→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Рожевий колір у логотипах: ніжність, наївність і простота

135

Оцінили: 30

Зміст:
Розмір шрифту:

Рожевий колір у логотипах: ніжність, наївність і простота

Ми впевнені, що вам нема рації пояснювати важливість логотипу в іміджі компанії. Адже ви про це знаєте. Він надає певного статусу та створює репутацію. Втім, необхідний кожному поважає себе підприємству. Саме тому логотипи зараз мають практично всі. Але мало хто знає, що дуже важливо вибрати і правильний колір для своєї емблеми.

 

Кожен колір має своє певне значення та психологічний вплив на людину. Отже необхідно підібрати той відтінок, який спонукатиме споживача на покупку або замовлення послуги у вас. Сьогодні ми поговоримо про рожевий колір і про його роль у палітрі кольорів. Кому його краще використати? Які відтінки краще використовувати для залучення клієнтів? Ви дізнаєтесь із цієї статті.

Рожевий у багатьох асоціюється з ніжністю, наївністю та простотою. Його можна назвати кольором щастя. Він випромінює радість, спокій. Не дарма в народі популярним є вираз “дивитися через рожеві окуляри”, тобто бачити тільки хороше.

Небагато про сприйняття кольору людьми

Рожевий – колір доброти та сентиментальності. Він виглядає ефектно, стильно та красиво. Незважаючи на те, що колір вважається дівчачим, він буде вдало виглядати не тільки в логотипах для дитячих ляльок. Багато хто називає рожевим кольором закоханості. У будь-якому випадку асоціації із цим відтінком позитивні.

Оскільки рожевий це суміш червоного та білого, він комбінує у собі й позитивні значення цих кольорів. Червоний це пристрасть і сила. А білий колір врівноважує його. У результаті виходить ідеальна комбінація наполегливості та чистоти.

Рожевий колір відносять до групи кольорів-антидепресантів. М'які його відтінки викликають у людини почуття затишку та комфорту, заспокоюють, позбавляючи нав'язливих думок. Знімають втому та допомагають повірити в себе. Але зловживання цим кольором може спричинити надмірну чутливість або, навпаки, апатію.

Кожен тон рожевого впливає на людину. Дивлячись на ніжний відтінок, знижується частота пульсу та кров'яний тиск. Він здатний утихомирювати і придушувати агресію. А яскраво-рожеві кольори навпаки мають зухвало-сексуальний характер. Він привертає увагу.

Рожевий має багату палітру відтінків. І стільки ж назв. У кожній країні один колір може називатися по-різному. У Франції ніжно-рожевий називають кольором "стегна зляканої німфи", а трохи затемнений - "весела вдова". Блідий рожевий називається "рожевий попіл". Також цей відтінок має багато назв, пов'язаних із квіткою троянди. Це додає рожевому кольору особливої витонченості.

Звісно, тонів існує дуже багато. Якщо ми зараз почнемо перераховувати все, це затягнеться надовго та всерйоз. Так що ми зупинимося на найпопулярніших:

  Лососевий

Цей колір дуже нагадує м'ясо риби. Тому і така назва. Колір дуже насичений, але не тисне на людину. Виглядає стильно та незвично.

     
  Фуксія

Дуже яскравий відтінок. Довго дивитися на нього важко, тому краще використовуйте його як невеликі акценти.

     
  Бабл гам

Колір жуйки бабл гам. Дуже спокійний та приглушений. Виглядає круто. У нього хочеться нескінченно вдивлятися.

     
  Яскраво рожевий

Один із найпопулярніших відтінків. Не сильно яскравий і не дуже тьмяний. Той самий рожевий відтінок з ідеальним балансом кожного підтону.

     
  Коричнювато-рожевий

Цей колір дуже наближений до коричневого. Виглядає стильно. Він особливо не вирізняється серед інших відтінків. Але в цьому є його головний плюс.

     
  Колір зів'ялої троянди

Колір карколомний, що тут казати. Виглядає дуже стильно. А головне – такий колір не набридне. Адже класика не може набриднути.

     
  Рожевий попіл

Ми можемо оспівувати красу рожевого попелу вічно. Цей колір дуже спокійний і виглядає натуральним. Його можна віднести до базових кольорів. Більш приглушений, ніж колір зів'ялої троянди. Але такий крутий...

     
  Рожевий

Можна сказати, що від цього кольору і почалася історія рожевого. Класичний рожевий. Яскравий, яскравий, романтичний. І ніколи не вийде із моди.

     
  Ніжно рожевий

Якщо ви фанат пастельних, то ефектних кольорів вам однозначно сподобається ніжно-рожевий. Він несе м'якість та чистоту. Дуже красиво виглядає як у форматі соло, так і у комбінації з іншим кольором.

     
  Кораловий

Яскравий рожево-жовтогарячий колір. Дуже схожий на коралові рифи. Виглядає круто та незвично. Цей відтінок не залишить вас байдужим.

 

Рожевий використовується у сфері бізнесу нечасто. Оскільки він асоціюється у багатьох людей із чимось наївним та романтичним. Але часом це потрібно застосовувати, щоб розслабити своїх співробітників.

Одна з головних функцій рожевого кольору – мотивація. Так що якщо ви хочете спонукати працівників у нових звершеннях, ви знаєте який колір використовувати.

Також рожевий колір дарує натхнення. Він пробуджує в людині все найпрекрасніше, налаштовує на романтичний лад. І іноді це можна чудово застосувати у бізнесі.

Цей колір не викликає агресії чи сили. Адже доволі спокійний. Тому він допоможе у спілкуванні з негативно налаштованими клієнтами.

Також він може розкрити в особистості нотки авантюризму. І навіть наштовхнути на ризик. Ви можете використовувати цей факт під час ведення бізнесу.

Але рожевий колір має свої недоліки. Він є найпасивнішим. Надмірна його кількість може викликати байдужість та апатію. Тож не переборщите.

Значення кольору у різних країнах

У більшості країн рожевий колір асоціюється у мешканців із романтикою та ніжними почуттями. Хоча в різних культурах значення однаково чимось відрізняються. Ми зібрали для вас найпоширеніші з них:

  • Корея - довіра, добро, стабільність

  • Латинська Америка - архітектурна структура

  • Японія – символізує чоловічий колір. Хоча його носять і жінки.

  • Західні та східні культури — вважається символом жіночності, кохання, співчуття, романтики та чутливості. Також рожевий вважають кольором новонародженої дівчинки.

  • Китай — там рожевий взагалі довгий час не рахувався за колір. Його називали іноземним. Зараз він несе таке ж значення, як і в західних країнах.

У яких сферах бізнесу буде застосовано рожевий колір

Рожевий – колір ніжності, спокою та довіри. Він вселяє в людину надію та спокій, залишає приємний теплий осад на душі. Але слід пам'ятати, що надмірна кількість може викликати зворотний ефект. Якщо ви не бажаєте викликати у споживача почуття дискомфорту, не зловживайте кольором. Але, загалом, цей тон чудово впорається із приверненням уваги до вашого бренду. Особливо якщо товар, який ви просуваєте, дарує позитивні емоції або розслаблює і заспокоює. Безперечно, рожевий підходить майже всім сферам бізнесу, але є ті, де він виглядатиме особливо органічно. Давайте розглянемо ті галузі, в яких колір виглядатиме як рідний:

  • шлюбні агенції - романтика, пристрасть

Рожевий колір як інший підійде для логотипів шлюбних агентств. Легкість, легкість, романтика легко характеризується цим відтінком. Відтінок для такого роду логотипів може бути будь-яким, все залежить від ваших уподобань. Адже майже всі рожеві тони відповідають за закоханість. Тож якщо ви ламаєте голову над тим, як "забарвити" ваше агентство - вибирайте цей колір.

  • товари для дітей - безтурботність, довірливість

Думаємо, вам не варто пояснювати, як малюки люблять яскраві кольори. Ще б пак, адже вони привертають увагу і викликають приємні емоції. Прийнято вважати, що рожевий колір лише для дівчачої сфери. Але багато магазинів дитячих іграшок та одягу використовують його у своїх логотипах. Тому що він викликає довіру та приємний осад на душі у людей практично будь-якого віку.

  • кондитерські - насолода, приємний смак

Дуже популярним рожевий залишається в галузі кондитерських та інших закладів солодкими ласощами. Адже багато солодощів асоціюються у людей з рожевим. Все через часте використання полуничних добавок в десертах, які забарвлюють страву в цей колір. І взагалі зараз дуже часто використовується рожевий барвник. Тож не дивно, що багато ласунів для своїх логотипів обирають саме його.

  • одяг - трендовість, стиль

Рожевий колір вважається одним із основних у світі моди. Особливо для жінок. Як ми говорили раніше, він асоціюється у багатьох із дівчачим характером і настроєм. Саме тому багато магазинів одягу, дизайнери та стилісти відзначають для себе чи не найголовнішим саме його. Рожевий - колір ляльок, квітів, солодкої вати та інших речей, які люблять дівчата. Ламаєте голову, якого кольору зробити логотип вашої фешн-компанії - беріть рожевий, не помилитеся.

  • салони та перукарні - краса, естетика

Часто салони краси воліють при виборі кольору своїх лого саме рожевий. Все тому, що він є максимально спокійним, але в той же час стильним, модним і приємним для ока. Багато салонів позиціонують себе як "рай для дівчаток". Адже саме цей колір символізує дівочу наївність та красу. Свіжість та ніжність. Подумайте самі, яким би відтінком ви пофарбували бьюті-простір? Звісно ж рожевим!

  • весільні салони - трепет, виконання мрій

Багато хто так мріє про міцне справжнє кохання, щоб прямо як у казці! І щоб весілля було обов'язково пишним та шикарним. А за естетику цих заходів відповідають весільні салони. Весілля – це дуже трепетний момент. Коли наречені ще, можливо, не повністю покохали одне одного, не розкрилися до кінця. І до червоного кольору — кольору пристрасного і сильного кохання, ще не дійшли. Тому більшість салонів для своїх лого вибирають саме світлі пастельні кольори. Особливо воліють рожевий.

  • доставка квітів - ніжність

Подарувати букет своїй коханій — один із найкращих способів висловити свої почуття. Ніжність, симпатія, закоханість, кохання... Для кожного етапу стосунків квіти чудовий подарунок. А рожевий колір логотипів допомагає наголосити на романтичних намірах. Саме тому радимо власникам доставок та магазинів квітів робити свої логотипи у рожевих відтінках. Адже рожевий колір свіжих букетів, любовних історій і незабутніх вражень.

Якому бізнесу не підійдуть логотипи рожевого кольору

Існують сфери бізнесу, які краще не додавати рожеві деталі. Не варто робити рожеві лого технічним компаніям, It, маркам автомобілів, сільськогосподарським компаніям. Детальніше про всі антирозові галузі ми розповімо нижче.

  • енергетична промисловість

Фарбувати в рожевий емблему для енергетичної компанії – все одно, що підписувати їй смертний вирок. Енергетична промисловість означає силу та впевненість. Тож вона не може асоціюватися з рожевим. Для багатьох ця галузь можна порівняти з вогнем. Ну а де ви бачили полум'я відтінку бабл гам?

  • сільське господарство

Сільськогосподарські підприємства ну ніяк не поєднуються з ніжним дівочим тоном. Рожевий колір означає ніжність, наївність, довірливість. А сільгосп компаніям потрібно показати своїм логотипом потужність та добрий урожай. Цей відтінок не зможе повною мірою висловити могутність вашого підприємства.

  • нерухомість

Логотип для подібної галузі потрібно оформляти у теплих кольорах. Але не в рожевому. Колір закоханості та чистоти явно не підійде як елемент айдентики компанії з продажу нерухомості. Так що для агентства нерухомості краще використовувати інший відтінок.

  • магазини техніки

Рожевий занадто бунтівний для магазинів техніки. Він не наголосить на сучасних технологіях. Дивлячись на нього хочеться мріяти та розслаблятися. Але не купувати нові гаджети. Тому ми не радимо додавати рожевий у логотипи для подібних магазинів.

  • фінансові компанії

Щоб фінансової компанії отримати авторитет серед клієнтів, потрібно показати свою надійність. І рожевий колір для цього не підійде. Він навпаки символізує довірливість і наївність. Це не дуже добре для логотипів фінансових компаній. Навряд чи вам довірять зароблені гроші.

Яким кольором найкраще розбавити рожевий колір у логотипі

Іноді однотонні логотипи виглядають нудно. Тому радимо розбавляти рожевий іншими кольорами. Щоправда, дуже важливо підібрати правильну комбінацію відтінків. Адже невдале поєднання відтінків зіпсує весь логотип. Вони повинні ідеально виглядати та доповнювати один одного. Нижче наведені найвиграшніші комбінації:

  Рожевий та білий
Спокійна комбінація ніжних відтінків. По суті це класичне поєднання, яке завжди виглядає виграшно. Воно романтичне та м'яке. При погляді хочеться розслабитися і відпочити. Його добре використовувати у дизайні компаній, які займаються продажем одягу. А також для шлюбних агенцій.
     
  Фуксія та колір лайма
Обидва кольори яскраві та свіжі. У тандемі вони виглядають просто чудово. Можливо, ви навіть здивуєтеся, наскільки це круте поєднання. Якщо ви любите виділятися з-поміж інших, ви точно оціните це поєднання. Воно пожвавить будь-який логотип.
     
  Рожевий та чорний
Виглядає дуже незвично і сміливо, але ефектно. Побачивши цей тандем один раз, ви ніколи не забудете його. До речі, він був дуже популярним у 2007 році серед руху емо. І не дарма обрали саме це поєднання. Адже рожевий починає грати по-новому і натомість розкішного чорного. Його неможливо не помітити.
     
  Рожевий та коричневий
Звучить незвично, так? Подумати б, ці відтінки такі різні, а наскільки круто виглядають разом. Яскравий рожевий чудово доповнює приглушений коричневий. Придивіться до цих кольорів, можливо, саме вони прикрасять ваш логотип.
     
  Фуксія та сірий
Виразний колір фуксії чудово доповнить базовий сірий. Сірий чудово виділяє фуксію. Це поєднання не буде сильно виділятися і "виїдати очі". Виглядає неймовірно стильно. Те, що потрібне для дизайну символіки компанії.
     
  Рожевий та ніжно-блакитний
Що може бути краще за комбінацію кольору блакитного неба та рожевих троянд? Поєднання рожевого та ніжно-блакитного вже стало нев'янучою класикою. Багато компаній використовують його для оформлення своїх логотипів. Можливо, приєднаєтесь до них?
     
  Рожевий та оливковий
Дуже гарний тандем. Виглядає просто надзвичайно. Стильно та трендово. Стигла оливка відмінно поєднується з рожевим. Отже, якщо ви не встигли вибрати колірну гаму для вашої емблеми, вибирайте цю. Не помилитеся.


Актуальні відтінки

Рожевий колір має багато варіацій. Вони можуть виглядати привабливо, а можуть викликати огиду. Якщо ви підберете правильний відтінок, зможете створити неповторний візуал. Врахуйте, що неприємні оку відтінки можуть зіграти злий жарт.

Безперечно, логотипи рожевих відтінків викликають захоплення у покупців. Але тільки якщо ви оберете трендові тони. Давайте розберемося, які їх сподобаються вашому клієнту. А точніше, покажемо найактуальніші та стильні відтінки рожевого. 

  • пудрово-рожевий

Його можна віднести до пастельних тонів. Незважаючи на те, що він досить блідий, він вирізняється серед інших відтінків. Спокійний та дуже гарний.

  • персиковий крем

Дуже схожий на бежевий. Але виглядає більш ніжно і м'яко. Його можна порівняти з кремом на заварному тістечку. Так от цей відтінок такий

а повітряний і візуально солодкий.

  • фруктовий голуб

Цей відтінок нагадує якийсь соковитий солодкий фрукт. У ньому є щось тропічне та м'яке. Він трохи приглушений. Виглядає надзвичайно.

  • живий корал

Класичний кораловий яскравіший і сильніше впадає у вічі, ніж відтінок живий корал. Живий корал спокійніший і ніжніший. Його хочеться розглядати. Дуже глибокий та трендовий.

  • рожевий павич

Цей колір дуже яскравий та красивий. Близький до малинового, але все ж таки виглядає більш цікаво. Пір'я павич зазвичай виділяються своєю колірною гамою. Так і відтінок рожевий павич – незвичайний, але виглядає круто.

  • солодкий бузок

Уявіть рожеві квітки бузку. Як вони солодко пахнуть. А тепер спробуйте візуалізувати цей запах. Вийде саме цей відтінок. Дуже ніжний та стильний тон рожевого з нотками бузкового.

Але дуже важливо пам'ятати, що найменша помилка у виборі відтінку може зіпсувати все лого. Підбирайте його, спираючись не лише на особисті уподобання, а й на смаки вашої цільової аудиторії. Але ми все ж таки радимо звернутися професіоналам. Адже саме вони підберуть правильний колір, орієнтуючись на ЦА. Причому треба знайти справжніх фахівців. Таких як дизайнери студії WeLoveBrands. Ви тільки подивіться, які чудові логотипи рожевого кольору вони вже створили для інших компаній:

Ми впевнені, що вашим клієнтам сподобається логотип від нас, WeLoveBrands . Адже ми вкладаємо частинку душі у кожну зі своїх робіт. Саме тому наші роботи виглядають живими. Вони від робіт конкурентів. Романтика та закоханість чи наївність та довірливість — вирішувати вже вам! А ми намагатимемося презентувати це в кращому вигляді. Пам'ятайте, що важливо довірити втілення своїх ідей профі. Тому ретельно підбирайте дизайнера, та й починайте вже думати, які кольори будуть на вашому фірмовому знаку :)

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 30

Середня оцінка 4.5 / 5