Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Коли ми говоримо про меблевий бізнес, то представляємо красиві меблі, стильний інтер'єр, затишний та сучасний будинок. Майстерні та фабрики в гонитві за клієнтами наголошують на комфорті, надійності та високій якості своєї продукції. Компаніям важливо показати себе з кращого боку та викликати довіру споживачів, інакше ніхто нічого не замовить.
А як стимулювати людину зробити замовлення, якщо вона бачить вашу меблеву компанію вперше? За допомогою емоційного зв'язку, який ви побудуєте, використовуючи візуальні прийоми.
Перше враження про бренд допомагає сформувати логотип. Він може пробудити інтерес, так і «утопити» компанію. Вдалий фірмовий знак привертає увагу, інформує, викликає приємні асоціації та підвищує довіру. А ось поганий лого як мінімум залишиться непоміченим, а як максимум змусить замовника відвернутися та шукати інші варіанти.
Відбудова від конкурентів . Вивчаючи інформацію про фабрику/майстерню, споживачі найчастіше звертають увагу на логотип. Він повідомляє їм про рід діяльності компанії та переваги продукту, а також викликає певні емоції, під впливом яких вони прийматимуть рішення. Хороший логотип буде впадати в очі і викликати довіру, а значить шанси на те, що людина не піде до конкурентів, збільшуються.
Захист та гарантії . Логотип дає зрозуміти споживачеві, що перед ним не фірма-одноденка, а надійна та стабільна компанія, яка дорожить своєю репутацією. До того ж, зареєстрований фірмовий знак захищає товар від підробок, не дозволяючи несумлінним конкурентам користуватися вашим ім'ям.
Довіра . Покупці більше довіряють тим фірмам, які мають логотип і фірмовий стиль . Єдиний образ компанії підвищує її впізнаваність та зміцнює імідж.
Привернення уваги . Незвичайний лого приваблює та інтригує, а якщо розмістити його на різних носіях, то він допоможе ще й у розкручуванні бренду.
Логотип – це знак, який допоможе вам ідентифікувати ваш бізнес. І те, наскільки він відповідатиме очікуванням аудиторії, вплине на всю вашу роботу. Тому до розробки лого слід поставитися відповідально, продумуючи кожну дрібницю і не зупиняючись на першому варіанті із зображенням меблів.
Так, такий знак відображатиме специфіку вашого бізнесу, але може легко загубитися у натовпі. А щоб виділитися від конкурентів та зацікавити споживачів, краще використати нестандартну ідею.
Особливість меблевої сфери в тому, що логотип не наноситься безпосередньо на вироби, а отже, споживачі бачать його рідше. Але якщо ви хочете виділитися та запам'ятається, унікальний фірмовий знак має з'являтися перед очима споживачів якнайчастіше – на сайті, вивісці, візитках, документах, рекламній та сувенірній продукції тощо.
При цьому візуальний образ має бути зрозумілим. Його завдання – доносити до аудиторії інформацію про діяльність компанії та викликати асоціацію з певними якостями. Наприклад, якщо ви хочете підкреслити екологічність матеріалів, з яких виготовляються меблі, під час створення логотипу використовуйте зображення дерев або рослин. А щоб зробити акцент на затишку та комфорті, можна вибрати силуети будинків та предмети меблів.
Логотип меблевої фірми повинен відображати надійність, стабільність та довговічність. Але ви можете закласти в нього та інші асоціації – все залежить від специфіки бізнесу та масштабів виробництва. Якщо займаєтеся виготовленням авторських меблів, спеціалізуєтесь виключно на меблів у стилі ретро або випускаєте сучасні та модні меблі, це слід показати в лого.
Великі меблеві фабрики потребують надійного та сучасного фірмового знака, тому можуть використовувати різні символи, включаючи абстрактні. Невеликим столярним майстерням чи сімейним фірмам важливо підкреслити душевність та домашній затишок, показати, що майстер зробить роботу як для себе. Для цього вибирають зображення будинку, меблів, фурнітури або інструментів.
При створенні лого слід враховувати, що не буде постійно перебувати на увазі, а значить висока ймовірність, що аудиторія його не запам'ятає.
Для підвищення впізнаваності та привернення уваги необхідно розробити виразний логотип, який кидатиметься в очі та виділятиметься на тлі інших фірм. А для цього потрібна нестандартна ідея.
Не знаєте з чого почати? Зі дзвінка до студії WeLoveBrands, дизайнери якої допоможуть вам досягти потрібного результату.
Спочатку слід пам'ятати, що простий і зрозумілий лого легше запам'ятовується, а химерний і пафосний може відлякати клієнтів. Тому з креативом треба бути обережнішим.
Лаконічність одна із основних властивостей фірмового знака, оскільки впливає впізнаваність меблевої фірми. Але простий – значить банальний. Вдалий лого не лише привертає увагу, а й відбиває характер бренду. При цьому він повинен добре читатися і однаково гармонійно виглядати на різних носіях і в будь-якому розмірі (на вивісці, сайті, візитівках та бланках).
Хороший логотип відображає діяльність компанії, позитивно працює на її імідж та розкриває переваги продукту. Щоб отримати несхожий ні на кого знак, спочатку треба вивчити конкурентів, подивитися, які вони використовують прийоми, а потім зробити щось інше. Адже найкращі у світі лого – ті, що ламають стереотипи.
Вибираємо образ . Найпопулярніший спосіб передбачає використання тематичних іконок та характерних для галузі зображень (будинки, дерева, меблі, фурнітура, інтер'єр тощо). Для відбудови від конкурентів можна використовувати абстрактні символи та геометричні форми. За основу логотипу можна також взяти особливості інтер'єру. Наприклад, зараз люди намагаються звільнити якнайбільше простору, тому уникають нагромадження меблів. Якщо обіграти цю ідею в дизайні, вийде сучасний та стильний логотип.
Вибираємо шрифт. Логотип меблевої фірми повинен відображати солідність, викликати довіру та повідомляти про якість виробів. Щоб підкреслити індивідуальність, використовуйте авторські шрифти. Якщо хочете зробити акцент на домашньому затишку, вибирайте м'які та плавні лінії, а якщо плануєте показати надійність та стабільність, віддайте перевагу суворим шрифтам.
Вибираємо колір. Кожен відтінок викликає у людей певні асоціації. Червоний відбиває силу і пристрасть, жовтий – життєрадісність, зелений – гармонію та свіжість, а чорний – вишуканість та статусність. Щоб вибрати колір для логотипу , вирішіть, яку емоцію ви хочете викликати у споживачів і яке враження хочете на них справити.
У меблевій галузі рекомендується використовувати спокійні тони, що символізують стабільність, міцність та надійність. Найпоширенішими відтінками є коричневий , червоний, зелений та жовтий.
Так, коричневий дозволяє підкреслити натуральність, оскільки нагадує деревину, зелений наголошує на екологічності, жовтий асоціюється з теплом і затишком, а червоний демонструє динаміку, любов і повноту життя.
Щоб отримати відомий та інтригуючий логотип, треба підключити фантазію і не боятися експериментів. У дизайні можна і потрібно використовувати незвичайні образи, контрасти та цікаві поєднання кольорів. Тоді ви отримаєте яскравий та емоційний лого.
Меблі та фурнітура. Це найпоширеніші образи у меблевому бізнесі. Можуть використовуватися як традиційні (у звичному вигляді), і стилізовані зображення.
Флора і фауна. У цій групі символів найчастіше зустрічаються дерева та зруби. Образи вказують на натуральність та екологічність.
Інструменти. Ці зображення використовуються для створення логотипів для невеликих столярних майстерень і меблевих магазинів.
Будинок. Досить популярна іконка, що викликає приємні асоціації, символізує затишок та комфорт.
Геометричні форми. Абстрактні лінії та різні фігури допомагають створити стильний та сучасний логотип.
Не обов'язково використати популярні образи. Можна придумати щось особливе та нестандартне. Головне, щоб логотип приваблював, інтригував та викликав довіру.
Серед логотипів українських меблевих фабрик та компаній зустрічаються як лаконічні, так і яскраві. Що стосується образів, то використовуються традиційні зображення та абстрактні форми. Найпопулярнішими відтінками є чорний, червоний та зелений. Трапляються також барвисті лого з поєднанням 2-3 яскравих тонів.
Логотипи американських меблевих компаній переважно шрифтові. Їх характерні прості лінії, мінімалізм і нейтральні відтінки. Зустрічаються також фірмові знаки з історією та колірним акцентом.
У країнах Європи в меблевій галузі можна побачити переважно шрифтові логотипи. Компанії використовують нестандартні шрифти і власне на цьому наголошують. Такі фірмові знаки виглядають естетично та стильно.
Що стосується образів, то частіше можна зустріти абстрактні форми та геометричні фігури. За кольорами пріоритети особливо не проглядаються, так як використовуються різні відтінки.
Логотипи азіатських меблевих компаній відрізняються простотою та мінімалізмом. Найпопулярніші – шрифтові лого. Акцент у них ставиться саме на нестандартне зображення букв.
Поширені кольори – чорний та червоний. З образів частіше використовують дерева та геометричні форми.
Щоб отримати унікальний та виразний логотип, краще довірити його розробку професійним дизайнерам, а не вдаватися до допомоги онлайн-конструкторів, які видадуть вам шаблонні рішення.
Замовити дизайн логотипу можна на фрілансі та в агентстві/студії.
Перший варіант обійдеться дешевше, але таїть у собі ризик. По-перше, можна не знайти розумного і вільного дизайнера, а значить втратити час і нерви, а по-друге, є шанс потрапити на недобросовісну людину, яка багато пообіцяє, але мало зробить. Але якщо вам пощастить, ви отримаєте цікавий логотип у середньому за 1000–1500 грн.
Другий варіант коштує дорожче – від $150-200, але ви отримаєте оригінальний фірмовий знак, який відповідає очікуванням цільової аудиторії.
У студіях працює ціла команда фахівців, яка займеться вивченням ринку, вашого бізнесу, конкурентів та потреб споживачів, щоб виробити правильну концепцію та створити логотип, що чіпляє та викликає довіру.
У студії WeLoveBrands ви зможете обрати один із трьох тарифних пакетів з різним набором послуг та отримати вказану кількість варіантів у обумовлений термін. Щоб поставити запитання фахівцю та зробити замовлення, зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті.