Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Сфера банкінгу - одна з найскладніших, найдинамічніших і конкурентоспроможних. Як переконати клієнта довірити банку зароблені гроші? Які візуальні елементи викликають почуття безпеки у споживачів фінансових послуг? Люди насамперед звертають увагу на логотип банку. Довіривши його створення професіоналам, ви сформуєте та зміцните імідж фінансової установи, виділитеся на тлі конкурентів та збільшите кількість клієнтів компанії.
Створюючи логотип, пам'ятайте, що він повинен викликати почуття впевненості та говорити про стабільність банку. Дизайнери в агентствах розробляють фірмові знаки, які будуть актуальні довгі роки та підкреслять вашу надійність. Якісний підхід виключить почуття недовіри з боку споживача, уход потенційних клієнтів до конкурента, а також необхідність зміни логотипу у найближчі роки після його створення.
Підвищення впізнаваності. За логотипом споживачі фінансових послуг швидко і безпомилково знаходять потрібний банк.
Захист товарів та послуг установи. Фірмовий знак є свого роду символом благополуччя банку та гарантією якості послуг. А за комерційне використання матеріалів із чужим логотипом притягають до адміністративної відповідальності.
Реклама компанії . Логотип формує образ фінансової установи, допомагає цільовій аудиторії дізнаватися про компанію, спираючись на асоціації. Оскільки фірмовий знак розміщується на різних носіях (сайт, вивіска, листівки, сувенірна продукція, рекламні матеріали), сприяє просуванню банку на ринку фінансових послуг.
Підвищення довіри. Фірмовий знак викликає впевненість клієнтів в якості послуги та надійності банку.
Зміцнення репутації банку. Фірмовий знак, який залишає позитивне враження і вселяє довіру, працює на імідж компанії.
Хороший логотип швидко запам'ятовується, відбудовує банк від конкурентів та доносить до аудиторії потрібне послання. Це не просто зображення на вивісці закладу, його веб-сайті чи друкованій продукції. Логотип містить у собі обіцянку, яку банк дає своїм клієнтам та партнерам. А тому його розробляють, ґрунтуючись на глибокому вивченні очікувань та уподобань споживачів, а також враховуючи образ компанії, який необхідно сформувати.
Логотип повинен відповідати меті та місії компанії, бути простим, впізнаваним та унікальним. Важливо, щоб ваш фірмовий знак виділявся на тлі логотипів конкурентів, наголошував на стабільності та викликав довіру. Домогтися цього можна за допомогою нестандартних дизайнерських рішень та правильно підібраних візуальних складових. Адже за допомогою цих елементів можна як зацікавити споживачів у продукті, так і відштовхнути їх.
Сформувати образ стабільної компанії, що процвітає, і переконати людей, що вони передали свої гроші в надійні руки, можна за допомогою певних зображень, відтінків і шрифтів. Який з них вибрати, щоб посилити репутацію вашої компанії, розглянемо далі.
Ключові елементи логотипу, що впливають на його сприйняття:
Назва компанії . Ім'я банку чи абревіатура часто використовується під час створення фірмових знаків. Такий логотип виглядає лаконічно та швидше запам'ятовується. А щоб виділитися на тлі конкурентів, можна вибрати унікальні шрифти, що відображають характер та цінності компанії, а також цікаво обіграти текст, застосовуючи різні дизайнерські прийоми.
Символи. У сфері банкінгу активно використовують абстрактні елементи та геометричні форми, які уособлюють стабільність, успіх та зростання.
Популярні зображення замку, ключа, парасольки або знака нескінченності, оскільки відображають безпеку, захист прав клієнта та гарантію. А ще активно застосовуються силуети тварин та хижих птахів (леви, орли, бики) для демонстрації сили та авторитету.
Що стосується геометричних фігур, то часто використовуються квадрати, оскільки вони підкреслюють стабільність і надійність, кола – для відображення єдності та руху, криві лінії – як символ гнучкості та динаміки.
До зображення можна додати назву компанії. Це дозволить зробити логотип цікавішим, при цьому не «обтяжуючи» його.
Колірна гама. Найчастіше в лого банків використовують синій, зелений, жовтий, помаранчевий та чорний кольори. Вони викликають довіру, відбивають силу, дружелюбність та авторитет. Використовуються у фірмових знаках як автономно, так і у поєднанні з іншими відтінками.
Шрифт. Від шрифтового стилю залежить сприйняття знака загалом. Тому шрифт повинен привертати увагу, добре читатись та відповідати статусу установи.
Для фінансової сфери слід вибирати прості та суворі шрифтові стилі, що передають силу та надійність. Лінії можуть бути жирними та уривчастими, а ось від завитків краще відмовитися. Вигини та вінтажні елементи допустимі лише, якщо необхідно підкреслити відданість традиціям.
Анімовані елементи. Згідно з HubSpot, 54% споживачів вважають за краще бачити в каналах комунікації улюблених компаній більше відео. На YouTube анімована заставка виглядатиме органічніше, ніж статична, але таке рішення потребує стабільної роботи інтернету та високої швидкості. В іншому випадку картинка може зависнути у непривабливому вигляді.
При створенні лого брендингові агенції керуються формулою DEDRD: discover —> explore —> design —> refin —> define (виявити —> вивчити —> розробити —> удосконалити —> позначити). При цьому враховуються історія компанії, її архетипи, цільова аудиторія, головні конкуренти та функції, які має виконувати логотип.
Якщо ви шукаєте спеціаліста для розробки унікального логотипу банку, прямуйте до студії WeLoveBrands. Дизайнери вивчають особливості компанії, головних конкурентів та потреби цільової аудиторії, а потім на основі отриманих даних розробляють унікальний логотип для банку, який добре запам'ятовується та підвищує довіру.
Колір — перше, що помічає клієнт у логотипі. Дослідження показують, що відтінки впливають на прийняття рішень у 85% споживачів. Правильно підібрана колірна гама покращує візуальне сприйняття фірмового знака, викликає необхідні асоціації та спонукає до дії.
Для вибору кольору важливо розуміти психологію його впливу:
Синій заспокоює, створює атмосферу безпеки та довіри, налаштовує на співпрацю та роботу. Це найпоширеніший колір у лого банків.
Зелений символізує достаток, гармонію, свіжість, природну енергію та гроші. Він одночасно спонукає до дії та заспокоює. Чудово підходить для реклами фінансових організацій.
Червоний — уособлення енергії, сили та величі. Його застосовують, якщо потрібно схилити клієнтів до рішучих дій, оскільки створює ефект терміновості. У лого банків застосовується, як правило, у поєднанні з іншими кольорами, які врівноважують енергію відтінків червоного.
Жовтий — колір світу, радості та чистоти. У поєднанні з іншими відтінками викликає почуття довіри та відображає енергію. Застосовується в окремих елементах банківських логотипів.
Помаранчевий викликає позитивні емоції та відчуття затишку. Врівноважує властивості червоного кольору, надає логотипам енергію та ентузіазм.
Чорний асоціюється з розкішшю та авторитетом. Найчастіше використовується у написах та абревіатурах, а також у фірмових знаках авторитетних банків та установ з багаторічною історією.
Дизайнери активно використовують знання про вплив кольорів на споживача. Наприклад, зелений колір у логотипах американського TD Bank та українського «ПриватБанку» уособлює гроші, помаранчевий у лого ING Bank — енергію, силу та авторитет, а поєднання червоного та синього кольорів американського прапора у фірмовому знаку Bank of America викликає патріотичні почуття.
Що важливо розуміти, вибираючи колір лого? Знання впливу кольорів на свідомість аудиторії не є універсальними. Зокрема, відтінки, які стимулюють до дії, можуть відрізнятися в різних країнах.
При створенні логотипу важливо враховувати особливості діяльності компанії та очікування споживачів. Тоді ви отримаєте інформативний фірмовий знак, який викликатиме інтерес та довіру.
Щоб розробити іміджевий логотип, необхідно в його основу покласти цікаву ідею, а для реалізації задуманого використовувати не лише популярні дизайнерські рішення, а й нестандартні прийоми.
4 ідеї для створення лого, що запам'ятовується:
Геометрія. Це простий спосіб розробити статусний знак, що вселяє довіру. За допомогою таких форм, як квадрат та прямокутник, можна підкреслити стабільність, надійність та благополуччя банку. Такі логотипи виглядають лаконічно, але при цьому стильно і сучасно.
Стрілки та лінії. Додавання до назви компанії невеликої графіки робить логотип цікавішим та привабливішим. Символ не привертає увагу, а лише доповнює і посилює візуальний образ. За допомогою різних елементів можна підкреслити динаміку, зростання та безпеку.
Цікаве шрифтове рішення. Унікальні шрифти та обігравання тексту допоможуть створити відомий фірмовий знак. Такий прийом дозволить показати характер та сильні сторони бізнесу.
Несподівані образи. Використання зображення тварин хоч і привертає увагу, але не є свіжою ідеєю при створенні логотипів для банків та фінансових установ. Щоб зацікавити аудиторію та виділитися на тлі конкурентів, використовуйте незвичні для цієї сфери образи, а щоб розповісти історію та наголосити на традиціях, обирайте вінтажний стиль чи ретро. Тоді ви отримаєте оригінальний знак, який добре запам'ятовуватиметься.
Якщо ви не знаєте, які елементи краще використовувати під час створення логотипу, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери допоможуть визначитися з ідеєю та розроблять для вас ефективний візуальний образ.
Банки України створюють переважно текстові та комбіновані лого. Найчастіше в дизайні використовуються геометричні форми (квадрат, коло, лінії) та абстрактні символи, що викликають асоціації з надійністю, стабільністю та успіхом, але зустрічаються також цікаві образи (зірки, тварини та ін.).
Поширені відтінки – червоний, зелений, синій та чорний. Шрифти здебільшого суворі і без засічок, хоча іноді застосовуються шрифтові стилі із засічками та похилого накреслення.
У фірмових знаках європейських банків популярний символ чотирьох стилізованих зірок. Він асоціюється зі знаком Європейського Союзу, підкреслює енергію, динамічність, прагнення розвитку та відкритий характер установ. Часто використовують також зображення лева. Тварина підкреслює силу, авторитет та багатство.
Шрифти застосовують переважно жирні, без засічок. У логотипах переважають зелений, синій, чорний та помаранчевий кольори.
Підбір кольорів та зображень у логотипах фінансових установ США кличе до відчуття патріотизму. Також використовують символ чотирьох сторін світла та чотирьох стихій, який можна розцінювати як показник постійного грошового потоку. При цьому логотипи максимально лаконічні, на білому тлі та переважно текстові. Популярні кольори — синій та червоний.
Більшість логотипів азіатських фінансових установ виконані у стилі мінімалізм та мають глибоку символічність. Це можуть бути як текстові, так і комбіновані знаки.
Серед зображень часто зустрічаються символ нескінченності та гармонії, зірки, геометричні форми, зокрема коло, та елементи, що відображають особливості східної культури.
Найпопулярнішими відтінками є червоний, який уособлює прагнення вгору, життєву силу та активність, синій, що символізує спокій та стабільність, та чорний, що підкреслює статус та владу.
Простий логотип можна створити самостійно, використовуючи шаблони в інтернеті та спеціальні графічні редактори. Але головний їхній недолік — вам навряд чи вдасться отримати унікальний логотип і такий, що запам'ятовується.
Якщо ваша мета — виділитися серед конкурентів та підвищити довіру до компанії, зверніться до досвідчених дизайнерів. Замовити послугу можна:
У фрілансера. Хороший спеціаліст розробить логотип за відносно невисоку вартість (близько 1500 гривень). Однак важливо знайти кваліфікованого дизайнера, оскільки не всі фрілансери мають досвід у галузі розробки унікальних фірмових знаків, а також можуть порушувати терміни здачі роботи.
В дизайн-студії. У компанії створять логотип у узгоджені терміни. Часто над розробкою знаку працює команда спеціалістів. Дизайнери вивчають тренди, враховують потреби та очікування цільової аудиторії, аналізують конкурентів та знаходять сильні сторони бізнесу, щоб створити для вас ефективний логотип. Вартість послуги у дизайнерській студії чи брендинговому агентстві стартує від 4500 гривень.
Фахівці студії WeLoveBrands розроблять унікальний логотип для банку, який працюватиме на імідж компанії, формуючи образ стабільності та надійності.
Фірмові знаки у нашій студії створюються у 8 етапів! Ми не просто малюємо графіку – для кожного проекту розробляється концепція, щоб ви отримали логотип із змістом, такий, який відображатиме індивідуальність, привертатиме увагу та викликатиме довіру.
Вартість розробки лого для банку залежить від терміну виконання замовлення, його складності та кількості готових варіантів. Для детальної консультації та оформлення замовлення зателефонуйте нам або надішліть запит у чаті на сайті.