→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для Instagram – виводимо профіль на новий рівень

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для Instagram – виводимо профіль на новий рівень

Instagram щомісяця використовує один мільярд людей. 63% користувачів соцмережі заходять у свій аккаунт мінімум щодня, а 42% - кілька разів на день. 200 мільйонів людей щодня відвідують один чи навіть кілька бізнес-профілів в Інстаграмі.

Вивести аккаунт на новий рівень, залучити цільову лояльну аудиторію та підвищити впізнаваність допоможе логотип. Саме на нього люди звертають увагу перед тим, як перейти до перегляду сторінки.

Чому логотип для Instagram має значення? У чому його переваги? І як він впливає на потік передплатників? Давайте розбиратися разом.

Чому потрібний логотип для Інстаграм

За даними досліджень, у соціальній мережі Instagram потенційні клієнти в 10 разів активніше взаємодіють з компаніями, ніж у Facebook, майже в 85 разів активніші, ніж у Twitter, і в 55 разів сильніші, ніж у Pinterest. Це означає, що Інстаграм чудово підходить для просування товарів та послуг.

Але щоб користувачі хотіли переходити на вашу сторінку, читати пости та робити замовлення, їх треба зацікавити. З цим завданням добре справляється логотип. А від привабливості візуального образу залежить сприйняття облікового запису в цілому.

Що дає логотип для Instagram:

 

Логотип для InstagramПривертає увагу. Хороший логотип привертає увагу, інтригує і стимулює перейти в аккаунт бренду.


Логотип для InstagramВиділяє компанію на фоні конкурентів. Перед розробкою фірмового знаку дизайнери аналізують конкурентів. Це допомагає створити сильне лого, яке підкреслить вашу індивідуальність та виділить конкурентну перевагу.


Логотип для InstagramВикликає асоціацію з брендом. Якісно розроблений логотип створює міцний зв'язок між компанією та аудиторією. Навіть при великій кількості підписок користувач впізнаватиме ваш профіль. А якщо перенести логотип із Instagram у традиційний маркетинг (зовнішня реклама, друкована продукція), людина розпізнає ваш бренд і там.


Логотип для InstagramПідвищує довіру. Компанії без логотипу буде складніше здобути довіру користувачів. Емблема — своєрідний знак якості, гарантія вашої експертності в ніші.


Логотип для InstagramФормує позитивний імідж. Розроблений відповідно до трендів логотип зміцнюватиме репутацію компанії.

 

Логотип дозволяє передати ідею, місію та цінності бренду. Розробивши ефективний фірмовий знак і використовуючи його як фотопрофіль, компанії можуть забезпечити швидке запам'ятовування та впізнаваність у соціальній мережі, а також в онлайні загалом.

Поради щодо створення логотипу для Інстаграм

Розробляючи логотип, важливо враховувати тренди, специфіку діяльності компанії та очікування цільової аудиторії. Тоді ви зможете створити інформативний знак, який буде зрозумілий користувачам та викличе у них позитивні емоції.

Які характеристики повинен мати логотип:

  • Релевантність. Використовуйте емблему, пов'язану з вашою сферою діяльності. Наприклад, ветклінікам логічно використовувати зображення тварин, а бізнесам у сфері краси – жіночні образи, квіти та інструменти. Абстрактні елементи допускаються для фінансових установ та інших компаній, яким потрібно показати статус та надійність.

  • Простота. Варто відмовитися від використання великої кількості елементів — це «перевантажує» лого, погіршує його сприйняття та запам'ятовування. Аналогічно з кольором. Обмежтеся двома або трьома тонами, а під час використання градієнтних переходів вибирайте нейтральні відтінки схожих кольорів.

    Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram

  • Унікальність. Гарний логотип не заплутуватиме аудиторію, нагадуючи знаки інших компаній.

  • Масштабованість. Логотип має добре виглядати на друкованій продукції та в «цифрі» — на моніторах комп'ютерів, планшетів та смартфонів. Важливо адаптувати його під великий, середній та малий розміри.

Пам'ятайте також про гармонійне ведення візуальної складової профілю.

Це один із ключових аспектів для бренду в Instagram. За статистикою технологічної компанії Bazaarvoice, візуал збільшує конверсію на 111%, а виручку на одного відвідувача — на 180%.

Логотип, а також зображення в обліковому записі мають виглядати єдиним цілим і підкреслювати один одного. Уникайте публікації фото низької якості, «контенту заради контенту», а також фото, які можуть призвести до блокування облікового запису.

Тренди у створенні логотипів для Instagram

Не існує універсального правила оформлення профілю в Instagram. Засновнику організації в співпраці з фахівцями з маркетингу в соцмережах важливо визначити, який візуал покаже головні цінності бренду, розкриє переваги продукту і сподобається цільовій аудиторії.

Можна також спиратися на популярні тренди — вони допоможуть рухатися в правильному напрямку. Використовуючи їх, ви зможете створити сучасний та стильний логотип, який притягуватиме погляди.

Трендові фігури в Інстаграм

Дизайнери радять використовувати геометрію відповідно до сфери, в якій працює компанія. У той же час ніхто не забороняє експериментувати — можливо, саме так вам вдасться створити нове «надкушене яблуко» або простий логотип з одним елементом — прямокутником, як у National Geographic.

Геометричні фігури у дизайні:

  • Трикутники

Трикутники, як і стрілки, вказують споживачеві шлях. Вони «направляють» погляд на інший елемент логотипу. Найчастіше компанії використовують звернені вгору трикутники як символи стабільності, безпеки, міцності, довговічності чи успіху. Така фігура часто використовується в лого наукових, релігійних та юридичних компаній.

Трикутники, звернені праворуч, символізують розвиток, зростання, прогрес чи швидкість, а звернені вліво підійдуть брендам з історією чи традиціями.

Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram

  • Кола

Кола або яйцеподібні форми — один з хитрощів для мозку. Фігуру часто використовують у логотипах брендів, які прагнуть сформувати почуття спільності або «запросити» користувачів приєднатися до них. Вона дозволяє досягти ефекту завершеності та відчуття взаємозв'язку.

Логотип для Instagram

  • Спирали

Ця фігура «затягує» глядача. Бренди використовують її як акцент на своїй динамічності, прагненні до інновацій.

Логотип для Instagram

  • Гострі кути

Це популярний прийом під час створення емблем спортивних брендів. Тут гострі кути та шипи не виглядають загрозливими. Вони з позитивної точки зору підкреслюють брутальний характер, динамізм та харизму компанії.

Логотип для Instagram Логотип для Instagram

Вибирати геометричні фігури слід виходячи з напряму діяльності та того враження, яке ви хочете зробити на користувачів.

Вибираємо стильний шрифт для Інстаграм

Правило №1 при виборі шрифту для лого — він має бути читаним. Не піддавайтеся спокусі та не використовуйте хайпові шрифти — мода минеться, і доведеться робити редизайн емблеми.

Популярні шрифти для лого:

  • Шрифти із засічками використовують у своїх логотипах Giorgio Armani, Sony та Honda. Ключова характеристика цього шрифту — перехід від товстих ліній до тонших.

    Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram

  • Шрифти без засічок рекомендується вибирати для фірмових знаків технічних, юридичних компаній. Вони створюють відчуття суворості та мінімалізму.

    Логотип для Instagram

  • Рукописні шрифти слід використовувати з особливою обережністю. Вони можуть зіпсувати логотип, роблячи його нечитаним, так і додати йому оригінальності. Яскравий приклад успішного застосування рукописного шрифту — лого Ray Ban, Unilever і Cadillac.

    Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram

  • Архаїчний шрифт обрали Mango, Ralf Ringer і Lee. У логотипі він створює ефект збитої машинки. Його можна використовувати компаніям із багаторічною історією. Такий шрифт наголосить, що ви явно не новачок у своїй сфері.

    Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram

  • Декоративний шрифт вже декадами прикрашає логотипи легендарних Walt Disney, Coca Cola, Milka, Isus та Carlsberg — тобто логотип тих компаній, чиї їжу, напої, електроніку та інші продукти ми щодня споживаємо. Шрифт можна цікаво обіграти, але в той же час з ним потрібно тримати голову тверезою — він набридає швидше, ніж популярна мелодія, встановлена ​​на дзвінок.

    Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram Логотип для Instagram

Для створення унікального логотипу можна обіграти будь-який шрифт або створити власний, який відображатиме ваш характер і передавати аудиторії потрібне посилання.

Вибираючи шрифт, дотримуйтесь ряду правил, щоб не помилитись і не відштовхнути передплатників. Серед основних можна назвати такі:

 

Логотип для InstagramВідповідність бізнесу. Чи викличе у потенційного клієнта довіру банк з «диснєєвським шрифтом»? Навряд чи. Тому важливо, щоб шрифт відповідав сфері діяльності.


Логотип для InstagramУзгодженість шрифту з іншими елементами. Масивний шрифт не поєднується з витонченою картинкою. Дивіться на логотип як на єдине ціле, перш ніж затверджувати розроблену емблему та поспішати поділитись нею з передплатниками профілю.


Логотип для InstagramОдин шрифт на емблему. Вам так подобаються два, три шрифти, що ви не можете вибрати і використовуєте всі три? Тоді готуйтеся до того, що аудиторія не оцінить такий крок, і інтерес до вашої сторінки почне падати. Адже мікс різних шрифтових стилів збиває з пантелику і створює відчуття несерйозності.

 

А ось ще одна порада від фахівців WeLoveBrands: не перетворюйте вибір шрифту на «погоню за трендом». Краще зупинитися на варіанті, перевіреному роками, ніж отримати в результаті щось вигадливе.

Як правильно підібрати кольори: хитрощі для мозку в маркетингу

Під час створення фірмового знака важливо орієнтуватися на психологію кольору. Використовуючи різні відтінки, можна привернути увагу, покращити впізнаваність, збільшити продаж або підписки.

Наприклад, з психологічної точки зору жовтий — «найщасливіший» колір. Понад 75% проданих у США олівців були саме цього кольору. Психологи та маркетологи також виділяють «чоловічі» та «жіночі» кольори. Так, улюблені кольори чоловіків — блакитний, зелений та чорний, а жінок — блакитний, зелений та фіолетовий.

Логотип для InstagramЛоготип для Instagram

Цікаві факти про кольори, які стануть корисними при створенні лого:

  • Правило «дівчаток одягають у рожеве, а хлопчиків — у блакитне» вже не працює.

    Логотип для Instagram

  • Чоловіки віддають перевагу більш насиченим кольорам, а жінки — м'якішим.

  • Чоловікам подобаються відтінки з додаванням чорного, а жінкам — білого кольору.

  • Текст або зображення повинні відрізнятися від інших елементів логотипу — так емблему простіше запам'ятати та розпізнавати у майбутньому.

    Логотип для Instagram

  • Споживачам більше подобаються поєднання схожих відтінків із додаванням контрастного кольору.

  • Червоний — колір сильного візуального розмаїття. Цей колір необхідно використовувати як акцентний.

    Логотип для Instagram

Розробляючи логотип, спробуйте передбачити почуття, настрій та образ, які викличуть ті чи інші відтінки. Намагайтеся також «пов'язати» продукти компанії з певними поєднаннями кольорів.

Чого не слід робити при розробці логотипу для Instagram

Інстаграм має свою специфіку в розміщенні та стисканні фото. Це варто враховувати під час розробки, форматування та публікації логотипу. Крім того, існують антитренди, які варто відкинути під час створення фірмового зображення для профілю компанії або особистого бренду.

Що НЕ варто робити під час розробки логотипу:

 

Логотип для InstagramПоміщати на зображення слоган. Довгий текст виглядатиме нерозбірливим. Опублікуйте слоган або УТП (унікальна торгова пропозиція) у шапці профілю.


Логотип для InstagramІгнорувати аналіз конкурентів. Не знаючи сильних сторін конкурентів і не розуміючи, чим ви від них відрізняєтеся, ви ризикуєте створити банальний логотип і загубитися в загальній масі або отримати схожий на багатьох знак, а разом з ним і статус плагіатора.


Логотип для InstagramВикористовувати багато деталей. Політ фантазії — це добре, якщо тільки це не заведе вас у нетрі. Адже нафантазувати щось складне та громіздке – означає погіршити сприйняття логотипу та відлякати аудиторію. Прагніть мінімалізму як Apple, Tesla та інші лідери у своїй ніші.


Логотип для InstagramНе залишати вільний простір на фото. «Пробіли» на логотипі — це не тільки стильно, а й просто необхідно. Вони допомагають виділити необхідні деталі і не перевантажити емблему.

 

Кваліфікований фахівець розуміється на нюансах розробки фірмових знаків, володіє знаннями в галузі трендів та антитрендів. Довіривши розробку професійному дизайнеру, ви отримаєте логотип, який відповідає специфіці бізнесу, вимогам платформи та сучасним топовим тенденціям.

Логотип для Instagram: де замовити та за якою ціною

Логотип для інста-профілю — візитна картка компанії чи персонального бренду. Щоб посилити своє УТП, додати профілю унікальності та відбудуватися від конкурентів, потрібно довірити розробку фахівця. До речі, дослідження показують, що логотипи з ілюстрованим зображенням блогера або знаменитості сильніше «врізаються в пам'ять», ніж звичайні фото. Тому, насамкінець, розберемо два актуальні питання: скільки коштує зробити логотип для Інстаграм і де його замовити?

Створити простий логотип можна в спеціальних онлайн програмах або за допомогою графічних редакторів. Але ми рекомендуємо довірити місію з розробки:

  • Фрілансеру. Фахівця варто ретельно вибирати — бажано не зупиняти свій вибір на першому-ліпшому дизайнері з біржі. Скористайтеся рекомендаціями знайомих, знайдіть відгуки про спеціаліста в інтернеті та запросіть портфоліо. Так ви зможете переконатися в якості роботи фрілансера.

До речі, одна з найбільш поширених проблем дизайнера-початківця на фрілансі — прагнення «впхнути» на логотип якнайбільше деталей. А ще багато фрілансерів працюють за стовідсотковою передоплатою або беруть аванс у розмірі 50% від суми замовлення. Це ще одна причина остерігатися спеціалістів низької кваліфікації.

Вартість розробки логотипу у фрілансера складає в середньому 1500 – 2000 гривень.

  • Дизайн-студії. Найперевіреніший варіант — звернутися до фахівців дизайн-студії чи брендингової агенції. Вони проаналізують цільову аудиторію, конкурентів та переваги вашого бізнесу (або специфіку профілю, якщо логотип виготовляється для персонального бренду). Маючи ці дані, а також місію компанії чи блогера, команда дизайнерів розробляє кілька варіантів логотипу.

Вартість послуги в дизайнерській студії складає 150 $ і вище – залежно від вимог замовника, складності роботи, кількості готових варіантів та можливості вносити виправлення. Як правило, компанії надають клієнтам кілька тарифних пакетів, що дозволяє вибрати оптимальний за ціною, терміном та результатом варіант.

Фахівці WeLoveBrands розробляють логотипи для різних сфер діяльності, включаючи знаки для шкіл танців, дистриб'юторських та логістичних компаній, кавових брендів та ін. Дизайнери ретельно вивчають ринок та особливості конкретного бізнесу, розробляють концепцію, продумують різні ідеї, і лише після цього приступають до роботи. Це дозволяє створювати логотипи, які працюють на імідж компанії.

Щоб уточнити вартість, отримати приклади наших робіт у вашій ніші та поставити запитання дизайнеру, зв'яжіться з нами по телефону або залиште запит на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5