Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Статистика 2020 року говорить про те, що тату-салони – це мільярдна галузь, в якій легко розвиваються стартапи. Навіть за відсутності великого стартового бюджету ви цілком можете розраховувати на рентабельність, яка буде вищою за середню. Але людям, які хочуть розвиватися в цій галузі, необхідно приділяти пильну увагу тому, як вони представлять себе своєї аудиторії. І першим, найвідповідальнішим кроком буде створення логотипу.
Неможливо залучити клієнтів, якщо логотип не виражає творчої та новаторської естетики. Глобальна тенденція спрощення не робить замах на дизайн логотипів тату салонів – тому що безліч дрібних деталей саме те, що відрізняє тату-логотипи від інших емблем. Для того, щоб виявити їхній загальний характер, ми переглянули сотні лого і більшість салонів у дизайні використовували складну типографіку, яка імітувала рукописний шрифт, вишукані елементи такі як: штрихи, завитки, засічки. Що стосується палітри кольорів, абсолютна більшість має чорно-білу палітру. Одним словом: логотип тату-салону це фірмове татуювання у світі, яке визначить вашу індивідуальність, а відтак і впізнаваність серед аудиторії.
Отже, ви відкрили власний тату-салон: як ви повідомите своєї аудиторії, що це місце, куди можна прийти за свіжим боді-артом чи ретушшю? Один з ефективних способів привернути їхню увагу – створення логотипу, що продемонструє індивідуальність вашого бізнесу. Зверніться до своєї аудиторії: ви обслуговуєте жорстку публіку, що ліберально відноситься до тату, або до вас часто приходять леді, яким потрібні тонкі лінії, для того щоб підкреслити чуттєвий образ?
Негативне ставлення українського суспільства до татуювань відійшло у минуле, а тату-культура на відміну від Америки чи Європи лише почала формуватися. Навіщо українці приходять до тату-салону? З метою наголосити на власній індивідуальності або після певних подій у житті. Перед розробкою логотипу, зверніть увагу, що аудиторія слідує не тільки модним віянням, але й розглядає якість послуг. Для клієнтів рішення звернутися до ваших майстрів - відповідальний і певною мірою навіть незворотний крок. Тому фірмовий знак студії татуажу має бути універсальним для людей різного соціального статусу, віку та статі.
Вибір унікального шрифту для дизайну логотипу студії вимагає терпіння. Тут я представлю шість епічних шрифтів, які зроблять ваше лого неповторним.
Razor Blade
Елегантний, гострий як лезо бритви шрифт надасть напису витончений та сучасний вигляд. Тут проглядається відсилання до готики, тому така публіка як байкери, представники субкультур та молодь до 20 років цілком оцінять логотип зі шрифтом у цьому стилі.
BloodOnMyBlade
Тут дизайнеру потрібно виявити обережність, тому що за допомогою цього шрифту логотип може стати агресивним. Творця цього шрифту надихнув стиль татуювань західного узбережжя, який відрізняється готичним та войовничим дизайном.
Victory
Ви зможете насолодитися перемогою разом із цим чудовим шрифтом. Творець цього орнаментального шрифту черпав натхнення в вінтажному вікторіанському листі. Кожен дизайнер, який розробляє логотипи для тату-студій, обов'язково має додати його до своєї колекції.
Sadis Typeface
Якщо ви плануєте створення трохи божевільного дизайну логотипу, шрифт Sadis Typeface внесе особливість безумства завдяки його унікальним гліфам. Якщо ви шукали щось подібне до арабської в'язі – цей шрифт стане чудовим вибором, хоча варто розуміти, що швидше за все він працюватиме лише з певною аудиторією – представниками субкультур.
Captain Cook Tattoo Font
Цей шрифт названо на честь відомого капітана Кука. Він уперше побачив татуйованих людей у південній частині Тихого Океану. Це один із шрифтів із декоративним стилем морської тематики. При погляді на нього приходять асоціації з матросами чи войовничими морськими піратами. Дизайнери рекомендують використовувати розмір 36 pt та вище, щоб отримати відмінний дизайн для вашого тату-проекту.
Victorian Parlor Font
Унікальне поєднання вінтажного стилю з гліфами та завитками, йдеться про шрифт Victorian Parlor Font, розроблений з урахуванням традиційної вікоріанської естетики. Цей шрифт містить до 350 символів.
З чим асоціюватиметься у потенційних клієнтів тату-салон? Які переваги ви б хотіли наголосити? Перед тим як визначитися з кольорами логотипу, поставте собі ці питання. Можливо це швидкість, сміливі нововведення, висока якість послуг тощо. Маркетологи стверджують, що темно-синій колір асоціюється з сталістю та компетентністю. Червоний - енергійність, сила та сміливість. А зараз більш детально про кольори тату-салонів, що використовуються в логотипах:
Червоний. Цей колір давно вже став символом горя, пристрасті, енергії та гніву, словом усіх сильних емоцій. Якщо ваш бізнес можна назвати сучасним та сміливим – то це безперечно ваш вибір. Якщо ваш тату-бренд зробив вибір на користь класики, не зупиняйтеся тільки на цьому варіанті.
Помаранчевий. Це життєва енергія та гармонія у дизайні логотипу. Незважаючи на те, що його використовують значно рідше за червоний, це не знижує його енергетичної насиченості.
Жовтий. Сонячний та доброзичливий колір, завдяки якому дизайн випромінюватиме енергію, складно не помітити логотип тату-салону якщо він жовтого кольору. Але є в ньому нестача тієї насиченої енергетики, яку повинні мати тату-символи. Тому, як правило, його не часто використовують у цій сфері бізнесу.
Синій справедливо вважають королем кольорової гами. Він символізує зрілість та формує довіру цільової аудиторії.
Пурпурний. Колір багатства та жіночності. У дизайні логотипу він виглядатиме сучасно і водночас стримано.
Чорний. Бажаєте щоб логотип виглядав сучасно, стильно та елегантно? Тоді чорно-білий логотип стане чудовим вибором.
Необов'язково використовувати лише один колір у дизайні фірмового знака. Використання кількох кольорів стане чудовим способом підкреслити якість та широкий спектр послуг. При використанні 2-х і більше кольорів ви можете вигідно підкреслити унікальні властивості вашого тату-бренду.
Є чудовий спосіб кваліфікації кольорів – розділити їх на теплі та холодні. Теплі кольори: червоний, оранжевий та жовтий. Ці кольори та їх відтінки нагадують сонце, і як випливає з їхньої назви, викликають відчуття тепла та комфорту. Холодні кольори: синій, фіолетовий та зелений. Вони асоціюються з водою та льодом, елементами, холодними за своєю природою. Вибір колірної гами для дизайну логотипу тату-бренду має бути простим та потужним, щоб повністю відповідати голосу бренду.
Каракулі. Стиль мультфільму.
Цей стиль має своїх шанувальників. І тому він займає гідне місце у тенденціях графічного дизайну цього року. Дудлінг це фактично олівцеві замальовки від руки. Логотипи виконані у цьому стилі – прості та легкі і вони дають можливість швидко ідентифікувати тату-бренд.
Чорно-білий анімований логотип
Цей стиль ніколи не вийде з моди, завдяки простоті та практичності. Він не розсіює увагу глядача на дрібниці. Іноді фахівці розробляють дві версії лого: чорно-білий варіант логотипу та кольоровий. Хоча другий варіант виходить настільки потужний, що кольорову версію просто не використовують.
Закруглені форми та шрифти
У цьому році тренд дизайну логотипів – закруглені шрифти та форми, що утворюють як би символ нескінченної енергії, повідомлення, яке хочуть донести до свого споживача багато брендів. При цьому дизайнери намагаються залишити дизайн мінімалістичним.
Розкішний градієнт
Так, це саме той випадок, коли одного кольору недостатньо і при використанні прийомів градієнта дизайнер перетворює простий логотип на складну візуальну інтерпретацію. Він стає динамічним і чарівним завдяки плавним переходам від одного кольору до іншого та використанню різних відтінків. Існують аналогічні градієнти та багатобарвні. Багатокольорові градієнти дають можливість створювати оригінальні та новаторські палітри кольорів.
В аналогічних градієнтах дизайнери дотримуються обмеженої палітри кольорів, повністю відповідаючи колірним вимогам бренду і зберігаючи його індивідуальність. Вони використовують різні відтінки одного і того ж кольору.
Ізометрія
Стиль зберіг позиції тренду і цього року. Логотипи, що імітують 3D ефект мають перевагу завдяки ефекту глибини. Їх можна поєднувати з іншими. трендами, наприклад, градієнтом. Цього року ми побачимо багато креативних ізометричних дизайнів логотипів.
Тату-салон Ink Factory
Московський тату-салон продемонстрував логотип, створений у вінтажному стилі. Для татусфери цей вибір може бути ризикованим. Рідко хто може створити гідний логотип Tatto у стилі вінтаж, тому що, як правило, публіка прагне новаторських ідей. Але Ink Factory це вдалося і він представив своїй аудиторії гідний логотип, в якому поєднується лише два кольори: чорний та коричневий із тонкими білими кордонами.
Студія «Шатун»
Емблема та текст. Чорно-білий варіант. Агресивно, мінімалістично та зрозуміло. Тут одразу проглядається орієнтація на певну групу споживачів: публіку, яка любить та носить татуювання. Назва салону, логотип та колірна гама гармонійні. Цей варіант логотипу однаково добре виглядатиме на футболках співробітників, веб-сайті та візитках.
Тattoomoscow
Московський тату-салон із невигадливою назвою здивував креативним, кольоровим логотипом. Тут незвичайно все від поєднання кольорів (світло-синій, коричневий і чорний) до вибору шрифту. Загалом дизайн виглядає сучасно, модно і вдається привертати увагу своєї аудиторії.
Американські маркетологи переконані, що секрет успішного брендингу – це знання своєї аудиторії, яку намагається охопити та залучити ваш тату-бренд. І на це має бути націлена ваша дизайнерська концепція. Якщо ваш бізнес орієнтується на публіку 40+, варто вибрати щось вінтажне, якщо ваша аудиторія - міленіалі, логотип повинен мати витончений і модний дизайн.
Вінтажний логотип тату-студії Bastion
Вінтажний пін-ап тату-студії Bastion сильно деталізований, має декоративні лінії, які допомагають цьому бренду стати впізнаваним. Тут дизайнер додав лінійні елементи, що спрямовують погляд аудиторії в одну точку. Хенрік Фон Ессен вирішив не відходити від традиційного чорно-білого кольору тату-салонів.
RedDeerStudio
Це один із прикладів західних логотипів, які використовують 2 версії: кольорову та чорно-білу. Складно сказати, яка з них краща. Схрещені мечі повертають за часів вікінгів. А кольорова гама: золотий та коричневий надає дизайну статусу люкс. І тут знову ж таки відсилання до ретро. Творець лого RedDeerStudio гармонійно поєднував кольорову гаму та емблему.
Sacred Oath
Незвичайне колірне рішення для тату-бренду. Але Sacred Oath позиціонує себе як тату-салон класу люкс. І цю інформацію він транслює своїй аудиторії фіолетовим кольором, що асоціюється з розкішшю та жіночністю. Так, аудиторія Sacred Oath – міленіалі. Дизайн логотипу включає безліч дрібних деталей, тут проглядається жіночність та агресія - рука з ідеальним манікюр, що тримає меч.
Після того як ви подолали першу перешкоду (назву тату-салону), виникла гостра необхідність у дизайні логотипу, який буде говорити публіці, що ви серйозно ставитеся до якості послуг та їх грошей. У цьому розділі ми розглянемо кілька варіантів виконавців символу вашого бізнесу, адже цей етап не менш важливий, ніж вибір його назви. Отже, скільки коштує розробка дизайну логотипу для тату-салону?
Агентство: від 350 $ та вище, залежно від складності;
Фрілансер: від 150$;
Сайт з виготовлення лого: від 50$.
Здавалося б правильним рішенням, яке заощадить час і бюджет було б використовувати сайт для розробки логотипу. Швидко та недорого. Але це в тому випадку, якщо на виході, вам хочеться отримати напівфабрикат логотипу, який не транслює аудиторії повідомлення тату-бренду і абсолютно марний як маркетинговий інструмент. А причина в тому, що логотип буде схожий на безліч логотипів інших тату-салонів, що зробить ваш бізнес безликим. Тому наявність логотипу з якісним дизайном справедливо вважається інвестицією, яка згодом дає великі дивіденди бізнесу.
Якщо ви звертаєтеся до дизайнера, що працює віддалено вперше, буде досить складно оцінити всі ризики: зрив дедлайнів (термінів), неякісна робота та ін. Головні принципи роботи з фрілансерами – чітка постановка задачі та контроль її виконання.
Брендингова агенція забезпечить високу якість роботи команди вузькопрофільних фахівців. Це може зайняти деякий час і вимагатиме інвестицій, але ви будете задоволені кінцевим результатом. Справедливо зауважити, що бізнес ведеться в жорстоких і часом навіть цинічних умовах, у яких перше враження розцінюється як вау-фактор. І варто на самому початку зробити щось менше за базовий рівень, і тату-бізнес втратить публіку. Завдяки добре продуманому дизайну логотипу, ви від початку заявляєте глядачеві, що володієте цією нішою ринку. А геніальний тату-логотип розповість, що ваш салон володіє цією сферою краще, ніж його конкуренти.