→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Блог

1 Червня

Комікс-арт – мальовані історії, що чіпляють

Мабуть, про комікси чули всі. Одні приходять у захват від мальованих історій, другі до них байдужі, а треті вважають розповіді в картинках несерйозною нісенітницею. Як би там не було, але комікси – це унікальний вид мистецтва, що балансує на межі картинки і тексту. Це окремий світ, відомий навіть тим, хто їх не читає.
1 Червня

Логотип для архітектора – надійність і стабільність

У цій статті мова знову піде про логотипи! Адже саме цей елемент корпоративного стилю сильно запам’ятовується цільовій аудиторії. Та й узагалі лого – це елемент, без якого бізнес довго не протягне. Оскільки саме воно допомагає залишатися компанії конкурентоспроможною і залучати якомога більше клієнтів. Сьогодні ми хочемо вам детально розповісти про особливості створення емблеми для архітекторів та архітектурних бюро. У цій сфері, як у жодній іншій, лого просто необхідне. Адже як же інакше сподобатися потенційному замовнику?
1 Червня

Логотип для майстра перманентного макіяжу – довготривала краса

Будь-яка компанія, що поважає себе, займається розробкою власного корпоративного стилю. І однією з його складових є логотип. Це “обличчя” компанії. Елемент, за яким потенційний клієнт визначає рівень фірми. Без лого ви далеко не підете. Адже він виконує масу функцій. Які за підсумком приводять вас до успіху і до збільшення прибутку. Логотип допомагає виділитися серед конкурентів, створити певний імідж в очах аудиторії, і підвищити репутацію. А також, знайти нових клієнтів. Взагалі, функцій лого виконує набагато більше. Але ми перерахували найосновніші.
31 Травня

Логотип для психолога – розуміння, спокій і довіра

Щодня перед нашими очима миготять яскраві логотипи. На вивісках, у рекламі, в соцмережах. Притому всі емблеми абсолютно різні та виконують свої функції. Користуються лого як великі, так і маленькі бренди. Висновок один: без крутого логотипу не обходиться жодна компанія. Незважаючи на те, що лого – це маленька іконка, вона виконує масу корисних функцій. І якщо кожна з них виконується добре, емблема за підсумком призводить до зростання прибутку і збільшення кількості клієнтів. Так про які ж функції йдеться?
29 Травня

Логотип текстильної компанії

Логотипи різних брендів трапляються нам на очі щодня. І не важливо, вийдемо ми випити кави в сусідню кав’ярню або просто вирішимо погортати соцмережі – ці невигадливі іконки, що запам’ятовуються, наздоженуть скрізь. Вони виконують багато корисних функцій і допомагають просувати компанію. Логотипи необхідні всім, незалежно від масштабів фірми. На перший погляд може здатися, що лого – це проста маленька іконка. Але, насправді, це далеко не так. Воно має масу корисних функцій. І якщо емблема буде оформлена правильно, вона принесе купу користі і виконає всі необхідні властивості. Про яку ж користь ідеться?
10 Травня

Особистий бренд: як заробляти на власному імені

Термін “особистий бренд” з’явився ще 1997 року завдяки Тому Пітерсу – бізнес-гуру менеджменту. Він писав, що незалежно від сфери, в якій працюєш, кожен із нас – керівник власного бренду. І просувати його потрібно так само, як новий продукт чи послугу.
28 Квітня

Логотип для інтернет-магазину – крокуємо в ногу з часом

Логотип – це обличчя будь-якого бренду. Тому кожна компанія, що поважає себе, серйозно ставиться до розробки свого лого. Особливо якісна емблема важлива, коли йдеться про інтернет-магазин. Адже вона має розташовуватися на кожній сторінці та додаватися на всі фото товарів. Щоб конкуренти не скопіювали ваші фотографії на свою сторінку. Логотип необхідний для підвищення впізнаваності. Щоб потенційні покупці миттєво розпізнавали, на чию сторінку вони зайшли. А ще він допоможе підвищити рівень інтересу до вашого бізнесу. Загалом, функцій у лого багато. На їх перерахування піде багато часу. Тому просто читайте цю статтю і заглиблюйтесь. Ми постараємося пояснити вам усі нюанси створення іконки для інтернет-магазину максимально коротко. Але водночас змістовно. Вивчайте.
28 Квітня

Логотип для піцерії – розпалює апетит

Логотип – це важливий елемент корпоративного стилю будь-якої компанії. Це розпізнавальний знак, за яким вас знаходять потенційні клієнти. Який дає зрозуміти цільовій аудиторії, чим займається ваша компанія. Сьогодні мова піде про логотипи для піцерій. Адже піцерія без логотипу, як піца без сиру. Їсти можна, але за смаком не те. Лого в цій сфері відіграє величезну роль і виконує масу функцій. Найочевидніша з них – це виклик інтересу у потенційних гостей закладу.
28 Квітня

Назва для магазину взуття

Ви хочете відкрити власний магазин взуття? Однак, боїтеся, що підберете для нього неправильну назву? Цей страх притаманний багатьом бізнесменам, які не знайомі з особливостями створення брендових імен, що продають. Але якщо ви вже почали читати цю статтю, вам пощастило: у ній ми поділимося з вами цікавою і корисною інформацією про те, як грамотно підійти до неймінгу у сфері продажу взуття.
28 Квітня

Назва для інтернет-магазину

Ви помітили, що онлайн-шопінг стає все більш звичним явищем для людей? Інтернет-торгівля і раніше не стояла на місці, а у зв’язку зі світовою пандемією 2019-2020 року ринок електронної комерції однозначно пожвавився: у квітні 2020 року кількість нових онлайн-магазинів зросла майже вдвічі, порівняно з відкритими за період січень-березень 2020 року. І в успішній роботі кожного онлайн-маркету в умовах високої конкуренції, що склалися, далеко не останню роль відіграє його назва. Про особливості розробки якої ми й розповімо вам у цій статті.
28 Квітня

Назва для будівельної сфери

Що загрожує будівельному бренду з непримітною назвою? Найімовірніше, він просто загубиться серед конкурентів у своїй ніші. Що потрібно зробити, щоб цього не сталося? Подбати про оригінальну і яскраву назву для свого бренду, чи то великий будівельний холдинг, чи то невеличка будівельна фірма, чи то офлайн/онлайн магазин із продажу будівельних матеріалів. Про всі деталі неймінгу для розглянутої бізнес-тематики читайте в нашій статті.
27 Квітня

Назва для бренду прикрас

Процес створення сильного імені для бренду – це ціле мистецтво. І ювелірний бізнес – не виняток. Усе тому, що назва є важливою складовою іміджу будь-якої компанії. І від того, наскільки продуманим буде імідж вашого салону або інтернет-магазину прикрас, зрештою залежатиме розмір прибутку від продажів. Щоб ваш бренд «виблискував» на тлі конкурентів, нейм для нього має розроблятися за всіма правилами. Про них та інші особливості створення привабливого ім’я, що продає, для ювелірної торгової марки ви дізнаєтеся з матеріалів цієї статті.
27 Квітня

Оптичні ілюзії в дизайні: привертаємо увагу приємним обманом

Людський мозок часом обманює нас і нашу свідомість, спрощуючи моделі реального світу. Через те, що очі самі по собі нічого не бачать, а лише збирають інформацію і надсилають сигнали в мозок, деякі фрагменти можуть “загубитися” на цьому шляху, і тоді перед нами з’являється не реальна картинка, а ілюзія.
27 Квітня

Ліквід у дизайні – вражаючі рідкі форми

Для створення живого дизайну та візуального образу компанії використовують різні стилі та нестандартні дизайнерські прийоми. Це дозволяє відбудуватися від конкурентів і запам’ятатись цільовій аудиторії. Одним із найефектніших трендів у графічному дизайні є ліквід, тобто рідини. Живі, рухливі та вражаючі плинні форми, які перетікають одна в одну, не тільки привертають увагу споживачів, а й здатні заворожити.
27 Квітня

Логотип для розплідника кішок – підвищує довіру та лояльність

Ви – власник великого розплідника кішок чи керівник клубу пухнастих звірів? Тоді ви, напевно, замислювалися про те, щоб зробити своє дітище відомим і візуально відбудуватися від конкурентів. Досягти цього допоможе створення стильного логотипу, що запам’ятовується, адже при знайомстві з будь-якою торговою маркою або компанією, споживачі в першу чергу звертають увагу на візуальний образ. Фірмовий знак створює найпотужніше перше враження при знайомстві з брендом, відокремлює вас від конкурентів, підвищує лояльність до бренду та інформує про рід діяльності.