→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Назва для магазину взуття

14

Оцінили: 3

Зміст:
Розмір шрифту:

Назва для магазину взуття

Ви хочете відкрити власний магазин взуття? Однак, боїтеся, що підберете для нього неправильну назву? Цей страх притаманний багатьом бізнесменам, які не знайомі з особливостями створення брендових імен, що продають. Але якщо ви вже почали читати цю статтю, вам пощастило: у ній ми поділимося з вами цікавою і корисною інформацією про те, як грамотно підійти до неймінгу у сфері продажу взуття.

Якою має бути ідеальна назва взуттєвого бренду?

За великим рахунком, вам ніхто не забороняє назвати магазин дитячого або дорослого взуття будь-якою красивою назвою, абсолютно не пов'язаною з пропонованим товаром («Bravo», «Комільфо», «Favorite» тощо). Єдина умова - воно не повинно порушувати прописані в законодавчих актах України вимоги щодо заборони на використання ненормативної лексики, дискримінації за гендерними та національними ознаками тощо. Але чи допоможе таке ім'я стати вашому бренду впізнаваним і популярним? Це навряд чи.

Тому в основі неймінгу для взуттєвої торгової марки, як і для будь-якого іншого бізнес-напрямку, лежать певні принципи. Так, ім'я має бути:

 

Название для магазина обувиВідповідним асортименту. Нейм, який викликає асоціацію зі взуттям або ходьбою, значно спрощує ідентифікацію вашого бренду на ринку («Євровзуття», «Пішохід», «Море взуття» тощо).

 

Название для магазина обувиЛегким у вимові та простим для запам'ятовування. Якщо назва буде швидко спливати в пам'яті, потенційним покупцям буде легше знайти ваш магазин.

 

Название для магазина обувиЯскравим і оригінальним. Намагайтеся, щоб ваша назва не була схожою на назви компаній-конкурентів з виробництва взуття, а була докорінно іншою, інакше вона просто загубиться в загальній масі.

 

Название для магазина обувиВикликати позитивні емоції у споживачів. «Easy Step», «Dream Shoes», та інші позитивно забарвлені назви добре сприймаються потенційними споживачами.

 

Назва магазину дитячого взуття: тонкощі розробки

Название для магазина обуви

 

Коли надходить завдання придумати назву для магазину дитячого взуття, перше, з чого потрібно почати, - це з'ясувати вік аудиторії, на яку розрахований товар:

 

Название для магазина обувиЯкщо це малюки (від 0 до 3 років), то їм байдуже, як називається торгова точка чи марка взуття, адже рішення щодо купівлі в цьому разі приймають виключно батьки. Вітається, якщо назви торгових марок або магазинів взуття для цієї вікової групи викликають асоціації з найменшими представниками дитячої аудиторії: «Топає малюк», «First Step», «Lapochka» тощо.

Название для магазина обувиДітки дошкільного віку (від 3 до 7 років) вже починають потроху проявляти ініціативу. Тому можна змістити фокус у бік грайливих і жартівливих назв. Як варіант, це можуть бути імена з прив'язкою до дитячих казок або мультфільмів: «Восьминіжка», «Топтижкін», «Попелюшка», «Взуттєвеньок» тощо.

 

Название для магазина обуви

Коли йдеться про школярів (від 7 до 12 років), потрібно враховувати той факт, що їхня думка вже суттєво впливає на вибір речей і місця їхнього придбання. Тому продавцю важливо сподобатися самій дитині. А оскільки дитині в цьому віці хочеться здаватися старшою, неймери рекомендують уникати назв у зменшувально-пестливих формах, а зосередитися на виборі варіантів із більш нейтральних: «Promenad», «Крокс», «Sandalia» тощо.

Название для магазина обувиПідлітки (від 12 років і старше) - найперебірливіша категорія в плані вибору речей і взуття. Сильний вплив на їхні вподобання надають смаки кумирів і авторитетів серед дружнього оточення. Привернути увагу підліткової аудиторії до снаги молодіжним або сленговим назвам взуттєвих магазинів: «Тіп-топ», «Shoes mix», тощо.

 

Бренд чоловічого взуття: особливості пошуку відповідної назви

Название для магазина обуви

Якщо йдеться про бренд класичного чоловічого взуття, для нього пасують строгі та солідні назви (наприклад, «Barker», «Аристократ», «Elegant Style», «Prestigio»).

Название для магазина обувиНазвание для магазина обувиНазвание для магазина обуви

Торгова марка з виробництва спортивних моделей взуття для чоловіків має асоціюватися із силою та витривалістю, тому її доречно назвати «Strong Boots», «Night Runner».

У назві може бути використано ім'я власника. Таким чином бренд перестає бути знеособленим, адже за ним споживач бачить конкретну людину. Зокрема, цей прийом підходить для тих, хто збирається займатися індивідуальним виготовленням взуття на замовлення. Серед уже наявних на ринку варіантів - «Antonio Biaggi», «Garamyan Shoes» та ін.

 Название для магазина обувиНазвание для магазина обуви

 

Як привабливо назвати бутік жіночого взуття?

Название для магазина обуви

 

Название для магазина обуви

На відміну від неймінгу для магазину чоловічого взуття, при підборі назви для бутіка жіночого взуття перевагу варто віддавати більш витонченим, ніжним і елегантним: «Miss Feet», «Lady X», «Селестіна».

 

Название для магазина обувиІм'я може бути побудовано з використанням алітерації - прийому, суть якого полягає в повторенні однакових або однорідних приголосних у словах (наприклад, «Взута круто», «Дім ботільйон»).

 

Название для магазина обувиОфлайн- або онлайн-бутік жіночого взуття можна назвати на честь його власниці або дизайнера авторських моделей: «Kira Chernaya», «Nani Shoes».

 

 

 

Магазин спортивного взуття: рекомендації з підбору назви

Название для магазина обуви

 

Название для магазина обувиЗробити акцент на високій якості, практичності та надійності товару. Наприклад, присвоївши йому назву однієї з гірських вершин («Еверест», «Montblanc» тощо, підкорення яких вимагає дійсно першокласного екіпірування).

 

Название для магазина обувиПредставити товар уособленням досягнення лідерських позицій у світі спорту («Champion», «King Shoe», «Взуття №1» тощо). У цьому разі ім'я «б'є» на емоції споживача, який підсвідомо уявляє себе в променях спортивної слави, якщо буде взутий у заповітну модель.

 

Название для магазина обувиПідкреслити конкурентні переваги взуття: зручність і комфорт у носінні («Степ Комфорт», «Летюча хода»), низькі/акційні ціни («Best Price Shoes», «Shoes Discount»).

 

 

Неймінг моделей взуття/колекцій: поради та вдалі приклади

Перш ніж братися за розробку назви, потрібно чітко визначитися з позиціюванням на ринку: чи це бюджетне взуття для покупців із низькими доходами, чи брендове - для більш платоспроможних споживачів, чи ексклюзивне - для вибагливої публіки, що звикла купувати товари класу «люкс». Якщо це взуття, що продаватиметься за низькими цінами, то що простіша назва, то ліпша, до того ж у цьому разі вона може бути грайливою та гумористичною: «Econom Shoes», «Купуй і тікай» тощо. А коли йдеться про дорогі бренди взуття, потрібно орієнтуватися на пафосні та епатажні назви на кшталт «Feet Elite», «Cavaletto», «Premiata» тощо.

Підбираючи вдалу назву для взуттєвої колекції, можна орієнтуватися як на російсько- чи україномовні слова, так і на іноземні: «Лапоток», «УггіМода», «Salamander», «SuperStep» тощо.

 

Название для магазина обуви

 

Допускається комбінувати іменники та прикметники, а також додавати префікси та суфікси, що якомога точніше характеризуватимуть ваше взуття та відрізнятимуть товарний асортимент від конкурентних пропозицій. Наприклад, «Чотири сезони», «Королівський розмір», «Чобіток», «ФораШуз» тощо.

Відомо, що використання рими в назві сприяє її кращому запам'ятовуванню. Тому в окремих випадках можна придумати цікаві нейми з кількох римованих слів: «Shoes for use» тощо.

Назва інтернет-магазину взуття: правила підбору та загальні рекомендації

Ваша мета - запустити власний інтернет-магазин взуття? Тоді без підбору відповідної назви не обійтися, адже в поєднанні з фірмовим оформленням сайту вона формуватиме імідж вашого бренду.

Яких правил необхідно дотримуватися при цьому?

  • По-перше, доменне ім'я, що відповідає вигаданій назві, не має бути зайняте.

  • По-друге, доменне ім'я має відповідати назві. Як приклади назв, які безпосередньо асоціюються із взуттям, можна навести такі: «Ваша пара», «Step by Step», «Топ-топ» тощо. Назви, в яких фігурує той чи інший вид взуття (кеди, модельні туфлі, чоботи, капці тощо), також є тематичними, тому можуть з успіхом застосовуватися: «Keddo», «Шпилька», «Чобіток», «Пара тапок» та ін.

А щоб ім'я вашого інтернет-магазину допомагало продавати, під час його підбору радимо враховувати низку таких рекомендацій:

#1

Гарна назва може містити в собі слова «взуття»/«взуттєвий». У цьому разі назва магазину стає тематичною, і, побачивши її, покупець одразу розуміє, яку групу товарів він може купити тут. Можна використовувати прикметники, іменники та на їхній основі створювати різноманітні словосполучення: «Світ взуття», «Взуттєвий квартал» тощо. Деякі назви також можуть повідомляти про додаткові товари, які можна купити в інтернет-магазині: «Магазин шкіргалантереї та сумок», «Магазин модного взуття та джинсового одягу» тощо. Але при цьому ваше ім'я повинно мати якусь «родзинку», щоб не перегукуватися з тими, що вже існують у ніші.

#2

Назва може асоціюватися з країною-виробником взуття. Найчастіше використовують імена або слова з мови тієї країни, в якій здійснюється виробництво взуття. Протягом багатьох років еталонами якісного фірмового взуття в усьому світі вважаються італійські та німецькі бренди. Тому такими поширеними й є назви, що відповідають країні-виробнику взуття: «Baden Shoes», «Мода Мілано», «Deutsche Schuhe», «Rimini» та ін.

#3

Взуттєвому бренду можна присвоїти ім'я героя міфологічного або художнього оповідання. Так, американська компанія, яка спеціалізувалася на виробництві кросівок, 1978 року стала називатися «Nike» на честь давньогрецької богині перемоги Ніки - покровительки спортсменів.

#4

Ім'я взуттєвого магазину або компанії з виготовлення взуття може бути утворено шляхом абревіатури (скорочення слів). Наприклад, за таким принципом було вигадано назву німецької торгової марки з виготовлення одягу, взуття та аксесуарів «K&S» (скорочення від «Kennel Schmenger»).

#5

Назва може бути утворена шляхом злиття кількох слів в одне. Зокрема, імені та прізвища власника бізнесу. Саме так народилася відома на весь світ назва компанії з виробництва спортивного одягу та взуття «Adidas», засновника якої звали Адольф Даслер (а близькі друзі називали Аді). Аналогічний спосіб походження і в імені бренду «Geox»: злиття грецького слова «geo» - «земля» та літери «Х,» що символізує сучасні технології.

#6

В основі створення імені взуттєвого бренду може лежати аналогія. Пов'язавши назву з правильною асоціацією або стереотипом, вдається отримати крутий нейм, що добре запам'ятовується. Яскравий тому приклад - німецька торгова марка спортивного одягу та взуття «Puma», при згадці якої в голові одразу виникає образ граційної тварини сімейства котячих. Або американська компанія «Reebok», назва якої в перекладі з мови африкаас перекладається як «швидконога африканська антилопа з гострими рогами».

#7

Ім'я може мати гумористичний характер. Серед вдалих назв для інтернет-магазину взуття - «Від стегна», «Під каблуком» тощо. Головне - не перестаратися в гонитві за креативним жартівливим неймом.

 

Чи варто вигадувати назву для магазину взуття іноземною мовою?

Безсумнівно, так. Особливо привертають увагу споживачів назви італійською або німецькою мовою (як відомо, взуття з Італії та Німеччини завоювало репутацію найякіснішого у світі, тож такі найменування брендів автоматично викликають асоціацію з товаром, що заслуговує на довіру). Також досить часто трапляються і назви взуттєвих торгових марок англійською.

Але є важливий момент: щоб проводити паралель між пропонованим вами взуттям і зарубіжним аналогом через використання назви, що "чіпляє", ваш товар має бути якісним. Інакше споживач, який спокуситься гучним ім'ям і придбає ваше взуття, розчарується в покупці і вже не повернеться до вас як клієнт.

До списку таких найбільш відомих іноземних назв взуттєвих торгових марок класу «люкс» входять:

  • Christian Louboutin;

  • Baldinini;

  • Jimmy Choo;

  • CASADEI;

  • Manolo Blahnik;

  • Sergio Rossi.

 

Название для магазина обуви

Найкращі спортивні та кежуал-моделі взуття носять назви:

  • Adidas;

  • Reebok;

  • Nike;

  • Puma;

  • Geox;

  • ЕССО;

  • Rieker.

 

Название для магазина обуви

На які критерії орієнтуватися, створюючи назву для взуттєвого бутика в Instagram

Розпочинаючи тонку і кропітку роботу зі створення імені взуттєвого бренду для Інстаграм-акаунта, важливо знати, що всі назви тут вказуються латиницею. При цьому за основу може бути обрано будь-який з таких критеріїв:

 

Название для магазина обувиЦільова аудиторія. Якщо ви плануєте організувати продаж взуття конкретно для жінок/чоловіків/дітей, то цю концепцію слід закласти в назву вашого акаунта (наприклад, «obuvka_women», «men_shoes», «leboots_kids» відповідно).

 

Название для магазина обуви

Регіон. Регіональна прив'язка зазвичай вказує на місце розташування складу взуттєвого магазину (або його фактичне місце розташування, якщо продажі здійснюються і офлайн). Це дає змогу користувачам попередньо відфільтрувати акаунти, які їх цікавлять, щоб мати змогу прийти в магазин на примірку взуття у своєму місті: «shoes.dnepr», «krossovki.kiev» і т.п.

 

Название для магазина обувиТоварний асортимент. Назва може бути підібрана залежно від того, збираєтеся ви торгувати взуттям вітчизняного чи імпортного виробництва. У першому випадку підійдуть варіанти «nasha_obuv», «ukrainian_standart», у другому - «evrorazmer», «italian_fashion», «turkish_bazaar».

 

 

Список привабливих назв взуттєвих брендів в Інстаграм

  • Lapti_up

  • Bomond

  • Obuve

  • Keds

  • Laboratoriya obuvi

  • MiniBoots

  • Escadora

  • Artshoes

Як бачите, не всі з перелічених назв напряму вказують на специфіку бізнес-акаунта. Але завдяки своїй звучності та позитивному асоціативному ряду вони потрапляють спочатку в пам'ять користувачів Інстаграму, допомагаючи збільшувати кількість переходів до профілю та залучати нових підписників, а потім і в серце споживачів за умови відповідності товару очікуваній якості та рівню обслуговування.

Хочете, щоб і ваша назва взуття «чіпляла» покупців з першого погляду на неї? Тоді звертайтеся за послугою неймінгу в маркетингове агентство WeLoveBrands. Ми допоможемо грамотно, оригінально і стильно упакувати ваш бренд під будь-яку цільову аудиторію.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 3

Середня оцінка 4.7 / 5