Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Такий важливий елемент фірмового стилю як логотип компанії не можна трактувати однозначно. Згідно з одним аспектом, розроблений логотип повинен прослужити протягом тривалого часу. При цьому, відповідно до іншої точки зору, під впливом ринкових змін, що відбуваються, в зовнішній вигляд логотипу можна періодично вносити коригування.
Пропонуємо до вашої уваги огляд найбільш вдалих логотипів великих компаній, про які ви напевно чули. З моменту появи вони неодноразово зазнавали змін, і сьогодні виглядають у такій версії, як на картинках. Умовно ці логотипи можна поділити на кілька категорій.
|
NBC. Прототипом створення різнокольорового логотипу каналу NBC виступив павич. За часів появи перших кольорових телевізорів це був завуальований маркетинговий прийом, спрямований на те, щоб люди переходили від покупки електроніки з чорно-білим екраном до покупки телевізорів, що відтворюють на екрані всі кольори веселки. |
|
Walmart. Візуальний образ гігантської за розмірами компанії Walmart (США) втілений у яскравому логотипі, що складається з напису (назви та слогана під ним) та розташованого праворуч фігурного елемента у вигляді іскорки. Напис виконаний у світло-синьому відтінку, а іскорка – у жовтому кольорі, який надає емблемі доброзичливості. |
|
eBay. Міжнародний інтернет-аукціон eBay вибрав для свого логотипу напис у вигляді назви eBay. Розміщені в одну лінію малі літери пофарбовані в сміливі кольори: червоний, синій, помаранчевий та зелений по порядку. За словами творців логотипу, він відображає місце роздрібного продажу в онлайн-комерції. |
|
Pepsi. Стильний логотип газованого безалкогольного напою представлений у вигляді кола з двома хвилеподібними лініями всередині. Тут використано досить вдале поєднання кольорів (червоного, синього та білого) – як на американському прапорі. При цьому розробниками закладено не одне смислове посилання в поточний логотип компанії Pepsi: тут переплітаються і фен-шуй, і геодинаміка, і магнітне поле Землі, і ще багато прихованих смислів. |
|
Facebook. Не потребує представлення і логотип найпопулярнішої у світі соціальної мережі – Facebook. Його фірмовий синій колір, квадратне зображення літери «F» на сайті та назва компанії залишаються незмінними з моменту створення в 2005 р. А ось шрифт нещодавно був оновлений на Klavika, завдяки чому накреслення літер тепер стало нижчим і тоншим. |
|
McDonald's. Перша асоціація, яка спадає на думку після згадки фрази «швидка і смачна їжа» - це дві жовті арки на емблемі ресторанів McDonald's. Не помітити цей яскравий логотип навіть здалеку просто неможливо. Закруглена «М»: обрана не випадково: по-перше, вона представляє першу букву назви компанії, а по-друге, завдяки своїй формі викликає асоціацію з грудьми, що годують. На підсвідомому рівні це спричиняє почуття голоду у тих, хто бачить логотип. |
|
Toyota Motor. Японській автомобілебудівній корпорації Toyota належить логотип із об'ємним зображенням сріблястого кольору металік та написом кольору «Toyota червоний». На цій емблемі переплітаються три еліпси: центральний символізує серце клієнта, горизонтальний – серце гаданого товару, а зовнішній – місію компанії, що полягає у розвитку технологій. |
|
Nike. Цей логотип визнаний найбільш впізнаваним за всю історію існування атрибуту фірмового стилю, що розглядається нами. І це при тому, що його створення обійшлося компанії-замовнику лише у 35 дол. Фігура у вигляді галочки чорного кольору на логотипі Nike у поєднанні зі слоганом "just do it" символізує постійний рух і мотивує людей активного способу життя діяти та досягати своїх цілей. |
|
Nestle. На логотипі корпорації з випуску продуктів харчування Nestle зображено фамільний герб її засновника Генрі Нестле - гніздо з птахом та двома пташенятами в ньому. Кількість пташенят відповідає числу дітей, що найчастіше зустрічається, в стандартній європейській та американській сім'ї. Своїм виглядом логотип уособлює сімейні цінності та материнську турботу про дітей. |
|
Дісней. Логотип у вигляді реального підпису Уолта Діснея – засновника величезної кінокомпанії Walt Disney Pictures – зустрічається у всіх фільмах та мультфільмах її виробництва, а також на іграшках та сувенірній продукції, що випускається корпорацією Disney. |
Ви теж хочете, щоб ваша компанія також пишалася власним логотипом? У такому разі замовте професійну розробку оригінального логотипу у студії WeLoveBrands. За нашою участю реально створення дизайну логотипу в будь-якій стилістиці в оптимальний для вас термін.