→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Приклади вдалого ребрендингу

162

Оцінили: 36

Зміст:
Розмір шрифту:

Приклади вдалого ребрендингу

Якщо глянути на ребрендинг у світовому масштабі, можна побачити безліч вдалих прикладів. Ми вирішили відібрати п'ятірку найцікавіших, на наш погляд, та розповісти про них вам.

 

5 реальних прикладів вдалого ребрендингу

Ребрендінг Stella Artois

Заснована в 1336 р. компанія Stella Artois спочатку займалася тим, що продавала обмежені партії пива виключно в Різдвяний період. І у зв'язку з цим популярний у європейців напій, приготований із свіжих інгредієнтів, довгий час позиціонувався як святковий, а тому дорогий. Так було до 1981 р., коли ціна пива Stella Artois стала доступнішою, а сам продукт можна було купити вже не тільки взимку.

За рахунок того, що відсоток алкоголю у складі пива був вищим, ніж в інших сортах, Stella Artois полюбився багатьом і став вважатися напоєм для мас. Він став повсюдно продаватися в супермаркетах, асоціюватися з насильницькими діями, що здійснюються під впливом алкогольного сп'яніння, і тому бренд ще більше знецінився.

Тому в 1988 р. дизайн і форма пляшки було повернуто до зразка 1960 р., а етикетка - до зразка 1926 р. На оновленому логотипі знову було зображено ріг як символ першої пивоварні та дата її появи - 1336. У 2008 р. бренд Stella Art зробив ще один крок уперед, випустивши пиво у нижчому вмісті алкоголю, підтримуючи таким чином кампанію по боротьбі з алкоголізмом.

udachniy-rebrend1

 

Ребрендинг Airbnb

До ідеї створення сервісу онлайн-бронювання житла Airbnb його творців спонукала відсутність можливості самостійно платити за оренду. Компанія стрімко розвивалася і набирала популярності, тому до 2011 р. було досягнуто позначки в 1 млн. заброньованих через сервіс ночей.

У зв'язку з глобальним розширенням клієнтської аудиторії Airbnb виникла потреба провести ребрендинг сервісу. За підтримки DesignStudio було розроблено універсальний логотип у вигляді людського силуету, серця, геометки та першої літери назви одночасно. Замість холодного синього та білого фірмовим кольором був обраний червоний як відображення пристрасті та кохання. Сенс полягав у тому, щоб викликати у клієнтів почуття приналежності до спільноти. І незважаючи на критику на адресу нового логотипу Airbnb, капіталізація бренду за 2 роки досягла рівня 30 млрд. дол.

udachniy-rebrend2

 

Ребрендінг Hudson's Bay

Всесвітньо відома Компанія Гудзонова затоки (Hudson's Bay) спочатку спеціалізувалася на продажу хутра. Згодом корпорація переключилася на торгівлю товарами ширшого попиту та стала відома завдяки мережі канадських універмагів The Bay.

На фоні сплеску у сфері роздрібної торгівлі в середині 1990-х та на початку 2000-х рр. н. магазини The Bay стали виглядати застарілими та менш привабливими порівняно зі своїми американськими конкурентами. Тому було ухвалено рішення про ребрендінг, який полягав у поверненні бренду елітного роздрібного стасусу.

На початку 2010-х років. Торгова марка з Bay знову була перейменована на Hudson's Bay. Одночасно було оновлено її логотип, у якому тепер було зображено древній герб. В результаті проведеного ребрендингу за 4 роки Компанія Гудзонова затоки змогла вчетверо збільшити чистий прибуток.

udachniy-rebrend3

 

Ребрендінг Keds

Назва американського бренду жіночого взуття Keds була придумана скоріше не завдяки, а всупереч тому, що на момент створення в 1916 вже був зареєстрований товарний знак під назвою Peds. Бренд Keds позиціонував себе як "доступне та модне взуття для жінок, які могли собі дозволити бути тими, ким вони хотіли бути, і йти туди, куди вони хотіли йти." І це тоді, коли жінка не мала права голосувати.

З відкриттям у період 1960-х та 1970-х pp. спортивної лінії Keds популярність бренду зросла ще більше. Але наприкінці 1990-х років. Попит на взуття цієї торгової марки впав у зв'язку з небажанням споживачів продовжувати носити ті ж моделі, що раніше. Поступове відродження бренду почалося з середини 2000-х рр., коли простота взуття знову вийшла на перше місце. Keds вирішив привернути увагу нового покоління жінок, які виступають за рівність та розширення своїх прав та можливостей. З цією метою компанія розширила пропозицію взуття, додавши до нього різноманітність кольорів та варіантів дизайну. А споживачі почали отримувати інформацію про нововведення через соціальні мережі.

udachniy-rebrend4

 

Ребрендиг Pizza Hut

У 1958 р. у США з'явився такий новий для американців вид фаст-фуду, як піца, яка мала назву Pizza Hut. За рахунок своєї новизни на ринку та відсутності прямих конкурентів компанія швидко розширила свою діяльність спочатку на території Сполучених штатів, а 1973 р. відкрила свої перші міжнародні мережі в Канаді, Великій Британії та Японії.

Але з появою нових сильних гравців на ринку швидкого харчування Pizza Hut довелося поступитися своїми позиціями, оскільки бренд не мав переваг ні у вигляді низьких цін, ні вигляді швидкої швидкості доставки замовлень. Щоб повернути бренду позитивну репутацію, було проведено низку маркетингових досліджень. Вивчення споживчих переваг показало, що молодому поколінню хотілося більшого розмаїття та можливості вибору з національних та експериментальних уподобань. У результаті в 2014 році Pizza Hut представили світові свій новий сучасний логотип і нове меню під назвою «Смак зараз» з акцентом на свіжих інгредієнтах страви. Це призвело до неухильного зростання продажів та прибутку компанії.

udachniy-rebrend5

 

Серед реалізованих проектів WeLoveBrands ви також знайдете не один приклад успішного оновлення різних елементів бренду.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 36

Середня оцінка 4.5 / 5