→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд beauty-майстра: з чого почати та як розвивати

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд beauty-майстра: з чого почати та як розвивати

Персональний бренд – це інструмент досягнення кар'єрних цілей. Сьогодні недостатньо бути професіоналом у своїй сфері, щоб залишатися затребуваним. Люди приходять до тих, кому довіряють, а для формування довіри потрібний сильний особистий бренд. Він допомагає отримати високооплачувану роботу чи стати незалежним спеціалістом, заснувати власний бізнес, завести корисні знайомства та підвищити вартість послуг.

Поділилися у статті найефективнішими методами створення особистого бренда с нуля та вибудовування стратегії його розвитку, а також сильними книгами, які допоможуть у self-просуванні. Застосувавши ці поради, ви зможете стати відомим б'юті-майстром, залучати нових клієнтів та збільшувати свій дохід.

Що таке особистий бренд і навіщо він beauty-майстру

Персональний бренд — це образ, який закріплюється за вами у професійному середовищі. Це зв'язок з певною компанією, особистими досягненнями та навичками. Це репутація власника, а також впізнаваність в інтернеті та офлайн. Персональний бренд можна вважати сильним, коли фахівця рекомендують не лише клієнти, а й користувачі, які стежать за його діяльністю в одному з каналів комунікацій. Приклади сильного особистого брендингу – Джеф Безос, Ілон Маск, Дональд Трамп, Опра Вінфрі та Кім Кардаш'ян.

Створювати власний бренд може фахівець будь-якої сфери, який хоче просувати свій імідж та індивідуальність.

Важливо формувати у цільової аудиторії чіткі асоціації з вашою фігурою Цукерберг — Facebook, молодий геній; Стів Джобс — Apple, чорна водолазка та непростий характер; Кайлі Дженнер — моделінг, бізнес-вумен, світська левиця та свій бренд косметики.

Особистий бренд будується зі скіллів, персональних якостей, стилю та транслюваних ідей. Згідно з SMM-агентством BRANDfog, 77% людей віддають перевагу компаніям, де соціальні мережі веде власник або партнери. Крім того, просування персонального бренду в онлайні:

beauty-master-brandПриваблює «своїх» клієнтів. Особистий бренд вибудовується з орієнтацією на конкретну категорію користувачів beauty послуг. Оскільки стратегія просування та реклама спрямовані на цільову аудиторію, майстру вдається наповнити базу клієнтів та отримати постійних відвідувачів салону. 


beauty-master-brandПолегшує пошук майстрів у салон. Просування в інтернеті підвищує впізнаваність та популярність. Відкриваючи свій салон краси, ви легко знайдете майстрів із соцмереж або пошукачів. 


beauty-master-brandДопомагає придбати цінні зв'язки. Медійним особам, блогерам та експертам із сильним персональним брендом легко розширити коло знайомств на професійних івентах, а також згодом створювати колаборації з іншими фахівцями. 


beauty-master-brandЗалучає партнерів та інвесторів. Людині-бренду легше знайти однодумців, готових вкладати фінанси в нові проекти.

 

Особистий бренд особливо цінний у сферах із високою конкуренцією. Ефективно просувати себе як власникам бізнесу, так і майстрам салонів або beauty-блогерам. Персональний брендинг допоможе заробляти більше за аналогічних зусиль, а також дозволить заснувати особистий бізнес або запустити онлайн-курс з зачісок і макіяжу.

Атрибути людини-бренду: сформувати не можна ігнорувати

Атрибути - це невербальні цінності, які транслює майстер цільовій аудиторії. Вони допомагають сказати більше та керувати враженням аудиторії. До атрибутів належать ім'я або псевдонім, жести, стиль, слоган та логотип. Причому лого має передавати рід та характер вашої діяльності. Наприклад, ви орієнтуєтеся виключно на жіночу аудиторію або спеціалізуєтесь на чоловічих стрижках, робите весільний макіяж та зачіску або є професіоналом у сфері вечірнього макіяжу.

beauty-master-brand

Ще один потужний атрибут людини-бренду — голос. Якщо іміджем займається кожен, хто береться за формування особистого бренду, мало хто вміє працювати з власним голосом. Його, як і позу, рухи та жести, потрібно опрацьовувати.

Цільова аудиторія та позиціонування

Визначивши цільову аудиторію, ви зможете оцінити особисті якості, переваги та недоліки, а також ефективно взаємодіяти з користувачами. Знання ЦА також допомагає продемонструвати свою користь потенційним клієнтам та виділитись серед конкурентів.

Цільова аудиторія — це не всі користувачі, а конкретна категорія, на яку буде спрямована основна комунікація. Наприклад, жінки віком 16-50 років або всі, кого цікавить весільний макіяж. Складіть портрет людей, яких торкнеться ваша історія та образ. Подумайте, які проблеми чи потреби закривають ваші послуги: підготовка до заходів, прагнення зробити дівчат впевненішими у собі, корекція недоліків шкіри тощо. Що може містити портрет цільової аудиторії?

 

beauty-master-brandстать та вік потенційних клієнтів;


beauty-master-brandзахоплення: наприклад, спілкування з друзями, модні івенти, бізнес-заходи, блогінг;


beauty-master-brandрівень користування соціальними мережами, підхід до контенту: вихід у прямі ефіри та stories з мінімальним макіяжем або яскравий makeup з акцентом на очі та губи;


beauty-master-brandпевні якості: цінують гарний гумор, використовують у соцмережах емодзи та сленг чи ні;


beauty-master-brandїх турбують проблеми екології та мас-маркету, а тому ЦА вибирає handmade-косметику, яка не тестується на тваринах та виготовляється із застосуванням технологій вторинної переробки упаковок від продукції.

 

Далі прописуються переваги послуг б'юті-майстра чи салону: наприклад, дбайливе ставлення до природи, застосування екологічної косметики та приємна атмосфера у салоні. Можливо, ви використовуєте люксові засоби або пригощаєте гостей ігристим вином. Або, може, у вас впроваджено систему абонементів, при купівлі яких клієнт економить певну суму. Наприклад, у салоні краси G.Bar діють пакети послуг за спеціальною ціною. Відвідувачі заощаджують, користуючись ними з понеділка по середу кожного тижня.

beauty-master-brand

5 етапів формування особистого бренду

Замислюючись про створення та розвиток персонального бренду, новачки часто задаються питанням: «А з чого ж почати і що взагалі робити?»

 

beauty-master-brandСтратегия

Визначте мету, відповівши на запитання: навіщо вам потрібен власний бренд? Виберіть канали, які ви будете використовувати для взаємодії з цільовою аудиторією. Персональним брендингом займаються, щоб реалізувати свою місію, збільшити дохід та підвищити свою популярність. Якщо ваша мета спрямована виключно на заробіток, не створюйте власний бренд. Найміть команду фахівців, які підберуть ефективні канали продажів, запустять лендинг та налаштують рекламу на цільових користувачів.

 

beauty-master-brandПозиціювання

На старті важливо визначитися та прописати такі пункти:

  1.   ваша ниша, в чому ви експерт;

  2.   хто ваша цільова аудиторія (а також скласти портрет потенційного клієнта);

  3.   у чому ваша унікальність (прописати УТП);

  4.   основний та додатковий архетип, якому відповідає ваш особистий бренд;

  5.   місія, якій ви слідуєте;

  6.   ваші цінності та пріоритети.

З урахуванням цих пунктів б'юті-майстер складає самопрезентацію, яку можна використовувати в онлайн-каналах комунікації, а також під час офлайн-заходів та нетворкінгу.

 

beauty-master-brandУпаковка

Цей етап передбачає створення логотипу та візуального ряду, підбір кольорів та розробку фірмового стилю, роботу над іміджем (зовнішність, одяг). Сюди також відносять розробку візуалу для сторінок у соцмережах, створення промо-відео та лайфстайлових роликів, розробку багатосторінкового сайту чи лендингу. Важливо приділити увагу внутрішній упаковці: полю асоціацій, колесу бренду, складання емоційної brand story, головному меседжу та піраміді обіцянок.

beauty-master-brand

 

beauty-master-brandПросування

Етап охоплює ведення сторінок у соціальних мережах, рекламу ваших послуг, публікації статей на партнерських ресурсах, виступи та онлайн-курси. Для роботи над просуванням необхідно володіти певними знаннями та навичками.

 

beauty-master-brandКомунікація

На етапі комунікації активно розвивається сторітлінг. Акцент робиться на посилення інтересу до власного бренду. Майстер чи команда фахівців розробляє контент-план для кожної соцмережі, робить аудит платформ для публікації контенту та розробляє стратегію комунікації. Важливо формувати спільноту навколо своєї місії, залучати аудиторію, підвищувати її активність у соцмережах та блозі.

Мінімальний період проходження всіх етапів — рік. Приділіть увагу стратегії та не починайте активних дій без чіткого розуміння «заради чого я це роблю».

Топ помилок у персональному брендингу

Можна працювати над створенням особистого бренду роками і все втратити декількома необережними фразами у коментарях у Instagram або в інтерв'ю по ТБ. Поділилися, як отримати «брудну репутацію» та звести нанівець всі зусилля по селф-промоушену:

  • Вдавання та неприродна поведінка. Вперше зустрічаючись із людиною, ми переважно намагаємось показати свої найкращі якості. Ретельно вичищаємо квартиру перед приходом нового друга. Намагаємось розмовляти правильніше і часто неприродним голосом, коли вперше приходимо на побачення. У цій практиці взагалі немає нічого поганого. Інша річ, коли людина захоплюється і починає показувати себе зовсім іншою весь час. Або поводиться неприродно, що впадає у вічі співрозмовнику. Аналогічно з персональним брендингом — видаючи себе за іншу людину, ви ризикуєте викликати в аудиторії недовіру або отримати репутацію брехуна.

  • Недостатня увага до розробки бренду та стратегії просування. Створення та розвиток сильного персонального бренду — це набагато більше, ніж наявність сайту та профілів у кількох соцмережах. Особистий бренд — це трансляція вашої цінності та відбудова від конкурентів. В умовах нескінченного цифрового шуму самостійне просування персонального бренду може вимагати великих витрат фінансів та часу. Крім того, для розвитку особистого бренду потрібно мати достатні знання та творче мислення. Для того щоб люди запам'ятали бренд, в основному потрібно 5 яскравих взаємодій. Перш ніж самостійно створювати персональний бренд, оцініть зусилля, які ви готові інвестувати у процес.

  • Відсутність спілкування з аудиторією. Комунікація з передплатниками допоможе сформувати довіру у потенційних клієнтів, зробити вас експертом в очах інтернет-користувачів та вирішити проблеми ЦА. Відповідайте на кожен коментар та обробляйте негативні відгуки — це стане поштовхом до розвитку та допоможе перетворити хейтерів на лояльних клієнтів.

  • Публікація чужого контенту. Публікуючи неунікальний контент, ви порушуєте авторські права. Так, аудиторія може піти до конкурента, а вашу репутацію буде зруйновано.

  • Відсутність регулярності в постінгу. В каналах комунікації важливою є регулярність публікацій — 1–2 статей або постів на місяць буде недостатньо для підтримки активності інтернет-користувачів. Щоб публікувати контент регулярно, розробите рубрикатор та створюйте контент-план на кожен місяць.

  • Закупівля передплатників та інші «сірі» способи просування соцмереж. Закупівля передплатників для числа — найпоширеніша помилка серед новачків. Немає жодної користі від 50 000 фоловерів, які не беруть участі в обговореннях, не діляться вашим контентом і не залишають коментарі під постами.

Просування персонального бренду та створення репутації — складна робота, яка потребує комплексного підходу та уваги навіть до незначних на перший погляд деталей. Щоб уникнути помилок у процесі розвитку особистого бренду, довіряйте роботу професіоналам. WeLoveBrands комплексно проробляють кожну деталь, пишуть пости та працюють з негативом у коментарях, щоб перетворювати хейтерів на фанатів та підвищувати лояльність користувачів до beauty-майстра.

beauty-master-brand

«Успішний успіх»: що почитати про бізнес та просування персонального бренду

Найкращий спосіб прокачати особистий бренд — повчитися у великих гравців. Необов'язково вишукувати книги Кім Кардаш'ян чи виробників косметики, адже вдалі кейси відомих компаній чи фахівців можна застосовувати у різних сферах. Наприклад, що допомогло Біллу Гейтсу у кар'єрі і що зробив Ілон Маск, коли в нього закінчилися гроші.

«Створіть особистий бренд»

Автор: Юрген Саленбахер. Коуч, експерт у галузі освіти, маркетингу, дизайну та бізнесу. Викладач у Барселоні (IED), Люцерні (HSLU) та Стокгольмі (Hyper Island).

З книги ви дізнаєтеся про методи розвитку творчого мислення, які допоможуть виділитись в інформаційному шумі. А також зрозумієте, як створити персональний бренд, вигадувати цікаві бізнес-ідеї, усвідомити свої головні цілі та місію, а також стимулювати професійне зростання.

beauty-master-brand

«Нормально про косметику. Як розібратися у догляді та макіяжі і не збожеволіти»

Автори: Маша Ворслав та Адель Міфтахова. Відомі beauty-блогери та візажисти.

Книга про те, як вибирати тільки те, що потрібно шкірі, а також як діють високотехнологічні інгредієнти. Вона складається з двох частин: у першій авторки розповідають про засоби для догляду, у другій — про макіяж. З першої частини читачі дізнаються, як за допомогою догляду вирішити ті чи інші завдання.

Друга частина навчить правильно користуватись декоративною косметикою. Адже одна справа — нанести косметику, інше — зробити так, щоб вона трималася протягом потрібного часу і виглядала натурально. Книга написана на основі наукових дослідів та особистому досвіді авторок.

beauty-master-brand

«Ніколи не їжте наодинці та інші правила нетворкінгу»

Автори: Кейт Феррацці та Тал Рез. Нетворкери, бізнес-гуру, фундатори консалтингової компанії Greenlight. Автори бестселерів, які входять до збірки Forbes. Колумністи у Forbes, The Wall Street Journal та Harvard Business Review.

Навіть найбільш обдарованим фахівцям потрібно розвивати скіли спілкування. А знайомства важливо не просто записувати в телефонну книжку на смартфоні, а створювати з них клієнтську мережу, що працює.

Автори пропонують фірмову працюючу методику, яка увійшла до програми курсів Stanford Business School — про те, як знайомитися, що робити з цими контактами та як не просто забивати пам'ять телефону номерами, але використовувати їх для особистого просування та підвищення заробітку.

beauty-master-brand

Liftoff: Elon Musk and the Desperate Early Days That Launched SpaceX

Автор: Ерік Бергер. Журналіст із Х'юстона, фахівець у темах космосу, NASA та SpaceX. Фіналіст Пулітцерівської премії 2008.

У створення приватної космічної компанії SpaceX Ілон Маск вклав гроші, зароблені на PayPal. Після трьох невдалих запусків ракет фінанси скінчилися. Якби ще один провал, компанію довелося б закрити. Проте четвертий запуск виявився успішним, і 2021-го SpaceX став відправляти до космосу людей. У книзі описані складні ситуації та рішення, які робив Маск, щоб врятувати ініціативу. Книга буде корисною тим, хто відкриває свій beauty-салон та боїться невдач.

beauty-master-brand

«Генії та аутсайдери. Чому одним усі, а іншим — нічого?»

Автор: Малкольм Гладуелл. Журналіст, автор п'яти книг. Один із 100 найвпливовіших мислителів світу на думку редакції журналу Time.

Вважається, щоб досягти професіоналізму в будь-якій справі, достатньо дотримуватися правила 10 000 годин. Це розробка автора «Геніїв та аутсайдерів». У книзі також можна знайти безліч інших інсайтів та історій успіху геніїв на зразок Леннона, Моцарта чи Гейтса. Наприклад, завдяки зв'язкам Білл Гейтс отримав доступ до університетського комп'ютера розміром із зал, до якого не мали доступу інші ровесники майбутнього бізнесмена.

beauty-master-brand

А учасники ліверпульського квартету Beatles через недосвідченість погодилися на щовечірні виступи в невеликому клубі Гамбурга. Щоб витримувати 8-годинні концерти 7 разів на тиждень, їм доводилося «заправлятися» сильнодіючими пігулками, які допомагали «бітлам» не спати і не відчувати голоду. Незважаючи на шалений ритм, виступи у напівпідвальному приміщенні допомогли виконавцям зігратися. Малкольм Гладуелл робить висновок, що успіх визначається зусиллями людини. Набагато меншу роль відіграють обставини, що вдало склалися.

Розвиток персонального бренду будується на маркетингу. Для того, щоб не довелося освоювати цілу науку заради спроби підлаштувати її закони під себе, вивчіть перевірені формули та впроваджуйте найефективніші.

Створення бренду б'юті-майстра з нуля: кому довірити?

Плануєте відкрити свій салон краси? Бажаєте збільшити вартість послуг? Стати популярним б'юті-блогером? Фахівці WeLoveBrands знають, як закрити ці потреби та сформувати образ експерта у вашій сфері з нуля.

Ми вивчаємо ринок, аналізуємо сильні та слабкі сторони конкурентів, розробляємо стратегію та позиціонування особистого бренду. У команді також працюють над візуальною складовою: розробляють дизайн сайту, візиток і мерча, створюють лого, фірмові шрифти та шаблони для оформлення постів у соцмережах.

Для отримання безкоштовної консультації та уточнення вартості послуг зв'яжіться з нами по телефону або надішліть запит на сайті. Займайтеся улюбленою справою та приділяйте час пріоритетним завданням, поки ми допомагаємо заробляти більше та напрацьовуємо вам впізнаваність у Мережі!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5