Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Вважають, що логотип потрібен лише для створення певного іміджу компанії. Але насправді він має набагато більше функцій. По-перше, він необхідний для ідентифікації фірми над ринком. Важливо, щоб потенційні клієнти розпізнавали вас серед подібних підприємств.
По-друге, він необхідний для донесення вашої філософії до цільової аудиторії. За допомогою логотипу можна побудувати певну репутацію та заявити про себе. По-третє, лого створює певний образ. І за його допомогою ви можете викликати певні асоціації у людей. Втім, без логотипу далеко не поїдете.
У цій статті ми хочемо торкнутися важливості логотипу для фотографів. Адже їм особливо потрібно мати своє лого. Прикріплюючи емблему на свої роботи, фотограф захищає їх від плагіату. А між іншим, саме у цій сфері дуже люблять привласнювати собі чужі фотографії.
До того ж, логотип підвищить впізнаваність. У цій галузі він потрібний як повітря.
Галузь фотографії може похвалитися високою конкуренцією. І до того ж більшість фотографів мають гідні роботи. Тому, щоб виділитися серед маси схожих фото, важливо позначити свої. Як саме? Зрозуміло, за допомогою лого, що чіпляє! Тоді потенційні замовники зможуть розпізнавати вас. Це створить певний імідж.
Також логотип підкреслить ваш професіоналізм. Покаже, що ви справді серйозно займаєтеся фотографією і вам можна довіряти. Дасть зрозуміти ваш стиль роботи.
Давайте розглянемо основні функції логотипу для фотографа:
захисна
Ви захищаєте свої роботи від плагіату. Якщо ви раптом помітите, що хтось користується вашим ім'ям та логотипом, то зможете притягнути цих “злодій” до адміністративної відповідальності.
відмінна
Крутий логотип виділить вас серед конкурентів. Оскільки саме з емблем замовники розрізняють одну фірму від іншої.
гарантійна
Логотип виконує функцію гарантії якості. Додаючи логотип на свої фотографії ви берете на себе відповідальність за їхню оригінальність. Іншими словами, ваш логотип на них є показником унікальності.
Мати свій логотип – це дуже важливо. До того ж варто враховувати, що "по одягу зустрічають". На красиві лого дана фраза теж поширюється. Тому, якщо хочете собі більше клієнтів, створюйте фірмову іконку.
Як бачите, приводів розробки досить багато. Так що якщо ви фотограф і до цього сумнівалися, чи варто гра свічок, то однозначно варто.
На плечах фотографа лежить особлива відповідальність. Оскільки йому довіряють зйомку найяскравіших моментів із життя інших. Весілля, дні народження, випускні — це події, які хочеться пам'ятати. І якщо фотограф зробить свою роботу неякісно, то насамперед позбавить клієнтів світлих спогадів. Саме тому дуже важливо створити хорошу репутацію та викликати довіру у потенційних замовників. І в цьому не останню роль відіграє логотип.
До того ж талановитих фотографів зараз дуже багато. І ціни у них найчастіше невисокі. Саме тому необхідно показати, що саме ви гідні відобразити клієнта. Показати те, що ви унікальні і навіть проста людина у вашому об'єктиві виглядатиме як фотомодель. Ще важливо показати через лого свою цінову політику. Тоді замовник точно розумітиме, яких витрат йому чекати. Також слід підкреслити ваші вміння та талант. І те, що ви знайдете підхід до кожного. Не зайвим буде акцентувати увагу на тому, який тип фотозйомок ви найчастіше проводите. Наприклад, фото заходів, пейзажів, fashion тощо.
Логотип має бути таким, що запам'ятовується і відрізнятися серед інших. Тоді ви напевно "відкладетеся" у пам'яті у потенційного клієнта. А ще вас буде найпростіше знайти. Адже якщо людина побачить вашу роботу на сторінці у знайомого, вона відразу розпізнає ваше лого. І по ньому вже вас знайде. Можливо, це майбутній замовник.
Що потрібно враховувати фотографу під час розробки логотипу?
Він має відрізнятися від логотипів конкурентів
Потрібно показувати, що ваша робота коштує своїх грошей
Логотип повинен відображати сферу вашої “фотопраці”
Логотипу необхідно викликати у людини довіру
Потрібно підкреслити вашу унікальність і виділити "родзинку"
Також дуже важливо, щоб логотип було легко читати. І щоб його було видно на будь-якому тлі. Оскільки вам накладати його доведеться на різнопланові фотографії. Тому обійдіть без незрозумілих "закорлючок" і блідих малюнків.
У створенні крутого лого для фотографа чудово допоможуть стильні трендові відтінки та сучасні шрифти. Як їх підібрати читайте далі.
Для того, щоб зробити ідеальний логотип, потрібно ретельно підібрати шрифт, форму та колір. Але для початку, давайте розберемося, які типи логотипів існують у природі:
Монограма / абревіатура - використовується компаніями з довгими назвами, просто одна або кілька літер
Логослово - красиво оформлені назви компаній
Емблема — створюються за принципом гербів та печаток
Символ – графічні або буквені символи
Абстрактний знак – передає ідею компанії за допомогою простого знака або символу
Логотип-талісман — використовується будь-який персонаж у логотипі
Комбінований (текстово-графічний) - складається зі слів та зображень
Найбільш поширеними варіантами логотипів для фотографів є ім'я або нікнейм. Це виглядає найбільш виграшно на будь-якому фото. Однак, деякі воліють і складні малюнки.
Якщо ви комерційний фотограф, то краще вибрати своє ім'я як логотип. А якщо ви фотографуєте різні заходи, можна і пофантазувати. Вибрати оригінальний шрифт або гарне зображення.
У будь-якому випадку, слід спиратися на вашу цільову аудиторію та її переваги. Але хочемо помітити, що найуніверсальніша версія логотипу — це просто ім'я, написане лаконічним шрифтом. На кожному фото виглядатиме органічно і до всього підійде.
Кожен варіант логотипу приміряйте на свої роботи. Подумайте, який з них виглядатиме найкраще. Пам'ятайте, що це ваша візитна картка, водяний знак. І міняти його надалі навряд чи вдасться.
Лого не повинно привертати на себе надто багато уваги. Також "приміряйте" його і на свої соцмережі або веб-сайт. Воно скрізь має виглядати виграшно.
До речі, багато фотографів вважають за краще використовувати зображення об'єктива або фотоапарата як логотип. Його можна круто обіграти та оформити по-своєму. Втім, теж хороша ідея.
Складність створення логотипу для фотографа полягає в тому, що тонова палітра невелика. Вибирати потрібно максимально нейтральні кольори, щоб не відволікати людину від перегляду фотографій. Також дуже важливо не перевантажити фото яскравим логотипом.
Вибір кольору залежить від вашого стилю. Але, тим не менш, постарайтеся використати спокійні кольори. Ідеальними варіантами є сірий, чорний та білий.
Більшість фотографів вибирають саме білий та чорний кольори. Оскільки вони не сильно привертають увагу до себе та дають насолодитися фотографією. Але якщо ви все-таки хочете додати пару яскравих ноток, спробуйте переробити логотип у чорно-білий варіант. Швидше за все, він виглядатиме навіть краще, ніж раніше.
У будь-якому випадку вибір за вами. Просто пам'ятайте, що головну роль відіграє фото, а не водяний знак.
Так як із вибором кольору особливо не розгуляєшся, потрібно виділятися шрифтами. Тим більше, що добре підібраний шрифт має в своєму розпорядженні. Підбирайте шрифт спираючись на тематику своїх фото. Наприклад, якщо ви фотографуєте свята, то можна вибрати якісь незвичайні рукописні літери. Ну а якщо ви "творите" в класичному стилі і любите створювати чорно-білі фото, використовуйте щось просте. Підійдуть мінімалістичні шрифти без зайвих деталей.
Тільки обов'язково враховуйте, що шрифт має бути читабельним. Обов'язково приміряйте його дома водяного знака. То ви зрозумієте, чи легко його прочитати. Оскільки дуже часто той самий шрифт може круто виглядати на сайті і погано на фото. Намагайтеся такого уникати. Вибирайте формат, який скрізь читатиметься однаково добре.
Незважаючи на достаток шрифтів, радимо звертати увагу на класику. Прості шрифти ніколи не вийдуть із моди. І що найголовніше — читатимуться розбірливо.
Ось вам три золоті правила, яких варто дотримуватися при підборі "шрифту мрії":
Уникайте шрифтів із дрібними завитками, засічками та іншими деталями. По-перше, ці деталі на логотипі все одно буде складно побачити. А по-друге, вони можуть знатно зіпсувати ваше лого і зробити його нерозбірливим.
Слідкуйте за тим, щоб шрифт поєднувався з усіма складовими логотипу. Наприклад, із іконкою. До масивної іконки додайте масивний шрифт. Втім, сенс ви зрозуміли. Має бути гармонія.
Головне правило – вибирайте читабельний шрифт. Це навіть важливіше за його красу. Крім цього, обов'язково перевіряйте зрозумілість шрифту у різних масштабах логотипу.
Кожна форма логотипу має певне послання. Вони по-різному впливають підсвідомість людини. Які ж емоції викликає певна геометрична фігура? Давайте розберемося.
Коло чи овал
Круглі фігури асоціюються з дружелюбністю, душевним теплом та любов'ю. Вони натякають на стабільне партнерство. Кола, овали та еліпси спонукають позитивні світлі емоції.
Квадрат, прямокутник та інші “прямі” фігури
Прямі кути та лінії в логотипі асоціюються з професіоналізмом, стабільністю та міцністю. Це вияв балансу, якісної роботи, ефективності, впевненості.
Трикутник
Трикутна форма логотипу пов'язана з владою та законом. Найчастіше зустрічається у лого, орієнтованих на чоловічу аудиторію.
Фотографам найкраще підійде прямокутна форма логотипу. Хоча, можна підключити фантазію і зробити логотип більш нестандартної форми.
Як і у всіх сферах, у галузі створення логотипів є свої тренди. Ми постаралися зібрати найвдаліші "лого-тренди" для фотографів.
Мінімалізм
Зараз у моду увійшли прості мінімалістичні логотипи. Вони виглядають сучасно. Головна їхня перевага полягає в тому, що вони читальні. І припадуть до смаку всім. Адже краса у простоті!
Логослови зі шрифтами без засічок
Стиль шрифтів Sans Serif зараз на піку популярності. Це та сама нев'януча класика. Вона ніколи не вийде із моди. Тому вже багато років відомі компанії та бренди воліють додавати його до своїх логотипів. Тим більше, що цей шрифт легко прочитати та розглянути на фотографії. Ідеальний варіант для фотографа.
Логотипи в стилі ретро
Одним із трендів 2020 року є ретро логотипи. Спробуйте зробити логотип у цьому стилі. Завдяки карколомному дизайну та ностальгії, цей варіант завоював серця багатьох людей.
Логослови рукописними шрифтами
Рукописні шрифти займають не останнє місце у хіт-параді стильних елементів логотипу. Вони виглядають сучасно і приносять естетичну насолоду. Тільки вибирайте розбірливі варіанти шрифтів. Оскільки рукописні шрифти з різними завитками нині не в тренді.
Втрачений фрагмент
У цьому варіанті дизайнери прибирають фрагменти букв або малюнка. З таким трендом навіть найпростіший логотип виглядає ефектно. Щоправда, пам'ятайте про читабельність логотипу. Адже якщо ви видалите занадто багато елементів, логотип буде виглядати незавершеним.
Геометричні лого
Логотипи з геометричними елементами - те, що завжди буде стильно. Добре підійде фотографам, оскільки цей варіант має мінімалістичний дизайн. Згини і лінії, гострі кути відмінно виглядатимуть як водяний знак на фото. До речі, цікавим дизайнерським рішенням буде комбінація кутів та згинів з іншими фігурами. Експериментуйте та поєднуйте.
Акцент на невеликих деталях
Якщо ви хочете якось урізноманітнити логотип, можна просто виділити якийсь елемент у ньому. Достатньо наголосити навіть на одній літері — і лого вже заграє новими фарбами. Виглядає дуже стильно.
Однак, не варто впадати в крайнощі і слідувати виключно трендам. Ви можете придумати щось своє, що буде поза часом. Вивчайте тенденції, застосовуйте у створенні лого. Але паралельно вигадуйте щось своє. Поєднуйте ідеї з вашої голови із поширеними трендами. Тоді вам вдасться створити унікальний логотип, який буде актуальним завжди.
Якщо ви досі не визначилися з тим, що ви хочете бачити на своєму логотипі, зверніть увагу на приклади нижче. Хочемо поділитись з вами вдалими прикладами логотипів для українських фотографів. Можливо, вони допоможуть вибрати вам, як саме оформити логотип.
Якщо раптом вам замало українських прикладів логотипів, зверніть увагу на світові лого. Ми зібрали вам кілька вдалих варіантів лого з усього світу. Так що черпайте натхнення:)
Розробити логотип мрії часом буває непросто. А все тому, що процес його створення дуже трудомісткий і складний. Щоб створити круте лого, необхідно просту ідею пропустити через чотири етапи.
1 етап. Дослідження
На цьому етапі дизайнер збирає всю інформацію, необхідну створення логотипу. А також аналізує усі ваші побажання. Іншими словами, готує ґрунт для того, щоб розробити для вас ідеальний лого.
2 етап. Визначення концепції
Виходячи з усієї інформації, яку дав замовник, дизайнер продумує ідею для логотипу. Зазвичай "маестро" у таких ситуаціях спирається на філософію компанії клієнта. І виводить формулу "логотипу мрії".
3 етап. Внесення правок до концепції
Далі лого узгоджується із замовником. Він вносить необхідні правки та додає побажання. Але не на противагу основній концепції логотипу.
4 етап. Запуск
Логотип починають потихеньку виводити "у люди". Використовують у засобах реклами. Роздруковують його на візитівках, брошурах і таке інше. Розповсюджують в інтернеті.
Бажаєте мати розкішний логотип? Тоді простежте за тим, щоб кожен із цих чотирьох етапів був ретельно опрацьований. Повірте, результат вартий того. Він залучить вам багато нових клієнтів.
Не можна довіряти розробку логотипу будь-кому. У цьому випадку важливо вибрати справжніх професіоналів. Щоб вони змогли втілити у реальність усі ваші задуми та ідеї. До того ж шукати їх уже не треба. Вони ж самі вас знайшли.
Це компанія WeLoveBrands! Там працюють справді профі. Вони вам такий логотип розроблять, що всі конкуренти мають. Ви тільки подивіться, які неповторні емблеми вони вже створили:
Але головна їхня перевага в тому, що вони зберігають собі всі ваші побажання, як роботи. Враховують кожну ідею та зауваження. Втім, мрія, а не майстри.
Та й ціни у WeLoveBrands розраховані на людей. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень. Для елемента, який привабить масу нових клієнтів, це невисока ціна.
А якщо ви не знаєте, яку концепцію вибрати для логотипу фотографу, можете замовити відразу кілька унікальних варіантів. Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.
Логотип – це окремий вид мистецтва. Тож створюйте такий логотип, який не соромно повіситиме у Луврі. Ну а фахівці WeLoveBrands допоможуть вам у його розробці логотипу та фірмового стилю . Вони втілять усі ваші ідеї в життя!
Бажаємо вам удачі, гарного логотипу та багато клієнтів!