Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сонячний годинник - перше відоме пристосування для визначення часу - люди використовували ще кілька тисячоліть тому. Історики вважають, що перший механічний годинник виготовив наприкінці Х століття чернець. Дані про принцип його дії до нашого часу не дійшли. Масово годинники почали виробляти на початку XIV століття. На перших моделях були відсутні стрілки та циферблат, а час відзначався за допомогою звукових сигналів.
Історія появи наручного годинника пов'язана із забороною носіння ювелірних виробів протестантами. Годинники не визнавали за ювелірні прикраси, що дозволило женевським годинникарам та ювелірам об'єднатися та почати виробляти аксесуар, прикрашений дорогоцінними металами та камінням. Так годинник швидко увійшов у моду.
Зараз виробляють наручні, настільні, настінні, напольні та інші види годинників. Годинникові майстри стали одними з перших, хто почав наносити ім'я на вироби, виготовлені для продажу. Таким чином їх можна вважати родоначальниками логотипів.
Щороку у світі виробляють близько 800 тисяч годинників. Очікувані продажі у 2021 році становитимуть понад 62 мільярди доларів. З появою цифрових пристроїв годинникарі змушені конкурувати не лише між собою, але також із виробниками гаджетів. І щоб виділитися на ринку, а також залучити нових клієнтів, потрібен візуальний образ, що чіпляє.
Хороший логотип дозволяє сформувати надійний імідж компанії-виробника годинників, підтримувати репутацію та впевненість споживачів в якості виробів. Численні дослідження у сфері маркетингу показують, що люди схильні більше довіряти компаніям, які мають фірмовий знак.
Перед розробкою емблеми важливо визначити, з якою метою цільова аудиторія купує годинник. Крім визначення часу, існує ще маса причин, через які споживачі женуться за ними.
Мотиви для покупки годинника:
Вирішення спеціальних завдань. Наприклад, годинник для нирців показує глибину і тиск, час знаходження під водою, температуру води, пульс і навіть зразковий запас кисню в балонах. Головні вимоги до годинника для льотчиків — надійність, точність і хороша читаність, адже іноді в польоті рахунок йде на частки секунд. Великі й зручні для читання люмінесцентні цифри добре видно навіть у повній темряві. Незначно від них відрізняється годинник автогонщиків. В них обов'язкові секундомір і функція зворотного відліку часу.
Доповнення іміджу. Годинник може бути модним аксесуаром, при цьому їх стиль варіюється від хіпстерського до класичного, з декорованими вставками у вигляді натуральних перлів, дорогоцінного або напівдорогоцінного каміння.
Демонстрація становища у суспільстві. Дорогі марки годинників є перепусткою в привілейований клуб успішних людей. Ексклюзивний годинник купують люди, які хочуть підкреслити високий соціальний статус та матеріальну забезпеченість.
Інвестиції. Ціна ексклюзивних моделей від провідних виробників невпинно зростає. Влітку 2020 року на женевському аукціоні «Phillips Geneva Watch Auction XI» встановили кілька світових рекордів. Годинник Patek Philippe ref. 1518 року в корпусі з рожевого золота 1948 року випуску купили за 3,38 мільйона швейцарських франків.
Ключовий фактор, який впливає на вартість годинника — торгова марка. Логотип — це знак приналежності до неї. Щоб сформувати образ успішної компанії, дорогого продукту, а також обійти конкурентів, важливо розробити якісний та нестандартний фірмовий знак.
Для більшості емблем перші місця у візуальному ряду займає колір, а також шрифт (для текстових логотипів). Логотипу відведено на циферблаті мало місця, тому багато виробників обмежуються лише назвою. У ньому мають значення всі деталі: шрифт із засічками або без них, каліграфічний, з імітацією рукописного, а також кут нахилу і колір, що використовується.
Найчастіше застосовуються строгі класичні шрифти із засічками, як на емблемах Longines, Seiko, Rolex, або оригінальні, як Cartier, Chopard, Breguet або Adriatica. Ексклюзивність емблеми також досягається унікальним підбором кольорової гами.
Іконками можуть бути елементи герба чи прапора країни та міста, де розташована фабрика. Також використовуються різні знаки — корони, лілії, хрести.
Поєднання назви, виконаної оригінальним шрифтом, правильно підібрана кольорова гама та графічний елемент надають логотипам годинників від провідних виробників унікальність та гарну впізнаваність.
Головні тенденції в дизайні останніх років – мінімалізм, незвичайні шрифти, м'які кольори — торкнулися лише стартапів з виробництва годинників. А ось виробники, які десятиліттями вибудовували впізнаваність, вносять зміни до дизайну лого з особливою обережністю. У багатьох фірмові знаки залишилися незмінними з їх створення.
Найвідоміший виробник годинників, компанія Rolex, за майже сторічну історію існування змінювала лого всього лише двічі — у 1952 та 2002 роках. Другий редизайн фактично повернув логотип до первісного вигляду. Перший варіант емблеми Rolex складався із золотої корони та зеленого тексту із золотим контуром. У 1965 році корону зробили темнішою, текст — сірувато-синім, золотий контур повністю видалили. У поточній версії логотипу компанії колір шрифту повернули до зеленого відтінку, як на початковому варіанті.
Провідна українська компанія з виробництва годинників — Київський годинниковий завод. Вона випускає моделі під торговою маркою Kleynod. Головний акцент дизайну годинника та логотипу марки — стриманість, лаконічність та чіткі лінії. Літерний фірмовий знак виконаний строгим класичним шрифтом із засічками. Залежно від цінової категорії та моделі, напис може бути у кольорі золота чи срібла.
Швейцарія — перше, що спадає на думку, коли йдеться про годинник. З аксесуаром швейцарського виробника пов'язують найкращі характеристики: точність, довговічність, вишуканість та престиж.
Rolex більше 100 років служить еталоном майстерності в галузі створення годинника. Компанія є новатором у галузі водонепроникних годинників та механізмів з автопідзаводом. Новий годинник бренду демонструє високий статус власника, а розроблені десятиліття тому моделі високо цінують колекціонери.
Назву торгової марки вигадав засновник компанії Ганс Вільсдорф у 1908 році. Для себе він сформулював такі вимоги до назви: вона має бути короткою, легко вимовлятися всіма мовами, бути приємною на слух, легко запам'ятовуватися, а також гармонійно виглядати на годиннику. Корона на циферблаті символізує королівські якості швейцарського виробника. Напис нанесений темно-зеленими літерами класичного шрифту, він легко читається і швидко запам'ятовується.
Бренд Omega випускає більш доступний годинник і вважається головним конкурентом королівської марки. У логотипі годинника Omega використовується грецька буква «омега», яка символізує досконалість та успіх.
Емблема Longines зареєстрована у 1889 році і досі використовується без змін. Логотип поєднує крила, пісочний годинник і напис, виконаний класичним шрифтом.
Літера «Ф» грецького алфавіту на циферблаті бренду «Baume & Mercier’s» означає золотий перетин, ідеальний баланс та пропорції в дизайні. Логотип символізує прагнення засновників компанії до рівноваги.
Логотип білого кольору компанії Mont Blanc з 1913 року представляє снігові вершини найвищої гори Західної Європи, Монблана, і уособлює пік точності та якості.
Tag Heuer — швейцарський бренд, відомий своїм розкішним годинником і модними аксесуарами. Він же — піонер хронографів. Це єдина компанія з виробництва годинників, яка використовує кольоровий логотип. П'ятикутний знак, який містить два слова, відображає прагнення бренду бути кращим у галузі. Назва компанії в перекладі з німецької означає «день цього року», причому слово «Heuer» взято з імені засновника.
Топові американські виробники годинників почали свою діяльність відносно недавно. Найбільші бренди представляють модні будинки та відомих модельєрів – це Guess, Fossil, Timex, Dkny (Donna Karan New York) та Michael Kors.
Логотипи на циферблатах виконані золотистими та сріблястими літерами класичним шрифтом із засічками.
Організація виробництва годинників і вихід на ринок нового бренду пов'язані з високими матеріальними витратами. Вдалий логотип вселяє покупцям довіру, а також є одним з головних факторів успішного запуску та подальших великих обсягів продажу.
Довірити розробку логотипу компанії можна:
Онлайн-програмі, спеціалізованій програмі або графічному редактору. Вони доступні в інтернеті або в магазині програм на вашому смартфоні. Програму можна завантажити безкоштовно або за певну плату. Цей метод дозволяє розробити логотип за шаблоном і з нуля. Відрізняється дешевизною, але результат не завжди виправдовує себе, оскільки без професійних навичок складно створити унікальний логотип, що запам'ятовується.
Дизайнеру на фрілансі. Це найпопулярніший спосіб замовлення серед молодих компаній. Довіряти створення лого фрілансеру можна в тому випадку, коли ви впевнені в якості його робіт. Також має значення досвід розробки емблем у сфері вашого бізнесу. Вартість створення фірмового знака на фрілансі складає в середньому 1500 – 2000 гривень.
Професійній дизайн-студії. Це найнадійніший, ефективний і поширений спосіб замовлення. У дизайнерській студії над логотипом для вашої компанії працюватиме команда фахівців: дизайнери, брендологи та маркетологи.
Перед початком роботи дизайнери студії WeLoveBrands обговорюють із замовником концепцію, аналізують найкращі зразки емблем, вивчають ринок, конкурентів та цільову аудиторію. Це дозволяє визначити сильні сторони бізнесу і знайти правильні прийоми для створення логотипу, а значить в результаті ви отримаєте оригінальний і впізнаваний логотип годинника.
Зв'яжіться з нами по телефону або в онлайн-чаті для кваліфікованої консультації, уточнення ціни та оформлення заявки.