Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Створення вдалого логотипу для ресторану потребує навичок. Адже треба враховувати все: місце, кухню, атмосферу і, звичайно ж, клієнтів. При цьому дивлячись на логотип, відвідувачі мають чітко розуміти, що на них чекає. Погодьтеся, це дуже важлива умова успішного фірмового стилю. Можливо, що крутий стиль та висока якість логотипу ніяк не відіб'ються на репутації закладу, але поганий логотип може серйозно її зіпсувати. Адже шарм та чарівність завжди в деталях. І повірте, люди їх дуже помічають.
У цій статті ми вирішили розповісти та показати найбільш надихаючі логотипи ресторанів з усього світу. Для цього їх згрупували за типами найпопулярніших світових кухонь: європейська, азіатська, мексиканська, американська. Сподіваємося, що ця добірка стане для вас джерелом натхнення при розробці логотипу .
Сучасні тенденції у дизайні логотипів та загалом фірмового стилю можна побачити на прикладі польського бренду Kimski. Сміливість та барвистість ілюстрацій тонко збалансована мінімалізмом типографіки. Подібний дизайн транслює думку, що сучасна польська кухня розширює межі свого визначення, піддаючись впливу культур інших країн, зокрема, корейської.
У Німеччині переважна більшість ресторанів залишається вірною традиційній трапезі – повільній, розміреній, рясній та ситній. Тому в дизайні логотипів часто використовують персонажів у традиційному національному одязі, середньовічні родові герби, шрифти у готичному стилі та іншу національну символіку. Всі ці елементи надають логотипам автентичності, віддають честь традиціям минулого і служать нагадуванням про коріння сім'ї та націю в цілому.
В італійців на першому місці, як і раніше, залишається національна ідея. Тому більшість логотипів ресторанів оформлені у кольорах національного прапора чи з елементами, що асоціюються з Італією. Наприклад, часто використовуються зображення пасти, помідорів, шеф-кухаря у традиційному ковпаку, піци, оливкової олії тощо. Але сам стиль оформлення дизайну дещо змінився – став легшим, повітрянішим, сучаснішим. Шрифти вибирають розмашисті, рукописні, з м'якими плавними лініями. Все це надає логотипам душевності та простоти з присмаком романтики, що так властиво італійцям. Ось приклади найкращих логотипів італійських ресторанів:
У дизайні логотипів французьких ресторанів не простежуються загальні тенденції. Але загалом їх можна поділити на два «табори». Одні успадковують стилістичні традиції минулого – найбільшу популярність мають стиль ар-деко 1930-х років та стилістика 1950-1960-х років. Інші наслідують прогресивні тенденції в дизайні, орієнтуючись на витончений мінімалізм і сучасний шик. Шрифти та зображення підбираються відповідно до вибраного настрою – у стилі ретро або за віянням сучасної моди. Втім, обидва напрями в дизайні логотипів надають образам душевності, вишуканості та легендарного французького шарму.
Цей стиль передбачає активне використання в дизайні яскравих соковитих кольорів – синій, червоний, жовтий, білий тощо. Паназіатський дизайн – це змішання традицій та сучасності, кольору та орнаменту, а також велика кількість деталей та обов'язкова присутність ієрогліфів або арабської в'язі.
Логотипи для ресторанів у японському стилі мають на увазі використання переважно червоного та чорного кольорів, а також зображень традиційних паличок для їжі. При цьому стилістика логотипів може бути будь-якою, від класики до прогресивності. У логотипах вітається мінімалістичний дизайн та практично повна відсутність фонового орнаменту. З зображень найчастіше використовують червоне коло, що символізує сонце, суші, рибу, пагоду, гілку сакури та ієрогліфи.
Логотипи для ресторанів китайської кухні в принципі схожі на своїх японських побратимів за стилістичним та кольоровим оформленням. Найпоширеніші кольори - червоний, чорний і білий, а найчастіше зустрічається елемент дизайну - дракон. Іншими популярними елементами є піала з локшиною, китайські палички для їжі, пагода, віяло, червоне коло та ієрогліфи. Логотипи в китайському стилі більш динамічні і вигадливі, ніж японські, і припускають використання більшої кількості деталей.
Для логотипів ресторанів тайської кухні характерне часте використання національних символів, таких як слон, тайська пагода, Будда і, звичайно, лотос. Шрифти оформляють у стилі тайського письма – з плавними лініями та вигадливими накресленнями. Також у дизайні логотипів часто використовують традиційні тайські орнаменти. Колірні рішення можуть бути будь-якими, але превалюють чорний, червоний, бордовий, коричневий та золотий кольори, характерні для східних культур.
Дизайн у мексиканському стилі більш ніж впізнаваний. І логотипи ресторанів не є винятком. Найчастіше вони виглядають дуже яскраво та динамічно, тому їх ні з чим не переплутаєш. Як правило, основними кольорами в оформленні фірмового стилю є помаранчевий, червоний, зелений, жовтий, бірюзовий. Такі відтінки надають зображенням теплоти, барвистості, бадьорого настрою.
Прихильники традиційного стилю часто використовують символи, характерні для Мексики, тому дуже відомі в усьому світі. Це дозволяє чітко донести до аудиторії напрямок, у якому працює ресторан, лише через візуальні образи. До таких символів можна віднести: сомбреро, кактус, череп, перець-чілі, маракаси та пишні вуса. І хоча подібними зображеннями вже нікого не здивувати, вони не втрачають своєї актуальності і в сучасній обробці можуть виглядати дуже стильно:
Проте все частіше зустрічаються логотипи мексиканських ресторанів, які вирішили вийти за межі традиційних зображень. Такі логотипи набагато більше відповідають загальносвітовим тенденціям дизайну, виглядають свіжо та незаяложено. А про те, що це мексиканський ресторан, можна дізнатися лише з назви. І це дуже добре, адже дизайн має розвиватися, бути різним та постійно дивувати аудиторію. Ось найкращі приклади логотипів ресторанів мексиканської кухні у сучасній стилізації:
Строкатість і несхожість американських міст відображаються в дизайні, у тому числі і логотипів ресторанів. І якщо в глибинці та середніх містах віддають перевагу традиційному дизайну, то у великих мегаполісах, на зразок Нью-Йорка, Вашингтона і Лос-Анджелеса дизайнери наслідують останні модні тенденції, законодавцями яких, по суті, самі ж і є.
Традиційний дизайн американських вивісок – це данина класичному стилю поза часом. Для них характерні яскраві, радісні, навіть щасливі кольори, жирні шрифти, ілюстрації та мультиплікаційні персонажі. Останнім часом актуальною стала стилізація логотипів під ретро-стиль 1930-х та 1950-1960-х років, а також зображення у стилістиці пін-ап. Все це створює особливий шарм, надає теплоту і душевність з тонкою ноткою ностальгії за минулими часами. Ось найкращі ретро-логотипи американських ресторанів:
У прогресивних мегаполісах також зустрічаються логотипи ресторанів, стилізовані під ретро, але більшість закладів все ж таки орієнтовані на сучасну моду. А це тотальний мінімалізм. Одна з найпопулярніших тенденцій у дизайні логотипів для ресторанів – повна відмова від фонового зображення та колірного оформлення. Більшість рестораторів роблять ставку на назву, тому відмовляються від будь-яких деталей, які можуть відвернути увагу аудиторії. В результаті ми спостерігаємо моду на чорно-білі чи сірі логотипи ресторанів, до яких додаються сучасна геометрія, негативний простір, зруйновані літери, сучасний індастріал.
Дизайнери всіляко грають зі шрифтами, змушуючи форми та написи перетікати один в одного. Виходить цікава і вигадлива візуальна гра з упором на мінімалізм. Хоча все ж таки часто в логотипи додають якийсь фірмовий знак – невелике зображення, яке відображає душу закладу. Ось найкращі з таких робіт:
Такі загальні тенденції та світові тренди у дизайні логотипів, яким можна слідувати. А можна й не слідувати, а самому стати законодавцем моди. Студія WeLoveBrands любить створювати яскравий, унікальний, живий та динамічний дизайн. Дизайн з характером. Звертайтеся до студії WeLoveBrands, якщо вам потрібен логотип, стилізований під будь-яку країну чи культуру, або навпаки – стильний та ультрамодний мінімалістичний логотип поза часом та національністю.