Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип є одним з ключових елементів для бренду. Його створюють не тільки для корпорацій та міжнародних компаній — від емблеми також залежить впізнаваність блогера чи знаменитості.
Хороший логотип є гарантією якості для споживачів та передплатників у соціальних мережах чи блогах. Він допомагає розкрутитися, отримати нових фоловерів та підвищити цінність своєї справи.
Ви колись замислювалися, чому одні буквально за пару місяців стають знаменитими, а інших забувають після першої ж пісні/зіграної ролі/виданої книги? Просто перші розвивають власний бренд.
Персональний брендинг — це створення образу в інтернеті та офлайні, а також його просування. Кожен має свою мету формування особистого бренду — просування кар'єрними сходами, залучення клієнтів, пошук партнерів, отримання визнання чи бажання ділитися цікавим з іншими людьми.
Кожен із нас щодня формує особистий бренд, використовуючи слова та мовні звороти, розповідаючи історії, транслюючи свою позицію щодо актуальних тем та обираючи одяг чи страву у закладі. Ви можете не працювати над власною репутацією, але вона у вас все одно є і буде. Від цього нікуди не подітися.
І якщо ви хочете покращити імідж, мрієте стати популярними чи прагнете просувати свої послуги, без логотипу вам не обійтись. Адже він посилить ваш стиль, підкреслить цінності та нагадуватиме про вас аудиторії.
Особистий бренд – запорука успіху для:
• керівників компаній та бізнесменів
• дизайнерів
• юристів
• психологів
• коучів
• представників шоу-бізнесу
• блогерів
• творчих людей (музикантів, художників, танцюристів, ведучих заходів та телепрограм тощо)
Персональний бренд формує очікування аудиторії, допомагає отримати підтримку передплатників та громадське визнання. А створення логотипу дозволяє покращити репутацію, підвищити довіру та лояльність споживачів.
Логотип це «обличчя» бренду. Він дозволяє донести до споживачів потрібне посилання, підкреслити індивідуальність, характер та цінності. А ще він виконує багато функцій. І ось основні з них:
Виділяє вас. Розкручений особистий бренд поряд з гарним логотипом приносить професійну користь та виділяє вас на загальному тлі, незалежно від галузі, де ви працюєте.
Формує довіру. Згідно з опитуванням компанії, що спеціалізується на роботі з даними та трендами ринку Nielsen Holdings PLC, лише 33% споживачів довіряють меседжам брендів. Але майже 90% вірять у повідомлення «людини», на яку вони підписані в Мережі.
Чіпляє з перших хвилин знайомства. За 7 секунд користувач визначає, цікавить його цей профіль чи ні. Ваша мета — створити логотип та розвинути бренд в онлайні, щоб люди не захотіли йти. Персональний брендинг допоможе привернути увагу користувачів.
Розвиває цінність. Робота над власним брендом зміцнює зв'язок з аудиторією і підвищує вашу цінність. Крім того, підвищення авторитету робить вас експертом у своїй сфері.
Збільшує можливості. Особистий бренд приваблює однодумців зі схожими цілями та цінностями. Клієнти та роботодавці з більшою ймовірністю будуть зв'язуватися з вами, пропонуючи цікаві вакансії або купуючи продукт, який ви створюєте.
Для компаній важливе наймання співробітників з цікавими поглядами та свіжими ідеями, активною соціальною позицією та розкрученими профілями у соцмережах. Робота над особистим брендом та гарний логотип спростять просування у кар'єрі.
Логотип допомагає «розкрутитися», викликає асоціації з персональним брендом і виділяє вас на тлі конкурентів.
Довіривши розробку кваліфікованому фахівцю, можна отримати:
#1Лаконічність. Застосування великої кількості графічних елементів та кольорів може погіршити розпізнавання та запам'ятовування вашого логотипу. Найвідоміші світові компанії, такі як Google чи Apple, максимально спрощували свої логотипи.
#2Актуальність. Середня «тривалість життя» логотипу — 10 років та більше. Навіть Google періодично вносить зміни до своєї емблеми, але робить це відповідно до сучасних трендів. Дизайн логотипу компанії кардинально не переробляють, щоб не знижувати впізнаваність.
#3Запам'ятовування. Ви не зможете забути хороший логотип, а разом із ним і людину.
#4Унікальність. Навіть популярне ім'я можна виділити та вигідно підкреслити за допомогою кольорів, незвичайного шрифту або символу. Унікальна емблема відбудує вас від конкурентів та викличе інтерес аудиторії.
#5Легкість сприйняття. У вас є лише 7 секунд, щоб вас помітили. Довіривши розробку логотипу спеціалізованій дизайнерській компанії, ви отримаєте емблему, яка кидатиметься в очі і «зчитуватиметься» на ходу з різних носіїв (сайт, соцмережі, візитки, рекламні матеріали, буклети, плакати та ін.).
#6Масштабованості. Вдалий логотип добре виглядає на великому фото профілю в Instagram або Facebook, на постері, шоппері чи білборді. Зверніть увагу на цей пункт під час створення логотипу. Це дозволить уникнути проблем, коли ви вирішите використати лого для цілей, про які не замислювалися на старті формування персонального бренду.
Гарна емблема приносить популярність, лояльність аудиторії та прибуток. Вона стане «візитною карткою» для людини з амбіціями зростання та прагненням завоювати аудиторію. Актори та підприємці, власники бізнесу та топ-менеджери, моделі та блогери — багато хто з них перетворює себе на бренд. На такі імена «полюють» роботодавці, за їхнім життям стежать користувачі інтернету та до їхньої думки прислухається аудиторія.
Персональний бренд — це похідна від вашої діяльності. Перш ніж створювати лого, подумайте:
Який образ ви хочете сформувати?
Що плануєте висвітлювати в інтернеті: професійну діяльність, спортивні здобутки, подорожі?
Хто ваша цільова аудиторія?
Яка основа вашого блогу? Корисна інформація про сферу роботи в постах, майстер-класи чи воркшопи? Важливо створювати своїм контентом додаткову цінність для тих, хто слідкує за вами. Наприклад, один із найвідоміших українських пластичних хірургів Едгар Камінський першим у країні почав вести прямі трансляції з операційної. Ідею оцінила цільова аудиторія та світові видання. Так, про хірурга почали писати Daily Mail і New York Post.
Ці фактори враховуються під час створення логотипу. Він повинен доносити, хто ви, чим займаєтесь і чому. Важливо розуміти, що складові персонального бренду не працюють ізольовано — вони посилюють дію один одного, дозволяючи досягти головної мети. Якісно розроблений сайт зі швидким завантаженням всіх сторінок або запуск таргетингової реклами на Facebook не дадуть такого ефекту, якби ви використовували їх у комплексі з унікальним логотипом.
Що ще враховувати при розробці лого:
Спирайтеся на правило «картинка замість тисячі слів». Логотип — це візуальна презентація бренду. Навіщо говорити, на чому ви спеціалізуєтеся, якщо це можна показати? Тим більше, згідно з дослідженнями, користувачі інтернету можуть запам'ятати до 2000 зображень з точністю 90%.
Створюйте візуальний контраст. Наприклад, червоний або помаранчевий колір привертають увагу, але їх не варто використовувати як основні тони. Краще застосовувати яскраві відтінки для виділення ключових елементів, а як основні кольори зупинитися на більш нейтральних.
Пам'ятайте про сприйняття та читання знака. Використання логотипу не обмежується дрібною аватаркою в Instagram. Емблема має добре виглядати на бігбордах чи мерче.
Готові почати? Перейдемо до основних трендів, які допоможуть розробити логотип мрії! Їх враховують у своїй роботі спеціалісти WeLoveBrands. Це дозволяє їм створювати логотипи, що чіпляють, під завдання конкретного бізнесу.
Тенденції у створенні лого змінюються щороку. Одні з'являються раптово і так само швидко до них зникає інтерес, а інші постійно повертаються, стаючи іноді більш затребуваними, ніж раніше.
Які ж тренди будуть популярними у 2021 році, розглянемо далі.
Нагромадження графічних елементів відволікає від вашого логотипу. Дотримуйтесь принципу великих брендів — у процесі розвитку вони спрощували свої емблеми. Використовуйте 2-3 кольори в лого і прагнете до простих шрифтів, що читаються.
Створюючи логотип, не завжди варто винаходити щось нове. Іноді досить взяти за основу традиційний для тієї чи іншої сфери образ і цікаво обіграти його або використовувати прості форми та абстрактні елементи. Адже не дарма фірмовий знак Amazon складається всього з двох відтінків і елементів: напису і «стрілки».
Незаповнений простір допоможе виділити та посилити інші елементи логотипу, а також покращить його впізнаваність із великих відстаней. Коко Шанель якось сказала: «Перш ніж вийти з дому, подивіться в дзеркало і зніміть одну річ». Впроваджуйте цей принцип і у дизайні.
Різні форми та геометричні фігури допомагають зробити логотип помітнішим. Такі знаки підійдуть для консультантів, психологів чи юристів — ініціали можна помістити у прямокутник, що надасть їм професійного вигляду.
Застосування геометричних фігур також спрощує кроссплатформенний брендинг. Логотип, який складається з прямокутних блоків, зручний для представлення в онлайні та для використання на друкованих матеріалах, сувенірній продукції або мерче: на ручках, шопперах та футболках.
Градієнтний дизайн використовували у своїх логотипах Facebook Messenger і TrueCar, він же популярний і в лого особистих брендів. При цьому можна використовувати незвичайні колірні переходи, які не поєднуються на перший погляд кольори (фіолетовий і ліловий з помаранчевим і жовтим) або кислотні відтінки.
Слідкуйте за читабельністю тексту на логотипі з градієнтним переходом. Часто написи на емблемі можуть ставати нерозбірливими. Щоб уникнути цього, вибирайте більш спокійні кольори, що гармонійно поєднуються між собою.
Вважається, що все нове — це добре забуте старе. Сфера дизайну — не виняток. Інтерес до ретро-стилю повернув попит на неон, популярний кілька десятків років тому. Зверніть увагу, що використання неонових відтінків найбільш виграшно виглядає на об'єктах з підсвічуванням — екран комп'ютера, планшетного ПК або смартфон.
Монохромний – значить чорно-білий. Застосування тонів одного кольору дозволяє досягти ефекту м'яких контрастів. Яскравий приклад використання монохромних відтінків у логотипах — сервіс грошових переказів та онлайн-платежів PayPal. Тренд можна впроваджувати у дизайні логотипів для персонального бренду.
У відповідь на питання, як Мікеланджело Буонарроті робить свої скульптури, майстер відповідав: «Я беру камінь і відсікаю зайве». Тренд на відсутність деталей підхопили дизайнери логотипів. І нехай вони не такі читабельні, проте ефективно справляються із завданням «виділитися».
У особистих брендах за кордоном переважають горизонтальний стиль логотипу та геометричні фігури із заливкою. Текст використовується як домінуючий елемент емблеми, рідше як основа застосовується іконка або символ.
Дослідження в галузі маркетингу та психології споживачів показують: юристам, журналістам, письменникам та технічним фахівцям краще вибирати логотипи з іконкою або символом, а також з перевагою геометричних фігур із заливкою. Така емблема викличе більше довіри.
Ювеліри можуть використовувати класичні шрифти та елегантний дизайн. Фахівці WeLoveBrands рекомендують звернути увагу на заокруглені літери. Найпопулярніші кольори в логотипах для цієї галузі — сірий, блакитний та фіолетовий.
У дизайні емблем для викладачів та коучів найчастіше використовують елемент книги або електронного пера. Найпопулярніша кольорова гама — чорно-синя.
Вдалий варіант для сфери фінансів — літерний логотип. Бажано використання класичних жирних шрифтів та горизонтального типу емблеми. Найпопулярніші кольори для персонального бренду у сфері фінансів — зелений, чорний та синій. Вони ж популярні і для тих, хто розвивається у сфері юридичних послуг.
Для фахівців у галузі ЗМІ та райтингу рекомендується використовувати текстові логотипи або знаки з великим переважанням геометричних фігур із заливкою. Часто створюють емблеми із кольоровими контрастами. Найпопулярніші відтінки — червоний, чорний, білий та глибокий синій.
Розробити фірмовий знак можна самостійно, використовуючи спеціалізовані онлайн-сервіси. Мінус такого рішення — вам навряд чи вдасться отримати логотип, який вріжеться в пам'ять і підвищить ваш авторитет.
Щоб створити унікальне лого, слід звернутися до професіоналів. І тут у вас є два варіанти:
Фрілансер. Вартість створення логотипу складе 1500 – 2000 гривень. Важливо знайти спеціаліста, який працював із вашою нішою і може презентувати портфоліо із сильними кейсами.
Дизайн-студія. Це надійний варіант для розробки лого, яке посилюватиме ваші позиції. Довіряючи створення фірмового знака дизайнерському агентству, ви можете бути впевнені, що фахівці врахують особливості конкурентів, потреби цільової аудиторії, ваші цінності, місію та інші фактори.
Студія WeLoveBrands спеціалізується на створенні та просуванні особистого бренду. Ми допоможемо ефективно використовувати засоби візуальної комунікації: логотип, фірмовий стиль, веб-сайт та профілі у соцмережах.
Хочете закохати в себе передплатників та привертати увагу з перших секунд? Зв'яжіться з нами по телефону або в чаті на сайті та отримайте привабливий логотип для особистого бренду.