Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ви – власник великого розплідника кішок чи керівник клубу пухнастих звірів? Тоді ви, напевно, замислювалися про те, щоб зробити своє дітище відомим і візуально відбудуватися від конкурентів. Досягти цього допоможе створення стильного логотипу, що запам'ятовується, адже при знайомстві з будь-якою торговою маркою або компанією, споживачі в першу чергу звертають увагу на візуальний образ. Фірмовий знак створює найпотужніше перше враження при знайомстві з брендом, відокремлює вас від конкурентів, підвищує лояльність до бренду та інформує про рід діяльності.
Привертає увагу
Сьогодні дуже важко викликати зацікавленість у споживачів. У компаній і брендів є близько 2 секунд, щоб переконати потенційних клієнтів у тому, що їхні продукти заслуговують на увагу. І логотип здатний швидко пробудити інтерес споживачів і передати основні цінності компанії.
Розкриває вашу особу
Пам'ятаєте старі вестерни, де ковбої таврували свою худобу? Вони робили це, аби відзначити право власності. Логотип, розміщений на продуктах, візитних картках та сайтах, виконуватиме ту саму функцію – ідентифікувати вашу компанію на ринку та повідомляти про право власності. Він зможе розповісти світові про те, хто ви, яку послугу продаєте чи які переваги пропонуєте клієнту.
Виділяє ваш розплідник серед конкурентів
Сильний брендинг означає випередження конкурентів, тому важливо створити ефективний логотип, який принесе вам велику частку ринку. Тільки передаючи аудиторії повідомлення, ви повинні переконатися, що воно буде зрозумілішим і чіткішим, ніж у інших компаній у вашій ніші.
Підвищує продаж
Ми не живемо у монохромному світі. Людей приваблює цікавий дизайн та колір. Логотип, який маркує упаковку або прикрашає вашу вітрину, повинен бути розроблений так, щоб викликати інтерес та збуджувати цікавість ваших потенційних клієнтів, спонукаючи їх подивитися на продукт та купити його. А залучаючи нових клієнтів, ви зможете підвищувати продаж.
Наприклад, логотип цієї лінії косметики для догляду за шкірою чудово передає переваги продукту: свіжий, ніжний, натуральний, екологічний. Така ефективна простота викликає бажання зняти його з полиці та покласти у візок.
Гарантія якості
Статистика показує, що розплідники з логотипом викликають більшу довіру серед клієнтів, ніж ті, які мають лише назву. Фірмовий знак є своєрідною гарантією якості послуг та вказівкою на те, що перед вами не якийсь недоглянутий розплідник із поганими умовами.
Отже, ми з вами розібрали основні плюси створення логотипу. Але що може бути фундаментом для розробки фірмового знака саме для розплідника кішок?
Логотип для розплідника кішок повинен відображати любов до тварин, турботу та довіру. У цьому випадку нам підійде комбіноване лого. Воно складається з тематичного образу (зображення) та назви.
Є символи, які представляють певні галузі чи продукти. Наприклад, скільки піцерій ви бачили з логотипом, на якому зображено вусатий італійський шеф-кухар у високому білому капелюсі та з широкою посмішкою? Хороший фірмовий знак відображає те, чим займається ваша компанія, але він також повинен виділяти вас серед решти.
Для розплідника логотип із зображенням кішки абсолютно універсальний. Тепло, яке випромінює кіт, може стати символом домашнього затишку невеликого сімейного готелю. Актуально зображувати також частини тіла котиків: хвіст, лапки, вусики.
Це може бути як універсальна картинка, так і графічні стилізовані образи.
Перед створенням емблеми необхідно продумати ім'я організації чи компанії. Зазвичай в логотипі використовуються назви частин тіла тварин (лапа, хвіст, ікла) або прізвиська (Шарик, Кузя, Джек).
В цілому, назву та тематичний образ для логотипу потрібно підбирати залежно від особливостей роботи розплідника. Наприклад, якщо у вас є готель для тварин або ви надаєте послуги дресирування, грумера і т.д., слід вибирати символи, які відображають любов і турботу до тварин. Також, щоб виділитися серед конкурентів, можна використовувати геометричні форми або абстрактні елементи.
Для розробки вдалого логотипу розберемо з вами важливі пункти, які впливають на сприйняття фірмового знаку. це кольорова гама, деталі образу та шрифт. Якщо вивчити кожен з них і грамотно підійти до підбору фірмових елементів, то можна досягти чималої симпатії у власників домашніх тварин до вашого розплідника.
Для цього спочатку розберемося з іконкою. Існує маса варіантів тематичного образу:
Зображення котиків, а також частин тіла (лапки, хвіст).
Звичайно, класика зображення кішок – це вигнуті, плавні лінії. Для свого логотипу ви можете вибрати як повноцінний силует кота, так і найвідоміші його частини, вписані в загальну композицію, вуха, ніс з вусами, загнутий хвіст або відбиток лапи. А чого тільки варта посмішка Чеширського кота?!
Такий елемент відображає напрямок діяльності, підвищує лояльність та довіру до компанії.
При створенні логотипу не варто перевантажувати його деталями, тому що це може ускладнити сприйняття інформації і зрештою відштовхнути аудиторію. Краще використовувати 1-2 елементи в нейтральних тонах або можна додати пару яскравих акцентів. Тоді логотип виглядатиме стильно та виразно.
Ваш логотип може з'являтися на екранах, візитних картках, рекламних банерах, транспортних засобах, рекламі в ЗМІ і т.д. Зовнішній вигляд фірмових знаків з градієнтами, фото та безліччю відтінків на різних носіях відрізнятиметься. А це, у свою чергу, ускладнить сприйняття образу та може відштовхнути аудиторію.
Ось чому найвпливовіші бренди у світі зазвичай дотримуються простої палітри, що складається з менш ніж трьох основних тонів. Вони також використовують суцільні кольори, а не градієнти.
Що стосується кольорової гами – вона мінлива, як і сама тварина. Ми рекомендуємо виходити з корпоративного стилю чи специфіки діяльності компанії. Гармонійно на логотипах цієї сфери виглядають спокійні тони (зелений, блакитний, білий). Іноді використовують червоний колір, який символізує кохання та затишок. Якщо потрібно передати тепло та дружелюбність, найкращим варіантом будуть жовті та помаранчеві тони. А ось для створення нейтрального знака можна вибрати чорний та білий колір.
Вибираючи відтінки для логотипу, пам'ятайте, що вони мають відповідати специфіці вашого бізнесу та підкреслювати ідею, яку ви хочете донести.
Шрифт дуже важливий під час створення логотипу, оскільки допомагає сформувати образ компанії.
У цій сфері слід вибирати лаконічний і зрозумілий шрифтовий стиль. Оптимально використовувати шрифти групи Slab serif (Kreon, Museo slab).
Щоб підкреслити дбайливе ставлення до тварин, можна застосувати рукописний шрифт: він пом'якшує фірмовий знак і надає йому ніжності.
Вертикальне розміщення
Вертикальне орієнтування стало популярним ще у 2019 році та все ще залишається актуальним. Для логотипу розплідника кішок це оптимальний варіант, тому що можна комбінувати іконку та текст. Ось приклад логотипу з вертикальним розміщенням
Кути та геометричні фігури
Використання геометричних фігур у логотипах не можна назвати сучасним дизайнерським рішенням. Але якщо ви хочете підкреслити надійність, силу та стабільність своєї компанії, вам варто звернути увагу на геометричний тренд, а якщо хочеться внести родзинку, то можна додати ще градієнт!
Герби та емблеми
Це один із найбільш стабільних та довгострокових трендів у створенні логотипів. Він слабо схильний до змін, але здатний певною мірою запозичувати особливі риси інших тенденцій. Також актуальний і виразно виглядатиме як логотип розплідника.
Тонкі лінії
Деталізація логотипів у рамках цього тренду — реальний виклик тенденції до спрощення. Завдяки тонким лініям логотип виглядає просто і красиво, легко сприймається глядачем.
Фіолетовий колір
Бузковий, блідо-фіолетовий, фіолетовий — всі відтінки фіолетового поєднуються з пастельними тонами. Фіолетовий, згідно з соціологічними дослідженнями, асоціюється з успіхом, мудрістю та повагою. Ось приклад відомої компанії, яка використала цю кольорову гаму.
В Україні логотипи розплідників для кішок трохи схожі між собою, а саме:
Також іноді зустрічаються шрифтові логотипи. У таких знаках використовують нестандартні та рукописні шрифти, щоб наголосити на унікальності.
В Азії воліють комбіновані та шрифтові логотипи. На іконках так само зображують кішок, сліди від їхніх лапок і силуети котячої мордочки. Дуже часто використовують геометрію та тонкі лінії на знаках.
Шрифти досить прості та зрозумілі, а кольори – яскраві та соковиті. Найпопулярніші відтінки – жовтий, червоний, фіолетовий, зелений, синій та чорний.
Для написання тексту використовують стандартні та рукописні шрифти.
У Європі популярні лаконічні шрифтові логотипи із використанням яскравих відтінків. Тут зустрічаються жовті, гірчичні, зелені, червоні, а також сині та чорні тони.
У свою чергу, у комбінованих логотипах із образів використовують кішок та лапки.
Шрифти вибирають в основному класичні, рукописні та м'яке зображення.
У США набирають популярності комбіновані логотипи з градієнтом. На додаток до цього, великий акцент робиться на деталях та фрагментах. Активно використовують образи котів.
Що стосується шрифтів, то вибирають прості та лаконічні. Напис прямий, іноді з нахилом, без завитків.
Найдешевший варіант – створення логотипу самостійно з допомогою онлайн-сервісів. Але якщо відмовитися від такої ідеї, то є два варіанти замовлення логотипу:
Фрілансер
Цілком можливо замовити послугу у фрілансера, який якісно виконає роботу за короткий термін. Замовлення на фрілансі обійдеться дешевше – близько 1500–2000 грн. Але тут є свої мінуси: вам може потрапити недобросовісний фахівець, який не розробить відповідний вам логотип або не виконає роботу вчасно.
Компанія/дизайн-студія
Можна замовити логотип у компанії, де команда досвідчених дизайнерів створить для вас унікальний та виразний логотип. Вартість розробки фірмового знака в цьому випадку стартує від 100$, але таку ціну можна виправдати: вам надається тарифний пакет, який ви вибираєте самі, а значить чітко розумітимете, за що платите. Тарифи відрізняються терміном виконання роботи, кількістю варіацій та правок, які можна внести до логотипу.
Дизайнери студії WeLoveBrands перш ніж розпочати розробку логотипу, вивчають особливості бізнесу, цільову аудиторію та конкурентів. Це робиться для того, щоб створити незабутній та ефективний фірмовий знак, який буде вигідно відрізнятися від інших гравців ринку та відповідати очікуванням споживачів.
Щоб поставити запитання нашому дизайнеру про нюанси створення логотипу та замовити послугу, зателефонуйте, залиште запит у чаті або заповніть форму для зворотного зв'язку.