Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
«У жінок є лише дві зброї: туш для вій та сльози. Але ми не можемо їх використовувати одночасно.» Мерилін Монро
Як би прикро це не звучало, але цитата говорить правду. Саме тому легендарний візажист Макс Фактор вигадав накладні вії і таку процедуру як їхнє нарощування.
За останні кілька років попит на цю послугу різко зріс. Відповідно збільшилася кількість майстрів, які нарощують вії, а отже, і посилилася конкуренція в цій ніші. Щоб вигідно виділятись на тлі інших, вам слід створити цікавий фірмовий знак.
Логотип – це відмінний інструмент для лешмейкера-початківця, щоб залучити свою аудиторію і просувати себе як бренд. У наступному блоці ви дізнаєтесь про плюси розробки логотипу для майстра нарощування вій.
Логотип для майстра вій є фундаментальним елементом фірмового стилю та бренду. Незалежно від напряму бізнесу, у вас завжди повинен бути стійкий фірмовий знак.
Відбудова від конкурентів
Професійний фірмовий знак допомагає виділитися бізнесу та знайти свою аудиторію. Перш, ніж приступати до розробки, приділіть увагу вивченню конкурентів та виділіть унікальний стиль для вашого лого.
Впізнаваність компанії
та її ідентифікація на ринку. Для того, щоб споживачі могли розпізнати ваш логотип, важливо, щоб він мав простий та зрозумілий дизайн. Тоді клієнти легко впізнають вашу компанію.
Підвищення довіри
Незалежно від того, чим ви займаєтеся, у вас є конкуренти, які борються з вами за клієнтів. І у цій боротьбі довіра відіграє ключову роль. Якщо ви хочете залучити споживачів, вам потрібен логотип, оскільки він є свого роду «обличчам» майстра та гарантією якості послуг.
Посилення іміджу
Фірмовий знак – це перше, на що звертає увагу аудиторія під час знайомства з компанією, тому важливо створити сильне перше враження. В іншому випадку споживачі віддадуть перевагу іншій компанії. Привабливий дизайн викликатиме інтерес і формуватиме позитивний образ.
Існує ще безліч достоїнств, які таїть у собі логотип.
Але щоб знак виконував свої функції, він має бути:
простим;
універсальним;
унікальним;
відповідним специфіці бізнесу;
естетичним;
таким, що добре запам'ятовується.
Всі ці характеристики роблять логотип зрозумілим, доступним та привабливим, що важливо для утримання уваги аудиторії. Адже, якщо вам вдалося зачепити споживачів, то й розташувати їх до себе буде простіше.
Перш ніж розпочинати розробку логотипу, важливо виділити цільову аудиторію. Для послуги нарощування вій вона цілком очевидна - це дівчата та жінки віком 18-55 років. І тому що наші споживачі – це прекрасна половина, то лого має бути ніжним та естетичним.
Важливо також визначитися, на аудиторію з яким доходом ви націлені, щоб показати це в лого. Цілі можна досягти за допомогою дорогих базових відтінків або кольорів благородного металу.
При створенні логотипу потрібно виділити кілька основних переваг вашого бізнесу, щоб потім від них можна було відштовхуватися. Адже фірмовий знак тією чи іншою мірою повинен відображати ваші сильні сторони.
напрям роботи (тільки вії чи комплекс послуг);
масштаби бізнесу (невеликий салон чи мережа студій);
статус (орієнтація на середній клас, преміум-сегмент тощо).
Якщо у вас працює не один майстер, а ціла команда, це можна відобразити у дизайні. Логотип для бровиста, наприклад, повинен відрізнятися від фірмового знака для студії вій або емблеми для салону краси, що надає різні види послуг, щоб не заплутувати аудиторію. Але незалежно від специфіки діяльності, необхідно розробити логотип, що викликає довіру і підкреслює високу якість.
Також важливо розуміти, де використовуватиметься логотип. Фірмовий знак для нарощування вій, як правило, розміщується на вивісках, банерах, сайті, рекламі та в соціальних мережах.
Логотип повинен бути читабельним і добре виглядати в різному розмірі.
Слід уникати складних шрифтів, громіздких зображень та дрібних деталей.
Не варто створювати строкатий лого, використовуючи всі кольори веселки.
Логотип лешмейкера розташовуватиметься і на аватарці в соціальних мережах, тому найкращим рішенням стануть прості образи та добре читаємі шрифти.
Колірні відтінки: фіолетовий, пурпуровий, золотистий.
Зображення: дівчина силует.
Шрифти: рукописні чи фігурні.
Відмова від елементів і стандартних образів, що приїлися, дозволить розробити привабливий логотип, який буде легко запам'ятовуватися і представляти ваш бізнес у кращому світлі.
Логотип містить у собі багато складових, кожна з яких має бути опрацьована якісно. Колір, шрифт та символ впливають на сприйняття знака загалом, тому ці елементи повинні добре поєднуватися між собою. Адже навіть найменша погано оформлена деталь може зіпсувати загальний вигляд логотипу.
Щоб цього не сталося, ми підготували кілька порад щодо розробки кожного елемента. Дотримуючись їх, вам вдасться створити гармонійний логотип, що відповідає вашій діяльності.
Логотипи для вій бувають різних відтінків. Одні використовують яскраві, сміливі кольори, інші вибирають приглушені пастельні тони, а треті дотримуються класичного чорно-білого варіанта.
Приступаючи до підбору палітри кольорів для фірмового знака, зверніть увагу на цільову аудиторію. Відтінки повинні відображати її смаки та настрої, водночас зберігаючи асоціації з вашим брендом.
Для лого в цій сфері підійдуть легкі, ніжні та нейтральні тони - рожеві, кремові, бежеві. Якщо ви шанувальники стриманого стилю, гарним рішенням стане поєднання чорного та срібного кольорів, а якщо хочете створити зухвалий знак, вибирайте яскраві, насичені та контрастні відтінки.
Зображення, яке передає головну ідею та викликає емоції у споживачів, допоможе підкреслити вашу унікальність. Тому якщо ви вирішили використовувати картинку в лого, переконайтеся, що вона відповідає тематиці вашого бізнесу та асоціюється з красою, модою та високою якістю.
Логотип для майстра вій може містити іконку з нарощеними віями, квітами, пелюстками та гілочками, оскільки такі образи відповідають роду діяльності та відображають ніжність. Допускається також використання зображень тварин, абстрактних та симетричних елементів – для створення яскравих образів.
Шрифт сильно впливає на споживачів, формуючи у їх свідомості певний образ. З його допомогою можна справити як негативне, так і позитивне враження. Тому важливо підібрати правильний стиль шрифту.
Використовуйте читальні шрифти, прості та без засічок (для класичного варіанту підійде Sans-serif). Можна використовувати жирні чи тонкі лінії, витончені чи ламані букви. Такі знаки будуть цікаво виглядати та привертати увагу.
Якщо ви зважитеся на це, дотримуйтесь таких правил:
Шрифт повинен гармонійно поєднуватись з іншими елементами логотипу.
Необхідно створити читабельний стиль шрифту.
Не варто використовувати дрібні деталі та зайву кількість завитків, оскільки при масштабуванні вони будуть виглядати нерозбірливо і псувати загальний вигляд лого.
Правильно підібрані елементи дизайну здатні створити диво. Кожен з них викликатиме певні емоції та відчуття, тим самим встановлюючи міцний зв'язок із аудиторією. А лояльні споживачі – найкращі клієнти!
Простота та мінімалізм
Стиль мінімалізм дуже популярний у 21 столітті. Він відрізняється лаконічністю кожного елемента та своєю елегантністю. У ньому не використовуються вигадливі іконки та безліч яскравих відтінків. Замість складних макетів мінімалізм віддає перевагу простим елементам в 1-2 кольорах.
Відсутні деталі
Цей тренд пов'язаний з мінімалізмом та передбачає «неповну» картинку або текст, що знаходиться на межі читання. Тобто, елементи сприймаються важко «на бігу». Тут використовуються розриви ліній, відсутність деталей, неповні букви та інші прийоми, що привертають увагу, що інтригують і змушують мозок працювати.
Незвичайна типографіка
У цьому стилі дизайнери поєднують нові шрифти зі стандартними рішеннями. Унікальні шрифтові стилі дозволяють лого виділятися на тлі конкурентів.
Перевантажена композиція
Якщо ви не любите порожній простір, цей тренд вам до вподоби. Він використовується, щоб підкреслити неповторність вашого бізнесу та завоювати довіру аудиторії. Бажаєте привернути увагу? Здивуйте своїх клієнтів утіленням несподіваних новаторських графічних ідей.
Хаотичність
Ще один досить сміливий тренд. Він позитивно сприймається аудиторією, але важливо не переборщити і не перетворити дизайн на безлад, адже фірмовий знак насамперед має бути зрозумілим.
Підключайте уяву, не бійтеся експериментувати, щоб створити цікавий логотип для майстра вій. Адже тоді він не лише привертатиме увагу, а й викликатиме емоції у споживачів, а значить підвищуватиме їхню довіру та лояльність.
В Україні дизайнери при розробці лого для вій віддають перевагу мінімалізму та простоті. Вони використовують квіткові образи, іконки з віями. Також досить популярними є текстові логотипи з акцентом на шрифт. Такі знаки виглядають досить просто, але при цьому стильно та сучасно.
У кольоровій гамі переважні пастельні відтінки, такі як рожевий, бежевий, блакитний, а іноді ніжно-зелений. Класичні логотипи у чорно-білому кольорі також часто застосовуються.
Європа
У Європі дизайнери не бояться експериментувати, тому створюють як комбіновані логотипи, так і текстові. Популярністю користуються незвичайна типографіка, відсутні деталі, мінімалізм.
Цінності бренду передають в основному за допомогою емоційного образу або великих та простих шрифтів без засічок.
Дуже популярні яскраві відтінки, хоча найбільш поширені все ж таки ніжні тони (рожевий, хакі, фіолетовий, блакитний).
США
В Америці дизайнери створюють переважно текстові фірмові знаки у ніжних та світлих відтінках. Популярні кольори – бежевий, блакитний, сіро-бежевий, рожевий, лавандовий. При цьому найчастіше використовують рукописні шрифти та лаконічні шрифтові стилі без засічок.
Як образи вибирають ілюстрації кольорів, силуети жіночого обличчя, красиві очі, вії.
Азія
В Азії віддають перевагу яскравим і барвистим фірмовим знакам, в яких переважають нестандартні шрифти і великі літери.
Символіка застосовується найрізноманітніша: починаючи від тварин і закінчуючи жіночим силуетом. Часто такі знаки не відображають специфіки бізнесу, але розкривають ключові цінності.
Популярними відтінками є білий, золотий, червоний та рожевий.
Щоб отримати якісний емоційний логотип, можна використовувати два варіанти:
Замовити послугу у фрілансера
Існує безліч онлайн-платформ, де ви можете знайти талановитого спеціаліста, який працює віддалено. Якщо ви здійснюєте замовлення вперше, будьте гранично уважні при ознайомленні з його портфоліо, також вивчіть усі відгуки та рекомендації. Вартість логотипу у фрілансера складає від 50$ до 350$.
Замовити розробку логотипу у дизайн-студії
В агентстві чи студії дизайну цінують свою репутацію, тому виконують роботу якісно та в обумовлені терміни. Логотип за вартістю буде дорожчим (від 150$), але ця сума цілком виправдана.
Дизайнери відповідально підходять до вирішення поставленого завдання. Перш ніж розпочати розробку фірмового знака, вони вивчають ринок, конкурентів, ключові переваги компанії, її цільову аудиторію і лише потім приступають до дизайну.
Дизайн-студія WeLoveBrands із задоволенням розробить вам ефективний логотип для нарощування вій. Ви зможете вибрати один із тарифних пакетів, які відрізняються термінами здачі, кількістю готових варіантів лого та правок, які за вашим бажанням ми внесемо до макету.
Для уточнення деталей та замовлення логотипу для лешмейкера телефонуйте або пишіть у чат студії WeLoveBrands. Ми будемо раді допомогти у зміцненні позицій вашого бренду.