Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Косметичні компанії у всьому світі продають товари завдяки емоційній складовій. Споживачі при виборі косметики частіше керуються своїми відчуттями та почуттями, ніж характеристиками та властивостями продукту, тому важливо донести до них правильне посилання. Створити приємні асоціації та викликати позитивні емоції допомагає айдентика загалом та логотип зокрема.
Вдалий логотип косметичної компанії відображає цінності бренду, дарує відчуття чарівності та краси. Він формує у свідомості споживачів потрібний вам образ, допомагає вибудовувати довірчі відносини з аудиторією та підвищує інтерес до продукту.
Тому фірмовий знак має бути елегантним, емоційним та сучасним, щоб приваблювати та радувати.
Логотипи косметичних брендів дозволяють вигідно уявити продукцію, виділити її серед товарів конкуруючих фірм і зробити легко відомим.
Що дає фірмовий знак:
відбудовує компанію від конкурентів;
привертає увагу та викликає інтерес до продукту;
підвищує довіру до бренду;
працює на імідж компанії.
Оригінальний логотип, який передає певну ідею і викликає емоції, буде цікавим і незабутнім. Він допоможе ідентифікувати компанію на ринку та виділити її серед конкурентів.
Для створення такого фірмового знака слід відкинути стереотипи та кліше, замінюючи їх несподіваними образами та цікавими поєднаннями кольорів.
Якщо ви не знаєте, з чого почати та яким краще зробити логотип косметики, звертайтесь до студії WLB. Генерувати ідеї та застосовувати різні прийоми – наш коник. Щоб отримати консультацію, зв'яжіться з нами по телефону або напишіть у чат.
Концепція логотипу багато в чому залежить від специфіки бізнесу та тонкощів роботи компанії. Є різниця у створенні фірмового знаку для виробників косметики та мережі магазинів, у яких продаються різні бренди. Для перших важливо наголосити на перевагах марки, а для других – зробити акцент на універсальності та гармонійності (тобто, логотип компанії повинен підходити під усі бренди).
Виробники . Бренди косметики за допомогою логотипу можуть донести до споживачів певне посилання і показати унікальні властивості продукції.
Наприклад, якщо йдеться про натуральні засоби, використовуйте образи, які асоціюються з природою і вказують на екологічність, а якщо хочете випустити лінійку товарів з прив'язкою до регіону (французька або китайська косметика, серія продуктів, до складу яких входить тала та альпійська вода тощо). д.), вибирайте символи, пов'язані з конкретною країною чи місцевістю.
Магазини. Компаніям, які продають різні бренди слід створювати універсальні логотипи. Для цього можна використовувати абстрактні символи, пов'язані з красою, а також елементи, що відображатимуть ключову особливість бізнесу (натуральність, косметика ручної роботи, товари преміум-сегменту тощо).
Для інтернет-магазинів краще вибирати лаконічні та стильні варіанти, а для мережі торгових точок підійдуть різні образи, включаючи яскраві (залежно від аудиторії).
Ефективні логотипи косметичних фірм привертають увагу, стимулюють бажання отримати продукт і відбивають цінності бренду. Для створення такого лого треба не боятися експериментів і відмовитися від заїжджених тем, включаючи силуети обличчя, волосся та фігури.
Фірмовий знак є обличчям компанії та може як вразити, так і відштовхнути аудиторію. Щоб розташувати покупців, необхідно створити привабливий візуальний образ компанії. Досягти цієї мети допоможуть правильно підібрані елементи дизайну, такі як символ, колір та шрифт.
Популярні образи для логотипів косметичних фірм
Логотипи косметики дуже різноманітні. При розробці використовуються різні образи і символи – від традиційних для сфери краси зображень до абстрактних елементів.
Найчастіше логотипи містять жіночі силуети, квіти, декоративні візерунки, стилізовані фігури та королівські символи. Вибір картинки залежить від специфіки бізнесу, цінового сегмента, цільової аудиторії та особливостей продукту.
натуральність – зображення листя, дерев, квітів, тварин та інших символів, що асоціюються з природою та екологічністю;
краса – часто використовуються силуети дівчат, зображення волосся, рук, очей та обличчя;
молодість – такі логотипи містять яскраві відтінки та образи, що асоціюються з легкістю, молодістю та свіжістю (птахи, метелики та ін.);
преміальність – властиві золотисті та бежеві відтінки, мереживні візерунки та символи, що відбивають розкіш.
Все частіше косметичні компанії уникають традиційних образів і створюють лаконічні та стильні логотипи. Якщо подивитися на відомі світові бренди, то помітна їхня схильність до мінімалізму. Створюються переважно шрифтові лого у чорно-білих тонах.
Така тенденція викликана тим, що фірмовий знак часто розміщується на барвистому впакуванні, і щоб не додавати строкатості, для нього вибирають спокійні та приглушені відтінки.
Логотипи у стилі мінімалізм прості та зрозумілі. Вони створюють відчуття впевненості, легко запам'ятовуються, виглядають сучасно, благородно та елегантно, тому настільки популярні у всьому світі.
Косметичні логотипи допускають поєднання кількох відтінків, гру на контрасті та створення яскравих акцентів, тому ці прийоми можна сміливо застосовувати у дизайні. В цілому, для галузі характерно використання різних кольорів - від світлих і пастельних до насичених і яскравих.
Вибір відповідного кольору залежить від цільової аудиторії та ідеї, яку необхідно до неї донести. Так, для натуральної косметики найчастіше використовуються зелені та коричневі тони, а для косметики преміум-класу – чорний, сірий та золотистий.
Кожен відтінок пробуджує певні емоції та створює особливий настрій. Тому, вибираючи колірну гаму, бажано вивчити вплив різних кольорів на споживачів.
Наприклад, червоний асоціюється з пристрастю та силою, помаранчевий – з енергією та бадьорістю, синій – з надійністю та безпекою, фіолетовий – з розкішшю та елегантністю, рожевий – з жіночністю та фліртом, а коричневий – з активністю та мужністю.
Світлі та м'які тони відмінно підійдуть для компаній, які хочуть викликати асоціації з красою, молодістю та легкістю. А якщо необхідно підкреслити статус та додати розкоші, краще вибрати шляхетні відтінки (червоний, чорний, фіолетовий, золотистий та сірий).
Шрифт для логотипів косметичних компаній є одним із найважливіших елементів. Часто бренди вибирають шрифтові лого без образів та зображень, тому для підвищення впізнаваності та легкості сприйняття слід добре продумати кожну букву та деталь.
У косметичному бізнесі, як правило, використовуються суворі шрифти із засічками і без них і жирні лінії. Такі лого виглядають стримано та стильно.
Але щоб виділитися серед конкурентів та додати фірмовому знаку м'якості та легкості, можна вибрати цікаве зображення та незвичні для цієї сфери шрифти.
Нестандартні шрифти . Використання унікальних та цікавих шрифтів допомагає привернути увагу споживачів. Такі логотипи виглядають незвичайно і стильно і виділяються із загальної маси.
Тонкі лінії . Оскільки в косметичному бізнесі частіше зустрічаються жирні лінії, то невелика зміна товщини букв буде впадати у вічі. Тонкі лінії дозволяють створити витончені та привабливі логотипи.
Відсутні деталі . Тут може використовуватися будь-який шрифтовий стиль, навіть класичний. Фішкою такого логотипу стане не сам шрифт, а перервані лінії та відсутність фрагментів букв. Це прийом зробить фірмовий знак помітним та впізнаваним.
Оскільки косметичні бренди активно обирають шрифтові логотипи, то й основні тренди побудовані навколо шрифтів, накреслень та ігор з текстом.
Це означає, що створення унікального фірмового знака необов'язково шукати цікаві образи. Можна створити власний нестандартний шрифт або оригінально обіграти текст і отримати ефектний сучасний логотип.
Українські компанії обирають переважно шрифтові лого. Це лаконічні фірмові знаки, що містять прості шрифти та спокійні відтінки. З образів найчастіше використовуються ті, що пов'язані з природою.
Найпоширенішими відтінками є чорний, сірий, білий та зелений. Іноді трапляються і яскраві тони.
Американські логотипи відрізняються строгістю та простотою. Активно використовуються шрифти з прямими та жирними лініями. Деякі бренди вибирають цікаві та м'які шрифтові стилі, щоб підкреслити легкість.
Популярні відтінки – чорний, червоний, фіолетовий та жовтий. Всі логотипи пофарбовані переважно в один колір, рідше трапляються двоколірні.
Логотипи європейських брендів дуже різноманітні. Тут є стримані знаки у стилі мінімалізм, стильні лого з акцентом на незвичайні шрифти та логотипи, що відображають статус.
Кольори та образи підбираються залежно від цільової аудиторії та напрямки діяльності компанії. Якщо потрібно підкреслити елітарність, вибирають золотисті та чорні відтінки, строгі лінії та складний декор, а якщо необхідно виділити якусь особливість, використовуються відповідні за темою зображення.
На відміну від американських фірмових знаків, деякі європейські містять також геометричні форми. З квітів найбільш поширені чорний, білий, синій, зелений та золотистий.
Азіатські компанії активно використовують у дизайні логотипів традиційні для галузі образи, цікаві шрифти та гру з текстом. Такі знаки привертають увагу, викликають емоції та виглядають оригінально.
Популярними відтінками є чорний та сірий, але часто використовується також рожевий, фіолетовий та зелений.
Для створення логотипу є три основні способи. Кожен з них по-своєму добрий, але має свої недоліки. Вибираючи, де замовити фірмовий знак, відштовхуйтеся від цілей бізнесу та бюджету.
Як створити логотип:
Якщо ви хочете отримати емоційний логотип косметичної компанії, що викликає довіру, замовте дизайн у студії WeLoveBrands. Наші дизайнери мають багато ідей і знають, як зачепити за живе вашу аудиторію, тому створюють ефективні лого. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте або поставте запитання в чаті.