Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Відчуття нової спідньої білизни на шкірі просто безцінно. Скільки компаній сьогодні пропонує купити спідню білизну саме у них? Логотип - це знак, який відповідає за візуальну ідентифікацію. Світ змінився, і сьогодні лише за кілька клацань комп'ютерної миші ми можемо знайти виробника чи магазин нижньої білизни. Для покупця це здорово, а ось для підприємця чи виробника це означає, що він конкурує з усім світом. Саме тому сьогодні важливо виділятися з трясовини дешевих конкурентів, виробників та інших постачальників. І в цій битві навіть висока якість продукції та занижені ціни відіграють другорядну роль. Так! Ви все правильно зрозуміли.
Безумовно можна жити на дохід від «Сарафанного радіо», але не варто забувати, що таку репутацію потрібно заробляти роками. І що за так званими зірковими брендами часто стоять десятиліття дорогого маркетингу. Робота бренду спідньої білизни з потенційною аудиторією чимось нагадує перше побачення: перше враження не справиш вдруге. Тобто покупці, які вибирають купити нижню білизну саме у вас, вирішують це протягом перших кількох секунд. Дизайн логотипу буквально серце вашого маркетингу. Варто пам'ятати: поганий дизайн може стати схожим на штамп продукції, позбавленої смаку, натомість креативний підхід до цього питання підвищує її цінність.
Дизайн лого повинен робити чітку недвозначну заяву. Що продає бренд? Що ви бажаєте транслювати за допомогою символу?
Мати гарну впізнаваність. Цього можна досягти завдяки простим та мінімалістичним рішенням у дизайні.
Змусити вас пишатися. Цей символ ви демонструватимете скрізь: на веб-сайті, рекламних матеріалах, вивісці та ін. Щоб він став брендом, ставтеся до нього з ентузіазмом, який нічим не заміниш.
#1
Якщо при погляді на ваш логотип у людей виникає відчуття, що вони використовували машину часу для відправки в минуле. Тенденції та уподобання змінюються і цей фактор може вплинути на сприйняття вашого логотипу. Є гарне практичне правило в маркетингу: змінювати логотип хоча б раз на п'ять років.
#2
Символ не відбиває вашої еволюції. Розвиток бренду важливий і потрібний. Тому у вас уже немає того бізнесу, який був на початку вашої діяльності. І в результаті ваше лого більше не ваш бренд. Можливо настав час привести його у повну відповідність до цінностей вашої компанії.
#3
Він не синхронний із вашим ребрендингом. Якщо це так, то непогано б попрацювати над ним у рамках спільних зусиль з ребрендингу.
Купівля нижньої білизни по суті набуття нового інтимного досвіду. Коли ви йдете на шопінг, які ваші очікування? Ви хочете створити ніжний та комфортний образ? Яскравий та пристрасний? При створенні лого для спідньої білизни, важливо розуміти стиль виробів та політику бренду, від цього залежатиме дизайн: для легкої білизни потрібен витончений логотип з елементами жіночності, для пристрасті та експресії - радикальні рішення. Є кілька пунктів, які допоможуть вам створити відмінний логотип для білизни.
Простота. Якщо ми подивимося на логотипи західних колег, можна побачити, що всі вони дуже прості. Адже простий і зрозумілий логотип найлегше використовувати у різних формах медіа. І що важливо – його легше розпізнати ніж символи з безліччю форм, шрифтів та багатою кольоровою гамою.
Потрібно створювати потрібний настрій. Це дуже важливо! Адже цей символ продаватиме спідню білизну. Тому він має бути елегантним та розкішним.
Темна кольорова гама та чистий шрифт. Прості логотипи з чистим шрифтом та темною кольоровою гамою створять імідж ультрасучасного, елегантного та витонченого бренду. Наявність яскравих кольорів та м'якого шрифту створять образ невимушеності та веселощів. Тобто, якщо ви продаєте нижню білизну, переконайтеся, що ваш логотип відображає цінності потенційної аудиторії. Для цього спробуйте візуалізувати його перед будинком, що стоїть 1 000 000$.
Де транслюватиметься ваш логотип?
І весь цей цикл буде марним, якщо у вашого бренду непоказне обличчя – йдеться про логотип.
Дослідники Лорен Лабрек і Джордж Мілн вивчили вплив палітри кольорів на емоції людини і виявили, що одні кольори мають відчутний вплив, а інші - ні. У цьому розділі ви знайдете інформацію про те, як бачать та пояснюють кольори в логотипі покупці.
Червоний – збудження, пристрасть і навіть гнів. Без сумніву цей колір приверне увагу і виділить бренд із трясовини конкурентного ринку. Ви знали про те, що люди розвинули в собі здатність бачити червоний колір краще за інші кольори? Якщо людина відчуває сильні емоції, її обличчя стає червоним і тому червоний колір асоціюється з сильними емоціями і переживаннями: гнів, пристрасть, секс, любов. Ваш бренд спідньої білизни молодіжний? Гучний? Сучасний? Тоді подумайте про те, щоб додати червоний колір у своє лого. Якщо бренд елітний, класичний і зріліший – червоний колір може стати не зовсім вдалим вибором.
Помаранчевий – грайливість, легкість, бадьорість. Незважаючи на те, що його використовують трохи рідше ніж червоний, він має потужний ефект. Люди звикли асоціювати цей колір зі змінами: схід, захід сонця... Але якщо бренд нижньої білизни пропонує розкішну класику, варто бути обережним у використанні цього кольору, тому що він не викликає у споживачів таких асоціацій.
Жовтий – сонячне дружелюбність, відкритість, радість та легкість. Це ваш колір, якщо бренд випромінює доступну енергію молодості. І не ваш вибір, якщо хочете, щоб продукція асоціювалася зі зрілими люксовими брендами. Але це один з кольорів, який має приголомшливе різноманіття культурних асоціацій: золото, поле пшениці або кукурудзи, світло сонця тощо. Світло-жовтий сприймається як легкий і свіжий, глибокий і яскравіший відтінок має більше авторитету та ваги в історії.
Зелений – енергія, життя, молодість, екологічність. Тому що рослини переживають зиму і знову оживають навесні, людям подобається думати про зелене, як про символ нового життя. Хоча в деяких культурах це колір жалоби. У США асоціюють зелений із грошима. Що означає вся ця інформація? Те, що він може працювати практично на будь-який бренд якщо грамотно пограти з його відтінками.
Синій – серйозність, надійність, зрілість, класика. І якщо ви хочете, щоб до вашого бренду ставилися серйозно – це ваш вибір. Але тут не можна захоплюватися – ви ризикуєте стати нудними та втратити індивідуальність, тому що класичний король кольорів зустрічається у 50% існуючих логотипів (ось така приголомшлива статистика). Для бренду нижньої білизни, варто вибирати світліші його відтінки.
Фіолетовий – розкіш та багатство. У цьому кольорі є натяк на жіночність і водночас викликає асоціації мудрості та сучасності. У нього багата історія, адже в давнину пурпуровий барвник був неймовірно дорогим і дозволити собі могли тільки дуже багаті люди. Але незважаючи на такі асоціації все ж таки він не вважається «серйозним» кольором. У вас веселий та дорогий бренд? Фіолетовий повинен бути обов'язково включений до вашого логотипу! Якщо ви продаєте доступну спідню білизну для підлітків – вам належить нелегка битва з фіолетовим логотипом.
Рожевий – в сучасному суспільстві говорить про ніжне дівоцтво та жіночність (залежно від відтінку). Цей колір дасть будь-якому бренду можливість виглядати розкішно, сучасно та молодо. До речі, в USA слово, що означає цей колір (pink) увійшло порівняно недавно, в 17 столітті. Тоді продавці одягу зрозуміли: щоб заробляти більше, потрібно дитячому одягу унісекс переходити на моделі, що позначають гендерну приналежність.
Коричневий – суворість, мужність, затишок, серйозність. Якщо ваш бренд чоловічий – цей колір стане добрим вибором. До речі, коричневий дуже рідко використовують при створенні логотипів, тому що рідкісний геній може обіграти його в дизайні так, щоб це не виглядало нудно. Якщо ж ви хочете надати жіночних вигинів своєму бренду, варто уникати будь-яких відтінків коричневого.
Чорний – загадковий, таємничий та мінімалістичний. Його простота може шокувати та надавати бренду асоціації з винятковістю та загадкою. Цей колір можуть використовувати бренди, які пропонують люксову продукцію.
Колірні асоціації виникли в результаті симбіозу науки, мистецтва та культури. Тобто, на те як реагують клієнти на кольори в логотипі впливають: естетика та культурні асоціації (у кожного народу вони свої). Деякі комбінації кольорів можна порівняти з музичними нотами: вони можуть добре гармонувати, створювати напругу, яка привертає увагу, суперечити один одному і навіть викликати огиду.
Вибір шрифту може стати непростим етапом у створенні логотипу завдяки невичерпному набору можливостей. У цьому розділі буде трохи психології. Насамперед вам необхідно сформувати враження – як ваша аудиторія має реагувати на шрифт? Це стане вашою метою, яка спрямовуватиме процес. Для того, щоб вам було легше зробити свій вибір, я розділила умовно шрифти на 4 категорії.
З засічками. До першої категорії увійшли шрифти із засічками. Мета їх існування – створити ілюзію рядка під літерами, це полегшує читання великих блоків тексту. Цей тип шрифту можна назвати нейтральним. Більше того якщо ваш бренд прагне транслювати класику, респектабельність, традиції та надійність – цей шрифт стане ідеальним вибором.
Без засічок. Ці шрифти сприймаються простіше і зрозуміліше, тому що виглядають сучасніше. Останнім часом бренди частіше використовують цю групу для редизайну своїх логотипів, тому що вони зручніші для сприйняття в Інтернеті. Цей шрифт вважається нейтральним і його можна використовувати для будь-якого бізнесу. Але варто розуміти, що ця група шрифтів надасть вашому лого сучасного і мінімалістичного вигляду. Так що вам належить вирішити, чи підходить те повідомлення, яке транслюватиме логотип вашого бренду.
Декоративні. Ця група шрифтів не схожа на жодну з вище описаних. Вони декоративні та відмінно підійдуть бренду, який хоче продемонструвати свою індивідуальність. Але в його використанні слід виявити розважливість, щоб лого не потрапило в категорію дешевих і кричучих символів. У поєднанні з дуже простим шрифтом без засічок можна досягти розумного балансу.
Скриптові. Це каліграфічна та менш читальна група шрифтів надасть витонченості та жіночності логотипу вашого бренду. Скриптові шрифти виглядають м'якшими ніж без засічок і це їх плюс. Їх часто використовують для логотипів спідньої білизни.
Дизайнери цього року експериментують із створенням тривимірного об'єкту у дизайні логотипу. Тут будуть використані різноманітні методи для створення глибини та обсягу. Мета – створити обман зору. Логотип компанії об'єднав букви Е і В разом, але тут використано такий прийом, який змушує думати, що буква знаходиться по інший бік і навіть під кутом. Використання цього стилю надає можливість формування візуальної ідентичності бренду.
Сильний акцент на кольорі. Ми знаємо, що кольори можуть керувати емоціями, викликати пристрасть, бажання тощо. Тобто кольори в цьому стилі будуть розставлені із змістом, щоб стати надійним засобом трансляції спілкування з цільовою аудиторією. Також логотипи, що мають акцент на певних кольорах, є засобом створення емоційного зв'язку між брендом та його клієнтами.
Абстракція. Цей стиль зберігає лідерські позиції ще з 2016 року, коли мінімалізм став трендом у світі дизайну. З його допомогою дизайнери створюють логотипи, які транслюють повідомлення бренду швидко і чітко. Тому все ще ведеться пошук усунення якомога більшої кількості елементів. За допомогою звертаються до абстрактних концепцій, які роблять дизайн ефективнішим.
Адаптивність. Сьогодні адаптивні логотипи набирають популярності, тому що ми фактично живемо в цифровому світі. Бренди хочуть купувати рішення для мобільних платформ. Споживачі роблять покупки за допомогою мобільних пристроїв, перебуваючи в метро, автобусах і стоячи в черзі. Сьогодні дизайн логотипу, який не працює у маленькому екрані смартфона – малоефективний. Тому адаптивний дизайн логотипу став тенденцією.
Мінімалізм. Простота, як і раніше, актуальна. Тенденція створення простих дизайнерських рішень не згасає. Протягом багатьох років маркетологи радять дизайнерам при створенні лого свідомо уникати прикрас та замінювати їх простою візуальною естетикою. Ця тенденція збереглася через просту і ясну передачу повідомлення бренду. Ось уже три роки логотип Uber постійно змінюється. Наразі редизайн логотипу досяг максимальної простоти: білі літери (шрифт без засічок) на чорному тлі. Просте та ясне повідомлення для клієнтів таксі. Фактично список компаній, які за останній рік максимально спростили свої логотипи, є нескінченним. Через ширше використання цифрових платформ за прогнозами дизайнерів простота продовжить домінувати як лідер тенденцій цього і наступного року.
Один з недоліків сучасних трендів у світі дизайну полягає в тому, що тенденції йдуть і приходять нові. Якщо ви хочете створити логотип поза часом він повинен бути простим і мінімалістичним, тому що шанси що класичний дизайн витримає випробування часом набагато вище ніж у логотипу, який слідує модному стилю. Але це не означає, що в дизайні логотипу спідньої білизни не може бути місця для деяких інновацій, веселощів та грайливості.
…спідня білизна для української жінки це не просто елемент гардеробу. Це мистецтво. Поети, художники та скульптори багато говорили про жіночу красу. Але кожен із нас знає, що справжня краса це гармонійне поєднання прийняття своїх достоїнств, розкутості та впевненості у своїй красі. Як же бренд без слів може передати всю цю інформацію прекрасній половині? За допомогою логотипу! Тут ми розглянемо приклади найкращих, на мою думку, логотипів нижньої білизни на території СНД.
La Perla Є кілька логотипів спідньої білизни, історію бренду яких хочеться розглянути. Один із них італійський бренд La Perla існує вже 60 років. Зверніть увагу бренд, що пропонує спідню білизну класу люкс при створенні логотипу віддав перевагу мінімалізму.
Intimissimi Цей бренд вважає, що кожна жінка повинна мати можливість побалувати себе гарною спідньою білизною навіть у найпохмуріший ранок. Тому він пропонує моделі симбіоз лісової німфи та сучасної мешканки великого міста. Логотип бренду також виконаний у чорно-білому кольорі та у стилі мінімалізму.
Estee Lalonde Цей бренд заявляє, що не варто носити спідню білизну, яка не піднімає настрій, бо часи нудних комплектів давно пішли в історію. Він пропонує яскраві мереживні моделі, здатні змусити радо посміхнутися своєму відображенню будь-яку дівчину.
Only Hearts Цей лейбл орієнтований на все, що стосується символів серця. В інтернет-магазині можна знайти шикарну різноманітність мереживних боді та іншої спідньої білизни з фірмовим принтом у вигляді серця. Але логотип лейбл вибрав у чорно-білому кольорі.
Ймовірно, ви пропонуєте спідню білизну відмінної якості і хочете, щоб ваш бренд підкорив світ. Для цього ви хочете стати власником забійного лого. Але за його створення хотілося б заплатити якнайменше. Адже це лише знак, який можна намалювати за 1 максимум 2 години. І це зробити може будь-хто, навіть ваш креативно мислячий двоюрідний брат. Яка фатальна помилка зроблена на початку шляху до успіху!
На жаль, деякі компанії недооцінюють важливість логотипу в маркетинговій стратегії і зазнають невдачі на самому початку шляху. Хороший логотип – це миттєве визнання, довіра, лояльність аудиторії та захоплення брендом. Адже лого представляє особу компанії – непрофесійно виконаний символ може представити її початківцем любителем недостойним довіри. І всі маркетингові потуги згодом виглядатимуть... Смішно та негідно уваги. Тому низька вартість логотипу та швидкість створення, яку найчастіше пропонують доморослі дизайнери або сайт-генератор має запалити сигнальну червону лампу у вашій свідомості. Як і те, що перед створенням:
WeLoveBrands – «Поява дешевого та неякісного логотипу у бренді стане перешкодою у стрімкому його розвитку. І це правда. Адже хороші логотипи створюються як частина успішної маркетингової кампанії. І першим етапом створення є глибоке занурення у його діяльність та конкурентне середовище. У бізнесі завжди перемагають ті, хто розуміє бажання своїх клієнтів краще, ніж їхні конкуренти. Тому другим підпунктом першого етапу стає створення інтелектуальної карти, яка допоможе нам краще зрозуміти бренд, для якого ми створюємо логотип.
Щоб логотип був легко читаємим, запам'ятовуємим і впізнаваним він має бути простим. Це нелегке завдання із сотень нав'язаних ринком асоціацій, в умовах жорсткої конкуренції та у повній відповідності до бізнес-стратегії вибрати 2-3 інгредієнти на основі яких будуть створені перші ескізи та концепти. Знайти ідеальну форму, яка втілить ідею, непросто. Але на виході ви отримаєте авторські права та повний бойовий арсенал, з яким можна успішно обіграти конкурентів. Бажаєте логотип на замовлення або більше дізнатися про створення фірмового стилю та брендингу? Зв'яжіться з нашим бренд-менеджером, використовуючи чат-бот або просто набравши номер вказаний в контактах.