтів, веб-додатків, фірмового стилю та логотипів, дизайну упаковки та сторінок у соціальних мережах.
Жителі Скандинавії (Данії, Швеції, Норвегії) мають особливу симпатію до скандинавського стилю, в якому знаходить відображення їхня любов до природи, обумовлена відносною географічною ізоляцією цих північних країн Європи. Причому це кохання проявляється як в екологічних законах і «зеленій» архітектурі, так і в дизайні.
У 1914 році в Данії починає виходити до друку журнал «Skønvirke», який надихався традиціями місцевих ремісників. Все, що диктував цей журнал (тонкі природні форми, витончені лінії та поєднання кольорів), відмінно вписувалося в скандинавську естетику.
У поширенні скандинавського дизайну у Європі та Америці велику роль відіграли виставки. Так, 1930 року в Стокгольмі відбулася одна з перших європейських виставок, що показали «розквіт» функціоналізму. Ще однією важливою датою став 1960 - саме тоді виставка датського мистецтва пройшла в Метрополітен Музеї м. Нью-Йорк.
І зараз у багатьох сферах життя шведів, норвежців, датчан можна побачити форми, натуральні матеріали та текстури, творців яких надихає природа у всій своїй природній красі (листя рослин, кора дерев, гірські вершини тощо). Особливо це стосується предметного дизайну, в якому перевага надається дереву та каменю світлих і світло-сірих відтінків.
Як виконавці для розробки дизайну в скандинавському стилі ви можете вибрати:
дизайнерів-фрілансерів - цей варіант, з одного боку, дозволить вам заощадити в 2-2,5 рази, що є плюсом, але з іншого боку є висока можливість отримати не той результат і не в ті терміни, що ви очікуєте;
дизайнерів веб-студії - у цьому випадку укладається офіційний договір з прописаними в ньому точними термінами та вартістю послуги, що дає вам гарантію отримання привабливого дизайну, що підвищує довіру до вашого продукту.
Фахівці на фрілансі готові створити дизайн у скандинавському стилі вартістю від 500 грн., якщо йдеться про упаковку, від 1 500 – 2 000 грн., якщо йдеться про логотип, від 3 000 грн., якщо йдеться про сайт. Тоді як ціни на студійні послуги вищі: від $20 – дизайн поліграфії, від $130 – дизайн фірмового стилю, від $150 – дизайн логотипу.
Для замовлення дизайну у скандинавському стилі у спеціалістів студії WeLoveBrands напишіть повідомлення в чаті на сторінці або зв'яжіться з нами по телефону.