Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Кожна людина хоче бути у безпеці та прагне захистити своє майно. Тому люди й звертаються до охоронних компаній. Але як серед багатьох фірм вибрати ту, яка забезпечить швидке реагування на непередбачену ситуацію?
Доведено, що споживачі краще сприймають візуальні образи ніж текст. Більше того, вони й допомагають їм прийняти рішення в перші секунди з моменту знайомства з компанією. Тобто, хочете ви того чи ні, але люди оцінюватимуть вас, виходячи з того, що побачать. Ось тому і важливо розробити логотип, що вселяє довіру, для охоронної фірми.
Фірмовий знак – це символ надійності компанії та обіцянка безпеки. Він не тільки повідомляє про специфіку бізнесу, але й викликає у споживачів певні емоції, які в свою чергу впливають на рішення – замовити послугу тут або шукати іншу компанію.
Формує імідж
Грамотно створений логотип дозволить наголосити на вашій надійності, створить привабливість і викличе зацікавленість.
Виділяє серед конкурентів
Хороший фірмовий знак покаже переваги компанії та розповість, у чому вигода для клієнта. А ще він помітно виділятиметься на тлі інших і легко запам'ятовуватиметься.
Підвищує довіру до компанії
Логотип істотно підвищує впевненість клієнтів в якості надання послуг. Він створює враження серйозності та стабільності вашого бізнесу.
Просуває бренд
Логотип, як обличчя вашого бренду, дає старт для просування вашої організації на різних ресурсах, будь то сайт, візитки, рекламні матеріали, соціальні мережі або попереджувальні знаки, які розміщуються на об'єктах, що охороняються.
Відображає переваги
Грамотно сформований образ покаже сильні сторони охоронної фірми. Ідея, передана через логотип, надовго залишиться в пам'яті ваших клієнтів, що допоможе вам у довгостроковій перспективі.
Створюючи логотип, пам'ятайте, що він має бути простим, зрозумілим та привабливим. Тому не варто навантажувати його зайвими деталями, фарбувати в десяток кольорів або використовувати складний образ.
Вдале лого підкреслює всю серйозність, компетентність вашої організації та показує клієнту те, що вам можна довіряти. Тому важливо створити стильний, читабельний фірмовий знак, що запам'ятовується.
Професійно розроблений логотип безпеки здатний викликати у глядачів бажаний емоційний відгук. Такі елементи, як кольорова гама, шрифтовий стиль, зображення та слоган, є ключовими для привернення уваги аудиторії. Тому в дизайні активно використовують символи, що відображають силу, міць та надійність, агресивні відтінки (червоний, жовтий, чорний) та суворі шрифти.
Під час розробки логотипу слід врахувати особливості діяльності компанії, її цільову аудиторію, масштаби бізнесу та ціновий сегмент, у якому ви плануєте працювати. Наприклад, якщо ви займаєтеся встановленням сигналізації, можна використовувати силуети хижаків, а якщо надаєте послуги особистої охорони, вибирайте зображення, які асоціюються із захистом (щит, зброя), або абстрактні елементи, що символізують безпеку.
Для створення оригінального логотипу важливо не тільки правильно підібрати всі елементи дизайну, але й добре продумати ідею. Адже той посил, який передаватиме фірмовий знак, вплине на вибір споживачів.
Незалежно від того, чи спеціалізується ваше підприємство на особистій охороні, захисті нерухомості або кібербезпеки, пам'ятайте, що ви пропонуєте клієнтам не тільки продукт чи послугу, але й душевний спокій.
Щоб переконати клієнтів у тому, що їхня безпека знаходиться в надійних руках, вам потрібен логотип, що відображає досвід та професіоналізм. Створити такий можна за допомогою грамотно підібраних візуальних елементів. Розгляньмо їх далі.
У сфері безпеки використовують різноманітну символіку. В основному, це «грізна» графіка та іконки, що символізують силу та мужність (лицарські щити, мечі, холодна зброя, амуніція).
Багато охоронних компаній використовують метафоричний підхід, вибираючи для своїх символів таких тварин, як леви, гепарди, вовки, орли і навіть павуки, адже вони асоціюються із силою, швидкістю та витривалістю. Активно застосовуються також стилізовані зображення очей, відеокамери, атрибути шерифа та ін.
Але все ж таки важливо враховувати специфіку бізнесу. Наприклад, якщо ви надаєте послуги особистої чи домашньої охорони, то образи зломщика або сторожового собаки відмінно відображатимуть ваш бізнес. У той час як сейфи та сховища є підходящими зображеннями для компаній, які займаються фінансовою безпекою.
Вибрані кольори повинні відображати специфіку діяльності, привертати увагу аудиторії та переконувати її у надійності компанії. Відтінки повинні гармонійно поєднуватися між собою або створювати яскравий акцент, граючи на контрасті.
Охоронні компанії найчастіше використовують яскраві та насичені відтінки, які «кричать» про силу та попереджають про небезпеку (червоний, чорний, жовтий), а також викликають спокій (синій та зелений).
Добре працюють також поєднання червоного з чорним або білим, синьо-білі та чорно-білі варіанти.
В охоронній галузі доречно використовувати суворі, прості шрифти, що відбивають стабільність, надійність та міць.
Найчастіше під час створення логотипів вибирають шрифти без засічок, прямі, іноді похилі, літери, динамічні, жирні лінії. А ось рукописні шрифтові стилі та літери із завитками не підходять для цієї сфери, оскільки вносять нотку легкості.
Щоб виділитися на тлі конкурентів, можна розробити власний шрифт, що відображає індивідуальність та передає характер бізнесу.
Анімація
Анімований логотип – один із найсвіжіших трендів у дизайні. Завдяки цьому прийому можна розповісти історію бренду, показати його ключові переваги або просто трохи розважити аудиторію. І навіть при тому, що анімація може трохи сповільнювати завантаження сторінки, це того варте — вся увага користувачів буде вашою.
Негативний простір
Його суть полягає в тому, що виключаючи якусь деталь з дизайну, ви привертаєте до цієї області ще більше уваги. Такий стиль відмінно підходить для тих, хто віддає перевагу мінімалізму.
Елементи, що перекривають один одного
Тренд дозволяє дизайнерам змінювати ступінь непрозорості і застосовувати цікаві форми для створення графічних знаків і емблем, що притягують погляд. У цьому стилі ви зможете побачити, як елементи, що перетинаються, поєднуються з геометрією, зі значущими кольорами або обіграним негативним простором.
Мінімалізм
Креативний дизайн логотипу в мінімалістичному стилі привертає увагу та викликає інтерес у споживачів, тому є таким популярним уже кілька років. У цьому лого відкинуті всі непотрібні деталі, що не мають сенсу, а замість них використовуються важливі елементи, які несуть певне смислове навантаження.
Для створення унікального фірмового знака важлива ідея та концепція. Якщо ви не знаєте, як уявити свій бренд таким чином, щоб він запам'ятався, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери креативні та досвідчені, тому розроблять логотип для охоронного агентства, який викликатиме інтерес та довіру.
Дизайнери підійшли до створення логотипу для охоронної компанії креативно. Вони об'єднали два образи – орла та карту України. Орел асоціюється з мужністю та владою, а також відображає специфіку діяльності організації, а карта вказує, у якій країні вона працює.
Логотип виконаний у золотистому кольорі, фон пофарбований у білий тон. Шрифт фірмового знака досить простий, прямий та без засічок.
Логотип виконано креативно. Дизайнери розробили комбінований знак, поєднавши щит та образ тигра. Кожен із цих елементів асоціюється із силою, надійністю, безпекою та потужністю.
Фірмовий знак пофарбований у червоний та синій колір. Червоний показує, що компанія енергійна і прагне успіху, у той час як синій ототожнює спокій та гарантує безпеку клієнтам.
Охоронна компанія Santell
Цей логотип використовує всі класичні символи безпеки, такі як щит і мечі. Вони дають зрозуміти клієнтам, чим займається компанія, і що їхнє майно знаходиться під надійним захистом.
Для фону використовується чорний колір, інші елементи пофарбовані в червоний і сріблястий. Шрифт – прямий, без засічок.
Такий логотип чудово відбиває специфіку бізнесу, викликає довіру у цільової аудиторії.
Охоронна агенція Shell Maze
Фірмовий знак є нетрадиційним у своєму дизайнерському підході. На ньому зображено два набори жовтих стрілок, що символізують безпеку. Такий сучасний логотип виглядає унікально та вражаюче.
Охоронна агенція LVESC
В основі цього логотипу лежить щит, але зображений він в унікальній та незвичайній формі. Зображення виглядає стильно та сучасно завдяки 3D-ефекту. Дизайнери пофарбували логотип у сірий та синій відтінок. Такий графічний дизайн, що поєднує сучасні елементи із звичайними символами, виглядає унікально та вражаюче.
Охоронна компанія Fox Guard
У логотипі Fox Guard є два образи, які символізують безпеку. Логотип виконаний у формі щита, який передає ідею компанії, що надає суворі заходи безпеки та високоякісні послуги.
Значок у вигляді замка також є символом безпеки. Вибрані відтінки – сірий та синій.
Розробка логотипу – досить складний процес, тому цю справу варто довірити спеціалізованим дизайнерам.
Фріланс
У просторах інтернету існує маса онлайн-платформ, де ви можете знайти досвідченого фахівця для розробки логотипу. Вартість фірмового знака коштуватиме в середньому 1500 грн, що дешевше, ніж замовлення в дизайн-студії. Але при цьому є ймовірність, що роботу буде виконано неякісно чи не в обумовлений термін. Тому ретельно вивчайте портфоліо та відгуки про фрілансерів.
Дизайн студія
У цьому випадку ви отримаєте якісний стильний логотип в обумовлений термін, але за велику суму (від 150 $). Дизайнери, перш ніж приступати до розробки логотипу, вивчають ринок, цільову аудиторію, конкурентів, а також ключові переваги підприємства. Це робиться для того, щоб створити ефективний фірмовий знак, який підвищить продаж та залучить потенційних клієнтів.
Фахівці студії WeLoveBrands вже багато років створюють якісні логотипи, які добре запам'ятовуються та викликають довіру.
Консультацію спеціаліста з питань розробки логотипу.
Концепцію, що дозволяє підкреслити ваші сильні сторони.
Унікальний логотип для охоронної фірми, що відповідає вашим завданням та очікуванням аудиторії.
Щоб задати питання дизайнеру, уточнити вартість замовлення та оформити заявку, зателефонуйте нам або напишіть у чат-бот.