Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Здавалося б, немає нічого простішого, ніж вигадати назву для магазину дитячих іграшок. Вибрали слово, яке асоціюється з дітьми та викликає приємні емоції – і готове. Але не все так просто. Щоб отримати цікавий і не такий, як у конкурентів, нейм, необхідно докласти більше зусиль та використати нестандартні прийоми.
Фундаментом назви повинні послужити особливості товарів і основні цінності підприємства. Адже тут важлива технічна сторона та емоційні характеристики. Щоб зрозуміти, як позиціонувати свій бренд, дайте відповідь на такі питання:
Як ви хочете, щоб ваш магазин сприймався суспільством?
Які емоції має викликати назва?
Нейм має бути незабутнім і яскравим. Добре, якщо він відображатиме характер бренду та підкреслюватиме сильні його сторони.
Пам'ятайте, що іграшки для дітей купують дорослі. Це не означає, що назву слід зробити серйозною. Швидше навпаки, вона має бути легкою, емоційною та асоціативною.
Аналіз цільової аудиторії допоможе виявити хотілки та бажання споживачів, а також визначити стратегію розвитку бренду.
Щоб відбудуватися від конкурентів, слід вивчити ринок і зрозуміти, які прийоми використовували інші компанії під час створення імені. Такий аналіз допоможе визначити, що конкуренти транслюють за допомогою назв, і в якому напрямку рухатися вам – в тому ж, щоб бути на одній хвилі, або в протилежному, щоб виділитися на їхньому тлі.
Існує безліч способів, як провести «мозковий штурм». Це унікальна частина неймінгу, що передбачає збирання працівників та генерацію ідей.
Можна використовувати такі способи створення неймів:
Напишіть список ключових слів для назви вашого магазину іграшок.
Візуалізуйте тип бізнесу, який ви намагаєтесь створити. У цьому вам допоможе вибірка тематичних картинок.
Подумайте про прикметники, які описували б ваш магазин іграшок.
Експериментуйте та використовуйте нестандартні прийоми.
Усі варіанти назв, які спадають на думку, слід записати та впорядкувати за групами (характеристики, привабливість, ціна, відповідність виду діяльності тощо). У процесі цього можна відразу відкинути невдалі неймы.
Перевірте кожну назву на унікальність, вбиваючи її в пошукову систему. Далі переконайтеся, чи не викликають нейми негативних чи неоднозначних емоцій. Важливо також, щоб назва візуально добре сприймалася. На фінальному етапі потрібно вибрати з десятка назв те саме.
Як зрозуміти, що нейм підходить? Якщо назва легко пишеться і вимовляється, швидко запам'ятовується, викликає позитивні емоції, дає уявлення про товар і виділяється на тлі конкурентів, отже, вона хороша.
Існують різні підходи щодо вибору назви. Хтось хоче отримати нейм іноземною мовою, а комусь достатньо, щоб українське/російське слово добре читалося і сприймалося на слух при написанні латиницею. Одні прагнуть створити унікальну назву, використовуючи неологізми та маловідомі слова, а інші поринають у фантазійний світ у гонитві за казковою назвою для магазину іграшок.
Тому при створенні нейму треба відштовхуватися передусім від тематики, особливостей бізнесу та конкурентних переваг. Тоді вам вдасться придумати ім'я, що приваблює споживачів і викликає інтерес до продукції.
Розглянемо основні групи назв:
Ім'я чи прізвище засновника
Створюючи назву для магазину іграшок, можна використовувати ім'я чи прізвище його власника. Таким чином ви наголосите на тому, що відповідаєте за якість товарів власним ім'ям. А оскільки йдеться про дитячий магазин, можна вибрати зменшувальну форму або слова, що вказують на родинні зв'язки (дядько, брат, мама тощо). Ось кілька хороших прикладів: Алекс Тойз, Дядя Діма, ЛайсГард.
Предметна функціональна назва
Такі нейми прямо пояснюють чим займається компанія. Функціональні назви обирають, коли метою стає позиціонування бренду. Наприклад, «Світ іграшок», «Toy and joy», «Ігроландія», «Friendlytoys», «Disney-Toys», «Академія гри», «Toys Zone».
Метафори
Це одна з найпоширеніших технік неймінгу. Метафори нагадують споживачам про цінності компанії чи особливості товару, а не описують сам продукт. Такі назви приваблюють споживачів та відбудовують бренд від конкурентів. Наприклад, «Діснейленд», «Стрекоза», «Країна чудес», «Вундеркінд», «Острів знань», «Умка».
Назви латиницею
В основі неймів лежать грецькі чи латинські морфеми. Такі назви, як правило, позбавлені негативних емоцій та є універсальними, тому їх зрозуміють іноземні клієнти та партнери. Цей метод – простий спосіб домогтися впізнаваності у своєму регіоні і поза його межами (Toys Discovery, Teddygroup, TimToys, Kinder-Play, Babylend, Multi-Race, Level up).
Неологізми
Неологізм – це слово, яке було створено з певною метою і до цього не існувало у цій мові. Такий підхід обирають ті, хто хоче отримати унікальний та інтригуючий нейм. Наприклад, Indada, Hamleys, Наманган, Чудесайка, Могуша.
Персонажі
Для привернення уваги до своєї торгової марки деякі компанії замовляють створення персонажа і, відповідно, підбирають йому ім'я. Використання такого прийому дає масу переваг — миттєве запам'ятовування плюс однозначні асоціації. Наприклад, Умка, Ведмедик Тедді, Антошка, Сімба, Бембі, Гулівер, Оленка.
Складові назви
Це імена, що з'явилися в результаті поєднання кількох слів або їх частин. Тут можуть використовуватись скорочення, переклади з іноземних мов, транскрипції, приставки, закінчення тощо. Такі назви привертають увагу аудиторії своєю неординарністю та креативністю (Мегаумник, Neprostoy, НадІграшки, БебіКом, Максідом, Kidstation).
Географічні назви
Це нейми із прив'язкою до конкретної місцевості. Такий підхід робить назву колоритною і покращує її запам'ятовування. В ім'я може бути закладено ще й певний таємний зміст, легенда, багаторічні традиції. Наприклад, «МальвінаДніпро», «Київленд».
Вдало можна використовувати будь-який із цих прийомів. Головне у цій справі – підібрати той, який найкраще допоможе вам передати ідею.
Перш ніж створювати назву, важливо вивчити цільову аудиторію та асортимент товарів. На кого розрахована продукція – на дітей різної статі та віку, тільки на дівчаток/хлопчиків або виключно на підлітків. Які товари ви продаєте або на чому хочете зробити акцент – екологічність, авторські іграшки, або тільки ігри, що розвивають і т.д.
В основі назви може бути як особливість товару, так і певна емоція.
Ось кілька ідей для створення нейма, що чіпляє:
#1 Використовуйте в назві все, що пов'язане з дитинством: світ казок, мультфільми, іграшки. Наприклад, «Казкова країна», «Пітер Пен», «Сонечко», «Кіндер-Сіті», «Планета Дітей», «Чадорадо», «Merry Kids».
#2 У назві магазину вкажіть специфіку бізнесу. Наприклад, якщо ви продаєте дерев'яні іграшки, то магазин можна назвати так: Буратіно, Папа Карло, Кішкін дім. А якщо ви пропонуєте ігри, пов'язані з розвитком, використовуйте такі назви: Вундеркінд, Геніальний непосида, Розумний карапуз, Розвивашки, Маленький геній, Острів знань.
#3 Вибирайте для нейма різних тварин та їх характеристики, адже іграшки дуже часто бувають саме у вигляді милих звірят (Пташенята market, БегемотіК, Бджолкін дім, Слонопотамія, Веселий пінгвінчик, Сонечко, Леленя, Лисеня, Левеня).
#4 У назвах магазинів дитячих іграшок використовуйте персонажів із казок та мультфільмів. Це можуть бути варіанти ще з нашого дитинства або модні сьогодні дитячі мультсеріали (Angry Birds, Піноккіо, Кіт в чоботях, Котопес, Три гноми, Gulliver, Лімпопо, Попелюшка, П'ятачок).
При створенні назви пам'ятайте, що основні покупці іграшок – не діти, а їх батьки. Тобто нейм має бути легким та зрозумілим, але не обов'язково серйозним. А чим його «приправити» – милістю, бешкетністю, ніжністю або відчайдушністю – вирішувати лише вам.
Нейм є серйозним маркетинговим інструментом, здатним просувати компанію вперед, утримувати клієнтів та створювати приємні асоціації. Без назви – немає бізнесу, репутації, фірмового стилю, тому що немає «прив'язки» до конкретного об'єкту. Ось тому важливо розробити гарну емоційну назву для магазину дитячих іграшок.
Після опрацювання ідей та складання списку назв компанії часто губляться і не можуть вибрати якийсь один варіант. Для вирішення цієї проблеми існує перелік критеріїв, що спрощує вибір імені.
Нейм повинен:
бути унікальним;
легко вимовлятися та прописуватися;
добре запам'ятовуватися;
формувати позитивний образ в очах споживачів;
збільшувати лояльність та довіру;
давати посилання на діяльність компанії.
Перевірка на відповідність цим критеріям допоможе вибрати найкращу назву для вашого бізнесу. А ще за фінального відсіювання варіантів можна прислухатися до своєї інтуїції.
Найдешевший варіант – придумати нейм самостійно або скористатися онлайн-генераторами. Але якщо у вас немає жодних ідей і ви хочете отримати оригінальну назву магазину дитячих іграшок, замовте послугу у професіоналів.
Для цього у вас є два шляхи:
Фрілансер
Фахівець якісно виконає роботу за відносно невелику суму (близько 1000-1500 грн.). Але тут є свої нюанси: важливо знайти відповідальну людину, яка не підведе за термінами і не видасть вам примітивний результат.
Брендингова агенція
Розробку назви можна замовити у спеціалізованій компанії, де працює команда досвідчених фахівців. Вони пропрацюють різні ідеї та вигадають кілька варіантів унікальних неймів. Послуга обійдеться від 120$, але при цьому ви чітко розумітимете, за що платите, адже в кожному тарифному пакеті докладно прописано все, що входить у вартість.
Фахівці студії WeLoveBrands перш ніж приступити до розробки назви, вивчають особливості бізнесу, цільову аудиторію та конкурентів. Це робиться для того, щоб створити ефективний нейм магазину іграшок, який вигідно виділятиметься на тлі інших представників у вашій ніші.
Щоб поставити запитання про нюанси створення назви та замовити послугу, зателефонуйте, залиште запит у чаті або заповніть форму для зворотного зв'язку.