Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Що важливо для батьків, які вперше віддають свою дитину до дитячого садка? Щоб там було безпечно та комфортно, щоб малюк проводив час цікаво та з користю, щоб вихователі були уважними, справедливими та не поділяли дітей.
При виборі дитсадка багато хто вивчає інформацію, читає відгуки, але приймає рішення інтуїтивно. І для того, щоб батьки обрали саме вашу установу, необхідно сформувати привабливий образ, що викликає довіру. Як це зробити? Створити емоційний логотип для дитячого садка.
Хороша емблема зміцнює репутацію установи, підвищує довіру та лояльність з боку користувачів послуг, а також сприяє підвищенню прибутку.
А ще логотип:
Привертає увагу. Грамотний підбір кольорів та графічних елементів дозволить привернути увагу перехожих, а також користувачів інтернету до вашого дитсадка.
Інформує. Логотип ще до прочитання напису дозволяє зрозуміти специфіку установи. Якщо в сад приймають не всі вікові групи, зображення має відповідати допустимому віку дітей.
Відбудовує від конкурентів. Яскравий, продуманий логотип — одна з конкурентних переваг. Він дозволяє підкреслити сильні сторони та виділитися на тлі конкурентів.
Підвищує довіру. Вивіска разом зі станом приміщення та меблів, а також кваліфікованим персоналом працює на довіру та збільшення лояльності батьків.
Викликає позитивні емоції. Дитяче лого має бути лаконічним, позитивним та зрозумілим.
Оскільки при знайомстві з дитячим садком споживачі звертають увагу спочатку на фірмовий знак, він повинен справляти приємне загальне враження, а також залучати дітей та давати гарантії безпеки їхнім батькам.
Вивіска з назвою та логотипом — перше, що бачать діти та їхні батьки, підходячи до дитячого садка. Вже підсвідомо дорослі починають давати перші оцінки. Тому фірмовий знак, який демонструє дбайливе ставлення та дружелюбність, налаштовує на позитив та викликає довіру.
Оскільки дитсадок – це місце, де дитина проводить час з ранку до вечора, навчається спілкуватися, дружити, ділитися іграшками та відстоювати своє, логотип повинен не лише переконувати батьків у правильності їх вибору, а й залучати дітей. А для цього слід використати цікаву ідею.
Реалізувати задумане та справити на аудиторію потрібне вам враження можна за допомогою зображень, кольорів та шрифтів.
Елементи, які допомагають створювати цікаві логотипи:
Образ. Найчастіше в логотипах для дитячого садка зустрічаються персонажі мультфільмів, казкові герої, іграшки, тварини та рослини, а також явища природи - наприклад, веселка. Такі образи викликають позитивні емоції та вказують на напрямок діяльності установи.
Дітям близька проста графіка, яка нагадує дитячі малюнки чи улюблені мультики. Тому не варто перевантажувати знак великою кількістю деталей, стилів та кольорів, щоб не погіршити його сприйняття.
Колірна гама. Важливо не намагатися застосувати всі можливі кольори, а зупинитись на двох-трьох тонах. Ідеальний фон для лого — білий, його можна використовувати для створення ефекту порожнього простору. Він додасть логотипу свіжості та допоможе виділити основні елементи.
Найкращі відтінки для емблеми дитячого садка — блакитний, зелений, рожевий, бірюзовий, жовтий та помаранчевий. Темні кольори допустимі, якщо потрібно відтінити основний тон.
Стиль шрифту. Шрифти використовуються переважно читабельні, без засічок, але можна вибрати також великі або рукописні без складних завитків.
А щоб отримати унікальний логотип для дитячого садка, розробку слід довірити професіоналам. Адже лише підготовлений дизайнер, який орієнтується на знання психології та механізми передачі емоцій через зображення та колір, може створити лого, що викликає позитивні емоції та довіру.
У створенні логотипів немає конкретних метриків або KPI. Але водночас можна досить легко визначити якість та ефективність розробленого продукту.
Для цього треба звернути увагу на такі критерії:
Лаконічність. Діти не розуміють прихований підтекст та глибокі смисли. Дизайнер повинен «побачити» логотип очима дитини.
Легкість сприйняття. Варто уникати дрібних деталей, які ускладнюють сприйняття знака на різних об'єктах — вивісках, буклетах, листівках та на екранах.
Читабельність. Виберіть оптимальний розмір та стиль шрифту. Зверніть увагу, що застосування градієнтної графіки може погіршити читання написів логотипу.
Цілісність. Всі елементи логотипу повинні доповнювати один одного.
Універсальність. Логотип має добре виглядати та «зчитуватися» у маленькому розмірі (для іконок на сайті та в соціальних мережах) та у великому форматі — для бігбордів, фірмових футболок чи форми співробітників дитячого садка.
Унікальність. Емблема дозволяє відбудуватися від конкурентів, її можна зареєструвати і тим самим запобігти плагіату.
При розробці логотипу варто також враховувати сучасні тренди. Деякі з них швидкоплинні, а дехто часом повертаються з новою силою. Для створення ефектного фірмового знака можна використовувати нестандартні підходи, популярні рішення та цікаві ідеї. все для того, щоб привернути увагу, викликати довіру та відчуття безпеки.
Універсальні тенденції в галузі дизайну логотипу в 2021 — простота та креативність. Спрощенню піддаються графіка, кольорова гама та шрифти. Сучасні дитячі садки — особливо за кордоном — використовують більш схематичні та умовні дитячі малюнки. Зникли обсяг, тіні, глибока деталізація. Скорочується кількість елементів загалом.
Тобто, мінімалізм та незвичайні образи – основні тренди в дизайні логотипів для дитячих садків. Тому якщо ви хочете отримати ефективний лого, використовуйте ці прийоми та відмовтеся від вже застарілих.
Головні антитренди у 2021 році:
Багатобарвний логотип. Гармонійним є поєднання двох-трьох відтінків. Замість насичених кольорів як основні переважають більш приглушені, спокійні тони.
Шрифти із засічками. Їх замінили на легкі, закруглені літери. А ще зменшилась кількість слів у назвах.
Багато елементів. Нагромадження деталей та застосування великої кількості кольорів ускладнюють сприйняття та запам'ятовування знака.
Прагніть максимальної простоти і домагайтеся оригінальності емблеми не за рахунок складних фігур і широкої палітри відтінків. Цікава ідея стане вашим козирем та перевагою серед компаній-конкурентів.
Для емблем дитячих садків в Україні характерні яскраві кольори, креативна графіка та унікальні шрифти. Під час розробки знаків часто використовуються українські національні мотиви. А на логотипах садків, що працюють за міжнародною моделлю, можна зустріти написи англійською або іншими іноземними мовами.
У дитячих освітніх садах активно використовують зображення плодів — наприклад, помаранчевого мандарину із зеленим листям. Логотипи часто містять назву та зображення паперового літачка, що символізує політ фантазії. Популярні лого з імітацією дитячого малюнка аквареллю, виконаного м'якими пастельними тонами.
Розробка фірмового знаку — важлива складова побудови відносин із аудиторією. В емблемі знаходить відображення основна інформація про цінності та завдання установи. Вже можна визначити, чи є в дитсадку система початкової освіти, чи пропонується тільки дошкільна програма або дитячий садок включений у спеціальний освітній курс.
Під час створення логотипу дизайнери співпрацюють із педагогами, щоб чітко розуміти філософію дитячого закладу.
Якщо навчання побудовано за Вальдорфською педагогічною системою, кольори та зображення часто несуть ідеї та образи, пов'язані з природою. Використовуються зелений, жовтий, землісті та дерево-коричневі відтінки. Соковиті, яскраві червоні, сині, зелені кольори та геометричні плоскі форми — стиль освітніх садків, які працюють за методикою Монтессорі.
Протилежні відтінки палітри можуть застосовуватись для позначення багатонаціональної культури. Наприклад, логотип відомої системи садків та початкових шкіл у формі дерева з різнокольоровими колами у кроні показує, що ці установи багатоетнічні. Різнокольорові кола символізують різноманіття національностей та рас, а дерево — взаємозв'язок та єдність між ними.
Стиль лого та шрифтів також вказує на концепцію та філософію освітньої програми. У вальдорфських школах цінують ручну роботу, бо вона ближча до природи, мрій та уяви. І це відображається у шрифтах.
Дитсадки з багатою історією часто використовують традиційні шрифтові стилі та образи. Логотипи установ за системою Вальдорфської педагогіки містять зображення дерев, листя, сонця, щоб підкреслити зв'язок природи та уяви, яка від неї походить.
Загалом в емблемах садків часто використовують зображення дерева. «Дерево пізнання» — символ навчання, в якому гілки і листя уособлюють зв'язок вихованців і вихователів. Дерева також символізують безпеку, зростання та розвиток — все те, що дитячий садок хоче передати батькам і дітям.
Фігури дітей, які тримаються за руки або грають разом — це символ щасливого ігрового простору. Він, у свою чергу, сприяє фізичному та психічному благополуччю вихованців. Відкриті книги, ручки та олівці в лого символізують знання та навчання. Часто зустрічаються зображення тварин та птахів, наприклад, сови — символ мудрості. Емблеми також можуть включати левів та змій, адже за легендами, ці тварини – втілення мудрості та лідерства.
Емблеми азіатських дошкільних закладів містять яскраво виражену національну символіку. У зображеннях присутні звичайні чи міфічні тварини, а також герої національного фольклору та персонажі аніме.
У дизайні переважають яскраві, насичені кольори. Зокрема, тут можна зустріти багато червоного, який в азіатській культурі символізує мир, безпеку, процвітання сім'ї та порятунок від злих сил чи хвороб. Широко використовується білий як священний колір, символ духовної та фізичної чистоти.
На ринку дизайн-послуг працюють професійні студії та фрілансери. Крім того, створити логотип дитсадка можна самостійно, використовуючи безкоштовну онлайн-програму або графічний редактор.
Але пам'ятайте, що без професійних навичок у галузі розробки логотипу отримати унікальний і незабутній фірмовий знак буде складно. Набагато надійніше замовити його виготовлення:
У фрілансера. Вартість його роботи — близько 1500 – 2000 гривень.
В дизайн-студії або в брендинговому агентстві. Вартість виготовлення лого в студії складає від $150 і залежить від складності, термінів виконання, бізнес-завдань, кількості варіантів та можливих змін.
У спеціалізованій студії допоможуть створити оригінальний логотип. Грамотний фахівець розробляє лого відповідно до ваших побажань, потреб цільової аудиторії, концепції та місії дитячого закладу і приступає до роботи тільки після ретельного аналізу конкурентів.
Дизайнери студії WeLoveBrands створять для вашого дитсадка унікальний логотип, який полюблять і діти, і батьки.
Якщо ви хочете виділитися серед конкурентів і посилити свої позиції на ринку, зв'яжіться з нами по телефону або в діалоговому вікні, щоб обговорити деталі та отримати детальну консультацію! Кейси та приклади робіт доступні на сайті.