→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотипи страхових компаній: як створити логотип, що викликає довіру

194

Оцінили: 44

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотипи страхових компаній: як створити логотип, що викликає довіру

Страхові компанії є одними з найбільш популярних у всьому світі. Лише в Україні працює близько 350 міжнародних та українських фірм. Люди все частіше звертаються до них, щоби застрахувати своє життя, автомобіль, майно або оформити інший вид страховки. І часто критерієм вибору страхової компанії є її візуальний образ, а точніше ті емоції та асоціації, які він викликає.

 

Для страховиків важливо завоювати довіру споживачів. У боротьбі за клієнтів компанії використовують різні способи та прийоми. Вони прагнуть закрити вузькі потреби людей, тому пропонують програми під індивідуальні запити. А для привернення уваги створюють логотипи, пов'язані зі специфікою діяльності, але при цьому відображають цінності компанії та викликають позитивні емоції.

Логотип для страхової компанії – ключик до підвищення довіри

Креативна ідея дозволяє створити візуальний образ, що запам'ятовується. Часто люди на підсвідомому рівні пов'язують невідомі логотипи з відомими, оскільки хочуть знайти схожість та ідентифікувати продукт.

Щоб не залишитися в тіні більш відомих страхових компаній і не загубитися в натовпі дрібних конкурентів, вам потрібен яскравий і емоційний логотип, що викликає довіру та демонструє надійність та безпеку компанії.

При погляді на фірмовий знак у споживача формується певний образ і запускається ланцюжок асоціацій. Тобто лого – це свого роду міст між компанією та клієнтом. Те, наскільки ваш логотип відповідатиме очікуванням людей, залежить їхнє бажання замовити у вас послугу.

Звідси випливає, що фірмовий знак є важливою складовою іміджу страхової компанії та показником її солідності.

Особливості створення логотипу для страхової компанії

Як правило, компанії зі сфери страхування використовують у дизайні логотипу написи (назви та абревіатури), символи процвітання, стабільності та безпеки, строгі та рукописні шрифти, а також зелений, синій, помаранчевий чи червоний відтінки.

Елементи дизайну підбираються з урахуванням спеціалізації та територіальної прив'язки компанії. Наприклад, якщо компанія працює не лише в Україні, а й за кордоном, цю особливість можна наголосити на лого.

Що стосується роду діяльності, то тут страховики поділяються на універсальні та спеціалізовані фірми. Перші надають комплекс послуг та оформляють різні види страхових полісів, а другі відрізняються тим, що працюють в якомусь одному напрямку (страхування життя чи бізнесу, морське, туристичне чи медичне страхування тощо).

Логотипи страхових компанійЛоготипи страхових компаній

Залежно від спеціалізації компанії вибираються іконки та символи для логотипу. Так, для медичного страхування використовують зображення, пов'язані зі здоров'ям, у туристичній сфері роблять ставку на емоційні та яскраві зображення, а при страхуванні майна найчастіше обирають силуети будинків, долоні, крила та інші елементи, що символізують захист та безпеку.

Оскільки конкуренція на ринку страхування дуже висока, необхідно створити такий логотип, який кидатиметься в очі, добре запам'ятовуватиметься і асоціюватиметься саме з вашою компанією.

Для цього можна використовувати незвичні кольори та сміливі поєднання відтінків, а також абстрактні зображення. Тільки не варто забувати, що лого має бути зрозумілим, привабливим і вселяючим довіру. Тому не варто завантажувати його великою кількістю деталей та поєднувати всі кольори веселки.

Дизайнери студії WeLoveBrands вивчають ринок, конкурентів та цільову аудиторію, щоб розробити для вашого бізнесу відомий та чіпляючий логотип. Якщо вам потрібний саме такий фірмовий знак, зателефонуйте або напишіть нам у чат прямо зараз.

Логотипи сфери страхування: як вибрати колір, шрифт та іконку

Коли людина звертається до страхової компанії, маються на увазі довгострокові відносини. Клієнт буде сплачувати щомісячні внески, ставити питання у різних ситуаціях та отримувати виплати. Тому важливо, щоб страховик виявився надійним, стабільним та приємним. Створити гарне враження про компанію можна за допомогою правильно підібраних символів, шрифтів та відтінків.

Значок для логотипу: традиційний або абстрактний символ?

На страховому ринку часто можна зустріти логотипи із традиційними для цієї сфери іконками (будинки, щити, дерева, транспорт, медичний хрест тощо). Такий логотип чітко повідомляє про діяльність компанії, але особливо не вирізняється серед конкурентів.

Логотипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компаній

Щоб отримати вигідну перевагу та залучити споживачів, відмовтеся від стокових та традиційних іконок. Найкраще використовувати стилізовані тематичні зображення з додаванням акценту або вибрати абстрактні символи, що відображають важливі для споживача якості.

Логотип для страхової компанії: який колір кращий?

У страховій сфері використовуються в основному сині, зелені та червоні відтінки. Синій колір вважається найпопулярнішим. Чи означає це, що треба дотримуватись негласного правила і робити так само? Зовсім ні.

Якщо ви хочете виділитися, використовуйте інші відтінки, тільки не вибирайте їх навмання - спочатку вивчіть психологію кольору. Кожен відтінок створює свій настрій та викликає певні асоціації. Наприклад: синій заспокоює і говорить про стабільність, червоний хвилює уяву і відбиває силу, а зелений асоціюється зі зростанням, розвитком та благополуччям.

Логотипи страхових компаній

Вдалим рішенням стане використання коричневих, помаранчевих, жовтих та сірих тонів. Ці відтінки символізують турботу, тепло, життєрадісність та стабільність. Фішкою лого може бути незвичайне поєднання кольорів та контрастні рішення.

Вибираємо вдалий шрифт для логотипу страхової компанії

При виборі шрифту для лого слід дотримуватись трьох правил:

  • уникати поширених шрифтів, щоб не створювати нудних лого;
  • використовувати шрифти для кращого сприйняття знака;
  • обмежитись 1-2 шрифтами, щоб не перевантажувати логотип.

Логотипи страхових компаній

Застосування рукописних шрифтів допоможе підкреслити індивідуальність компанії та привернути увагу до логотипу. Але слід уникати зайвих завитків і чудернацьких ліній, щоб знак добре читався.

Логотипи страхових компаній: 5 ідей для натхнення

Найпопулярніші логотипи у страховій сфері – комбіновані (поєднання напису та символу) та двоколірні.

Щоб створити відомий і яскравий фірмовий знак, необхідно підключити фантазію, не боятися експериментів і реалізувати незвичайну ідею.

5 популярних ідей з прикладами:

 

Логотипи страхових компаній Тематичні зображення . Ідея полягає в тому, щоб підкреслити рід діяльності компанії, але не стати банальним. Тематичні іконки можна цікаво обіграти та інтерпретувати під свої цінності.


Логотипи страхових компаній Нестандартні образи . Такий підхід дозволяє виділитися та викликати інтерес у споживачів.


Логотипи страхових компаній Мінімалізм . Простота, лаконічні лінії та форми, використання одного кольору – все це робить логотип одночасно стильним та солідним.


Логотипи страхових компаній Колірний акцент . Вдалим вважається варіант, коли назва компанії прописується нейтральним кольором, наприклад, чорним або сірим, а поруч є яскравий символ. Акцент кольором може бути зроблений на іншому елементі лого.


Логотипи страхових компаній Національні мотиви . Щоб підкреслити приналежність до тієї чи іншої країни, можна включити національний прапор, герб або традиційні мотиви.

 

Логотип страхової компанії - це відображення її репутації, тому розробку краще довірити професіоналам. Досвідчені дизайнери WLB пропрацюють кілька варіантів і реалізують кращу ідею, щоб ви отримали логотип, що викликає довіру.

Найкращі логотипи страхових компаній України

В Україні послуги страхування надають понад 300 компаній. Це міжнародні страхові групи з філіями у нашій країні, українські компанії та ті українські фірми, які були викуплені та нині входять до міжнародних холдингів.

Приклади найбільших страховиків:

  • ARX – частина міжнародної канадської групи.
  • «Українська страхова група» входить до австрійської страхової компанії.
  • Княжа – частина європейської компанії Vienna Insurance Group.
  • СК Уніка входить до австрійської групи UNIQA Insurance Group.
  • СК Універсальна – частина канадського холдингу FAIRFAX FINANCIAL HOLDINGS LIMITED.
  • СК PZU – польська страхова компанія.
  • СК «КОЛОННЕЙД УКРАЇНА» – міжнародна страхова компанія.
  • Європейське туристичне страхування – міжнародна мережа компаній.
  • СГ ТАС.
  • СК Інго Україна.
  • Арсенал Страхування.
  • Просто-страхування.
  • СГ ВУСО.
  • Експрес-страхування.
  • СК Оранта.
  • UPSK.
  • Альфа Гарант.
  • Альфа Страхування.
  • СК UTICO – Українська транспортна страхова компанія.
  • Аска.

Логотипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компаній

Логотипи закордонних компаній, які працюють на українському страховому ринку, переважно містять напис та символ. Популярні кольори – синій та червоний. Є логотипи з колірним акцентом та національними мотивами.

Українські страхові фірми також люблять комбіновані лого. Що стосується колірної гами, то переважають синьо-жовті тони, червоний та зелений відтінки. Використовуються і нестандартні для цієї сфери кольори та символи.

Логотипи сфери страхування у США

Логотипи найбільших американських компаній можна умовно поділити на чотири групи:

  • із традиційними символами (глобус, парасолька, долоні, міст, гори);
  • прості шрифтові логотип;
  • із абстрактними символами;
  • незвичайні образи.

Логотипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компаній

Американські компанії найчастіше використовують синій колір та створюють лаконічні логотипи. Це прості та зрозумілі знаки, що відображають стабільність та надійність. Але є й ті, що виділяються. Це лого, що обіграють незвичайний образ. Такі знаки розповідають історію та викликають емоції.

Приклади логотипів найкращих страхових компаній Європи

  • AXA (Франція).
  • Allianz (Німеччина).
  • Generali (Італія).
  • Unipol Gruppo (Італія).
  • Legal & General (Велика Британія).
  • Aviva (Велика Британія).
  • CNP Assurances (Франція).
  • Groupama (Франція).
  • Zurich Insurance (Швейцарія).
  • Swiss Re (Швейцарія).
  • Munich Re (Німеччина).
  • NN Group NV (Нідерланди).
  • Ageas (Бельгія).
  • Mapfre (Іспанія).
  • Storebrand (Норвегія).
  • Sampo Oyj (Фінляндія).

Логотипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компаній

Логотипи європейських страхових компаній відрізняються більшим креативом, ніж американські лого. Страховики використовують яскраві відтінки та поєднання кількох кольорів. Найпопулярніші знаки – шрифтові та комбіновані. Символи при цьому вибираються як традиційні, так і абстрактні.

Логотипи відомих страхових компаній Азії

  • Ping An Insurance (Китай).
  • China Life Insurance (Китай).
  • Japan Post Insurance (Японія).
  • Sumitomo Life Insurance Company (Японія).
  • Life Insurance Corporation of India (Індія).
  • HDFC Life (Індія).
  • Cathay Financial Holding (Тайвань).
  • AIA Group (Гонконг).
  • Hanwha Life Insurance (Південна Корея).
  • Dongbu Insurance (Південна Корея).

Логотипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компанійЛоготипи страхових компаній

Логотипи страхових компаній Азії – це прості накреслення з використанням яскравих відтінків. Серед азіатських страховиків найчастіше зустрічаються синій, червоний та зелений кольори, але трапляються й цікаві поєднання відтінків.

Створення логотипу страхової компанії: способи та ціни

Розробка логотипу потребує певних знань, умінь та фантазії. Досвід допоможе зробити якісний та цікавий лого, а підключення уяви дозволить реалізувати нестандартну або навіть шалену ідею, тим самим перетворюючи фірмовий знак на унікальний символ.

Є три основні способи створення лого:

  1. Онлайн ресурси. Це найдешевший спосіб, до того ж він не потребує спеціальних знань. Ви просто заходите на сторінку сервісу, підбираєте потрібну вам іконку, колір та шрифт та створюєте лого. Мінусом цього є відсутність особливості і характерної риси в логотипі.
  2. Дизайнер на фрілансі. Це може бути дуже вигідне рішення, але за умови, що ви знайдете досвідчену людину з гарною фантазією, готової розкрити цінності компанії в логотипі і втілити тим самим у життя ваші бажання. Але як показує практика, реальність частіше не виправдовує очікування замовника, який у результаті отримує або дуже простий і банальний знак, або не встигає вчасно, або стикається з несумлінністю та безвідповідальністю.

Вартість створення логотипу у фрілансера коливається від 500-1000 грн. залежно від його досвіду, завантаженості та місця проживання.

  1. Студія чи агенція. У цьому випадку доведеться заплатити дорожче, ніж на фрілансі, але й результат ви отримаєте на той, на який розраховуєте. Завдання вашого бізнесу вирішуватиме команда творчих людей, які мають досвід у розробці логотипів. Ви складете бриф з побажаннями, підпишите договір, погодите терміни, кількість готових варіантів та правок, після чого дизайнер візьметься за роботу. У студії вам запропонують кілька тарифних пакетів із різними умовами. Вибравши один із них, ви точно розумітимете, за що платите.

Ціни на розробку логотипу в різних агенціях стартують у середньому від $200-300.

Створення логотипу – це баланс стилю, професіоналізму та інформації, що він має донести до споживача. У випадку, якщо одна зі складових буде відсутня або сильно переважуватиме, ви ризикуєте отримати химерний, позбавлений смаку і банальний лого. Такий знак, який не тільки зіллє вас із конкурентами, а й залишить байдужими ваших клієнтів.

Ось тому й важливо довірити цю справу тим, хто має ідеї, знання та навички. Дизайнери студії WeLoveBrands мають все необхідне для створення ефективних і чіпляючих логотипів страхових компаній. Ви отримаєте фірмовий знак , що викликає довіру та приємні асоціації, а значить зможете залучити більше клієнтів. Зателефонуйте або напишіть в онлайн-чат, щоб поставити будь-яке запитання нашим фахівцям.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 44

Середня оцінка 4.4 / 5