Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Безумовно Ви чули цю фразу раніше, але варто все ж таки її повторити: кожному бізнесу потрібен унікальний логотип. Якщо Ваша нафтова компанія хоче виділитися в натовпі конкурентів та підтримувати справжній зв'язок із клієнтами, наявність логотипу буде обов'язковою умовою.
MIT Sloan Management Review провели дослідження, результати якого показали: унікальні логотипи мають вплив не лише на лояльність потенційної аудиторії, а й на ефективність роботи компанії. Якщо результатів дослідження MIT Sloan Management Review все ж таки недостатньо, ось 5 причин, які переконають Вас підійти відповідально до створення логотипу .
З одного боку, створення логотипу для нафтової компанії це складний проект з безліччю етапів, з іншого — повна свобода для уяви дизайнера. Саме тому сумно констатувати факт, що безліч розробників «топлять» уяву у краплі нафти. Досить заглянути в пошукову систему Google, щоб переконатися в наявності тисяч логотипів, де використано графічне зображення краплі нафти в сотнях варіацій. Логотип нафтової компанії, який у майбутньому стане брендом, повинен чудово виглядати як у кольоровому, так і в чорно-білому варіанті.
Не варто обмежуватися уявленням того, що має і чого не повинен робити логотип нафтової компанії. Інакше є ризик повернутися до «краплі».
Використання 3 і більше шрифтів у логотипі створює враження хаосу. Відомо, що кожне правило має винятки, але якщо Ви хочете створити просте, зрозуміле та лаконічне лого, краще дотримуватись цієї рекомендації.
У жодному разі не потрібно сліпо слідувати за модою, вона мінлива. Але іноді сучасні тенденції та яскраві сучасні ідеї дизайнерів дають шанс вийти за рамки, проявити креативність та виділитися серед натовпу «краплинних» конкурентів.
Відмовтеся від ідеї зробити Ваше лого багатофункціональним. Логотип не повинен яскраво розповідати історію компанії та бути яскравою демонстрацією всіх продуктів.
Не потрібно піддаватися спокусі імітувати логотипи успішних компаній. Інакше Ви ризикуєте зробити рекламу їхньому бренду замість того, щоб привернути увагу до свого.
Неправильний вибір колірної гами в логотипі може позбавити Вас можливості використовувати потужні маркетингові інструменти при розкручуванні бренду. Для того, щоб зрозуміти як створити логотип, який асоціюватиметься з певними емоціями, потрібно знати вплив кожного кольору на психологію людини.
Дизайнери повернулися до низки стилів, взятих з минулого. Тут відчувається туга за 80-ми роками. Текстова частина в дизайні стилю неовинтаж розміщується зверху графічного зображення. Цим трендом вдасться підкреслити прагнення традиціям і викликати ностальгію. Цього року буде модним віддавати данину модерну.
Десять років тому клієнти замовляли золоті логотипи, а сьогодні дизайнери самі наносять позолоту на все, що тільки під руку підвертається. Іншими словами, в 2020 році можна зустріти оплесками золоту текстуру, що повернулася. Як і раніше, золото асоціюється з шиком, престижем і класом люкс. Цього року дизайнери відобразять золоту текстуру на екрані без використання звичного золотого фольгування на рекламних носіях.
Цей рік справді буде цікавим у плані повернення стилів і технік, що давно не використовуються. Якщо Вам близький контр-тренд наявність плавних, насичених ліній в логотипі надає несподіваний шарм і теплоту. Тому не дивно, що навіть Chobani зважилися відмовитися від гротескного стилю на користь засічок.
На жаль при створенні фірмового знака не слід прикріплювати до нього пояснення ідеї. Логотип повинен чітко та ясно передавати повідомлення нафтової компанії. Тенденція ставити розділові знаки в логотипі (двокрапка, точка, знак оклику) з'явилася 2 роки тому. І сьогодні утримує міцні позиції завдяки можливості будувати при використанні пунктуації діалог з потенційною аудиторією.
Батьки при вході в нове приміщення намагаються переконатися, що наявність гострих кутів не принесе шкоди дітям. Дизайнери цього року перейняли цю практику і перед тим, як віддати логотип клієнту, стирають усі гострі кути своїх знаків. Суть цього тренду можна точно відобразити однією цитатою: округлення, округлення та ще раз округлення. Всі знаки, створені в цьому стилі, мають простий і доброзичливий зовнішній вигляд. У цьому тренді використовується лише один колір.
"Газпром"
Логотип російської нафтової компанії «Газпром» неможливо не відзначити через відомий фірмовий знак, який складається з двох елементів: запальнички та написи «Газпром». До речі, компанія запатентувала права не лише на логотип, а й на спеціально розроблений відтінок синього кольору, який використовується у їхньому корпоративному стилі. Згідно з корпоративною легендою, розробником лого та відомої латинської літери G представленої у вигляді запальнички з полум'ям був Рем Вяхерев.
«ІНК»
Іркутська нафтова компанія використовувала несподівані для цієї сфери діяльності кольори: білий, зелений та чорний. У фірмовому знаку немає прихованих смислів, усе гранично зрозуміло, абревіатура назви компанії, і фонтан нафти. Мінімалізм та читабельність.
«Укрнафта»
«Укрнафта» у своєму логотипі ясно відобразила рід діяльності та географічну приналежність. Трикутник – це символ нафтогазового видобутку, а завдяки сферичній формі можна судити про масштаби та характер діяльності нафтогазової компанії. Вибір квітів був патріотичним: синій та жовтий, кольори прапора України.
Exxon Mobile
Назва Exxon прийшла на зміну Esso. Для того, щоб ребрендинг був успішним, розробник дизайну торгової марки підкреслив візуальним акцентом букву Х, зробивши її подвійною з перетином (співзвучність з подвійною «S»). У логотипі перетин подвійний Х служить символом енергії, надійності та сили. Колірна гама: червоний та білий. Червоний асоціюється з енергією, силою та цілеспрямованістю. Білий – з чистотою та елегантністю.
PetroChina
Компанія PetroChina відобразила у своєму логотипі питання турботи про довкілля. Графічний знак сонця асоціюється з енергією. Ідея символу, який використовувала компанія, була взята з національного прапора Китаю, що теж відобразило географічну прив'язку. Колірна гама «гаряча та чиста»: білий, червоний та жовтий.
Total
Компанія Total продемонструвала серйозний підхід до створення логотипу. Дизайнери провели низку досліджень, в результаті яких визначили базові цінності замовника і вже на їх основі формувалися візуальні образи. Прийшли до єдиної думки, що форма енергії – коло, рухається вона також. Тому логотип був представлений у формі кола з потоками, що обертаються. Різноманітність кольорової гами потоків енергії є символом об'єднання трьох компаній.
Шеврон
Якщо уважно розглядати логотип американської нафтової компанії Chevron, можна побачити що його форма представлена як відомого знака V що означає перемогу. Два шеврони, з'єднані під кутом, зображені у формі щита. Щит захищав воїна під час битви. Це символ сили, надійності та безпеки. Таким чином компанія хотіла продемонструвати те, що вона захищає інтереси своїх клієнтів. Щодо кольорової гами, то її вибір теж не був випадковим. Логотип стилізований під американський прапор і служить демонстрацією патріотизму компанії.
Royal Dutch Shell
Логотип Royal Dutch Shell яскрава демонстрація того, що може вийде в результаті рішучості та креативного підходу. Як бачимо компанія стала обмежувати себе краплею нафти. Було обрано і розкручено образ, який не має нічого, здавалося б спільного з нафтобізнесом. У цей символ закладено глибоке значення і сімейна історія засновника компанії, батько якого торгував екзотичними прикрасами. Маркус Семюел став наступником бізнесу свого батька, і в нього народилася ідея постачати нафту танкерами через Суецький канал і на згадку про цей успіх він створив логотип у вигляді черепашки з гарячою жовто-червоною кольоровою гамою.
Вартість створення логотипу залежить від багатьох факторів, що впливають на її ціноутворення:
Вибір виконавця є відповідальним етапом у створенні логотипу. Отже, брендингова агенція, фріланс-виконавець чи онлайн конструктор?
У процесі розробки логотипу у брендинговому агентстві бере участь команда кваліфікованих спеціалістів: маркетолог, бренд-менеджер та дизайнери. Як правило, це витратний спосіб розробки логотипу в який також потрібно інвестувати багато часу: дослідження, створення, узгодження та редагування. Але в цьому випадку можна розраховувати на створення унікального логотипу, який вигідно наголосить на перевагах нафтової компанії.
Ще вчора потенційний розробник Вашого логотипу слухав лекції в університеті, а сьогодні фрілансер шукає підробіток до стипендії та у вільний час малює логотипи, можливо, сумнівної якості. Навіть у випадку того, що Вам пощастить знайти дизайнера з досвідом роботи, ще не факт, що він віддасть проект в обумовлений термін.
Сотні людей щодня використовують ті самі шаблони, тому розраховувати на створення унікального логотипу в онлайн-конструкторі не варто.
Де замовити логотип? Як проходитиме процес? Скільки коштує дизайн логотипу? Якщо Вам потрібні відповіді на ці запитання, скористайтесь нашим чат-ботом. Менеджер WeLoveBrands надасть консультацію в комфортній для Вас обстановці.