→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Найкращі логотипи автосервісів

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Найкращі логотипи автосервісів

Розробка дизайну логотипу для автосервісу має велике значення, тому що дозволяє йому виділитися з численного натовпу конкурентів, у яких на вивісці крім, власне, слова "автосервіс" нічого немає. У цій статті ми розповімо та покажемо на прикладах, якими можуть бути креативні, стильні та оригінальні логотипи для такої прозаїчної, начебто, речі, як автомайстерня.

 

Поняття автомайстерні має дві прямі асоціації – з мужністю та технічними деталями для автомобілів. Цим обумовлена досить обмежена палітра кольорів більшості логотипів для автосервісів. У їхньому оформленні дуже активно використовується сіро-чорна гама, часто застосовують традиційно чоловічі кольори червоний та синій, та різні їх відтінки. Набагато рідше використовують жовто-жовтогарячу гаму, хоча вона виглядає дуже яскраво і динамічно, особливо в поєднанні з чорним кольором. Тим не менш, на додаток до чорного набагато частіше вибирають білий колір, як найбільш контрастний і нейтральний.

Образи, які беруть за основу дизайну логотипу, також не відрізняються великою різноманітністю. В основному, всі їх можна розділити на такі тематичні категорії:

1. Автомобіль

Логотипи автосервісів, на яких зображено машину, переважають за чисельністю. Техніка виконання може бути абсолютно будь-якою: дизайн у стилі Flat, негативний простір, малюнок та ін. Часто використовується схематичне зображення автомобіля, яке може виглядати як незавершений малюнок. Моделі автомобілів для таких логотипів вибирають потужні, спортивні, круті – такі, які можна впізнати навіть за контурами кузова. Ось найкращі з таких логотипів:

auto1 auto2 auto3

 

2. Інструменти

У дизайні логотипів автосервісів цей образ використовується так само часто, як автомобіль. Особливою популярністю користується гайковий ключ - його або вбудовують в зображення самої машини, або перехрещують два ключі один з одним. Таке часте використання цього образу пояснюється тим, що він безпосередньо і недвозначно вказує на діяльність підприємства, тому найчіткіше передає сенс і асоціюється з ремонтом машин і механізмів. Ось найбільш вдалі приклади таких логотипів:

auto4 auto5 auto6

 

3. Людина

Дещо рідше, ніж авто та інструменти, в дизайні логотипів автосервісів використовується зображення працівника СТО. Це може бути силует, персонаж у стилі мультфільму або в мінімалістичній манері і т. д. Він уособлює дію, роботу і готовність службовців автосервісу прийти на допомогу в ремонті автомобіля:

auto7 auto8 auto9

 

4. Назва

Деякі автосервіси вирішують відійти від традиційних зображень у дизайні своїх логотипів і роблять ставку на назву. Як оформлення до нього додають різні декоративні елементи, на зразок крил, коліс, інструментів та інших елементів, що асоціюються з автомобільною тематикою. Акцент на назві дозволяє виділити автомайстерню на тлі конкурентів і зробити її більш незабутньою:

auto10 auto11 auto12

 

5. Руки, рукостискання

Зображення рукостискання на логотипі автомайстерні символізує укладання угоди між замовником та виконавцем, схвалення проведених робіт, подяка за ремонт машини. Тому така картинка викликає у клієнтів довіру та бажання співпрацювати. З погляду психології, таке зображення більш ніж вдало:

auto13 auto14 auto15

 

6. Інші зображення

Логотипи деяких автосервісів виконані у більш незвичайній манері – з використанням незвичних для цієї тематики персонажів. Такі логотипи виглядають незвичайно, цікаво, привертають увагу, тому швидко запам'ятовуються аудиторією. Найчастіше такими персонажами виступають тварини, птахи, жіночі образи тощо. Ось найвдаліші приклади:

avtoserv1 avtoserv2 avtoserv3

 

Дизайн логотипів від студії WeLoveBrands завжди впізнаваний, тому що дуже круто та стильно виглядає. Ми створюємо яскраві креативні роботи та прагнемо ідеалу. Якщо і ви хочете виділити свою компанію на тлі конкурентів і придбати унікальний і оригінальний фірмовий стиль, замовляйте дизайн логотипу в студії WeLoveBrands. 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5