Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Організація свят — складна та цікава справа. Клопіт, пов'язаний з пошуком місця, транспорту, музикантів та ведучого, проведенням фото- та відеозйомки, складанням меню та приготуванням святкового столу, прикрасою зали — всі ці рутинні завдання беруть на себе організатори івентів.
Водночас зростає конкуренція серед компаній, які надають послуги з організації свят та виготовлення подарунків. Щоб виділитися на їхньому тлі та залучити нових клієнтів, слід використовувати емоційний, цікавий логотип.
Як і інший бізнес, організація святкових заходів потребує професійного підходу, особистих та ділових якостей, а також спеціальної підготовки. Хороший івент-менеджер повинен мати талант організатора та прокачані навички комунікації, а також мати певний набір якостей.
Серед особистих та ділових якостей такі:
Організація та пунктуальність допомагають вчасно виконувати пункти сценарію. Навіть невелике запізнення може зірвати плани великої кількості людей та зіпсувати свято.
Комунікабельність допомагає побудувати позитивні партнерські відносини з колегами та замовниками.
Вміння слухати і розуміти бажання клієнтів рятують, коли вони не можуть чітко сформулювати свої думки. На допомогу приходять досвід та інтуїція.
Творчі здібності та нестандартне мислення перетворюють кожне свято на незабутню подію.
Гнучкість і здатність знаходити різні можливості допомагають швидко вирішувати труднощі, що виникають.
Вміння вести за собою важливо, коли компанія-організатор приймає велику кількість людей.
Здатність працювати в команді допомагає налагодити та підтримати взаємодію в колективі.
Харизматичність та особиста привабливість дозволяють створювати веселу святкову атмосферу.
Ці якості можна виявити у разі, якщо організатор свят зуміє зацікавити замовника. Для залучення клієнтів потрібні цікаві програми, привабливі пропозиції, грамотні маркетингові рішення та ефектний логотип фірми-організатора свят.
Як замовники знаходять організаторів свят? Зазвичай тут є два шляхи. У першому випадку спрацьовує «сарафанне радіо», тобто, друзі та знайомі діляться інформацією про позитивний досвід. А в другому – організатора доводиться шукати самостійно, і тоді перед клієнтом постає непростий вибір. Адже лише в інтернеті розміщено величезну кількість пропозицій. На рішення впливають різні фактори, ключовий із них — привабливий логотип, що викликає позитивні емоції.
Сильний логотип організатора свят допомагає:
Ідентифікувати фірму. Добрий логотип організаторів допомагає миттєво розпізнати вид діяльності.
Виділити компанію серед конкурентів. Привертає увагу лише свіже та оригінальне лого. Споживачу достатньо 5 секунд, щоб ухвалити рішення, тому фірмовий знак повинен зачепити людину при першому ж погляді на нього.
Викликати святковий настрій. Люди підсвідомо асоціюють оригінальну, життєрадісну емблему із атмосферою свята. Нудний логотип навряд чи приверне погляд і стимулюватиме вибрати агентство.
Сформувати атмосферу довіри. Компанії, яка використовує якісний логотип, довіряють більше.
Збільшити впізнаваність. У разі повторного пошуку - лого, що добре запам'ятовується, впізнається з першого погляду.
У створенні логотипів використовуються загальні правила. У той самий час, емблеми у сфері діяльності мають індивідуальні риси. Серед головних якостей логотипу організаторів свят варто відзначити яскравість, здатність передати веселий настрій, унікальність та запам'ятовуваність. Ці якості передаються за допомогою кольору, графічного та текстового елементів.
Якщо поставити питання, яким має бути логотип компанії з виготовлення та продажу подарунків, а також фірми-організатора свят, перша відповідь буде — яскравим. Це головна риса кращих лого для цього виду діяльності. Дизайнери застосовують соковиті відтінки, щоб не лише привернути увагу, а й викликати певні почуття та емоції.
Використовувані кольори у дизайні:
Жовтий — колір сонця, літа, кульбаб та соняшників. Він випромінює щастя, радість та оптимізм.
Блакитний асоціюється з небом та морською водою. Це колір безтурботності, гармонії, свіжості та легкості.
Світлі відтінки зеленого нагадують про найрадіснішу пору року, дарують відчуття молодості, надії та благополуччя. Вони знімають напругу та піднімають настрій.
Помаранчевий пробуджує активність та оптимізм, внутрішню рівновагу та душевну гармонію.
Червоний колір приковує увагу та пробуджує активність. Асоціюється з любов'ю та пристрастю. Він часто застосовується у емблемах організаторів весільних івентів.
Інші кольори рекомендується використовувати помірно. Для лого організаторів свят можна вибрати сміливі поєднання відтінків, але головне не перестаратися і не перетворити логотип на несмачну картинку.
Що ж до графічних елементів, всі вони передають напрямок діяльності фірми. Для компаній, які спеціалізуються на проведенні весіль, використовують зображення обручок, сердець, весільного вбрання, а також силуети нареченого та нареченої.
Логотипи організаторів дитячих свят включають повітряні кулі, персонажів мультфільмів і веселих звірів. Для агентств з широким спектром послуг можуть застосовувати зображення феєрверків та тортів або карнавального приладдя.
Щоб не вийшов заїжджений логотип «як у всіх», можна експериментувати з малюнками, квітами та шрифтами.
Загальний тренд на спрощення, зменшення кількості кольорів та чітку графіку торкнувся лише агентств, орієнтованих на ділові та корпоративні заходи. Емблеми організаторів свят для дітей та фірм з виготовлення та продажу подарунків — одні з небагатьох, які не звертають увагу на більшість сучасних тенденцій. В таких логотипах не спрощують графіку і застосовують широку палітру кольорів.
Зі свіжих трендів у цих логотипах використовують:
оригінальні геометричні фігури, що символізують святкові атрибути;
незвичайні, найчастіше рукописні шрифти;
градієнти та неонові відтінки;
експерименти з масштабами та товщиною букв.
Такий підхід пов'язаний з тим, що дитячі свята та обмеження — несумісні поняття. Дітям притаманні веселощі та достаток. Тому ці потреби відображаються й у логотипах, які виробляють професіонали.
У логотипі івент-агентства «Барві» барвистий букет із квітів, виконаний за допомогою народних українських прийомів та технік, переносить у світ народних казок. Унікальний шрифт у лого та рекламному слогані «Наповнюємо життя яскравими подіями» створюють високу урочисту атмосферу.
Агентство «Оскар» спеціалізується на організації корпоративних свят, тому в лого застосовується строгий текстовий логотип. Своєрідною «фішкою» служать літери, наче присипані золотою пудрою.
Організатори святкових квестів «Questoria» використовували в одноколірному логотипі строгий каліграфічний шрифт. А фірмовий стиль агентства івентів «DIAMOND» побудований на асоціаціях із холодними гострими контурами діаманта. Завдяки розгорнутій останній «D» назва набула симетрії та чіткості дорогоцінного каменю.
Організатор дитячих свят «Party Panda» використовує в логотипі чорно-біле зображення панди з квіткою в лапці та унікальний шрифт назви у м'якій блакитній палітрі. А різнобарвний відбиток дитячої долоні на стилізованій морській зірці в лого агентства свят для дітей "Кіндер Хаб» навряд чи когось залишить байдужим.
У європейських країнах зустрічаються переважно прості шрифтові або комбіновані логотипи, а ось для Азії характерні яскраві фірмові знаки з використанням соковитих кольорів. В основі логотипу може лежати назва компанії або ж цікаве зображення, пов'язане зі специфікою бізнесу.
Популярними відтінками є червоний, жовтий, синій, зелений, рожевий та фіолетовий. А ось шрифти вибирають зазвичай прості, без засічок, прямі і тонкі лінії. Виняток – ті випадки, коли в текстовому лого використовуються цікаві прийоми з обігравання тексту та простору між літерами, або коли треба підкреслити індивідуальність бренду.
Фірмові знаки американських компаній, які займаються організацією свят та виготовленням подарунків, відрізняються стриманістю та лаконічністю. Найчастіше вони виконані у стилі мінімалізм та не містять зайвих деталей. Такі лого виглядають стильно, сучасно та елегантно.
Яскраві кольори якщо й використовуються, то зазвичай один-два. А так популярними відтінками є чорний, білий, сірий та золотий.
Основна увага в дизайні американських лого приділяється шрифтам та грі з текстом. Тут зустрічаються як прості та суворі шрифтові стилі, так і рукописні.
Створення логотипу для компанії-організатора свят вимагає не лише загальної підготовки та знань. Під час розробки необхідно знайти золоту середину між суворими і дуже яскравими варіантами.
Для агентств, які більше уваги приділяють організації весіль, важливо передати ніжну та зворушливу атмосферу створення нової родини. Логотип організаторів корпоративних заходів мають будуватися на суворій, але не нудній діловій стилістиці.
Створити фірмовий знак можна самостійно на одному з онлайн-ресурсів, але в такому випадку ви отримаєте шаблонне рішення без родзинки, яка б виділила вас на тлі конкурентів і зацікавила аудиторію.
Більш надійний спосіб — замовити логотип у дизайнера-фрілансера. Вартість лого на біржі фрілансу зазвичай не перевищує 2000 гривень. Але результат залежить від рівня кваліфікації спеціаліста та його відповідальності. Якщо вам не надають портфоліо з роботами та немає можливості ознайомитися з відгуками клієнтів, від послуг фрілансера краще відмовитись.
Отримати якісний та унікальний логотип фірми-організатора свят можна, доручивши його створення спеціалізованої компанії. Дизайнери студії WeLoveBrands на стадії розробки концепції знайомляться з видом діяльності та особливостями роботи івент-агентства, знаходять сильні сторони бізнесу, вивчають цільову аудиторію та логотипи конкурентів. Зібрані дані аналізуються, і їх основі розробляються ескізи. Дізнатися вартість логотипу та отримати додаткову інформацію ви можете, зв'язавшись із нами по телефону або у чаті на сайті.