Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип відіграє велику роль у створенні іміджу компанії. Правильно підібрані кольори лого зможуть підкреслити ваші переваги та залучити цільову аудиторію. Тому дуже важливо підійти до вибору кольорів відповідально. Хочете уявити себе споживачеві, викликавши в нього певні емоції? Вибирайте правильний колір.
З чого варто починати створення емблеми? Розберіться у психологічному впливі відтінків на людину. А ми вам допоможемо. Сьогодні ми розповімо, як може вплинути на споживача лого помаранчевого кольору.
Помаранчевий – колір тепла та щастя. Він завжди асоціювався із натхненням та позитивною енергетикою. Він заряджає бадьорістю та енергією. Створює враження домашнього комфорту та затишку, підживлює нас дружелюбністю та оптимізмом.
Не дарма по колірній гамі цей колір знаходиться між жовтим та червоним. Він поєднує в собі теплоту жовтого кольору та велич червоного. Але помаранчевий, на відміну від цих двох кольорів, не такий агресивний. Хороший тим, що не викликає багато яскравих емоцій і не тисне на людину.
Помаранчевий колір має широку палітру тонів. Кожен їх впливає на людини. Значення значення "апельсинового" кольору безпосередньо залежить від відтінку. Якщо в ньому переважає жовтизна, він викличе позитив та радість. З'явиться відчуття тепла душі, бажання творити. Перевага ж червоного кольору розбудить інші емоції. Подивившись на помаранчевий з почервонінням, ви насититесь силою. Він символізує наполегливість, цілеспрямованість та активність.
Існує безліч відтінків, ось деякі з них:
Гарбузовий Зазвичай гарбуз асоціюється у людини з восени та прянощами. Дає відчуття затишку. Ось і колір діятиме відповідно. |
||
Мандариновий Уявіть стиглий соковитий мандарин. Від нього віє свіжістю, плід піднімає настрій. Також впливає мандариновий колір. Неймовірно стильний та яскравий. |
||
Сигнально-жовтогарячий Яскравий та насичений. Не дарма він має назву сигнальний, адже цей відтінок можна помітити навіть здалеку. |
||
Вогненний Цей тон такий самий яскравий і самий вогонь, що запам'ятовується. Наближений до червоного. Тому відмінно підійде для вираження сили та активності. |
||
Останній зітхання жако Цікава назва, чи не так? По суті це жовто-рудий. Історія назви тону трагічна. У папуги жако перед смертю жовтіють очі. Тому і колір називається також. |
||
Охра М'який та спокійний відтінок. Наближений до коричневого. Дуже стильний та теплий. |
та інші...
Принаймні, у будь-який відтінок помаранчевого хочеться вдивлятися. Від нього виникає теплота душі. Не дарма він вважається кольором творчого початку та означає зрілість особистості. Заряджає ентузіазмом.
Апельсиновий часто використовується у сфері бізнесу. Він несе особливе повідомлення.
Перерахуємо переваги кольору:
символізує організованість та наполегливість
допомагає концентруватися
перенаправляє агресію в творче русло, що добре при роботі з конфліктними клієнтами
привертає увагу себе. Тому він добре підійде для акценту на потрібних деталях. Наприклад, кнопка виклику до дії.
Але все-таки не варто зловживати цим тоном. Оскільки він має і недоліки :
перенасичення кольором оранж може викликати апатію або психічне виснаження
він швидко втомлює
надмірна його кількість може надати вашому лого нотки дешевизни.
Тому не радимо робити помаранчевий домінуючим кольором. Краще додати його як пару завершальних штрихів.
У різних культурах помаранчевий має значення. Ми зібрали для вас найпоширеніші з них:
Західні країни – символізує осінь, урожай, тепло та ясність
Індія - ніжно-оранжевий колір (має назву шафран) вважається священним, що приносить удачу
Нідерланди – оранж асоціюється з Голландською королівською родиною
Колумбія – символ родючості
Східні культури — помаранчевий означає щастя, хороше здоров'я, кохання та смиренність
До речі, буддистські ченці носять одяг саме кольори апельсина.
Помаранчевий - колір енергії, оптимізму та сили. Він вселяє в людину надію та залишає приємний теплий осад на душі. Але слід пам'ятати, що надмірна кількість може викликати зворотний ефект. Якщо ви не бажаєте викликати у споживача почуття дискомфорту, не зловживайте кольором. Але, загалом, цей тон чудово впорається із приверненням уваги до вашого бренду. Особливо якщо товар, який ви просуваєте, вирішує проблеми або дарує позитивні емоції. Безперечно, оранж підходить майже всім сферам бізнесу, але є ті, де він виглядатиме особливо органічно.
Фармація - надія та спокій
Оранж як ніколи найкраще підійде для реклами медикаментів. Адже він не лише викличе позитивний настрій, а й забезпечить почуття душевної рівноваги. Це допоможе споживачеві повірити у ефективність препарату. Також не забуваємо, що помаранчевий – це символ здоров'я. Погодьтеся, важливий нюанс при розкручуванні медикаменту.
Дитячі товари — щастя та радість
Який же колір ще вибрати, окрім не помаранчевого, коли йдеться про товари для малюків. Помаранчевий випромінює радість, що особливо оцінять діти. Він асоціюється у них із сонцем та теплом і викликає лише позитивні емоції. Понад те, колір привертає увагу маленьких покупців. Тому, якщо ламаєте голову, в який колір “забарвити” товари для дітей – помаранчевий на допомогу.
Розваги - веселощі та інтерес
Ваша компанія займається скрашуванням дозвілля? Якщо ви телеканал, кінотеатр і т.д, морквяний відмінно підійде для вашої емблеми. Також логотип помаранчевого кольору чудово впишеться до концепту святкових агентств. Адже ви хочете, щоб споживач бачив, які яскраві івенти ви проводите? Барвисті та цікаві. Тоді вибирайте апельсиновий.
Продукти харчування - яскравий відмінний смак
Апельсини, морква, манго, хурма — скільки найсмачнішого існує помаранчевого кольору! У людей помаранчевий асоціюється зі смаком. То чому б не вибрати помаранчевий колір для логотипу магазину, продукції чи навіть напою?
IT-товари та послуги, продаж гаджетів - останнє слово техніки
Такий яскравий тон однозначно підійде для вашої IT-компанії . І взагалі, якщо ваш бізнес пов'язаний із технологіями — оранж, те, що вам потрібно. Бажаєте асоціюватися у споживачів із трендами комп'ютерного світу? Тепер ви знаєте, яким кольором забарвити лого.
Енергетична промисловість — сила та розвиток
Помаранчевий колір у багатьох пов'язаний із розумінням вогню. А вогонь, як відомо, символ енергії та сили. Тому, якщо ваша компанія присвятила себе енергетичній промисловості, цей відтінок як ніколи краще підійде вам.
Сільське господарство - якість та натуральність
Класно підійде оранж для сільгосп продукції. Також він непоганий для презентації сільськогосподарської техніки. Цей колір у багатьох країнах символізує добрий урожай. То чому б не повернути це на свою користь? Теплі яскраві відтінки порадують око будь-якого покупця. Додайте пару деталей морквяного кольору до вашого логотипу — і зростання прибутку гарантовано.
Нерухомість — затишне домівка.
Колір апельсина у багатьох асоціюється з теплом, домашнім затишком, стабільністю та комфортом. Саме тому багато агентств нерухомості вважають за краще використовувати помаранчевий у своїх емблемах. І, знаєте, їхній вибір найчастіше стає більш, ніж вдалим.
Як не дивно, існують сфери бізнесу, в яких краще не світити помаранчем. Позиціонує себе як надійна і безпечна компанія, на яку можна покластися? Ви пов'язані з, у деяких сенсах, небезпечними сферами? Якщо ваше завдання заспокоїти людину і запевнити її, що з нею все буде добре, то не варто додавати помаранчеву до лого. Може ви хочете асоціюватися у споживача з розслабленням та відпочинком? Тоді цей відтінок точно не для вас. До речі, яка у вас цінова політика? Якщо ви продаєте продукцію та послуги люкс-класу, не рекомендуємо використовувати морквяні відтінки. Адже саме вони показують доступність і гнучкість цін.
А зараз ми покажемо, якому бізнесу не пасують оранжеві лого.
Авіакомпанії завжди намагаються максимально переконати споживача у своїй надійності. Тому з їхнього боку не буде продумано використовувати колір вогню для свого лого. Адже безпека понад усе. Головне завдання перевізника – заспокоїти людину, показати, що на них треба покластися. Тож помаранчевий буде тут зовсім не до речі. Звісно, якщо ви не хочете налякати пасажира.
Чи займаєтеся банківськими операціями (кредити, депозити)? Тоді з вашого боку не буде доцільно використовувати помаранчевий колір. Адже цей колір символізує дешевизну та доступність. А клієнт повинен відчувати себе шановним та бажаним. А ще бачити, що він заслуговує на найкраще. Як відомо, багато хто вважає, що дороге = найкраще. Тож тут колір доступності не підійде.
До речі, хочете асоціюватися у споживача з надійністю та власністю? Тоді краще не "забарвлюйтеся" в помаранчевий колір. Ваш логотип повинен переконувати та заспокоювати, а не навпаки.
Уявіть чудовий квітучий сад ... Там ростуть дерева з соковитими плодами, молоді чагарники тихенько перешіптуються між собою. Все зелено… Ой, то є помаранчево. Ну, а як ви думали? Саме так і будуть представляти вас клієнти, дивлячись на ваш морквяний логотип. Помаранчевий колір у ландшафті у багатьох асоціюється з пожовклою сухою травою. А це ну ніяк не може йти пліч-о-пліч з красивим зеленим садом.
Як відомо, кристально-чиста вода асоціюється із синім та блакитним кольорами. Що якщо логотип для компанії з продажу питної води "забарвиться" у помаранчевий колір? Споживач відразу ж представлятиме помаранчеву і, можливо, брудну воду. Навряд чи вона зможе викликати спрагу.
Дуже важливо підібрати правильного кольорового напарника для вашого яскраво-морквяного кольору. Адже однотонний логотип часом може здатися нудним. Саме тому слід розбавляти його та іншими відтінками. Але найголовніше – робити це правильно. Якщо ви підберете неправильний колір, можна відразу поховати весь концепт вашого бізнесу. Так що кольори повинні ідеально поєднуватися та доповнювати один одного. Нижче наведені найвиграшніші комбінації:
Помаранчевий та білий | ||
Дуже стильне поєднання, яке використовують багато компаній. Відмінно привертає увагу та залишає позитивне враження. Яскравий оранж відмінно сумісний зі спокійним та базовим білим. Саме завдяки йому помаранчевий і виглядає більш виразним та сучасним. | ||
Світло-оранжевий та оливковий | ||
Спокійна, але трендова комбінація кольорів. Якщо ви дотримуєтеся модні тенденції, поєднання світло-помаранчевого та оливкового спеціально для вас! Незважаючи на те, що обидва відтінки відносно приглушені, вони створюють неймовірно стильний тандем. На тлі виразної оливки, тон помаранчевого виглядає яскравішим і яскравішим. | ||
Темно-оранжевий та вишневий | ||
Обидва кольори цього поєднання досить яскраві та помітні. По суті, вони могли б чудово впоратися без об'єднання. Але ви тільки подивіться, як гарно вони виглядають разом. А головне дуже стильно. Якщо ви досі знаходитеся у пошуках кольорової гами для вашого логотипу, розгляньте цей варіант. | ||
Помаранчевий та фіолетовий | ||
Можливо, поєднання цих двох відтінків здасться вам незвичним і дивним, але повірте, це тільки на перший погляд. Виглядає дуже стильно і ефектно. Кольори чудово доповнюють один одного. Ліловий підкреслює яскравість помаранчевого. Помаранчевий робить фіолетовий більш ніжним і спокійним кольором. Цей тандем нікого не залишить байдужим. | ||
Світло-оранжевий та сірий | ||
Якщо ви любитель пастельних тонів, то ця комбінація вам однозначно сподобається. Ці кольори досить приглушені, але як круто вони виглядають разом. Їхній тандем нікого не залишить байдужим. До того ж він чудово підкреслить всі позитивні якості вашої компанії. Чи це не поєднання мрії? |
Помаранчевий поділяється на безліч тонів. Вони можуть бути дуже привабливими, а можуть взагалі викликати огиду. За допомогою оранжа ви створите привабливий незабутній візуал. Щоправда, використовуйте гідний колір, причому з розумом. Адже антитрендові або просто неприємні для ока тони можуть зіграти з вами злий жарт.
Безперечно, логотипи теплих відтінків викликають захоплення у покупців. Але тільки якщо ви підберете правильні тони. Давайте розберемося, які їх сподобаються вашому клієнту. А точніше, покажемо найактуальніші та стильні відтінки помаранчевого.
персиковий
Схожий на м'якуш персика. Світлий жовто-жовтогарячий колір з сірим підтоном.
мандариновий помаранчевий
Уявіть соковитий стиглий мандарин. Дуже насичений колір. Ось і цей відтінок такий самий.
морквяний помаранчевий
Насичений червоно-жовтогарячий колір. Виглядає як корінь моркви.
гарбузовий
Схожий на м'якоть гарбуза. Колір сам по собі яскравий жовто-жовтогарячий, з червонуватим підтоном.
календула
Відтінок квітки календули. Яскравий жовто-жовтогарячий.
цегляний помаранчевий
Густий червоно-жовтогарячий колір.
золотисто-жовтий
Нагадує колір золота. Яскравий жовтий з оранжевими нотками.
абрикосовий
Схожий на стиглий плід абрикоса. Дуже соковитий, але водночас м'який помаранчевий колір.
Але дуже важливо пам'ятати, що найменша помилка у виборі відтінку може зіпсувати все лого. Тому радимо довіритись професіоналам. Адже саме вони підберуть правильний відтінок помаранчевого, орієнтуючись на переваги вашої цільової аудиторії. Причому треба знайти справжніх фахівців. Таких як дизайнери студії WeLoveBrands. Ви тільки подивіться, які карколомні логотипи помаранчевого кольору вони вже створили для інших компаній:
Впевнені, що такі лого дуже важко не захотіти. Адже ми, WeLoveBrands, буквально вкладаємо душу у свої роботи . І саме завдяки цьому вони відрізняються від робіт інших компаній. Енергія та оптимізм чи тепло та затишок – вирішувати вже вам! А ми намагатимемося презентувати це в кращому вигляді. Пам'ятайте, що важливо довірити втілення своїх ідей профі. Тому ретельно підбирайте дизайнера, та й починайте вже думати, які кольори будуть на вашій емблемі:)