Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Музична школа – це не просто навчання. Це особливий настрій, натхнення та творчість. Сюди приходять закохані в музику діти та дорослі, щоб навчатися, розвиватися та заряджатися енергією. І щоб залучити більше учнів, необхідно мати гарну репутацію та привабливий візуальний образ. А досягти цього допомагає цікавий логотип для музичної школи.
З початковим музичним навчанням пов'язане широке коло організацій. Музичні школи розрізняють за:
Приналежністю та формою власностіі — державні, муніципальні, відомчі та приватні.
Тривалістю навчання — є програми на 5-7 і на 8-9 років.
Форматом навчання — вони залежать від віку учнів та рівня підготовки.
Рівнем навчання —викладачі школи готують професійних музикантів та любителів.
Ступінню спеціалізації — можуть навчати грі на обмеженій кількості інструментів, наприклад, тільки на струнних або духових. Існують музичні школи, де доступні виключно уроки вокалу. Універсальні школи готують музикантів різних напрямів.
При розробці логотипу музичної школи потрібно враховувати насамперед рівень спеціалізації та вікову категорію учнів.
Кожна музична школа зацікавлена у вступі нових та утриманні наявних учнів. У державних та муніципальних навчальних закладах розроблено план за кількістю учнів, від виконання якого залежить заробітна плата та премії викладачів та адміністрації. Дохід приватних шкіл також залежить від кількості учнів. Крім того, серед нових клієнтів можуть бути обдаровані особи. Вчителю музики важливий процес навчання та його результати, а успіхами учнів пишається весь колектив школи.
Хороший логотип приверне увагу, дозволить виділитися на тлі конкурентів, збільшити потік учнів та прибутки музичної школи. До розробки лого варто підходити уважно, оскільки найчастіше це перше, що бачать перехожі та користувачі інтернету, які шукають, де брати уроки.
Головне завдання рекламного продукту — надати інформацію про товар та послугу. Це, у свою чергу, впливає на продаж та залучення клієнтів. Для музичної школи гарантом збільшення прибутку є зростання кількості учнів.
Також логотип школи:
Привертає увагу. За рахунок підбору оптимальної колірної гами, шрифтів та графічних елементів фірмовий знак привертає увагу на вулиці, на зовнішній рекламі, вивісці школи, листівках та інших рекламних матеріалах.
Формує позитивний імідж школи. За статистикою, компаніям із логотипом більше довіряють споживачі.
Підвищує впізнаваність. Хороше лого запам'ятовується, його легко впізнають в інтернеті, на друкованих об'єктах та рекламі у вашому місті.
Відбудовує від конкурентів. Під час розробки логотипу кваліфіковані дизайнери аналізують конкурентів. Це дозволяє створити унікальну емблему, яка виділить вашу організацію, а також дозволить уникнути плагіату.
Поєднує співробітників. Логотип можна розміщувати на формі викладачів та адміністрації, а також ручках та блокнотах. Це у поєднанні з грамотно продуманою корпоративною культурою допоможе об'єднати команду та підвищити почуття причетності до єдиної справи.
Логотип формує образ школи, покращує її репутацію, тому до його якості пред'являються високі вимоги. Відповідати критеріям можна, якщо довірити створення емблеми професіоналам.
Існує певний набір вимог до розробки фірмового знака, дотримання яких допоможе створити цікавий образ.
Основні риси вдалого лого:
Простота. Передбачає відмову від великої кількості елементів та кольорів, складної графіки та прихованих підтекстів.
Відповідність. Візуальний ряд повинен відповідати запропонованим послугам та віку учнів.
Привабливість. Важливо, щоб емблема школи викликала позитивні емоції у людей різних традицій, релігій та світоглядів.
Універсальність. Передбачає можливість застосування лого на різних друкованих та електронних носіях без погіршення візуальних якостей та читаємості.
Унікальність. Допомагає відрізнити школу від конкурентів у ніші та інших компаній загалом.
Розробити по-справжньому унікальне лого — складне завдання, вирішити яке під силу тільки професійним дизайнерам. Фахівці WeLoveBrands мають достатній досвід у галузі створення ефективних, оригінальних логотипів. Для отримання консультації зателефонуйте нам або запитайте у чаті.
Численні дослідження в галузі маркетингу та психології сприйняття кольорів показують: колірна гамма по-різному впливає на психіку людей та прийняття рішень. Розповідаємо як підібрати виграшні кольори та інші елементи для логотипу музичної школи.
Оптимальними для лого дитячої музичної школи будуть блакитний, жовтий та зелений кольори. Блакитний асоціюється зі знаннями, навчанням та розвитком. Це колір творчих людей із розвиненою уявою. Блакитний заспокоює та допомагає встановити довірчі відносини. Пастельний відтінок блакитного схиляє до комунікабельності та відкритості. Темніші відтінки вселяють почуття безпеки.
Логотип, оформлений з використанням жовтого, демонструє позитив та дружелюбність. Він добре привертає увагу. Жовтий колір асоціюється з теплом, радістю та оптимізмом. Він пробуджує допитливість і стимулює бажання вчитися, але може провокувати легковажний настрій, тому краще компенсувати його спокійнішими тонами.
Зелений — колір товариських та доброзичливих людей, які не схильні до конфліктів. Темно-зелений стимулює саморозвиток, а яскраві та смарагдові відтінки зеленого символізують зростання та гармонію.
Білий колір уособлює світло, чистоту та досконалість. Це відтінок вищих знань та абсолютної гармонії. У логотипах може використовуватися як тло, також добре виділяє інші елементи емблеми. Чорно-білий фірмовий знак не так впадає у вічі, зате це саме музичне поєднання кольорів. Чорні ноти на білому папері або чорно-білі клавіші рояля — перевірена часом класика, яку можна виграшно подавати за допомогою яскравих неонових відтінків або градієнтних переходів.
Червоний — колір лідерства, наполегливості та завзятості. У поєднанні з більш спокійними відтінками може застосовуватися в лого для привернення уваги та заклику до дії. Додаючи червоний у вигляді акценту, дизайнери домагаються активної реакції. Сепія, колір сухого осіннього листя і старого паперу, хоч і не впадає в око, але приносить в лого благородство і ефект ретро. Може застосовуватися в емблемах музичних шкіл із багатою історією.
Важливим є не тільки правильний вибір кольору, але й грамотно підібрана гама. Ефектний логотип — гарантія впізнаваності школи. Якщо ви хочете виділитися, вибирайте для лого кольорову палітру, яка відрізнятиме музичну установу від конкурентів.
Сучасні тренди передбачають застосування м'яких, округлених та мінімалістичних шрифтів. Важливо враховувати, що класичні дитячі музичні школи — не розважальні установи. Не варто застосовувати надто легковажні варіанти шрифтів, а також писати назву похилими літерами — це може викликати у споживачів недовіру. Спеціалісти нашої дизайн-студії рекомендують округлий шрифт без засічок.
Абстрактні елементи у сучасних емблемах виглядають свіжо та оригінально, але для логотипів музичних шкіл доречні більш традиційні малюнки. Це можуть бути зображення музичних інструментів, нотного стану або силуету музиканта. Можна використовувати буквальні та символічні образи, головне, щоб вони легко читалися, були зрозумілими та гармонійно виглядали в оточенні інших елементів емблеми.
Сьогодні музичні школи поєднують у собі багаті традиції та новітні технології навчання. У їхніх програмах є сусідами класичні та сучасні твори, аж до популярної музики. Дизайнери вносять до емблем свіжі ноти — на місце нудних шрифтів приходять більш привабливі та доброзичливі, плоску графіку змінюють тривимірні або символічні зображення.
Перед дизайнерами стоїть завдання знайти розумний компроміс між сучасним та традиційним.
Часто вибір зупиняється на:
неонових відтінках;
градієнтних переходах;
3D-графіці;
обрізаних літерах.
Незмінним залишається попит на мінімалізм. Ефектний логотип можна отримати, використовуючи два кольори та простий, читаний, але незвичайний шрифт. При цьому таке лого матиме гарну масштабованість — ви зможете його використати на різних об'єктах без погіршення читаності та якості оформлення.
Назва львівської школи «MUZCOOL» можна розшифрувати як «музика — це круто, а поєднання простого шрифту та фортепіанних клавіш різного розміру виглядає свіжо та динамічно. Київська музична школа вокалу «Соломрія» використовує приглушений помаранчевий колір у логотипі. Свіжість і гармонію забезпечують закруглений шрифт і символічне зображення птаха, що співає.
Логотип львівської школи джазу виконано у вигляді чорного кола з білими літерами, а веселий шрифт з використанням у слові «school» жовтих смайликів замість двох «О» роблять логотип доброзичливим та веселим.
У креативному лого школи «Melody» дизайнери перетворили частину скрипкового ключа на корпус, а нотний стан — у гриф гітари. Вийшло надзвичайно, а навчальний заклад виділяється на загальному тлі.
В Україні найчастіше поняття «музична школа» має на увазі дитячу школу, а в більшості країн воно трактується ширше. Мова може йти про різні рівні, аж до консерваторії.
Лондонська королівська академія музики існує від початку 19 століття. Навчає за академічними, джазовими та театральними програмами, у тому числі оперними та вокальними. Серед знаменитих випускників-вокалістів — Енні Леннокс та Елтон Джон. Логотип школи складається з білих букв тонких класичних контурів. Вони виглядають строго, додають емблемі шляхетності та відсилають до традицій. Дві розгорнуті диригентські палички червоного кольору надають лого енергійності.
Академія Ференца Ліста — вища музична школа у Будапешті, заснована у 1875 році. Логотип закладу виконано з використанням мінімалістичного шрифту. Є схематичним зображенням ліри в обрамленні пишного вінка — символ заслуг перед музичним світом.
Істменівська школа музики заснована у 1921 році з ініціативи винахідника та підприємця Джорджа Істмена. На її лого зображено щит із книгою, лірою та змією — символи знань, музики та мудрості. Як данина пошани засновнику, щит перетинає стрічка зі словом «MEMORY».
Емблема музичного Маннес-коледжу в Нью-Йорку складається з напису «The New School». Одночасно вказує на інноваційний підхід до навчання та робить відсилання до міста, в якому розташована установа.
Консерваторія Пібоді в місті Балтімор заснована в 1857 банкіром і меценатом Джорджем Пібоді. Входить до найпрестижніших консерваторій Північної Америки. Простий і відомий логотип складається з білого щита з каліграфічною латинською літерою «Р» — на честь засновника.
Логотип можна розробити самостійно та безкоштовно у спеціалізованих сервісах або графічних редакторах. Такий спосіб створення найдоступніший, проте він не дозволяє отримати унікальне лого.
Фрілансер створить емблему в середньому за 1500 – 2000 гривень. На цьому варіанті часто зупиняються на початковій стадії запуску проекту. Щоб отримати якісний результат, необхідно перед замовленням переконатись у компетентності спеціаліста та запросити портфоліо його робіт.
Найнадійніший спосіб розробки логотипу — замовлення в дизайнерській студії чи спеціалізованому агентстві. Студії дизайну при створенні логотипу діють за відпрацьованим алгоритмом, який включає в себе:
ознайомлення з напрямком діяльності школи та віковою категорією учнів;
вивчення світового досвіду та сучасних трендів у сфері бізнесу;
аналіз цільової аудиторії, конкурентів та споживчих переваг;
вивчення кращих зразків логотипів у цій сфері;
підбір кольорової гами та інших елементів емблеми;
розробку узгодженої кількості ескізів;
фінальну розробку.
Вартість роботи складає від 150 $ і залежить від складності логотипу, кількості ескізів, правок та термінів виготовлення.
Дизайнери студії WeLoveBrands до початку роботи вивчають ринок, сильні сторони бренду та вимоги замовника. Досвід, знання та кваліфікація допомагають нам створювати унікальні та ефективні логотипи музичних шкіл. Зв'яжіться з нами по телефону, щоб отримати детальну консультацію та уточнити нюанси оформлення замовлення.