→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Неймінг кав’ярні: як назвати кафе

19

Оцінили: 7

Зміст:
Розмір шрифту:

Неймінг кав’ярні: як назвати кафе

Як придумати назву для кав'ярні, якщо окрім слова "кава" нічого не лізе в голову? Де черпати натхнення для неймінгу та які взагалі бувають підходи до цього процесу? А може, ще й лайфхаки якісь є? Звичайно є - це ж студія WeLoveBrands. І лайфхаки, і підходи, і невичерпні джерела натхнення – цим усім і поділимося у статті. Читайте.

 

Як назвати кав'ярню: 6 етапів неймінгу

Щоб вибрати соковиту, звучну, оригінальну назву для кав'ярні, потрібно пройти наступні етапи неймінгу :

  Дослідження цільової аудиторії

Насамперед потрібно зрозуміти, які люди приходитимуть до кав'ярні: хто вони, чим займаються, чого хочуть і не хочуть, що їх чіпляє. Часто трапляється, що в кав'ярню люди приходять не просто каву попити, а за чимось набагато більшим. Хтось приходить поспілкуватися із друзями, хтось призначає романтичне побачення. Одні забігають ненадовго, щоб вирішити кілька питань з партнером або клієнтом за чашкою кави. Інші просто хочуть побути наодинці із самим собою у душевній атмосфері, попрацювати, почитати, помріяти. Погодьтеся, цілі у всіх різні та чіпляють їх різні речі. Тому так важливо чітко знати цільову аудиторію.

 

     
  Аналіз конкурентів та вивчення ринку

Аналіз назв конкурентних підприємств потрібен, щоб виявити назви, які вже є на ринку (і які повторювати не можна), а також визначити актуальні тенденції неймінгу. Знаючи цю інформацію, можна визначити сильні сторони кав'ярні, яких немає конкурентів, і за рахунок цього виділитися на ринку.

 

 

     
  Вивчення товару/послуги

Цей етап необхідний, щоб виділити характеристики та переваги бренду. І за рахунок них виграшно подати себе у ніші.

 

 

     
  Визначення головної концепції

На основі наявної інформації розробляється спосіб правильно піднести особливості кав'ярні цільової аудиторії за допомогою правильно підібраної назви.

 

 

     
  Генерація неймів

Виходячи із зібраних даних, виробленої концепції та побажань замовника, підбираються найкрасивіші та семантично вірні назви для кав'ярні.

 

 

     
  Відбір найкращих неймів

Після складання переліку можливих назв, відбираються найбільш підходящі за стилістикою та загальним посилом (відповідно до концепції та всіх нюансів) варіанти. За бажанням клієнта відібрані нейми тестуються на фокус-групах, унаслідок чого вибирається оптимальний варіант.

Саме так виглядає процес розробки назви для кав'ярні у студії WeLoveBrands. І ми готові пройти разом з вами цей шлях, щоб створити найкращу назву для вашого закладу.

 

Після складання переліку можливих назв, відбираються найбільш підходящі за стилістикою та загальним посилом (відповідно до концепції та всіх нюансів) варіанти. За бажанням клієнта відібрані нейми тестуються на фокус-групах, унаслідок чого вибирається оптимальний варіант.

Саме так виглядає процес розробки назви для кав'ярні у студії WeLoveBrands. І ми готові пройти разом з вами цей шлях, щоб створити найкращу назву для вашого закладу.

Яким має бути хороший нейм: критерії вибору

Ми неодноразово стикалися з тим, що після отримання списку неймів, клієнт втрачається і не може визначитися з остаточним вибором. Тому що всі нейми хороші (студія WeLoveBrands інших не створює) і здається, що кожен із них підходить ідеально. Як бути у такому разі? Рішення два: довіритися думці фокус-групи або вибрати самостійно. Якщо вам більше подобається другий варіант – список критеріїв на допомогу:

  назва має вимовлятися та запам'ятовуватися легко;
   

 

  нейм повинен добре лягати на слух і бути зрозумілим;
   

 

  нейм має викликати лише позитивні асоціації;
   

 

  у назві має відображатися смислове навантаження;
   

 

  назва має відрізнятися від неймів конкурентів.

 

ТОП-6 лайфхаків на вибір назви для кафе

Хочете дізнатися про хитрощі професійних неймерів, щоб при думці про свою кав'ярню всередині щось клацнуло і назва з'явилася в голові сама собою? Клацань не обіцяємо, але деякими лайфхаками поділитися можемо:

1. Пам'ятайте, що нейм транслює атмосферу та особливість закладу. Тому не варто назвати кафе «Крем-брюле», якщо окрім морозива збираєтеся подавати пасту, котлети по-київськи та «Олів'є» на додачу.



2. Подумайте про SEO наперед. Якщо ви в якості назви вибираєте власне ім'я, будьте готові до того, що сайт кафе може виявитися не на перших рядках пошукової видачі (а може, і не на першій сторінці). Якщо загуглити сайт кафе «Олена» (без слова кафе), то спочатку доведеться перегорнути посилання на десятки сторінок усіх Олен у соцмережах, потім посилання на всіх Олен-знаменитостей, новини про них тощо. Загалом ви зрозуміли – краще так не робити, якщо згодом плануєте створювати та просувати сайт свого закладу.



3. Назва має бути такою, щоб добре і легко запам'ятовувалося . Ось прямо застрягло у пам'яті. Наприклад, "LONDON", "Даблбі", "BOTAN", "Blackwood" - хороші нейми. Вони легко читаються, м'яко вимовляються, чудово лягають на слух і тому чудово запам'ятовуються. Ну, і стильні вони, звичайно, теж круто.



4. У процесі неймінгу кафе важливо враховувати кухню. Наприклад, суші-сет чи піца – явно не та їжа, яку очікуєш побачити у закладі під назвою «Хуторок».



5. Обов'язково перевіряйте, як звучить назва закладу у звичайній розмові. Адже фраза «Вчора були у «Хармсі» звучить набагато краще, ніж «Вчора були у Прольоті».



6. Нейм має бути унікальним. Плагіат у неймінгу може спричинити вкрай негативні наслідки.



У студії WeLoveBrands розроблять унікальну назву для кафе або кав'ярні, яка відмінно звучатиме, моментально запам'ятовуватиметься і відображатиме філософію. А також розроблять крутий дизайн та фірмовий стиль.

Як вибрати назву для кав'ярні: 5 підходів

Єдиного правильного підходу до розробки назви, звісно, немає. Тому що одним неймерам ближчий мозковий штурм, а іншим, наприклад, генератор назв. До того ж підходи можуть змінюватися залежно від самого об'єкта неймінгу. Тим не менш, є 5 найпоширеніших підходів до процесу розробки назви – їх можна міксувати або використовувати у чистому вигляді.

  Використовувати генератори назв. В інтернеті повно сайтів, які генерують назви для будь-яких закладів. Щоб програма видала вам пару-трійку неймів, потрібно вказати ім'я, тип продуктів чи кухні та місце розташування закладу. Після цього робот згенерує назву кав'ярні чи кафе. Очевидно, що це найлегший спосіб створити назву. Легкий, але далеко не найкращий. Тому що програми часто видають просто схожі за звучанням слова або видають їх випадково.

 

     
 

Експериментувати зі словами. Можна додавати літери, прибирати, міняти місцями, з'єднувати кілька слів в одне (частково чи повністю), складати абревіатури тощо. Наприклад, кафе-локшина «Doodles» - це поєднання двох слів Noodle (локшина) і Doodle (болван, гачок).

 

     
 

Використовувати дати, символічні цифри або улюблені місця як назву кав'ярні. Так, наприклад, зробила одна тайванська мережа кав'ярень, назвавши свій заклад 85ºC – саме ця температура вважається оптимальною для варіння кави. Відмінна ідея назви.

 

     
 

Влаштувати Brain Storm. Творчі люди часто влаштовують мозкові штурми, під час яких народжуються найкреативніші та вдалі назви. Можливо, ім'я прийде вже на третій секунді, а можливо, що за кілька днів. Кожен випадок індивідуальний, тому часових рамок тут немає.

 

     

 

Візуалізувати назву. Іноді назва для кав'ярні або кафе вигадується легше, якщо уявити її написаною на гуртку, вивісці або, припустімо, на формі офіціанта.

 


Фахівці з неймінгу студії WeLoveBrands використовують різні підходи для розробки назв кафе – міксують перераховані вище або вигадують свої. І завжди досягають найкращих результатів для своїх клієнтів.

7 джерел натхнення для неймінгу

Щоб придумати класну назву для кав'ярні або кафе, не обов'язково винаходити велосипед і мучитися над створенням складних хитромудрих слів. Достатньо просто озирнутися довкола. Адже джерела для натхнення часто довкола нас, просто потрібно знати, де копати.

  Геолокація. Подивіться, де знаходиться заклад. Можливо, тут є щось цікаве, незвичайне або навіть загадкове. То чому б не використати цю особливість у назві? Так у далекому минулому надійшли власники культової в Парижі кав'ярні «Closerie des Lilas» («Бузковий куточок»). Її тераса, що потопає в зелені, і божевільний аромат бузку досі приваблюють сотні відвідувачів, прославивши заклад на всі часи.
     
  Меню. Іноді натхнення можна знайти у самому продукті. Назва за головною стравою закладу показує цільовій аудиторії специфіку закладу, його унікальність та характер. Саме так вчинили власники закладу «BEEF м'ясо&вино», «Чачапурі» (ресторан грузинської кухні), «Хінкальна Гоги», «Сироварня», «Chicken Run».
     
  Люди, які вас оточують. Просто пильно подивіться на своїх рідних, близьких, родину. Можливо, у когось із них є незвичайне прізвисько, яке можна використовувати як нім або якісь інші унікальні риси? Так народилася назва популярної кав'ярні "Даблбі": бабусю в родині власника онуки називали Бабуся Бетмен - скорочено ББ, тобто 2Б, Даблбі. А назва відомої кав'ярні "Setter's" походить від назви породи улюбленого собаки (ірландський сеттер) одного з власників закладу.
     
  Формат кафе. Для дитячого кафе більше підійдуть мультяшні слівця або ті, які малюки зможуть легко вимовляти. Наприклад, «Тітка Мотя», «Три ведмеді», «Диво-Юдо» тощо. У назві антикафе можна використовувати слова, пов'язані з поняттям «час», які стосуються студентства або взяті з молодіжного сленгу – «Циферблат», «Ом», «Деканат», «Campus», «Ляси», «Часи вагон» тощо. буд.
     
  Художня література. Популярний прийом – використовувати як нейми для кафе та кав'ярень імена персонажів з літературних творів, самі назви творів або ПІБ письменників. За таким принципом з'явилися назви "STURBUCKS" (прізвище помічника капітана з роману "Мобі Дік"), "Good Enouhg", "Людина і пароплав", "White Rabbit" та багато інших.
     
  Антураж. Сьогодні в неймінговому тренді слова, що позначають столове приладдя та інше побутове начиння. Кафе "Турка" та "Lozhki", гастропаб "Тарілка", ресторан "Vilka" - всі ці заклади названі за цим принципом. Тільки врахуйте, що предмет, який ви згадали у назві, має бути активно присутнім в інтер'єрі закладу. На ньому потрібно зробити акцент та побудувати концепцію. Тож продумайте все заздалегідь.
     
  Кава. Ну, ось і сам винуватець урочистостей. Варіантів назв для кав'ярень зі словом "кава" вже використано чимало. Але можна вигадати ще десятки і навіть сотні. Може, й не дуже оригінальне рішення, проте чітко транслює специфіку закладу.

І таких джерел натхнення дуже багато. Просто озирніться навколо. І ви побачите студію WeLoveBrands, яка з радістю та повною готовністю візьметься за розробку назви та фірмового стилю для вашої кав'ярні чи кафе. Насолоджуйтесь новим проектом та клієнтами, надихайтеся ідеями та створюйте атмосферу, а весь клопіт залиште нам. 

Літературна назва кав'ярні

Літературна назва кав'ярні – тренд останніх років. Такі заклади зазвичай поєднують затишну обстановку, приємну атмосферу та літературу, тому залучають любителів книг.

Часто в кав'ярнях з літературним ім'ям можна не лише почитати щось цікаве, а й купити сувеніри та інші дрібні товари ручної роботи. Так, у Києві працює кафе «Paliturka», на першому поверсі якого можна насолодитись ароматним напоєм у спокійній обстановці, а на другому – відвідати арт-магазин.

Приклади: Пушкін, Гюго, Onegin, 12 стільців, Чеширський кіт, Рубаї, Ded Mazaй і т.д.

Назва кав'ярні англійською: пафосно чи атмосферно?

В Україні багато власників кав'ярень обирають для своїх закладів назви англійською мовою, ну або принаймні використовують українські та російські нейми, написані латиницею. У цьому можна переконатися, відкривши будь-який список найкращих кафе у різних містах.

Наприклад:

  • у Києві: EspressoHolic, One Love, Come and Stay, Svit Kavy, Honey;

  • у Львові: Atlas, Black Honey, 7sevenheaven, KaVa, DREAMERS PLACE;

  • в Одесі: THE ROASTERY by Odessa, Atelier. Design & Coffee, White Whale Coffee;

  • у Дніпрі: HIGH HILL, Sweet Gallery, Culturist Coffee, Zeffirino, Radio Wave Coffee, Coffee Life;

  • у Харкові: Lemon Tree, Fifties, Wild and Mimimi, Sweeter, In The Mood, Sneaker mate.

Популярність англомовних назв викликана їх динамічним та ефектним звучанням, а також тим, що такі нейми розширюють межі та допомагають залучити нову аудиторію, включаючи іноземних туристів.

Для інших держав англійська або рідна мова, або її використовують як міжнародну, знов-таки для розширення цільової аудиторії.

Назва кав'ярні англійською дозволяє виділитися серед конкурентів, зробити акцент на напоях, десертах чи стравах іноземної кухні, відобразити в ній фішку закладу та створити особливу атмосферу.

Часто в таких назвах використовують слово «coffee» або види кавових напоїв (Magic Coffee, Latte Art, Espresso Bike, Craft Coffee, Bublik's Coffee тощо). Можна також помістити в ньому ім'я, прізвище та регіон (Mr. Black, Central Perk, British Bakery, Venezia, Federico & Co, Skuratov Coffee) або поєднати латиницю з кирилицею (Umka, Zerno, Zapravka Coffee, PEREЦ тощо) . Тільки ось в останньому прийомі треба знати міру і не перестаратися, бо цілком можна отримати який-небудь LES або MED.

Вибираючи назву, у тому числі й англомовну, не бійтеся експериментувати. Продумайте варіанти, які будуть передавати особливості кухні, відображати стиль закладу або викликати потрібні вам емоції, складіть список асоціацій, а потім відкиньте все примітивне та пафосне. А якщо ідей немає, звертайтеся до студії WeLoveBrands, і наші неймери розроблять вам атмосферну назву кав'ярні.

Назва кав'ярні українською – красиво та стильно

Як ми вже говорили раніше, більшість назв кав'ярень в Україні – англійською мовою. Інші – або російською, або українською. Українські назви більш характерні для міст Західної України та Києва, а також для мереж кав'ярень, що працюютьпо всій країні (Львівська майстерня шоколаду, Львівські пляцки).

Тому якщо ви плануєте відкрити заклад десь у центрі, на півдні чи сході України, цілком можна використати українську. Це допоможе не тільки виділитися серед конкурентів, а й показати, що ваш заклад з українською душею, незалежно від його специфіки, чи то традиційне оформлення з етнічними елементами, чи сучасний інтер'єр, чи, наприклад, хіпстерський стиль.

Усі українські назви кав'ярень умовно можна розділити на 3 групи:

  1. Кава – це ті нейми, в які входять слова «кав'ярня», «кава» та похідні (Це кава, Світ кави, Львівська копальня кави, Кав'ярня-книгарня, міні-кав'ярня кава, Кльова кава, Кава Станіслава, Фабрика кави, Кава гільдія, Кав'ярня Пана Персидського тощо).

  2. Солодощі – нейми, що асоціюються з кондитерськими виробами та солодощами (Солодка казка, Мантулки (діалект, що означає «солодкості», Ваніль та ін.).

  3. Оригінальні нейми , пов'язані з історією закладу, регіоном чи засновником:

  • Без дверей – двоповерховий заклад із терасою та без вхідних дверей;

  • Під синьою пляшкою – так називалася перша кав'ярня, яку відкрив у Відні український шляхтич Юрій Франц Кульчицький;

  • Віденська кав'ярня – це перша кав'ярня, відкрита у Львові на початку ХІХ століття, яка працює досі, а «віденська», бо традиція пити каву до нас прийшла з Відня;

  • Квартира №3 – місце з живою музикою та атмосферою музичного салону кінця XIX століття);

  • На бамбетлі – заклад, у якому можна випити кави, сидячи на бамбетлі – дерев'яному дивані;

  • Зефірські – сімейний заклад;

  • Говорити Івано-Франківськ (місцеві називають ГІФ) – автентичний заклад із чудовою кавою та випаленою історією міста у газетних вирізках на столах;

  • Філіжанка – означає «чашка»;

  • Фіксаж – нейм відображає тематику кав'ярні, в якій зібрано колекцію старовинної фототехніки;

  • Фреска – інтер'єр закладу прикрашають фрески;

  • Скаварідка (у назві відбито фішку кафе – обсмажування зерен власноруч).

Продовжувати цей список можна нескінченно. Серед озвучених варіантів є як банальні назви, так і дуже цікаві. Тобто не в мові справа. Яскравий інтригуючий нейм можна придумати і українською, головне – тямуща ідея, ваша фантазія та бажання популяризувати своє рідне.

А оскільки українських назв кав'ярень багато лише у Західній Україні, то власники закладів в інших регіонах можуть зайняти цю нішу, вигідно виділитися серед сотні конкурентів та ефектно наголосити на своїй особливості.

Не знаєте, яка назва зможе якнайкраще розкрити атмосферу вашої кав'ярні? Зателефонуйте чи напишіть нам, і ми придумаємо чіпляючий нейм замість вас.

Помітна назва для кави на виніс

На українському ринку зростає популярність мобільних кав'ярень, крапок з кавою на винос. З їхньою допомогою можна задовольнити запити людей на гарячі напої в місцях з високою прохідністю, де немає кафе.

Невеликі вкладення, відсутність необхідності шукати приміщення, попит на каву, що зростає, і швидка окупність роблять такі точки привабливим напрямом малого бізнесу. І якщо ви хочете організувати продаж кави з собою, важливо придумати чіпляючу назву.

Нейм повинен привертати увагу, справляти враження на аудиторію, легко вимовлятися і запам'ятовуватися. Тоді він притягуватиме клієнтів.

Всі назви для кави на виніс можна розділити на 3 групи :

  • зі словом "кава" - Coffe Booom, Presto coffee, Час кави, Coffee Day, Кава будеш?, КаваLab, GoCoffee і т.д.;

  • які асоціюються з кавою та кав'ярнею – 64 зерна, Баристократ, Горький, Мокка, Coffit, Cup in Cup, Latte Art та ін;

  • оригінальні – Місце сили, Фарби смаку, Хобіт, Cat in Space, Mango, Starbucks, Бадьора сова та ін.

Щоб придумати цікаву назву для кави на виніс, краще відкинути традиційні, звичні для цієї сфери слова, віддаючи перевагу тим, які ніяк не пов'язані з кавовою тематикою, але викликатимуть потрібні вам асоціації (затишок, енергія, любов, смачний, молодь, авантюризм та і т.д.). Також можна додати ім'я або прізвище в назву для створення впізнаваного продукту.

Щоб ним швидко запам'ятався, ефектним рішенням стане використання алітерації в неймінгу. Це коли двома словами повторюються одні й самі чи схожі приголосні. Наприклад, Happy Hippie, Café Corner, Costa Coffee.

Креативні назви для мобільної кав'ярні

Незвичайні, забавні назви не лише привертають увагу споживачів та викликають інтерес, але ще й впливають на підсвідомість людей, формуючи зв'язок із якісним продуктом. Цікавий нейм каже аудиторії, що власник витратив час та зусилля на його створення, а отже він людина серйозна та відповідальна, та, кому можна довіряти.

Кофеточки ідеально підходять для креативних і навіть кумедних назв. Тільки гумор має бути зрозумілим цільовій аудиторії та не повинен бути вульгарним.

Приклади назв для кави на виніс , що запам'ятовуються :

Perk Up Truck, Valet Perking, Need for Speed, Magic Beanstalk, Coffee Pothole, Yummy Mud, Ugly Mug Café, Java Update, Cool Beans, Buzz Bug, Дайте два, За білим кроликом, Ділюсь душею, WOW Кава, Hello Mama, Joker.

Затишні назви для затишної кав'ярні

Для будь-якого кафе, включаючи кав'ярні, важливі емоції та пов'язані із закладом асоціації. Якщо ви хочете підкреслити затишок, душевність та тепло, слід вибирати відповідні нейми.

Затишні назви – це ті, що викликають асоціації з комфортом, ласкою, турботою, домашньою обстановкою, релаксом, умиротворенням, м'якістю. Вони відбивають концепцію кав'ярні, навівають відвідувачам приємні спогади, формують особливу атмосферу.

Приклади вдалих назв для затишних кав'ярень :

  • Кавовий дворик – повідомляє про невелике затишне місце, де можна зібратися з рідними та близькими.

  • Closerie des Lilas – перекладається з французької як «бузковий хутір», місце потопає у квітучих кущах, створюючи романтичну атмосферу.

  • Lighthouse Coffee (Маяк кави) – викликає образи моряків, мандрівників, які скучили за будинком та чекають на зустріч з рідними.

  • Кава на двох – назва говорить про романтику, побачення, милих розмов наодинці.

  • Come&Stay – сприяє відпочинку і закликає затриматися довше.

  • Blue Cup – відображає затишний інтер'єр у блакитних та бірюзових тонах, з рослинними принтами, м'якими диванами та найсмачнішою кавою.

  • Кап&Кейк – назва дає відсилання до солодкої випічки та підходить для закладу з панорамними вікнами, що дозволяє спостерігати за тим, що відбувається на вулиці та мріяти.

  • Люба кава – обіцяє, що ви полюбите пити тут каву.

  • Светр – викликає асоціації з м'якістю, теплом, сімейним затишком.

  • Indian Gardens – кафе знаходиться на природі, серед дерев та скель, і назва відповідає ідеї, викликає бажання насолодитися чашкою ароматного напою у гарному місці.

  • Friendship Coffee – відбиває доброзичливу обстановку, ввічливе обслуговування.

  • Urban Vintage - навіює асоціації з будинком, милою старовинною кухнею.

  • Mellow Yellow - оригінальна і запам'ятовується назва, яка обіцяє ненав'язливу, доброзичливу обстановку.

  • Old Country Coffee – переносить у сільське маленьке миле кафе.

  • Grounded – відсилання до землі та природи у назві дозволяє передати атмосферу кав'ярні, в якій багато різних рослин, книг та кави.

  • Кавомолка – одночасно створює асоціації з домашньою кавою та розмовами до душі.

Вибираючи назву для кав'ярні, пам'ятайте, що вона має добре звучати, легко запам'ятовуватись і не викликати плутанини зі смислами. Якщо нейм буде іноземною мовою, він має бути однозначним, простим і легким у вимові. Щоб створити в людей враження затишної, милої, душевної кав'ярні, слід підбирати для назви слова та фрази, що викликають позитивні емоції, відбивають тепло, задушевні бесіди, комфорт, спокій.

Генератор назви кав'ярні

Підібрати ім'я для кав'ярні набагато складніше, ніж здається. По-перше, таких закладів дуже багато, по-друге, треба врахувати безліч факторів, а по-третє, придумана назва може вже існувати.

Щоб створити унікальний, лаконічний і нейм, що запам'ятовується, зручно використовувати генератор назв WeLoveBrands. Це простий сервіс, завданням якого є вибір варіантів, що відображають концепцію вашого закладу.

Генератор назви – це альтернатива неймінгу у брендингових агенціях, який часто займає кілька днів і потребує фінансових вкладень. Якщо у вас невеликий бюджет та немає ідей для створення імені кав'ярні, скористайтеся спеціальним сервісом. За його допомогою ви зможете згенерувати кілька назв за день. Для тих, хто хоче отримати варіанти ще швидше (за кілька хвилин) або мати можливість користуватися ним регулярно протягом кількох днів/тижнів, доступний турборежим.

Також, генератор назв підходить для пошуку ідей. Тобто, запропоновані варіанти можуть надихнути створення унікального, глибшого за змістом нейма.

4 кроки для створення назви для кав'ярні :

Аналіз конкурентів . Щоб зрозуміти, в якому напрямку працювати, вивчіть своїх конкурентів, подивіться, які слова та словосполучення вони використовують, вирішіть, що вам подобається, а що ні. Якщо ви хочете стати з ними в один ряд, вибирайте схожі фрази, а якщо прагнете виділитись, шукайте незвичайні, з потрібними вам асоціаціями.


Мозковий штурм . Зберіть команду, обговоріть, що робить ваш бізнес особливим, що ви хочете транслювати світові, яка атмосфера буде в закладі, які асоціації має викликати назву (затишок, тепло, душевність, насолода, драйв та ін.), на яку аудиторію ви націлені, хто приходитиме до вас (студенти, офісні працівники, закохані пари, компанії друзів і т.д.).


Відбір ключових слів . Подумайте, які слова підійдуть для назви різними мовами, які відповідатимуть тематиці, відображатимуть концепцію, підкреслюватимуть характер та індивідуальність (наприклад, енергійний, м'який, близькість, бадьорість, аромат, вершки, чашка, пінка, пробудження тощо). Напишіть список, проаналізуйте кожне слово і виберіть найбільш вдалі.


Генератор назв . Введіть ключові слова у спеціальне поле та подивіться, які варіанти пропонує сервіс. Відберіть найцікавіші, ефектніші, після чого проведіть опитування, яке ім'я більше підходить, перевірте, як вони звучать, сприймаються, чи доступна доменна зона з таким ім'ям.

У випадку, якщо у вас немає часу цим займатися, відсутні ідеї або вибрані назви не відгукуються вам, можете замовити послугу неймінгу у студії WeLoveBrands. Наші фахівці вивчать конкурентів, особливості вашого бізнесу, проведуть мозковий штурм і придумають кілька привабливих назв кав'ярні, що запам'ятовуються. Для отримання консультації зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті.

Які чіпляють назви кав'ярні в США

Кава у США – це частина культури. Напій настільки популярний, що без нього не обходиться жоден день американців. Вони п'ють його скрізь – за сніданком, обідом та вечерею, на посиденьках із друзями та ділових зустрічах, на прогулянці та відпочинку. Саме в цій країні з'явилася всесвітньо відома мережа кав'ярень Starbucks і почався рух "третя кавова хвиля", який змінив ставлення до кави. Тепер американці його п'ють не тільки на ходу заради ефекту, але й неквапом смакують, як делікатес, насолоджуючись смаком.

На сьогоднішній день близько 70% жителів США випивають щодня щонайменше дві чашки кави, а кав'ярні посідають третє місце за часом перебування після дому та роботи. Є невеликі заклади, які подають популярну фільтр-каву, затишні та стильні кав'ярні з різними видами кави та місця, де співробітники самі відбирають та обсмажують зерна. А відвідувачі часто приходять у кав'ярні зі своїми чашками кави (для економії стаканчиків та захисту навколишнього середовища).

Перші точки, де можна було випити ароматний напій, з'явилися 1670 року в Норфолку, Чикаго, Сент-Луїсі, Новому Орлеані та інших містах. Знаменитими були місця "Лондонська кава хауз", "Гаттеридж кави хауз", Green Dragon.

Перші заклади копіювали англійські кав'ярні та нагадували більше таверни, де можна було переночувати, повечеряти, випити каву, пиво чи вино. Тут укладалися угоди, проводилися аукціони та особисті зустрічі.

Спочатку кава в Північній Америці була доступна лише привілейованим верствам суспільства, але після того як американці вирішили віддалитися від Англії і піднявши повстання, скинули у воду вантаж з чаєм, що прибув звідти, підбадьорливий напій «пішов» у маси.

Що стосується назв американських кав'ярень, то найчастіше зустрічаються ті, які безпосередньо пов'язані з кавою, її сортами та видами. Використовуються також слова, що викликають асоціації з приготуванням кави, ароматним напоєм, що бадьорить. Але є і величезна кількість місць із цікавими, забавними назвами.

Назви популярних кав'ярень у США :

  • зі словами "кава" - Birch Coffee, Drip Thru Coffee, Daily Rise Coffee, 44 North Coffee, Cuban Coffee Queen, Brigade Coffee, Drifter Coffee;

  • зі словами та фразами, які викликають асоціації з кавою, кав'ярнею, ароматом та смаком – FINNS Barista Bar, Sweetleaf, Mobile Barista, Love You a Latte, Demitasse, Stonefruit Espresso;

  • оригінальні нейми - Black Bear, Omaha Bicycle, Pied Cow, The Rush, Maman, Toby's Estate, Sweatshop, Piertj Nolita, Black Fox.

Найкращі кав'ярні Європи: назви, які вражають

Традиція пити ароматну каву прийшла в Україну з Відня. У цьому місті на початку XIX століття налічувалося понад 600 кав'ярень, а зараз їх понад 1000. Вони були центром світу мистецтва та літератури. Тут читали газети та книги, обговорювали живопис, музику та архітектуру. І не дивно, що віденські кав'ярні внесені до списку культурної спадщини ЮНЕСКО.

Сьогодні кав'ярні по всьому світу стали різноманітнішими – за меню, стилями та оформленням. Деякі заклади залишаються вірними традиціям, а деякі є тематичними. Усі вони мають своїх шанувальників та свою особливу атмосферу. А як щодо назв? Розглянемо найцікавіші з них.

Віденські назви кав'ярень

Тут, як правило, використовують слова, пов'язані з культурою, богемою та відомими особистостями, а також географічну прив'язку та фрази по темі (Mozart, Museum, Hawelka, Central, Kaffee Alt Wien, Sperl, Sacher, Demel, Hofburg та ін.).

Назва кав'ярень в Італії

Венеція стала першим містом у Європі, яке пізнало смак кави, а перша кав'ярня з'явилася на площі Сан-Марко у 1646 році.

Італійські нейми відображають традиції та культуру, вони асоціюються з античністю, богемним життям та шедеврами мистецтва. Популярні кав'ярні мають такі назви: Antico Caffè Greco, Tazza d'Oro, Caffè del Chiostro del Bramante, Royal Art Cafè, Friends, Florian, Gran Caffè Gambrinus, Zucca, Nazionale, Illy caffè, Kimbo, Borbone, Vergnano 1882, Molinari.

Британські кав'ярні

Як показує статистика, британці почали частіше пити каву, а тому кількість кав'ярень у країні зростає.

Наприкінці 1960-х рр. у таких місцях збиралася богема, яка хотіла дистанціюватися від «простих людей», що зависають у пабах. Більшість кав'ярень знаходилася біля театрів і належала французам та італійцям, які проживають у Британії. Ось і зараз у містах королівства працює безліч традиційних італійських, французьких та австрійських кав'ярень. Британські ж – переважно сучасні. Звідси і різноманітність назв кав'ярень.

У Британії чудово вживаються: Mrs Atha's, Brew Lab, Laboratorio Espresso, Queen's Lane Coffee House, Kilimanjaro Coffee, Red Roaster, Prufrock, Look Mum No Hands, Workshop, Mother's Milk, Black Box, Lanark, White Mulberries8, Vergna Princi та ін.

Назва кав'ярні у Франції

Французи дуже люблять каву та кав'ярні. Серед робочого дня вони виходять на перерву, щоб випити філіжанку ароматного напою та поспілкуватися. Цим і викликано безліч кав'ярень на вулицях Парижа та інших міст Франції.

Що стосується назв, то тут можна зустріти нейми французькою та англійською мовами. Є традиційні та сучасні, короткі та довгі, зустрічаються навіть несподівані для знаменитого французького колориту. Найпоширеніший варіант для Франції – додавання прізвища власника до назви.

Приклади назв французьких кав'ярень: Closerie des Lilas, Strada Café, Dose, Matamata Coffee Bar, Le Peloton Cafe, La Cafeotheque, Coutume, Le Telescope, Lomi, Fragments, Verlet, Matamata Coffee, Boots cafe, LOUSTIC, OB-LA-DI, PARTISAN CAFE ARTISANAL, Terres De Café, Ibrik, LE MALABAR, HEXAGONE, Brûlerie de Belleville, Hollybelly.

Багато європейських кав'ярень приймають гостей десятиліттями, якщо не століттями, і залишаються так само популярними. Атмосферні місця з гарною кавою та приємним обслуговуванням приваблюють місцевих мешканців та приваблюють туристів. Вони мають чому повчитися.

Кожна кав'ярня, як і її назва має свою історію. Ідеально, якщо ви зможете поєднати ефектний нейм, привабливий інтер'єр, особливу рецептуру (або іншу фішку) та відмінний сервіс.

І якщо з першим ми вам допоможемо, то решту ви маєте зробити самі. Звертайтеся в студію WeLoveBrands і отримайте назву кав'ярні, що запам'ятовується, яка якнайкраще розкриє сильні сторони вашого бізнесу.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 7

Середня оцінка 2.7 / 5