Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Історія створення логотипів музичних гуртів сповнена парадоксів. Одні не наголошували на використанні логотипу в оформленні конвертів альбомів та рекламних афіш. Наприклад, найвідоміший рок-н-рол гурт The Beatles в арсеналі візуальних засобів мав виразний логотип, але використовував його гурт на невеликій частині альбомів.
Інші ж, навпаки, активно використовували фірмовий знак для залучення аудиторії та підвищення продажів. Так, американські представники глем-року Kiss були далеко не найвидатнішими музикантами. Але запорукою успішного продажу альбомів і забитих концертних залів насамперед був їхній неоднозначний логотип.
Дизайнери студії WeLoveBrands мають знання та досвід, достатні для створення унікальних фірмових знаків. І якщо вам потрібен цікавий музичний логотип, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чаті.
Знавець музичної символіки з першого погляду на альбом чи постер зможе визначити, до якого стилю належить виконання гурту, адже типографіка хард-енд-хеві ніколи не потрапить на альбом диско-групи.
Логотип впливає на впізнаваність групи, підвищує лояльність та довіру. Це важлива частина іміджу будь-якого артиста. Адже візуальний образ – це часто перше, на що звертають увагу люди при знайомстві з особистим брендом.
Тобто фірмовий знак виконує такі завдання:
Впізнаваність. Унікальні лого дозволяють помітити диск улюбленого гурту серед тисяч інших. Можна також не читати інформацію на білборді, щоб зрозуміти, який гурт приїжджає з концертом у ваше місто.
Ідентифікація. Емблема музикантів працює, як маркер «свій-чужий». Шанувальник шансону не братиме в руки альбом із готичним шрифтом на обкладинці.
Привернення уваги. Сильне лого поряд із цікавим дизайном обкладинки обов'язково привернуть увагу любителя музики.
Стимуляція інтересу. Оригінальний логотип — сам собою витвір мистецтва. Він є додатковим стимулом для покупки альбому.
Підвищення лояльності. Фірмовий знак культової групи підвищить лояльність та довіру до виконавця. Це, у свою чергу, стимулює бажання відвідати концерт, купити новий альбом або переглянути черговий кліп на YouTube, а також бути залученим до діяльності групи у соціальних мережах.
Збільшення продажів. Стильні логотипи продають не лише альбоми та квитки на концерт. Продаж футболок, кепок, чашок, постерів, сумок зі знаменитою символікою забезпечує значну частину доходів музичного бізнесу.
У 2021 році музика — це насамперед бізнес. Логотип покликаний вирішувати і музичні, і маркетингові завдання: сформувати образ виконавця, залишити слід у музичній індустрії і сприяти заробітку групи.
Для лого переважної більшості сфер головним візуальним інструментом служить колір. В емблемі музичного гурту – це шрифт. Кожному напрямку характерний свій стиль зображення. При цьому, шрифт часто говорить про жанр більше, ніж сама назва.
До початку 80-х років в елементах графіки більше виявлялася індивідуальність, але пізніше з'явилося прагнення простоти. Популярні виконавці застосовували — та продовжують використовувати — мінімалістичний логотипи. Вони добре читаються і мають гарну масштабованість. Прості фірмові знаки можна використовувати в шаблонах зображень для соціальних мереж, фірмових футболках і на білбордах.
Для представників «важких» течій характерні два стилі графіки:
Використання готичного чи псевдоготичного стилю. Такий прийом люблять логотипи рок-груп. Яскраві приклади — групи AC/DC, Motorhead, Judas Priest. Також готичні шрифти застосовують деякі панк-рок групи, наприклад, Social Distortion.
Другий стиль різноманітніший – найчастіше можна зустріти рубані, з гострими краями, складної форми шрифтові логотипи. Це символи груп Iron Maiden і Metallica.
Логотипи гуртів Yes, Pink Floyd, Led Zeppelin, Queen, The Rolling Stones досі дивують своєю оригінальністю та художньою виразністю. Можна відзначити хороші результати роботи дизайнерів у створенні лого для представників поп-музики: ABBA, Bee Gees, Boney M, Earth, Wind & Fire, а також сольних виконавців Gloria Gaynor, Michael Jackson і Diana Ross.
У таборі «металістів» популярні різні відтінки сірого та синього, а також чорно-біла гама. Досить часто зустрічається червоний колір – улюбленець представників агресивних напрямів, рідше – помаранчевий. Зелений та жовтий можна побачити вкрай рідко. У легких жанрах поп-музики цінують сріблясті та золоті лого. Універсальними залишаються чорний та білий, вони наголошують на мінімалізмі оформлення фірмового знака.
Використання комбінованих логотипів, а також символів без назви зустрічається вкрай рідко і відноситься швидше до розряду експериментів. Так, на одному з альбомів легендарних Led Zeppelin розміщено чотири символи, придумані кожним з музикантів і згодом названі шанувальниками "ZoSo". Примітно, що цьому рішенню передувала тривала боротьба з компанією звукозапису. Керівництво лейблу вважало, що такий «анонімний» альбом не знайде дороги до покупця. Проте він став одним із найбільш продаваних у дискографії групи та серед світових бестселерів усіх часів.
Ще одна цікава історія пов'язана із логотипом культових The Rolling Stones. Художник просто зобразив губи з висунутим язиком, надихнувшись... контурами рота соліста. Символ безпомилково вгадувався меломанами протягом тривалої музичної кар'єри гурту.
Ці приклади показують, що більшість виконавців досягає успіху, використовуючи лого, створені за правилами і канонами. А найхаризматичніші та сміливіші ламають ці правила.
Раніше групи підкреслювали свій стиль та індивідуальність за допомогою складних візуальних форм. Тепер у пріоритеті мінімалізм. Більшість логотипів стають простими, маючи на увазі верховенство думки та змісту над формою. Зрозумілі шрифти, чисте тло, мінімальне використання кольорів та графічних елементів — створити трендове лого можуть дизайнери студії WeLoveBrands.
Крім того, актуально використовувати у логотипах:
Анімацію. Її можна вибрати для профілів у соціальних мережах виконавця. В інтернет-просторі в 2021 році конкуренція зростає, а різноманітність форматів розвиває «банерну сліпоту». Користувачі просто перегортають стрічку і не помічають бенд. Тривимірні анімації звернуть на себе увагу в рекламних кампаніях та соцмережах.
Ефект розмитості. Популярне розміщення написів та назв на фігурах з ефектом розпилення або на акварельному фоні. Особливо підійде така стилістика поп-виконавцям.
М'ятний відтінок. Його використання додасть логотипу свіжості та яскравості.
Контрастні градієнти. Тренд використовував Spotify та інші великі бренди. Дизайнери доповнюють неонові відтінки світлішими, використовують пастельні тони, які відмінно впишуться в лого виконавців поп- та електронної музики.
Іноді для створення цікавого фірмового знака досить свіжого погляду та спроби поекспериментувати. Зрештою, завжди можна повернутися до мінімалізму, актуальність якого не втрачається вже понад п'ять років.
Для українських музичних гуртів характерні логотипи з яскравим національним колоритом. На альбомах Тріо Маренич вже наприкінці 70-х назва колективу була виконана традиційними українськими шрифтами.
З 90-х років минулого та з приходом нового століття в українській популярній музиці стався кількісний та якісний прорив. Молоді амбітні музиканти почали активно використовувати національні мотиви у музиці та візуальних формах. З фольклорними мотивами у мелодіях та використанням народних інструментів в аранжуваннях гурту Motanka гармонує насичений українською символікою логотип.
Перші лого «метрів» українського року – групи «Океан Ельзи» – були насиченими та деталізованими. Зі зростанням популярності гурт перейшов на мінімалістичний шрифт, а зараз використовує просту емблему з двох літер «О.Е.».
Музиканти з «ДахаБраха» сміливо експериментують із музичним та візуальним матеріалом. Кожен альбом відзначений унікальними логотипами.
Шанувальники рок-н-ролу стверджують, що найкраще лого належить австралійській хард-енд-хеві групі AC/DC. До назви групи (постійний струм/змінний струм) можна додати епітет «вбивчої потужності». Саме так звучить їхня музика, і так виглядає логотип, що складається з рубаного готичного шрифту. Акцент у вигляді блискавки, яка розділяє літери, ще більше посилює напруження. Особливо емоційно знак виглядає у червоно-чорному виконанні.
Популярність американського гурту KISS обумовлена їх сценічним макіяжем, костюмами, поведінкою на сцені, і, звичайно, ефектним логотипом з літер КІ та двох S, оформлених у вигляді блискавок. До цих пір залишається питання: чи навмисне творці використовували в лого блискавки, що збігаються з емблемою нацистської секретної служби СС. Неоднозначність логотипу додала групі скандальної слави та вивела її до ліги монстрів року.
Суворий чорно-білий логотип Metallica доповнюють характерні літери М та А, виконані у вигляді гарпунів або блискавок.
Фірмовий знак Van Halen залишається культовим вже 40 років від дня створення. Стилізовані під орла, що розправив крила, літери «VH» надають лого енергію та динаміку.
Логотип Queen прикрашає насичений смисловими елементами герб. Він складається з гігантського фенікса, що сидить на крабі, двох левів, стилізованої літери Q, корони та двох фей. Логотип розробив фронтмен групи Фредді Мерк'юрі, який закінчив вищу художню школу. Композиція відносить до знаків зодіаку учасників групи.
У 2021 році музика — це насамперед бізнес, що диктує свої закони. Неякісний, неефективний логотип може зруйнувати імідж музиканта та вплинути на обсяги продажу. Тому відповідально підходьте до розробки лого.
Популярні способи створення лого:
В онлайн-сервісі чи графічному редакторі. Платформи та програми дозволять безкоштовно або за невелику плату розробити логотип. Переважно в онлайн-сервісах є шаблони, а також допускається можливість розробки емблеми з нуля.
Плюси: дешево.
Мінуси: навряд чи вдасться створити унікальний логотип, якщо ви не володієте професійними навичками.
Замовлення емблеми у фрілансера. Цей спосіб часто вибирають засновники стартапів. Важливе правило при замовленні лого у фрілансера: уточнюйте, чи він працював з вашою сферою бізнесу, а також просіть показати портфоліо робіт. Розробка лого у фрілансера коштує близько 2000₴.
Плюси: дешевше, ніж в агентстві.
Мінуси: можна потрапити на фахівця низької кваліфікації.
Кваліфікована розробка у дизайн-агентстві. Це найнадійніший і найефективніший спосіб. Розробка логотипу в студії відбувається у команді, кількість учасників процесу часто сягає десяти. Фахівці проводять багатоетапне дослідження, а емблема створюється з урахуванням отриманих даних. Вартість розробки в агентстві складає від 150 $ і залежить від термінів, складності проекту, кількості попередніх варіантів та можливих правок.
Плюси: Гарантія якості. Логотип створюється не з урахуванням красивої картинки. Перед його розробкою проводять дослідження цільової аудиторії, конкурентів, споживчих уподобань та звичок.
Мінуси: ціна може здатися високою.
Фахівці дизайн-студії WeLoveBrands ретельно вивчать стиль, жанр та характер музики перед тим, як розпочати роботу. Знання трендів у дизайні логотипів та розуміння впливу кольору на споживачів допоможуть нашим дизайнерам створити унікальний логотип для музичної групи. Втілимо в реальність сміливу ідею? Зв'яжіться з нами за телефоном або напишіть у чаті на веб-сайті та отримайте детальну консультацію.