Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фірмовий знак - це основна частина візуальної складової іміджу. Якщо назва – це ім'я, то логотип – це обличчя, за яким споживачі ідентифікують компанію та виділяють її серед конкурентів. Тому кожна фірма, що поважає себе, серйозно ставиться до створення свого лого. Розробка фірмового логотипу особливо важлива, коли йдеться про весільний салон. Адже логотип є першим елементом дизайну, на який звертає увагу відвідувач вашого салону. І цим необхідно скористатися, щоб покращити впізнаваність та підвищити рівень інтересу до вашого бренду. Крім цього, існує ще безліч функцій, які виконує ефективний логотип і давайте розглянемо їх.
Приваблює цільову аудиторію. Логотип весільного салону насамперед спрямований на залучення цільової аудиторії. Фірмовий знак допомагає знайти нових клієнтів, зацікавивши їх асортиментом та якістю товару, та утримати вже постійних покупців.
Виділяє серед конкурентів. Логотип є одним із ключових елементів брендингу. Грамотно розроблений логотип відкладеться в пам'яті покупців і тим самим виділить ваш бізнес серед конкурентів.
Підвищує довіру. Ефективний логотип компанії змушує споживачів вірити у якість, надійність та стабільність продукту чи послуги. Образ, що добре сформувався, допомагає клієнту думати, що він вибирає кращий продукт. Цільова аудиторія починає підсвідомо довіряти цій компанії.
Формує імідж. Логотип є символом фірмового стилю та й бренду в цілому. Правильно створений знак асоціюватиметься у споживачів із певним продавцем на ринку. З цього випливає, що його сміливо можна назвати основним елементом, що використовується для візуалізації бренду.
Показує ваше ставлення до клієнтів. Наявність логотипу показує, що ви пишаєтесь вашим бізнесом. Але важливо пам'ятати, що логотип – це те, що ви створюєте для своїх споживачів, а не для себе чи ваших конкурентів.
Починаючи розробку фірмового знака для весільного салону, потрібно розуміти, що його цільова аудиторія – це жінки. Тому він має бути естетичним та приємним для очей. Ваш логотип повинен гарантувати якість вашої продукції. Те, що наречена у свій щасливий день створення сім'ї почуватиметься найкрасивішою саме у вашій сукні.
Важливо показувати рівень цін. На аудиторію з яким прибутком ви розраховуєте? Дайте відсилання до цього за допомогою фірмового знака, використовуючи базові «дорогі» відтінки та тонкі лінії. Таким чином ви одразу зможете виділити себе в очах потенційних клієнтів.
Також фірмовий знак повинен відображати цінності та діяльність вашого бізнесу. Якщо ви власник весільного салону, то на логотипі можна зобразити весільну атрибутику, зображення весільної сукні та закоханої пари.
Оскільки весільна промисловість дуже популярна, то конкуренція велика. Тому важливо створити логотип, який виділятиметься і запам'ятовуватиметься потенційному споживачеві. Використовуйте нестандартні шрифти та продумайте оригінальну назву для вашого салону. Назва має містити приємне слово чи фразу для закоханої пари. Більшість компаній віддає перевагу імені з поєднанням імен або прізвищ власників (Анна та Марія, Мілана, Марія Весілля). Також у назві весільних салонів за основу беруть емоційний фактор (Premium wedding, Wedding Style, Wedding Secrets).
Ефективний фірмовий знак відповідає іміджу вашого весільного салону та його загальному стилю. Добре розроблений логотип проінформує про специфіку бізнесу, приверне увагу та викличе інтерес. Інтригуючий та унікальний логотип легко запам'ятовується споживачами та надалі асоціюватиметься лише з вашою компанією, виділяючи її серед конкурентів. Для отримання ефективного фірмового знака слід опрацювати кожну деталь, а саме символіку, кольорову гаму та шрифтове зображення. Ці елементи повинні гармонійно поєднуватись і викликати у покупців потрібні вам емоції.
Символіка. Кожна дівчина мріє бути найкрасивішою в день весілля. Весільний салон – це те місце, де справжні професіонали зможуть зробити навіть зі звичайної дівчини справжню королеву. Від цього варто відштовхуватися. Як символ можна вибрати жіночий силует, весільну сукню. Виграшно виглядають іконки у вигляді весільних аксесуарів (корона, кільця), квіткові деталі. Крім того, чудово підійдуть зображення тварин, які асоціюються з любов'ю (голуби, лебеді). Текстові логотип також популярні у весільній індустрії. Округлі завитки вензелів та тонкі витончені лінії підкреслять урочистість події та її особливе значення.
Колір. Кожен відтінок викликає певні емоції та асоціації. Психологія кольору дуже важлива при розробці логотипу, адже саме вона підказує, як люди свідомо сприймають той чи інший тон. Використовуйте відповідні кольори, які відбивають ідею вашої компанії. Весільна тематика відрізняється пастельними та м'якими тонами. Тобто ви можете вибрати будь-який колір, але головне, щоб він був максимально м'яким відтінком. Наприклад, червоний позначає енергію та тепло. Це гарний колір для салонів з незвичайними та оригінальними весільними сукнями. Такий відтінок підкреслить унікальність вашого бізнесу.
Жовтий – це колір емоцій. Він асоціюється з впевненістю, емоційною силою та дружелюбністю. Знак із таким відтінком буде говорити про успішний та довговічний шлюб.
Фіолетовий – це радше духовний колір. Він уособлює розкіш, якість та справжність. Відмінно підійде для салонів, які орієнтуються на заможну аудиторію. Відобразити стриману елегантність зможуть чорно-біле поєднання та відтінки шляхетних металів. Вибираючи колір, враховуйте той факт, що він не повинен суперечити цільовій аудиторії.
Шрифт. Коли справа доходить до шрифтів для весільного салону, ви можете використовувати весь спектр доступної типографіки від - класики до шрифтів із засічками та завитками. Якщо ви віддаєте перевагу сучасному дизайну, шрифт без засічок – це ідеальний варіант. Чисті прямі лінії шрифту ідеально підходять для салонів, які хочуть виглядати свіжими, новими та сучасними. Таке рішення є особливо доречним, якщо ваш бізнес спеціалізується на сучасному дизайні суконь.
Компаніям, які прагнуть підкреслити традиційні цінності, слід розглянути каліграфічне зображення. Шрифт Script надасть вам різні варіації курсиву. Це елегантне зображення викличе почуття любові і творчості. Ви також можете відобразити традиційні цінності, використовуючи шрифт Sanford – з невеликими засічками по кутах букв. Також доречне використання двох шрифтів у своєму дизайні. Це відмінний варіант, якщо у вас є якісь субтитри, скажімо, назва компанії і короткий опис.
Наприклад, якщо ви розробляєте весільні сукні, але відчуваєте, що нейм не передає того, чим займається ваша компанія, ви можете додати підзаголовок, який відображає це (Andrea`s, a bridal boutique). У цьому випадку розгляньте можливість використання шрифту без засічок для субтитрів, який легше читати за меншого розміру. Логотип для весільного салону має бути ніжним, витонченим та вишуканим, як і майбутня подія, для якої працюють співробітники компанії.
Вінтажний стиль. Вінтажні весільні логотипи незвичайні і багато прикрашені. Закручені лінії, квіткові візерунки та каліграфічний шрифт – ось лише кілька елементів, які використовуються у цьому стилі. Такі відтінки як чорний, білий, золотий, срібний, червоний, синій та фіолетовий – відмінні кольори для vintage логотип. Якщо ви хочете більш формальний логотип, використовуйте сміливіші відтінки.
Сучасний стиль. Сучасні весільні логотипи ідеально підходять для тих, хто хоче наголосити на елегантності свого салону. При розробці фірмового лого використовуйте геометричні форми, прямі контури та ніжні кольори. Весільні логотипи в сучасному стилі більше орієнтовані на шрифт, ніж на деталі, тому розгляньте можливість використання текстового лого або логотипу з абревіатурою.
Квітковий стиль. У логотипах у квітковому стилі зображуються природні рослини, такі як квіти, виноградні лози, листя та дерева. Такі фірмові знаки добре поєднуються із декоративними шрифтами. Наприклад, Vegan Style, Shink, Crunchy – кожен з них креативний та сучасний, але при цьому вигадливий та романтичний. У такому логотипі використовують світло-зелений та сірий, бежеві чи рожеві відтінки. Більшість як основний колір вибирають пило-рожевий, блідо-ліловий або ніжно-блакитний.
Кожен другий весільний логотип складений лише зі шрифтового зображення. В основному використовується каліграфічний шрифт або прямий шрифт без засічок. Для логотипів вибирають не більше 3 кольорів, при цьому більша частина лого - одноколірні. У кольоровій гамі використовуються світлі та м'які відтінки (білий, рожевий, сірий, зелений). Іноді зустрічаються комбіновані лого. Як символи вибирають силуети нареченої, весільні сукні, обручки або корону.
Європа. У Європі переважають комбіновані лого. Часто використовують абстрактні іконки або геометричні символи. Більшість європейських логотипів мають шрифтові зображення, складені з іноземних букв. За типом переважають логотипи з прямим та тонким шрифтом. Також, багато дизайнерів використовують прописні шрифтові стилі. У логотипах зустрічаються 2-4 кольори, при цьому більшість фірмових знаків складається з 2 відтінків (це в основному приглушені та м'які кольори)
Азія. В Азії розробляють комбіновані та текстові логотипи. Дизайнери люблять використовувати яскраві кольори та з їх допомогою створюють контраст. Також, більшість логотипів є одноколірними, в основі яких такі яскраві відтінки як червоний, жовтий, зелений, синій. Якщо проаналізувати логотипи азіатських весільних салонів, можна сказати, що найпопулярнішими є знаки із зображенням закоханих пар, весільної атрибутики, і навіть голубів і лебедів.
США. У США використовують різні види логотипу: комбіновані, текстові, а також емблеми. Найпопулярнішими образами є зображення нареченої та весільної сукні. А ще активно використовують весільну атрибутику та елементи, пов'язані з цією тематикою. Найчастіше зустрічаються білий, сірий та рожеві відтінки, але кольори благородних металів все ще не втрачають своєї актуальності. Шрифти, які вибирають для логотипів, в основному прості або каліграфічні.
Щоб отримати емоційний та чіпляючий фірмовий знак, слід звернутися за допомогою до досвідченого дизайнера. Знайти такого можна на фрілансі або ж у дизайн-студії.
Фріланс. Вартість створення логотипу залежатиме від кваліфікації дизайнера, в середньому це - 40-60 $. Але врахуйте, що в такому випадку ви можете потрапити до рук недобросовісних фахівців та отримати логотип, який не буде відповідати вашим очікуванням.
Дизайн-студія. Розробка логотипу в студії обійдеться вам дорожче, ніж на фрілансі (в середньому від 250 $), але і результат того вартий. У студії дизайнери відповідально підходять до вирішення конкретних завдань. Вони грамотно опрацьовують кожну деталь, щоб у результаті ви отримали логотип, який зацікавить споживачів та виділить вас серед конкурентів. У компанії WeLoveBrands ви зможете обрати один із трьох тарифних пакетів. Вони відрізняються кількістю варіантів вашого логотипу, правок, які можна буде внести, та термінами розробки фірмового знаку. Бажаєте замовити логотип весільного салону? Тоді зателефонуйте нам у студію або залиште запит на сайті. Ми допоможемо підкреслити ваш унікальний стиль та виділитися серед конкурентів.