Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ремонт квартир та різних приміщень завжди актуальний та цікавить людей. Різні панельні варіанти, кам'яне або дерев'яне оздоблення – всі ці дизайнерські рішення тьмяніють у порівнянні з красою натяжних стель.
За статистикою, у 70% випадків проведення ремонтних робіт завжди задіяні натяжні полотна, які дозволяють змінити будь-який інтер'єр. Але щоб стеля вийшла ідеально рівною і стильною, за справу повинні взятися професіонали. А підкреслити професіоналізм майстрів, надійність компанії та якість виробів допоможе грамотно розроблений логотип для натяжних стель.
Фірмовий знак, будучи обличчям компанії, допомагає їй виділитися на тлі конкурентів і донести аудиторії необхідний посил. Що це може бути? Наприклад, таким чином можна повідомити споживачів про свої переваги, показати, що ваша компанія надійна та стабільна, наголосити, що ви орієнтовані на преміум-сегмент або ж, навпаки, довести, що такі сучасні рішення в дизайні доступні кожному.
За допомогою логотипу можна сформувати позитивний візуальний образ, що викликає довіру до вашого бренду та підвищує лояльність клієнтів. А ще він дозволяє показати, чим займається компанія та які вигоди отримає людина, скориставшись її послугами.
Створює перше враження
Логотип – це перше, що бачить клієнт, знайомлячись із вашою компанією. Саме за ним судять про запропоновані послуги та товари, а також приймають рішення співпрацювати з вами чи ні. Тому фірмовий знак повинен викликати позитивні емоції та говорити про вас як про надійну компанію.
Є юридичною гарантією власності
Фірмовий знак – така сама власність підприємства, як і пропонована продукція та послуга. Саме тому він є якоюсь формою захисту прав на товар чи послугу.
Підвищує довіру клієнтів
У багатьох компаній відсутній логотип, адже саме його наявність говорить про професіоналізм та надійність підприємства. Згадайте, коли ви востаннє купували щось без емблеми чи розпізнавальних знаків. Ризикнемо припустити, що ви давно не робили таких покупок. Про що це каже? Звичайно ж, про те, що лого є своєрідною гарантією якості, а отже такій компанії довіряють більше.
Допомагає у просуванні бренду
Логотип допомагає просувати товар чи послугу, адже його розміщують скрізь: на продукції, вітринах магазинів, сайті, візитівках та рекламі у соціальних мережах.
Виділяє фірму серед конкурентів
Логотип є одним із ключових елементів брендингу. Грамотно розроблений логотип відкладеться в пам'яті споживачів і тим самим виділить ваш бізнес серед конкурентів.
Щоб стати відомим брендом, необхідно створити простий, зрозумілий та інформативний фірмовий знак. Він повинен відображати головну ідею компанії та підкреслювати ваші сильні сторони.
Фірмовий знак для натяжних стель повинен показувати надійність та викликати довіру у клієнтів. Галузь ремонту вимагає серйозності та стриманості, тому в дизайні слід використовувати прості форми, суворі шрифти та спокійні тони.
Символьні знаки
Логотип з використанням зображення легко сприймається цільовою аудиторією, створює образи у свідомості людини та викликає асоціацію з конкретною компанією. Для цієї сфери чудово підходять символи у вигляді будинку, даху та зображення натяжних стель.
Текстові логотипи
Текстовий фірмовий знак, що передбачає використання назви компанії або абревіатури, є простим та лаконічним варіантом. Його головна перевага — легкість запам'ятовування. Важливо відзначити, що такий тип логотипу використовується досить часто, тому необхідно проявити фантазію, щоб виділити його серед схожих. Щоб досягти мети, можна пограти зі шрифтами або наголосити на кольорі.
При цьому пам'ятайте, що назва має бути красивою, елегантною, а головне, відображати специфіку діяльності (наприклад, PotolokMaster, Зоряне небо, Home décor, ArtPotolok). Потрібно також враховувати, як найменування фірми відповідатиме запропонованим послугам. Оскільки кожна компанія має свою родзинку та використовує різні методи в роботі, важливо, щоб у назві відображалися її індивідуальність та стиль.
Комбіновані лого
У цьому варіанті поєднуються картинка та напис. Працюючи разом, вони роблять логотип якісним та впізнаваним. При розробці такого фірмового знака не обов'язково, щоб текст був всередині іконки – у багатьох випадках зображення та текст розташовуються у різних форматах залежно від використання лого.
Для створення ефективного логотипу необхідно враховувати також особливості свого бізнесу - на споживачів з якими доходами ви орієнтовані, встановлюєте тільки прості конструкції або маєте досвід для створення складних і нестандартних стель, у вас маленька сімейна фірма, велика компанія, що працює в конкретному регіоні, або мережа з філіями по всій Україні і т.д.
Такі нюанси та їх відображення у дизайні дозволять вам вийти на свою цільову аудиторію та підвищити продажі.
Гарний фірмовий знак інформує, чим займається компанія, привертає увагу споживачів та викликає у них певні асоціації. Передати ідею, а також підкреслити переваги можна за допомогою візуальних елементів, кожен із яких сприяє покращенню сприйняття лого загалом.
Форма логотипу
Різні форми передають різні послання. Наприклад, кола та овали говорять про дружелюбність та єдність, квадрати та трикутники означають стабільність і впевненість, а вертикальні лінії відображають силу та мужність.
Логотипам для натяжних стель підходять квадрати, прямокутники та трикутники, оскільки дозволяють зробити акцент на надійності та стабільності компанії. Але цілком можна використовувати і круги/овали, оскільки такі фігури символізують м'якість, затишок та комфорт.
Зображення
Як символ можна використовувати зображення будинку, даху, майстра, а також самої стелі. Такі іконки відображатимуть специфіку діяльності компанії. Але якщо ви не хочете використовувати стандартні зображення, вибирайте абстрактні елементи та геометричні форми. За допомогою такого прийому можна передати те, що символізує ваш бренд. Наприклад, ідеї та емоції можна закласти за допомогою кольору та форми.
Кольорова гама
Вибір відтінків один з важливих етапів у створенні фірмового знака. Адже спираючись на безліч досліджень впливу психології кольору на людину, можна з упевненістю стверджувати, що правильно підібраний тон здатний покращити візуальне сприйняття вашого бренду та викликати необхідні асоціації, що допоможе збільшити кількість клієнтів.
Для логотипу натяжних стель використовують стандартні класичні кольори, такі як зелений, блакитний, червоний, коричневий та чорний. Але вибираючи відтінки, пам'ятайте, що їх велика кількість погіршує візуальне сприйняття знака, тому виберіть 2-3 тони.
Шрифт
Шрифт так само, як і колір, впливає на дизайн логотипу. Від цього елемента залежить читаність написи та сприйняття візуального образу загалом.
При створенні логотипу використовуйте прості та прямі шрифти, оскільки вони найбільше підходять для цієї сфери. Оптимальними варіантами є Europe, Garamond, MagistralC. А ось шрифти із засічками та рукописні шрифтові стилі вибирати не варто.
Щоб отримати логотип для натяжних стель, який посилюватиме репутацію компанії та підвищуватиме довіру споживачів, слід правильно підібрати всі елементи та гармонійно їх поєднувати. Тоді фірмовий знак легко сприйматиметься і швидко запам'ятовуватиметься.
Наприклад, підкреслити свій статус можна за допомогою мінімалістичних фірмових знаків, чорно-білої кольорової гами або унікальних шрифтів, показати професіоналізм – використовуючи символи, які асоціюються з надійністю, безпекою та відмінним сервісом, а відобразити затишок – вибираючи спокійні та м'які відтінки.
Мінімалізм
Наш мозок «воліє» запам'ятовувати прості речі, адже тоді їх простіше зберігати у пам'яті. Тому логотипи в стилі мінімалізм будуть краще сприйматися, а ось складні картинки та хитромудрі дизайни, навпаки, можуть залишитися непоміченими.
Тобто, щоб запам'ятатися аудиторії, вибирайте зрозумілі образи, прості шрифти та мінімум відтінків.
Літерні метафори
Цей прийом передбачає побудову тематичної іконки з літер, взятих із назви компанії. Такий логотип виглядає унікально, він привертатиме увагу та виділятиме компанію серед безлічі схожих.
Оригінальна геометрія
Геометричні фігури постійно повертаються в моду, але тільки з кожним витком популярності цей прийом набуває все нові штрихи. Зараз, наприклад, фірмові знаки з використанням геометрії нагадують оригінальну мозаїку із простих форм та плавних ліній.
Градієнти
Цей стиль гармонійно виглядає в мінімалістичних логотипах і надає йому жвавості, яскравості за рахунок використання неонових кольорів.
Унікальні шрифти
Незвичайні шрифтові накреслення, що виділяються, зроблять ваш логотип унікальним і оригінальним. Такий стиль використовують безліч молодих компаній, тому він стає дедалі популярнішим.
Використання нестандартних підходів та оригінальних дизайнерських рішень дозволить отримати унікальний логотип, який відповідатиме роду діяльності, виділяючись при цьому серед конкурентів, та стане впізнаваним.
Українські компанії використовують найчастіше текстові та комбіновані лого. Перші створюються, як правило, у стилі мінімалізм, а в других присутні прості образи та яскраві кольори.
Дуже популярні геометричні форми, прості шрифти без засічок та насичені відтінки (червоний, синій, зелений, фіолетовий, помаранчевий та ін.). Часто яскраві кольори комбінуються із чорним, сірим або іншими нейтральними тонами для створення контрастів.
Європейські логотипи компаній натяжної стелі мають переважно стилізовані несподівані образи, що відповідають тематиці символи та геометричні форми. Також часто зустрічаються текстові фірмові знаки. Фірми найчастіше вибирають елегантні логотипи у 2-3 кольорах. Поширені відтінки – синій, зелений, коричневий та чорний.
Американські логотипи відрізняються своєю унікальністю та багатою фантазією. Тут часто зустрічаються фірмові знаки з незвичайними для стель натяжних іконками.
Є також фірми, які використовують тематичні зображення та геометричні фігури. Що стосується напису, то використовуються прості та тонкі шрифти без засічок. Популярними відтінками є червоний, фіолетовий, синій, чорний та блакитний.
У логотипах азіатських компаній можна зустріти найоригінальніші образи, кольори та шрифти. Тут активно використовуються нестандартні шрифтові стилі, геометрія, абревіатури та текстові лого.
Найпопулярніші кольори – червоний, жовтий, чорний та синій. Також зустрічаються відтінки благородних металів (золотий, срібний).
Розробка красивого та якісного логотипу складається з безлічі етапів. Дизайнеру потрібно не тільки підібрати шрифт, зображення та колір відповідно до бажань та поглядів клієнта, але й вивчити ринок, цільову аудиторію, конкурентів компанії, щоб створити ефективний фірмовий знак. Тому розробку найкраще довірити досвідченому фахівцю. Знайти такого можна на фрілансі чи в студії дизайну.
Якщо ви розраховуєте на бюджетний варіант, краще зверніться за допомогою до фрілансера. Адже вартість послуг на біржі варіюється від 1000 до 2000 грн. Тільки врахуйте, що ви ризикуєте потрапити на недобросовісного чи недосвідченого фахівця, який може створити шаблонний варіант логотипу. Тому ретельно вивчайте портфоліо та відгуки про кожного фахівця.
Але якщо ви не хочете ризикувати і плануєте отримати унікальний логотип у визначений термін, вибирайте дизайн-студію. Компанії дорожать своєю репутацією, тому виконують роботу якісно. Так, за роботу доведеться заплатити більше (від 150$), але й ціна виправдовує очікування.
Дизайнери відповідально підходять до вирішення конкретного завдання. Спочатку вони вивчають ринок, оцінюють конкурентів і знаходять переваги компанії, потім розробляють концепцію і лише після цього переходять безпосередньо до дизайну.
У компанії WeLoveBrands ви зможете вибрати один із трьох тарифних пакетів, що відрізняються термінами здачі роботи, кількістю варіантів лого та правок, які за вашим бажанням можна внести до макету. Тобто, обравши той чи інший тарифний пакет, ви чітко розумітимете, за що платите гроші.
Якщо вам потрібен унікальний, сучасний логотип, що добре запам'ятовується, для натяжних стель, звертайтеся до нашої студії. Отримати консультацію та оформити заявку можна за телефоном або у чаті на сайті.