Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Юристи та адвокати — представники однієї з найпублічніших професій у світі. Багато юристів згодом навіть стають професійними політиками. Цьому сприяють освіта, логіка, ораторське мистецтво, уміння дискутувати та навички комунікації.
Найкращих юристів відрізняє популярність та яскравий імідж. У цьому їх можна порівняти із зірками естради та кіно. Федір Плевако, видатний адвокат та блискучий оратор дореволюційної Росії, збирав повні зали на виступах у суді. Прізвище Плевако символізувало високий професіоналізм, про його перемоги та готовність захищати представників найнижчих станів ходили легенди.
Його промови видавали окремими книгами. Плевако дружив із Врубелем, Суріковим, Шаляпіним, Станіславським, Вересаєвим та іншими представниками культури та мистецтва. Можна сміливо стверджувати, що вже тоді адвокат наробляв репутацію та формував персональний бренд. Чому особистий брендинг важливий, а також як формувати образ з нуля та просувати себе, поділилися фахівці агентства WeLoveBrands.
Імідж — це те, як людина виглядає, яке враження справляє. Це стиль одягу та поведінки, манера спілкування. Імідж впливає на перше враження та характер відносин у майбутньому. Вже при знайомстві людина може сподобатися чи відштовхнути співрозмовника.
Персональний бренд — образ та асоціації, що виникають, коли вимовляють ім'я юриста чи адвоката. Це репутація, сукупність відомостей, навичок та цінностей людини-бренду. Він базується на місії, особистої історії, кар'єрному шляху, сторітеллінгу, архетипі та Tone of Voice спеціаліста.
До березня 2021 року в Єдиному реєстрі адвокатів України зареєстрували близько 60 тисяч адвокатів. Кожному з них доводиться виборювати клієнтів. Топовий сегмент юридичного бізнесу — високоперсоналізована сфера діяльності, де на перше місце виходять професіоналізм та яскрава індивідуальність. Особистий бренд в умовах високої конкуренції стає необхідністю, важливою умовою затребуваності адвокатів та юристів. Особистий бренд допомагає фахівцю:
Збільшити кількість нових клієнтів завдяки популярності та конкурентним перевагам. Клієнти віддають перевагу відомим юристам з успішними кейсами і довіряють захист своїх інтересів конкретним адвокатам, а не просто юридичній компанії. Успіх незалежних юристів також залежить від впізнаваності та популярності. Юридичні компанії при доборі персоналу віддають перевагу популярним юристам із перевіреною репутацією.
Продемонструвати потенційним клієнтам свої досягнення. На сторінках у соціальних мережах юристи розповідають про участь у складних судових процесах та діляться своїми результатами.
Донести значну та корисну інформацію. Людина-бренд транслює інформацію про вид та напрям своєї діяльності: юридичні консультації, кримінальну, цивільну, господарську та адміністративну практику.
Сформувати довіру та міцний емоційний зв'язок. Відносини юриста та клієнта ґрунтуються на повній довірі. Особистий бренд допомагає вести діалог із клієнтами та вибудовувати довірчі відносини.
Підвищити вартість послуг. Вартість однієї й тієї ж послуги на юридичному ринку може значно відрізнятися. Наявність прокаченого особистого бренду дозволяє відомому адвокату вимагати та отримувати високі гонорари.
Здобути суспільне визнання. Юристи, як більшість людей — члени соціуму. Вони потребують визнання заслуг суспільством.
Вибирати проекти самостійно та працювати з найкращими клієнтами. Популярність та сильний персональний бренд адвоката дозволяють обирати, з ким співпрацювати, а також братися за цікаві та вигідні справи.
Здобути авторитет юридичної компанії. Авторитет юридичної організації напрацьовується, зокрема особистими брендами її співробітників. Важливо приділяти увагу персональному брендингу CEO та розкручувати акаунти або веб-сайт найкращих співробітників компанії.
Зворотною стороною розкрученого особистого бренду може бути підвищена увага до його власника з боку суспільства, відповідальність за вчинки та слова, витрати часу та фінансів. Однак ці недоліки компенсуються переліченими перевагами.
Атрибути — відмінні риси та якості людини-бренду. Розглянемо ті, які мають найбільше значення для юристів та адвокатів:
#1 Компетентність. Звертаючись за юридичною допомогою, ми розраховуємо зустріти юриста з вищою спеціальною освітою, знанням законодавства, досвідом та достатньою юридичною практикою.
#2 Порядність. Ми довіряємо адвокатам секрети нашої родини та свого бізнесу. Ми розраховуємо, що цю довіру адвокати використовуватимуть на нашу користь. Крім того, тільки чесний і порядний адвокат має незалежність.
#3 Незалежність. Для незаангажованої та об'єктивної участі у процесі адвокат має бути незалежним від інших людей та представників влади.
#4 Емпатія. Ми розраховуємо на співпереживання та розуміння мотивів своїх вчинків з боку адвоката.
Перелічені атрибути відносяться до внутрішніх складових бренда адвоката. Окрім них особистий бренд адвоката має містити не менш важливі зовнішні складові: послідовність, щирість, комунікабельність, етичність та власна унікальність.
Послідовність полягає у визначенні посилу, місії бренду, а також дотримання особистих принципів, цінностей та вчинків. Крім того, адвокат має бути щирим — у протилежному випадку він може викликати недовіру та негативні наслідки для особистої професійної діяльності.
Комунікативний, відкритий юрист впевнено спілкується з учасниками процесу та використовує вербальні та невербальні комунікативні навички. Фахівець не повинен боятись спілкування з клієнтами. Важливо оперативно відповідати на запити та критику, негативна — не виняток. Важливими є також моральність і етичність. У персональному брендингу юрист повинен керуватися вічними цінностями та прийняти дотримання етичних норм як свій обов'язок.
Унікальність особистого бренду юриста полягає у демонстрації відмінностей від конкурентів. Для фахівця важливо підкреслювати свої сильні сторони та позначати галузі права, в яких йому немає рівних.
Від того, як юрист представлятиме атрибути особистого брендингу, залежатиме його образ, сформований в аудиторії. Сприйняття визначає цінність бренду. Брендинг юристів має демонструвати інтелектуальні та емоційні якості, сильну індивідуальність, відповідальність та мораль.
Розпакування особистого бренду — виявлення сильних сторін та характерних особливостей фахівця. Кожен із нас — особистість зі своїм характером, цінностями, переконаннями та цілями. Але чи можемо ми стверджувати, що знаємо свої сильні та слабкі сторони? Відповісти на це питання та використовувати найкращі якості у розвитку персонального бренду допомагає розпакування індивідуальності.
Для розпакування особистого бренду адвоката чи юриста застосовують такі методики:
Аналіз власного бренду. Проводиться визначення сильних сторін та недоліків, досягнень, виграних та програних справ, а також аналіз судових процесів, цільової аудиторії та потенційних клієнтів.
Виявлення пріоритетів, цілей та точок зростання. Визначаються завдання, такі як освоєння нових сфер, охоплення більшої аудиторії та фінансові плани.
Формування стратегії професійного розвитку. А саме: вибір основного напряму, визначення головних цілей, етапів досягнення та їхньої послідовності.
Вибудовування стратегії аватара, або особистого образу в очах оточуючих. Важливо розуміти, який образ, яку інформацію, кому та навіщо бренд має транслювати потенційним та поточним клієнтам.
Визначення унікальних якостей. А також виділення можливостей адвоката та побудова стратегії просування особистого бренду.
Створення позитивного образу. Сюди належать зовнішність, манери поведінки, стиль спілкування у соціальних мережах та інших каналах комунікації.
Найчастіше ми оцінюємо себе суб'єктивно, тому бренд-код може не повною мірою чи навіть помилково відбивати особистість фахівця. Здійснити об'єктивний аналіз людини та побудувати стратегію розвитку персонального бренду допомагають експерти компанії WeLoveBrands.
Побудувати власний бренд з нуля — означає визначити стратегію розвитку, позиціонування, методи просування та засоби комунікації з клієнтами.
Визначаємо мету.
Головною метою може бути монетизація та можливість підвищити рівень заробітку. Ще одна можлива мета — досягнення популярності у професійному середовищі юристів та у суспільстві в цілому. Юрист може ставити собі завдання побудувати справедливе суспільство, захищати малозабезпечених громадян, національні та соціальні меншини. Це може бути розвиток гармонійного довкілля, боротьба з хаотичною забудовою, зменшенням зелених міських зон та шкідливими екологічними виробництвами.
Вибір позиціонування.
На цьому етапі постарайтеся відповісти на запитання:
Хто я? У чому моя унікальність?
Які сторони я хочу і готовий розкрити?
Якими знаннями та досвідом я володію?
Що я вмію найкраще?
На чию увагу розраховую?
Що хочу донести людям?
Як використовувати свою зовнішність?
Це етап планування, генерації ідей, побудови фундаменту наступних дій.
Визначення цільової аудиторії.
Вибір цільової аудиторії залежить від цілей та завдань. Так, якщо пріоритетна мета — заробляти гроші, орієнтуємося на клієнтів рівнем вище за середній. Якщо основне завдання — захист певної частини населення, вибудовуємо стратегію просування, орієнтуючись на цей прошарок. Від обраної цільової аудиторії залежить образ, контент та характер юридичних послуг.
Упаковка бренду.
Вибравши позиціонування та ЦА, починаємо збирати разом деталі особистого бренду:
Проробляємо зі стилістом та перукарем свій образ.
Проводимо професійні фотосесії.
Створюємо профілі у соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin. Вибір залежить від вашої цільової аудиторії.
Вибираємо манеру спілкування.
Наповнюємо профілі контентом, використовуємо сторітлінг.
Пишемо пости про цінності, ідеали, цілі та види діяльності.
Просування та комунікації.
У соцмережах налаштовуємо таргетовану рекламу, запускаємо акції, домовляємося про взаємний піар або співпрацюємо з популярними блогерами. Хороші результати показують гостьові пости у професійних спільнотах, пости про знаменитостей, цікаві факти та тематичні події. Довгостроковий ефект має SEO-оптимізація сайту під вимоги пошукових систем. Це сприяє виходу сайту на перші позиції в Google, Yandex, Bing та Yahoo! за тематичними ключовими словами.
Бонус: ділитесь з читачами корисною інформацією, відповідайте на запитання та дякуйте за коментарі. Будьте коректними та ввічливими, навіть коли відповідаєте на негативну критику. Негатив на свою адресу розбирайте в індивідуальному порядку, намагаючись вирішити проблему кожного користувача. Ігнорування негативної критики лише посилює ситуацію і може вплинути на вашу репутацію.
Найвідоміша людина-бренд американської юридичної спільноти — Глорія Оллред (Gloria Allred). Вже в 1995 році, після процесу, в рамках якого вона представляла сім'ю Ніколь Браун Сімпсон, її ім'я стало нарицательним. Колеги стверджують, що Оллред — найкращий американський адвокат. Вона присвятила 45 років професійної кар'єри захисту прав жінок та меншин. Захищала жертв насильства у справах проти Романа Поланскі, Арнольда Шварценеггера, Майкла Джексона, Дональда Трампа та Білла Кросбі.
В надії вплинути на громадську думку Глорія часто бере участь у ток-шоу на телебаченні, веде блоги на власному сайті, у Facebook, Instagram та Twitter, дає інтерв'ю у друкованих виданнях. За любов до публічних виступів Оллред називають "майстром прес-конференцій". У 2006 році Глорія написала автобіографію «Воюй і перемагай», а в 2018-му компанія Netflix випустила документальний фільм Seeing Allred («Зустрічайте Оллред») про боротьбу Глорії за справедливість проти «сильних світу».
«У мене є бажання і можливість допомогти, я маю здібності, і я відчуваю, що це єдиний моральний вибір, який я можу зробити. Щодня мене надихає відвага інших в обставинах, складніших за ті, з якими я коли-небудь стикалася».
Марк Герагос (Mark Geragos) представляв інтереси знаменитих клієнтів та виграв 98 справ зі 100. Прославився, захищаючи помічницю Білла Клінтона, Сьюзан Макдугал. Був адвокатом Майкла Джексона, Роберта Дауні-молодшого, Вайнони Райдер, Роджера Клінтона та Кріса Брауна.
Марк також приділяв багато часу вірменській діаспорі та став її офіційним амбасадором. Завдяки перемозі в позові до страхової компанії "New York Life Insurance", вірмени — жертви геноциду отримали страхову виплату в сумі 37,5 мільйона доларів.
Герагос брав участь у телепередачах як гість і юридичний коментатор: The Today Show на каналі NBC, Good Morning America на ABC, 60 Minutes на CBS, Anderson Cooper 360° на CNN, On the Record та в Larry King Live, включаючи шоу, присвячене 20-річчю передачі. З 2014 року Марк Герагос з партнером ведуть правову програму Making the Case ("Створення справи"). Герагос також продюсував серіал ABC Notorious. Веде профілі у Facebook та Twitter, а на іменному сайті публікує фотографії знаменитих клієнтів та наголошує, що виграв процеси на суму понад мільярд доларів.
Джозеф Джемейл (Joseph Dahr Jamail) — один із найвідоміших юристів та єдиний адвокат, який зміг заробити понад мільярд доларів лише юридичною практикою. Джемейл прославився, вигравши в 1985 році найдорожчий процес в американській історії між двома нафтовими «монстрами». Винагорода Джозефа склала 335 мільйонів доларів, крім того, після завершення процесу він отримав неофіційний титул "король майнового права". Процес широко висвітлювався у пресі та на телебаченні. Джозеф жертвував суттєві суми на благодійність, опікувався рідним університетом штату Техас, де його ім'ям назвали юридичний факультет.
Алан Дершовіц (Alan Morton Dershowitz) з 24-х років викладав право, а 1967 року, у віці 28 років, захистив докторську дисертацію і став наймолодшим професором у Гарварді. Прославився перемогами в апеляційних процесах, виграв 13 із 15 судів. Апеляція за участю футболіста Джея Сімпсона вперше в Америці транслювалася на ТБ. Про захист Клауса фон Бюлова Дершовіц написав книгу "Виворіт долі", пізніше за нею зняли художній фільм.
Дершовіц — автор понад 30 книг та почесний доктор цілої низки університетів. Багато оглядачів у галузі права вважають юриста одним із найкращих та найдосвідченіших адвокатів у США. Свою роботу та досягнення він висвітлює на особистому сайті та профілях у соціальних мережах.
Знамениті юристи постійно працюють над просуванням власного бренду. Вони використовують можливість «засвітитися» на телебаченні, видають книги та пишуть статті для газет чи журналів. Інтернет та соціальні мережі ще більше розширили можливості просувати себе.
Якщо ви вважаєте, що ви досягли межі можливостей, використовуючи традиційні методи ведення бізнесу, і готові розширювати його за допомогою персонального брендингу, наша команда допоможе:
Донести інформацію про особисті послуги та їх цінність.
Продемонструвати знання, досвід та професіоналізм.
Проаналізувати свою аудиторію та правильно себе позиціонувати.
Знайти ваш унікальний стиль і відрізнятися від конкурентів.
Розкрити ваші особливості.
Створювати цікавий контент у профілях соцмереж та вибудовувати міцний зв'язок з аудиторією.
Спираючись на ваші побажання та вимоги, вивчивши ринок та конкурентів, ми розробляємо позиціонування, стратегію просування та формати комунікації.
Фахівці також розроблять місію та філософію особистого бренду, створять дизайн сайту та сторінок у соцмережах, логотип та фірмовий стиль загалом.
Цікавить безкоштовна консультація? Щоб дізнатися про вартість наших послуг, зателефонуйте або напишіть запит у чаті на нашому сайті. Підкреслимо вашу компетентність та індивідуальність! Розвивайте бізнес за допомогою особистого брендингу в WeLoveBrands.