→ Встигни заробити Hamster — нова криптовалюта в Telegram, заробляй за кожне натискання.

Логотип для піцерії – розпалює апетит

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для піцерії – розпалює апетит

Логотип - це важливий елемент корпоративного стилю будь-якої компанії. Це розпізнавальний знак, за яким вас знаходять потенційні клієнти. Який дає зрозуміти цільовій аудиторії, чим займається ваша компанія. Сьогодні мова піде про логотипи для піцерій. Адже піцерія без логотипу, як піца без сиру. Їсти можна, але за смаком не те. Лого в цій сфері відіграє величезну роль і виконує масу функцій. Найочевидніша з них - це виклик інтересу у потенційних гостей закладу.

Навіщо логотип потрібен піцеріям?

Конкуренція в ресторанному бізнесі дуже висока. Тому не кожен заклад здатен залишатися “на плаву”, багато стартапів “прогорають”. Однією з причин цього є неякісна розробка корпоративного стилю. Власники бізнесу недостатньо добре презентують у логотипі свою концепцію, підбирають неправильні елементи лого. Але ж лого, насправді, дуже важливе для піцерії.

Якщо ви хочете, щоб ваш ресторан став популярним, попрацюйте не тільки над кухнею та інтер'єром, а й над логотипом. Він допоможе підкреслити “родзинки” закладу, створити необхідну репутацію, “розбудити” у потенційного гостя певну емоцію. Це допоможе розвиватися вашій піцерії та посприяє процвітанню.

Логотип для пиццерии

Зробіть ваш логотип максимально яскравим і незабутнім. Таким, щоб його оцінили і дорослі, і діти. Підбирайте приємні кольори й апетитні іконки. Ну а як це зробити, ми розповімо в цій статті.

Особливості створення логотипу для піцерії

Емблема для піцерії повинна викликати почуття голоду і бажання спробувати саме вашу піцу, а не якусь іншу. Лого має гарантувати гостю, що від вас він не піде голодним. А також, що йому у вас обов'язково сподобається.

Важливо й підкреслити свою винятковість. Показати, що гості відчують у вас у закладі не тільки смак піци, а й приємну атмосферу. Приправте це оригінальністю та ефектністю - і тоді крутий лого вам забезпечений.

Особливості розробки логотипу для різних типів піцерій:

 

Логотип для пиццерииПіца «на винос»

 

У логотипах для закладів, які готують піцу тільки “із собою”, важливо позначити це. Ви можете зобразити піцу в коробці або додати спеціальний напис. Щоб клієнт одразу зрозумів принципи вашої роботи.

 

Логотип для пиццерииПіцерія у форматі кафе швидкого харчування

 

Якщо концепція вашого закладу “прийшов-поїв-пішов”, то ви можете відзначити це за допомогою кольору. Яскраві кольори, такі як червоний, помаранчевий та інші теплі відтінки, розпалять у потенційному клієнті апетит. А також підкреслять, що у вас довго не посидиш. У такий спосіб можна ще показати, що у вас працює самообслуговування.

 

Логотип для пиццерииДоставка піци

 

Ваш бізнес працює лише за рахунок доставки піци додому? Тоді радимо зобразити це на логотипі. На допомогу вам знову ж таки — яскраві кольори. Але в цьому типі піцерій ви можете підкреслити ідею не тільки за допомогою кольору. А й за допомогою правильної іконки. Наприклад, можете зробити логотип у вигляді автомобіля, а замість коліс — намалювати піци. Загалом, ви зрозуміли:)

 

Логотип для пиццерииПіцерія у форматі ресторану

 

Як правило, до ресторану ми приходимо не тільки поїсти, а й отримати задоволення від проведення часу в самому закладі. Власники ресторану особливо ретельно опрацьовують інтер'єр, додають у меню піци з вишуканими інгредієнтами. Щоб гість відчув себе винятковим. Ось і логотип має транслювати ту саму винятковість та унікальність. Тому кольори ви можете вибирати приглушені, а іконки - пов'язані з витонченістю. Як варіант, запозичити елементи з образотворчого мистецтва.

 

Поради щодо дизайну логотипу для піцерії

Ідеальне лого має безліч складових. І що краще кожна з цих складових буде опрацьована, то вдалішим вийде результат. Навіть неправильно розташована буква може зіпсувати загальне враження логотипу.

Колір, форма, іконка, шрифт - невід'ємні частини будь-якого лого. Вони сильно впливають на загальне сприйняття емблеми. У цьому розділі ми детально описуємо, як підібрати гідні елементи, щоб логотип вийшов ідеальним.

Але для початку, давайте розберемося в тому, які види лого бувають.

 

 

Монограма/абревіатура оформлення однієї або декількох букв. Підходить для брендів зі складним неймінгом.

 

Логослово дизайн назви компанії. Оформляється як лого.

 

Емблема — виконується в стилі старовинних гербів і печаток.

 

Символ — використання графічних і буквених символів

 

Абстрактний знак — розробка символу або знака, який передасть ідею бренду.

 

Логотип-талісман — використання фірмового персонажа-талісмана в логотипі. Комбінований (текстово-графічний) - використання як слів, так і зображень.

 

Який колір вибрати?

Найчастіше власники піцерій обирають для свого логотипу кольори, які можна побачити на піці. Колір сиру, зелені, червоного соусу та інших інгредієнтів. Також не слід забувати й те, що кожен відтінок впливає на підсвідомість по-своєму. Тому слід орієнтуватися не лише на зовнішній вигляд лого, а й на реакцію нашого мозку на логотип.

Наприклад, не радимо використовувати синій та інші холодні відтінки. Вони не викликають бажання замовити гарячу піцу. А навіть навпаки, пригнічують апетит. Протилежними властивостями можуть похвалитися відтінки червоного.

Червоний колір — дуже енергійний. Він прискорює дихання та підвищує артеріальний тиск. Внаслідок чого ми зазвичай і починаємо хотіти їсти. Подібними “вміннями” володіє і жовтий колір. Він стимулює травну систему.

Логотип для пиццерии

Добре підійдуть для лого піцерії також помаранчевий і бірюзовий кольори. Помаранчевий колір бадьорить і стимулює наш мозок. Він розпалює апетит, підживлює енергією. А бірюзові тони відмінно викликають відчуття голоду. До речі, поєднання помаранчевого і бірюзового особливо позитивно впливає на травлення. Дивлячись на нього, обов'язково захочеться що-небудь з'їсти.

Який шрифт вибрати?

Шрифт може докорінно змінити сприйняття логотипу як у позитивний, так і в негативний бік. Тому важливо підібрати правильний варіант оформлення букв.

Шрифт впливає на правильне засвоєння інформації з логотипу споживачем. З його допомогою ви донесете ідею. Але от якщо текст буде нечитабельним, то пиши “пропало”. Тож підійти до вибору шрифту потрібно відповідально.

Ми вивели для вас кілька простих правил. Дотримуйтеся їх, коли обиратимете оформлення тексту для лого. І тоді захоплення вами від потенційних клієнтів буде неминучим.

 

Логотип для пиццерииПерше і головне правило - стежте за читабельністю букв. Запам'ятайте, що читабельність шрифту важливіша, ніж безпосередньо його зовнішній вигляд. Текст має бути розбірливим, причому в будь-якому масштабі.


Логотип для пиццерииНе використовуйте шрифти з дрібними деталями. Наприклад, завитки або зарубки додадуть логотипу неохайності. Найдрібніші елементи будуть погано помітні. Але загальне враження від логотипу зіпсувати можуть.


Логотип для пиццерииСлідкуйте, щоб усі елементи логотипу поєднувалися між собою. Масивній іконці — масивний шрифт. Витонченому обрамленню — витончений шрифт. І так далі. Одним словом, гармонія.

 

Ви можете обирати будь-який шрифт. Як трендовий, так і класичний. Але ми все-таки радимо обирати щось стандартне. Те, що ніколи не вийде з моди. Хоча, в будь-якому разі, вибір за вами:)

Якої форми зробити логотип?

Геометричні фігури, так само як і кольори, впливають на наш мозок по-різному. Кожна несе прихований меседж. Пробуджує в нас почуття та емоції. Давайте розберемося, як діє на нас кожна з фігур.

  • Коло, овал, еліпс

Ці фігури не мають кутів. Тому викликають у нас на душі спокій. Вселяють життєрадісність і добродушність. А також дружелюбність і навіть любов. Коло, еліпс і овал - фігури, які символізують стабільність. Викликають позитивні емоції.

Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  • Квадрат і прямокутник

У них є прямі кути, які сприймаються нашим мозком як символи спокою, міцності, стабільності. Вони вселяють упевненість і гарантують якісну роботу. Квадрат і прямокутник — практично синоніми балансу й ефективності.

Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  • Трикутник

Трикутну форму найчастіше люблять використовувати бренди, цільова аудиторія яких — чоловіки. Вона символізує владу і закон. Гострі кути яскраво відображають строгість і серйозність.

Логотип для пиццерии

Найкраще для логотипа піцерії підійдуть кругла і квадратна форми. Але ніхто не заважає вам фантазувати і вигадувати щось своє. Ми так, інформуємо:)

Яку іконку вибрати?

Цілком логічним рішенням для сфери ресторанного бізнесу буде вибрати зображення їжі, в якості іконок. Піцеріям можна зображати шматочок або навіть цілу піцу. А також інгредієнти для неї.

Якщо ви хочете виділитися, можете спробувати оформити логотип із додаванням абстракції. Це виглядає сучасно і стильно. Але обирайте такі абстракції, які асоціюватимуться у цільової аудиторії зі смачною їжею, апетитом і почуттям щастя.

Не бажаєте бути “білою вороною”? Тоді рекомендуємо вам просто красиво оформити вашу назву. Цю ідею можна втілити дуже стильно, головне - фантазія.

Тренди та ідеї для логотипу піцерії

  1. Градієнт

Це унікальний тренд 2020 року. У ньому ви можете поєднувати кілька улюблених відтінків і комбінувати їх з іншими елементами. Поєднуйте градієнт з іконкою піци або незвичайним шрифтом. Винаходьте і насолоджуйтеся результатом.

Логотип для пиццерии

  1. Букви з геометричних фігур

Сучасно і неординарно — саме так можна описати цю ідею. Створення букв за допомогою геометричних фігур виглядає дуже свіжо, яскраво і круто. Якщо ви не хочете наповнювати логотип різними іконками, спробуйте додати букви з геометричних фігур.

  1. Емблеми

Класика жанру. Емблеми - це “родичі” гербів. Тільки їх трохи модернізували. Емблема вселяє довіру потенційному гостю закладу. Виглядає солідно і викликає повагу в аудиторії.

Логотип для пиццерии

  1. Загублений фрагмент

Цей тренд одразу робить зовнішній вигляд логотипу дорожчим. Достатньо прибрати якийсь невеликий елемент із лого. І він одразу виглядатиме по-новому, оригінально і круто.

  1. Нагромадження елементів

Нагромадження елементів має вельми неординарний вигляд. Якщо ви правильно оформите цей тренд, то отримаєте неперевершений логотип. Який напевно сподобається вашій цільовій аудиторії.

Логотип для пиццерии

Приклади логотипів піцерій в Україні

Часом достатньо подивитися на приклади лого ваших конкурентів - і одразу народиться ідея власної емблеми. Ми підібрали для вас найвдаліші приклади логотипів на українському ринку. Щоб ви надихнулися ними та розробили свій варіант ідеального логотипу.

  1. У цьому лого немає ультраяскравих іконок. Але оформлення назви у вигляді італійського прапора виглядає дуже незвично. Достатньо просто поглянути на лого - і відразу зрозуміло, що в цьому закладі можна спробувати італійську кухню. Тому що відтінки національного прапора одразу впадають в око.
  2. Тут головна фішка — це незвичайна іконка. Вона повністю характеризує назву, оскільки «big mama» перекладається з англійської як «велика мама». А яскраве зображення тієї самої мами викликає позитивні емоції. Одразу з'являється бажання відвідати цей ресторан.

    Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  3. Логотип яскравий і позитивний. Для фону обрано кольори, які найчастіше можна зустріти на піці: жовтий і червоний. А симпатичне зображення котика описує назву. Це лого викликає позитивні емоції.
  4. У цьому лого немає зображення піци. Але кольори червоного соусу і жовтого сиру викликають мимовільні асоціації з італійською стравою. А красиво оформлена назва відмінно гармонує з усіма елементами логотипу.

    Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  5. Дивлячись на це лого, одразу хочеться розглянути іконку. Нехитрі геометричні фігури утворюють шматочок піци. А доповнює це зображення нескладний шрифт. Але виглядає дуже стильно. Чітко передає концепцію закладу.

Приклади логотипів піцерій у світі

Якщо ви плануєте відкривати піцерію закордоном або вам просто недостатньо ідей перерахованих раніше, зверніть увагу на іноземні лого. Ми зібрали для вас кілька прикладів логотипів піцерій з різних куточків світу.

Азія

  1. Цей логотип має оригінальний вигляд завдяки неординарній іконці. Вона виглядає як планета. Але оформлена у вигляді піци. А поєднання білого та помаранчевого кольорів виглядає дуже стильно.

    Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  2. Насамперед при погляді на цей логотип, хочеться звернути увагу на іконку. На ній зображена піца-піч і кухар. Неординарний шрифт чудово гармонує з картинкою.

Європа

  1. Яскраві відтінки логотипу, невластиві для лого піцерії, виглядають дуже свіжо і неординарно. Кругла форма викликає довіру. А стильний шрифт та іконка у вигляді пшеничного колоска миттєво привертають увагу і викликають позитивні емоції.

    Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  2. Логотип підкреслює те, що піцерія працює вже не одне десятиліття. Під головною назвою підписано місто та рік заснування закладу. А стильний, але, водночас, простий шрифт викликає естетичне задоволення.

Америка

  1.  Одна з найпопулярніших піцерій у всьому світі, яка була заснована в Америці. Нехитра іконка у вигляді доміно ілюструє назву закладу. А помітні кольори відразу змушують звернути увагу на логотип.

    Логотип для пиццерииЛоготип для пиццерии

  2. Уже не один раз учені доводили, що червоний колір викликає апетит. Власники цієї піцерії вирішили скористатися цим фактом. Тому й пофарбували більшу частину цього лого в червоний. А стильний шрифт білого кольору добре відобразив ідею закладу.

Розробка логотипу для піцерії: як, де і за якою ціною?

Крутий логотип, ніби смачна піца, складається з безлічі інгредієнтів. І що якіснішим і свіжішим буде кожен з інгредієнтів, то смачнішим буде результат.

Іншими словами, розробка лого — це складний процес. Він складається з декількох етапів. Створення концепції, вивчення клієнта, збір інформації та інші непрості кроки дозволяють створити гідну емблему. Тому не потрібно економити на логотипі своїх сил, фантазії, енергії та коштів.

Рекомендуємо підійти до розробки одного з головних елементів корпоративного стилю з відповідальністю і підібрати професійного дизайнера. Щоб він зміг втілити всі ваші ідеї в реальність.

Хочемо вам розповісти, які етапи має пройти маленька непримітна іконка, щоб трансформуватися в яскравий привабливий логотип.

Логотип для пиццерии1 етап. Дослідження

Цей етап складається зі збору інформації про вашу піцерію. Яка ваша філософія та ідея, у чому полягає концепція компанії, чим ви керуєтеся, коли виконуєте замовлення. А також, яка у вас цінова політика. На ці та інші подібні запитання дизайнер шукає відповіді, щоб точно розробити концепцію, яка підходить вам і вашій аудиторії.

Логотип для пиццерии2 етап. Визначення концепції

Після того, як маестро зібрав усю необхідну інформацію для розробки лого, він її обробляє. Ретельно продумує ідею логотипу, щоб замовник був задоволений. Дизайнер намагається створити ідеальну концепцію, яка приверне увагу цільової аудиторії.

 

Логотип для пиццерии3 етап. Внесення правок у концепцію

Після розробки концепції створюються начерки логотипу. Вони негайно узгоджуються із замовником. Клієнт вносить свої коригування та додає побажання. Далі емблему остаточно допрацьовують. Результат цього етапу - ідеальний логотип.

 

Логотип для пиццерии4 етап. Запуск або поширення

Логотип починають поширювати і запускати в маси. Використовувати при створенні елементів корпоративного стилю і підвищувати впізнаваність лого. Його роздруковують на коробках для піци, на серветках та інших деталях, важливих для ресторану. Розміщують на вивісках і рекламних банерах.

 

Насправді, етапів у природі існує набагато більше. Але ми постаралися виділити базові, без яких ви не зможете отримати логотип мрії.

Що краще дизайнер опрацює кожен з етапів, то вищою є ймовірність створити ідеальний варіант логотипу для вашого бізнесу. А це дуже важливо. Тому що гарне лого допоможе залучити якомога більше нових гостей до вашого закладу, збільшити прибуток і виділитися серед конкурентів.

Якщо ви хочете отримати максимум вигоди зі свого логотипу, а також, щоб лого працював на поліпшення вашої репутації, підходьте до підбору дизайнера відповідально. Довіряйте розробку своєї емблеми тільки професіоналам. І не варто ламати голову над тим, де їх знайти. Адже вони вже самі знайшли вас.

Ми говоримо про дизайнерів студії WeLoveBrands. Адже саме в цій студії працюють справжні професіонали. Які виконують завдання на совість. У WeLoveBrands співробітники працюють не заради прибутку, а заради ідеального результату. Вони отримують справжнє задоволення, коли бачать посмішки задоволених клієнтів. Наші дизайнери — ті люди, які не відстануть від вас, поки не побачать, що ви задоволені своїм лого на сто відсотків.

Одна з переваг наших співробітників — це їхня особлива уважність. Варто вам хоча б один раз згадати своє побажання — його відразу втілюють у реальність. Вони реалізують у логотипі всі ваші ідеї і не упустять жодної деталі. Достатньо лише подивитися на їхні роботи — і ви одразу зрозумієте, про що ми говоримо:

Ціни в WeLoveBrands, між іншим, досить демократичні. Можна сміливо сказати, що розробка логотипу тут поєднує в собі як невисоку ціну, так і відмінну якість.

Який же прайс на створення лого в WeLoveBrands?

  • Розробка одного варіанту лого за 2700 гривень

Логотип для пиццерии

Якщо ви чітко знаєте, що хочете бачити на своєму логотипі, можете сміливо замовляти розробку одного варіанту логотипу. Ми просто втілимо ваші ідеї в реальність і вдосконалимо їх. Щоб з вашої задумки-алмазу вийшов справжній логотип-діамант.

  • Три варіанти логотипу за 4000 гривень

Логотип для пиццерии

Не можете підібрати оптимальний варіант логотипу? У голові змішалася маса ідей і ви не знаєте, чого хочете від своєї іконки? Тоді обирайте пакет із розробкою трьох варіантів лого. Він підійде вам, якщо ви приблизно знаєте, чого хочете від емблеми, але остаточно визначитися не можете.

  • П'ять варіацій лого за 6000 гривень

Логотип для пиццерии

Чи бувало у вас таке, що ви чогось хочете, але не можете зрозуміти чого саме? З підбором ідеї для логотипу така історія теж трапляється. Якщо ви прийдете до нас з метою замовити логотип, але чітко не зможете описати, що хочете отримати в результаті, - ми порадимо вам вибрати пакет із п'ятьма варіаціями лого. Він підійде тим, хто не може й припустити, що хоче бачити на своїй емблемі.

Логотип — це “обличчя” вашого бізнесу. Тому подбайте про те, щоб ваше обличчя було привабливим для цільової аудиторії. Адже, як відомо, за одягом зустрічають…:)

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5