→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

6 Вересня

Фіолетовий колір: приховані можливості у створенні привабливого образу бренду

Фіолетовий вважається кольором таємниці, містики, духовності та фантазії. Він поєднує в собі дві протилежності – дарує гармонію і відображає внутрішню боротьбу. А все тому, що складається з полярних за температурою відтінків: гарячого червоного і холодного синього.
6 Вересня

Сірий колір: користь і практичне застосування

У сучасному світі сірий колір широко використовується в дизайні інтер’єрів, сфері моди, веб- і графічному дизайні. Сьогодні він відображає владу, елегантність, суворість і відстороненість – все залежить від контексту, візуальних ефектів і особливостей їх застосування.
5 Вересня

Неоднозначний чорний: колір «первозданної темряви» і символ розкоші

Чорний є одним з найдавніших кольорів. Він завжди приховував у собі масу символів і смислів – від зв’язку з темними силами і буденності до родючості і влади.
5 Вересня

Психологія коричневого кольору та його використання в дизайні

Коричневий, один із найпоширеніших відтінків у природі, формує відчуття стабільності, комфорту, відданості й тепла. Це колір кави і шоколаду, опалого листя і кори дерев, каменю і глини.
6 Серпня

Мистецтво зігріваючого світла: жовтий колір у брендингу

Жовтий колір – справжній сонячний акцент у панелі нашого життя. Він викликає асоціації з теплими літніми днями, яскравими полями соняшників, галявинами з польовими квітами та свіжими лимонами.
6 Серпня

Зелений колір: значення та використання в дизайні

Зелений колір у свідомості більшості асоціюється з природою: листям чагарників, деревами, соковитою травою та відчуттям свіжості. Яскраво-зелений нагадує про весну, глибокий зелений — про літо, а відтінки, що плавно переходять у бірюзу, — морську гладь.
6 Серпня

Червоний колір у дизайні: теорія та практика використання

Усі бачать навколишній світ у кольорі, але по-різному. Відтінки визначаються за допомогою органів зору, а ось емоції та асоціації, які кожен із них викликає, залежать від багатьох факторів. Тут і культурні відмінності, і настрій, і характер людини, і особисте сприйняття.
1 Березня

Тренди в дизайні логотипів 2017

Максимальна впізнаваність – ось основна вимога до логотипу компанії, яка бажає голосно заявити про себе на ринку та з часом не втрачати довіру лояльних споживачів. Ось чому більшість організацій таким чином намагається виділитися у масі конкурентів і не шкодує фінансів на грамотно продуманий та професійно виконаний дизайн фірмового товарного знаку.
1 Березня

Тренди сайтів 2018

Головне завдання сайту – привернути увагу цільової аудиторії, зацікавити, утримати інтерес, викликати довіру та бажання взаємодіяти з ресурсом. Все це стає малоймовірним та/або неможливим, якщо дизайн сайту «підкачав».
1 Березня

Створення фірмового стилю та брендинг автосалону

Ефектно оформлений автосалон приваблює клієнтів, а гармонійна та стильна ситуація всередині сприяє збільшенню продажів. Зовнішній вигляд має значення, оскільки говорить про рівень автосалону та якість обслуговування. Наявність фірмового стилю підвищує статус компанії та допомагає продавати. Важливо, щоби все оформлення було виконано в єдиному стилі. Споживач повинен легко знаходити товар та відрізняти одну компанію від іншої – тоді формується позитивне ставлення та зростає довіра до бренду.
1 Березня

Найкращі логотипи юридичних фірм

Створення логотипу для юридичної фірми – справа більш ніж відповідальна. Тому що одне маленьке зображення має передати характер компанії, її ставлення до своєї справи та клієнтів та суть професії в цілому. При цьому логотип повинен бути незабутнім і оригінальним, що досить важко, з огляду на незліченну кількість юридичних компаній, корпорацій і фахівців-одинаків. У цій статті ми покажемо найкращі логотипи юридичних фірм – неординарні, помітні та по-справжньому талановиті роботи, які можна сміливо назвати взірцем для наслідування.
1 Березня

Логотипи білого кольору: невинність, чистота, єдність і відродження

Що для вас білий колір? Чистота чи порожнеча? Холод чи світло? Обмеження чи свобода? Для нас білий колір – безмежне місце для реалізації творчих ідей. Простір, у якому можна безкінечно літати, розправивши крила.
29 Лютого

Логотип віконної компанії: створюємо «живий» та ефективний фірмовий знак

Кількість віконних компаній в Україні стрімко зростає. На ринку налічується понад 1000 дрібних та великих фірм – як українських, так і дистриб'юторів, які продають вікна європейських брендів.
29 Лютого

Логотипи фіолетового кольору: благородство, духовність і натхнення

Логотип – невід'ємна частина іміджу кожної компанії. Якщо ви хочете залучити більше клієнтів та підвищити продажі, вам неодмінно потрібно розробити персональну емблему. Вона ж покаже, що ви бренд. Солідне підприємство, яке виконує свою роботу на совість.
29 Лютого

Логотип кондитерської: яким має бути солодкий бренд

Кондитерська вабить відвідувачів найсмачнішими десертами та хвилюючим ароматом випічки. Але щоб залучити ще більше клієнтів та збільшити продажі, необхідно створити для гостей особливу атмосферу та сформувати привабливий образ компанії. Досягти цього допоможе привітний персонал, стильний інтер'єр та, звичайно ж, логотип кондитерської.