Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
А ви купили б червону ікру чи рибу в продуктовому магазині без вивіски чи логотипу? За статистикою, кожен третій покупець надає значення, де саме купувати продукти харчування. Те саме стосується і магазину морепродуктів. Адже логотип – це не тільки ідентифікація підприємства, а й свого роду гарантія якості продукції, що продається.
Хороший фірмовий знак інформує про діяльність компанії, покращує її імідж та сприяє зростанню продажів. Тому він і потрібний для будь-якого бізнесу, включаючи торгові точки.
Створює сильне перше враження
Перше враження створюється один раз, тому наявність фірмового знака у підприємства дуже важлива. Грамотно підібрані кольори, шрифти та символи можуть багато сказати про компанію та спонукають покупців співпрацювати з вами. Виділяючи ключові переваги та передаючи їх за допомогою візуальних елементів, вдасться привернути увагу цільової аудиторії та викликати у неї потрібні вам емоції.
Ідентифікує компанію
Індивідуальність – основна причина, чому бізнес повинен мати логотип. З його допомогою ви зможете відокремити себе від конкурентів та запам'ятатися споживачам.
Виділяє ключові переваги
Якісно розроблений дизайн знака демонструє сильні сторони компанії, які відкладаються в голові у покупців та формують бажання зайти у ваш магазин.
Просуває бренд
Логотип компанії відображатиметься скрізь: на друкованих матеріалах, в онлайн-контенті, на виставках, ярмарках та безкоштовних корпоративних подарунках. Іноді створюються нові або такі, що трохи відрізняються один від одного варіації логотипу, коли це потрібно. З професійним фірмовим знаком ви матимете одне основне зображення з індивідуальними варіаціями, яке ви зможете використовувати для просування свого бренду всюди і на різних носіях.
Логотипи для рибного магазину здебільшого досить складні та мають багато деталей. У них присутні об'ємні відблиски та тіні, обведення, плашки, перспективні спотворення та градієнти, дрібні підписи тощо. Це можна пояснити тим, що продукти харчування відносяться до імпульсних покупок.
Працюючи над концепцією фірмового знака, варто відштовхуватись від назви компанії. Зазвичай найменування безпосередньо асоціюється з рибними продуктами, морем чи океаном. Покупці при прочитанні такої назви одразу зв'яжуть її зі свіжою рибою, морепродуктами та просторами океанів. Наприклад, Нептун, Рибне царство, Океан, Мореска, Лукомор'я.
Також важливо розуміти цільовий сегмент під час створення лого для рибного магазину. В основному покупці — це чоловіки і жінки у віці 25-55 років із середнім і вищим за середній доходом, у шлюбі, з дітьми.
вид продукції (тільки риба або різні товари, включаючи морепродукти та консерви, свіжа риба або сушена, в'ялена та копчена, морська чи річкова тощо);
масштаби бізнесу (невеликий магазин, відділ на ринку або гіпермаркеті, мережа торгових точок);
особливості роботи (тільки продаж риби або продаж морепродуктів+їх приготування на місці, наприклад).
Так, якщо ви маєте намір продавати виключно рибу, в логотипі можна використовувати відповідні зображення (рибка цілком, її голова або скелет), а якщо у продажу будуть інші продукти, вибирайте загальні поняття, пов'язані з морем і уловом, або абстрактні і цікаво обіграні елементи.
При розробці логотипу у цій сфері використовують зазвичай комбінований, що складається з образу та тексту, або текстовий, в основі якого найчастіше лежить нейм.
Для рибних магазинів часто створюють саме текстові логотипи, оскільки за допомогою шрифтів можна добре передати характер та цінності компанії. Також такий логотип може відмінно поєднуватися з іншими елементами брендового стилю, не сперечаючись із ними і не відтягуючи на себе надто багато уваги.
У текстовому лого важливо приділити увагу шрифтовому стилю та відтінкам. Краще вибирати простий та мінімалістичний шрифт, тоді текст добре читатиметься. А щоб виділитися серед конкурентів, створіть свій індивідуальний стиль шрифту.
У комбінованих лого дизайнери використовують зображення та назву магазину. Дуже важливо, щоб ці елементи поєднувалися між собою і передавали той самий посил. Зазвичай в логотипі картинка і текст накладаються один на одного.
Логотип є основним елементом фірмового стилю компанії. Це те, на чому зупиняється погляд покупця насамперед при знайомстві з вашим магазином.
Саме візуальний образ спонукає людей зайти до вас та зробити покупку. А картинка, колір і шрифт, які ви вибрали для свого лого, не тільки роблять його впізнаваним, але й викликають почуття довіри та надійності.
Значок або зображення
Якщо ви вирішили створити комбінований логотип, символ – це перше, що потрібно підібрати. Цей елемент відображає специфіку діяльності компанії та викликає довіру клієнтів. А ще він допомагає справити враження на аудиторію, формуючи позитивний образ бренду.
Для логотипу рибного магазину підійдуть такі зображення, як риби, раки, краби, креветки та інші морські тварини. Мало того, що такі зображення добре передають специфіку підприємства, то ще риба — це символ життя, достатку та багатства. Вона уособлює силу води, як основного джерела життя та її зберігача. Також чудово підходять іконки моря та океану.
Ще один актуальний прийом – зробити акцент на натуральності продукту, використовуючи такі значки, як «органічні продукти», «еко», «біо».
Кольорова гама
А ви знали, що 80% споживачів вважають, що колір підвищує впізнаваність бренду. Тому до підбору відтінків для лого важливо підійти відповідально. У професійному фірмовому знаку є не більше 2-3 тонів. При цьому, дуже важливо, щоб вони гармонійно поєднувалися з іншими елементами.
Якщо в якості символу ви використовуєте рибу та морських тварин, рекомендується застосовувати сині та блакитні відтінки. Синій асоціюється з силою, важливістю, надійністю та впевненістю, а блакитний є кольором моря та неба, він справляє враження спокою, незворушності та порядку.
Якщо в іконці ви зображуєте креветок і крабів, можна використовувати біло-рожеву гаму, а також помаранчеві та червоні відтінки, залишаючи фон світлим.
Шрифт
Шрифт впливає на сприйняття логотипу аудиторією. Правильно підібраний стиль шрифту робить фірмовий знак зрозумілим і читабельним.
Для рибного магазину можна підібрати різні шрифти – від рукописних до найпростіших мінімалістичних. Також ви можете розробити фірмовий, індивідуальний шрифт, щоб відбудуватися від конкурентів та привернути увагу споживачів.
Для цього існує кілька простих правил:
Слідкуйте за читабельністю напису логотипу.
Не використовуйте шрифти з дрібними деталями та завитками, адже найдрібніші елементи буде погано видно і вони додадуть лого неохайності.
Не навантажуйте знак безліччю елементів, щоб не відштовхнути аудиторію.
Щоб запам'ятатися і викликати у споживачів позитивні емоції, при створенні логотипу слід використовувати незаїжджені ідеї та яскраві образи.
Анімовані логотипи
Це один із головних трендів 2020 року. Такий вид лого передає відчуття спокою та розслабленості. А ще за допомогою анімації простіше передати характер компанії та правильне посилання аудиторії. Цей дизайн також додає унікальності та виділяє логотип серед інших у вашій ніші.
Мінімалізм
Нині мінімалізм неймовірно популярний. Завдяки своїм простим формам іконка риби ідеально підходить для мінімалістського логотипу.
Подумайте про те, щоб використовувати невелику кількість відтінків, наприклад, 1-2 кольори. Використовуйте менше ліній, виділяючи ключові елементи дизайну.
Градієнт
Дизайнери люблять експериментувати з кольором, використовуючи різні прийоми та додаючи родзинку, яка викликає інтерес у споживачів. Тому і з'являються лого з суміжними та контрастними, а не гармонійними відтінками.
Незвичайні форми
Розпливчасті туманності, розпорошені клуби та розмазані плями – це все зародилося в веб-дизайні і служило як фон для сторінок і логотипів, і врешті-решт щільно приросло до останніх. Такий тренд досить незвичайний - він точно допоможе виділити ваш магазин та привернути увагу споживачів.
М'ятні відтінки
Одночасно з градієнтами в трендах дизайну виявився м'ятний колір. Він викликає стійкі асоціації з природністю, спокоєм та умиротворенням. Тому використання цього відтінку дозволяє освіжити візуальний образ та додає логотипу унікальності.
Для створення ефективного фірмового знака не обов'язково використовувати тренди та поширені прийоми. Можна вибрати простий, але нестандартний образ або взагалі від нього відмовитися, зробивши акцент на колірній гамі або унікальному шрифті. Тільки пам'ятайте, що головне у цій справі – щоб логотип відображав ідею, викликав емоції та довіру.
Логотип складається із зображення риби та шрифтового написання назви. Він виконаний у синьому та блакитному кольорі, а шрифт для нього був розроблений дизайнерами індивідуально. Він досить простий, без засічок та зайвих деталей. Все це дозволяє логотипу притягувати до себе погляди та інформувати аудиторію про специфіку діяльності компанії.
Фірмовий знак містить мінімалістичний образ промальованої риби. Вона зображена контурно, а у середину помістили назву магазину. Таким чином, логотип вийшов компактним і зрозумілим.
Для напису було обрано плавний шрифт, який гармонійно вписується в дизайн логотипу. Колірне рішення для емблеми – два відтінки (білий та синій).
Такий логотип рибного магазину легкий для сприйняття і незабутній, а ще він добре виглядає на будь-якій рекламній продукції.
Quality seafood market
Для рибної крамниці дизайнери розробили комбінований логотип у вигляді емблеми, в основі якої лежить зображення риби.
У дизайні використовувалися сині та блакитні відтінки, жирний шрифт із прямими літерами та тонкий похилий шрифтовий стиль. У результаті вийшло красиво і стильно, навіть незважаючи на те, що кілька шрифтів в одному знаку, як правило, не застосовується. Дивлячись на такий лого, хочеться зайти та купити рибку.
Wixter Market
Логотип цього магазину виконаний у мінімалістському стилі. В основу композиції було поставлено якір, оскільки він асоціюється з морем та океаном. Шрифтовий стиль – прямий та тонкий. Напис при цьому зливається з іконкою, створюючи гармонійну, якісну емблему.
Рибний магазин «Риф»
В основі фірмового знака — геометричний силует риби. Шрифтовий стиль розроблено індивідуально під замовника. Він досить простий та читабельний. Колірне рішення – це темно-синій колір, що нагадує про морські глибини. Такий логотип виглядає оригінально та якісно.
Щоб створити якісний ефективний логотип, варто звернутися за допомогою до професійних дизайнерів.
Є два варіанти створення фірмового знаку:
Фріланс
Замовлення логотипу у фрілансера обійдеться вам в середньому в 1000 – 1500 грн. Але щоб знайти грамотного, творчого дизайнера, який зможе втілити в життя оригінальну ідею, знадобиться багато часу та зусиль. Ретельно вивчайте портфоліо та відгуки про кожного фрілансера, щоб знайти хорошого фахівця.
Дизайн студія
Якщо ви хочете створити унікальний і логотип, що запам'ятовується, найкраще звернутися за допомогою в дизайн-студію. У компанії працюють дизайнери, які вивчають ринок, визначають інтереси цільової аудиторії, розробляють концепцію та створюють ефективні фірмові знаки в обумовлені терміни, оскільки вони цінують свою репутацію.
Наприклад, дизайн-студія WeLoveBrands працює саме за такою схемою. Як результат – дизайнери, правильно використовуючи отриману інформацію, створюють сучасний логотип, що посилює імідж компанії та виділяє її серед конкурентів. Щоб отримати унікальний логотип для рибного магазину, напишіть нам у чат або зателефонуйте.