→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Лайн-Арт: у чому суть «лінійного» стилю?

123

Оцінили: 28

Зміст:
Розмір шрифту:

Лайн-Арт: у чому суть «лінійного» стилю?

Стиль Лайн-Арт не втрачає своєї популярності з 2018 року. Метод малювання моноширинною лінією при створенні логотипу використовують прогресивні бренди, хоча, як показує практика, він актуальний також і у зображенні геральдики. Лайн-арт – це штрихове мистецтво, яке почало розвиватися лише через 2 роки після появи, у 2020 році. Лінія, яка з'єднує текст та графічне зображення у єдине ціле. Просто, стильно та сучасно...

 

У чому суть стилю? Лайн-Арт розмежовує промальовування контуру та деталей за допомогою різної товщини ліній. У більшості випадків у цьому стилі використовують чорно-білу кольорову гаму, але не завжди. Що стосується тіней, колірних градієнтів та інших елементів, що обтяжують дизайн — тут вони відсутні. Лінія використовується як візуального вираження. Загалом роботою у стилі Лайн-Арт може стати будь-який ескіз, виконаний за допомогою олівця. Дизайн логотипу виглядає плоским, з чітким контуром і чимось схожий на дитячу розмальовку. Логотип, розроблений у цьому стилі, виглядає стильно та привабливо.

Історія

Цей стиль з'явився ще в 17 столітті в архітектурі та художній творчості. Трендом він став у 2018 році, ну а у 2020 році Лайн-Арт став абсолютним хітом вірним другом та партнером мінімалізму, незважаючи на те, що у реальному світі не існує жодних ліній навколо об'єкта. Завдяки використанню лінійних технік, логотипи стають «чистішими». Дивно, що російською мовою знайти назву цього стилю не вдалося, тому дизайнери використовують англійське слово. Для лінійного мистецтва (Лайн-Арт) логотипи стали найпопулярнішою ареною. У 2020 році кількість ефектів стала ще меншою, натомість прийшла правильна розстановка акцентів.

line-art
@TemplateZuu Designers

Сучасні логотипи несуть велику кількість інформації про колір, текстуру, освітленість та оклюзії. Лінійні малюнки дають нашій уяві лише контури. Але, незважаючи на це, їм вдається викликати яскраві, тривимірні враження, тому що вони використовують нейронні коди зору.

Особливості стилю Лайн-арт, для якого бізнесу їх можна використовувати?

Лінійний стиль може прикрасити логотип спортивного одягу, туристичної компанії чи рекламної агенції. Це простий за формою та змістом стиль дизайну, що чітко транслює повідомлення бренду, тому його можна сміливо назвати універсальним. Власник Logo Design London Мартін Крісті закликає прислухатися до минулого перед тим, як приступити до розробки логотипу в стилі Лайн-Арт. Якщо компанія-замовник хоче позиціонувати себе як бренд, який підтримує традиції, але і йде в ногу з часом, дизайнер при використанні лінійних технік створить емблему зі свіжими нотками футуристичних. Логотип, створений у цьому стилі, може однаково добре виглядати на вивісці магазину оригінальних кросівок та вуличного одягу, та на візитівках банку. Тільки різним буде підхід вибору кольорової гами та характеру ліній.

До речі про характер: на загальне сприйняття впливає характер ліній та контуру (замкнутий чи незамкнений). Лінії можуть бути: прямі, криві, вигнуті, з гострими кутами тощо. Вони також впливають на сприйняття графічного зображення, представляючи його суворим або навпаки повітряним, як у випадку зігнутими лініями.

Поради: шрифт, колір, типографіка

Колір збільшить впізнаваність бренду на 80%. Перед тим як вибрати кольори для контурного логотипу, постарайтеся описати Ваш бренд, як зробила це Аманда Джеймсон, власниця магазину жіночої білизни в Лос-Анджелесі. Вона використовувала слова: привітний, чудовий, освіжаючий, справжній, теплий. При створенні палітри кольорів дизайнер розробляючий логотип використовував кольори, які відмінно поєднуються з характеристикою бренду:

line-art

Персиково-рожевий - привітний,

М'які синьо-зелені відтінки - чудово освіжають,

Коричневий колір - затишний та теплий.

Що стосується стилю Лайн-Арт, то тут рекомендовано використовувати не більше двох кольорів (якщо логотип кольоровий). В основному дизайнери у 2020 році дотримуються чорно-білої кольорової гами, якщо створюють логотипи у цьому стилі. У 2018 році "кудлата", "не впевнена" лінія була ознакою недосвідченості розробника, то через 2 роки цю техніку визнали "живою". Використовуючи техніку штрихування або так званого “точкування”, можна передати тіні, але цього року в тренді плоский Лайн-Арт.

Який шрифт гармонійний у контурному логотипі?

Група шрифтів Serif з перпендикулярним штрихом наприкінці кожної лінії дозволяє транслювати бренду: традиції, комфорт і надійність. Як правило, розробники використовують її у Лайн-Арт емблемах. Display в інших стилях використовують рідко, у Лайн-Арт ця група шрифтів гармонійна, вона транслює: дружелюбність, унікальність та експресію. Для того щоб розповісти про прогресивність, рішучість та елегантність, варто розглянути групу Modern зокрема шрифт Futura.

line-artline-artline-artline-art

Лайн-Арт у графічному дизайні та ілюстраціях

Контурний малюнок відмінно підходить для передачі концепцій різної складності завдяки своїм ненав'язливим, чистим і елегантним лініям. Незважаючи на те, що ми регулярно чуємо про те, що Лайн-Арт цього року втратив свої позиції у фотографії, графічний дизайн та ілюстрації, схоже, це не турбує. Завдяки різноманітності текстур, інструментів та пензлів Лайн-Арт у роботах ілюстраторів, схоже, набув нового дихання. Він не використовує ефектів глибини та об'єму (хоча при необхідності, як уже писалося вище, можна використовувати точкування та інші техніки). Цей стиль повертає дизайнера до основ графіки: яскраві кольори та найпростіші форми. Більшість ілюстрацій виконано у двох-трьох кольорах, але, як відомо, правила в дизайні існують для того, щоб їх порушувати, тому останнім часом все частіше можна зустріти ілюстрації виконані в 5 і більше кольорах.

line-art

Лайн-Арт в айдентиці: логотип та фірмовий стиль

То чому ж Лайн-Арт завоював схвалення та захоплення? Айдентика в контурному стилі проста, ефективна та легка для сприйняття. Цей стиль – боротьба зі скевоморфізмом (передача реального вигляду об'єкта). Завдяки своїй формі та концепції кожен елемент цього стилю був спрощений. Сьогодні надлишок кольорів, шуму та інформації втомлює цільову аудиторію, тому айдентика в стилі Лайн-Арт цілком може стати для споживача острівцем спокою та простоти. Є 4 принципи дизайну фірмового стилю або айдентики, розробленої в стилі Лайн-Арт:

 

line-art Немає зайвих ефектів (тіні, об'єм тощо);


line-art Використовуються лише прості елементи;


line-art Шрифти у стилі мінімалізму;


line-art Чиста кольорова гама (немає градієнта).

 

Лайн-Арт в упаковці товарів

На підставі дослідження маркетологів у 2020 році можна сміливо стверджувати, що упаковка товарів підвищує продажі. Ви впевнені, що Ваша продукція найкраща? Без правильної подачі цієї інформації Вашим потенційним клієнтам існує ризик того, що про це ніхто не дізнається. Але дизайн упаковки в стилі Лайн-Арт потребує ретельного опрацювання. Тому не варто використовувати занадто тонких ліній, тому що є ризик того, що упаковка не буде читаною на відстані, отже, дизайн буде нечітким. У тому випадку, якщо компанія-замовник хоче відрізнятися від конкурентів витонченим та неповторним фірмовим стилем, Лайн-Арт стане чудовим вибором. Але варто розуміти: достатньо одного непроробленого елемента та дизайн упаковки виглядатиме непрофесійно.

line-art
@ Stepan Solodkov

Лайн-Арт у веб- та smm-дизайні

Як оформити сторінку в соціальних мережах чи сайт компанії та не виглядати мамонтом? Перед маркетологами, дизайнерами та smm-менеджерами стоїть нелегке завдання: вибрати унікальний стиль, який правильно подає інформацію, та не відволікає увагу споживача інфошумом. Стиль Лайн-Арт у веб- та smm-дизайні вважається user-friendly, тому що всі акценти переміщені на контент, не даючи шансу розсіювати увагу споживача на сторонні елементи сторінки. Ось 3 переваги на користь вибору цього стилю:

  • Візуальні ефекти сторінки не використовуються максимально, і завдяки цьому швидкість завантаження сторінки сайту буде швидше.

  • Лаконічна структура виводить на перший план друкарню сторінки

  • Дизайн у стилі Лайн-Арт простий та незабутній.

line-art
Icons set @ Anastasiia Osypova
line-art
Carsharing service @ Alex Galin @ Maria Gusakovich @ Business Story

Приклади Лайн-Арт в Україні та СНД

Запорізька Січ

Запорізька Січ для реклами кінного театру та історичного міні-містечка, де відтворено побут і життя українських козаків на річці Дніпро, розробила логотип у стилі Лайн-Арт із безліччю дрібних елементів. Дизайнер використовував сіро-білу кольорову гаму, яка зробила ілюстрації сміливими та незабутніми.

line-art

Туристичний логотип міста Рівне (Україна)

Місто Рівне (Західна Україна) для залучення туристів розробило логотип у стилі Лайн – Арт. До речі Це один із випадків, де була використана техніка «кудлатої лінії», яка буквально 2 роки тому вважалася ознакою недосвідченості розробника. На логотипі зображені три найбільш відвідувані туристами місця: Тунель кохання, Дубенський та Острозький замки. Логотип буде представлено на Варшавській виставці логотипів у жовтні.

line-art

Компанія «Fishmater»

Компанія Fishmater, що пропонує снасті та обладнання для риболовлі в онлайн-магазині також порадувала гідним логотипом у стилі Лайн-Арт. При створенні логотипу, розробник використовував на білому тлі, синій, блакитний та сірий кольори. У цьому випадку наявність більше 2 кольорів у цьому стилі виглядає гармонійно.

line-art

Приклади у світі

Клуб «Нічний океан»

Розробник логотипу нічного клубу вирішив не виходити за рамки класики стилю Лайн-Арт, тому сьогодні на танцпол відвідувачі можуть бачити логотип, виконаний у чорно-білому стилі. Враховуючи погане освітлення, логотип був розроблений без тонких ліній та візуальних ефектів.

line-art

Новий логотип Audi

Компанія має намір зробити ребрендинг. Легендарна торгова марка презентувала новий логотип, виконаний у стилі Лайн-Арт. Для автомобільного концерну використання монохромного чорно-білого логотипу є органічним. Два кільця з'єднаних разом демонструють: командну роботу, авторитарність, силу та харизму.

line-art

Компанія «Versace»

Відома випуском ексклюзивного одягу та парфумів італійська компанія, з простою, можна навіть сказати схематичною емблемою у стилі Лайн-Арт. Медуза Горгона в одну мить перетворюється з монстра на красиву жінку, яка полонила уяву модельєра. Єдиний елемент, який змінив дизайнер у логотипі – замінив змієподібне волосся Горгони, на прекрасні, золотисті людські кучері.

line-art

Де замовити айдентику у стилі Лайн-Арт?

Звички, характер, зовнішність та стиль – складові унікальної особистості. Айдентика також є одним із інгредієнтів, які можуть виділити Вашу компанію на фоні конкурентів. Лінійний стиль дає можливість «вийти за межі» звичних кольорів та реалістичних зображень. Для того, щоб розробити айдентику в стилі Лайн-Арт, необхідна участь фахівців та експертів різного профілю в брендинговому агентстві. Реалізація 5 основних етапів можлива лише завдяки спільним зусиллям.

1. Скласти т.зв. та заповнити бриф

2. Проаналізувати всі вихідні дані: дослідження ринку споживачів, бренду та конкуренції

3. Розробити перелік критеріїв, яким має відповідати айдентика та складові її елементи.

4. Робота над логотипом у стилі Лайн-Арт: пошук ідей, презентація кінцевого результату

5. Розробка елементів фірмового стилю

Вартість розробки айдентики бренду залежить від вибору розробника, обсягу роботи, кількості правок та дедлайну. Існує 2 варіанти розробки: брендингова агенція та спеціаліст працюючий віддалено. Над створенням айдентики бренду в агенції працює команда фахівців: маркетолог, бренд-менеджер, контент-менеджер та дизайнери. Тому, незважаючи на рекламу Google, розробка айдентики однією людиною – нездійсненне завдання. Для того, щоб отримати консультацію нашого бренд-менеджера та дізнатися про вартість розробки айдентики в стилі Лайн-Арт, можна використовувати чат-бот або зв'язатися з нами за телефонами вказаними в контактах .

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 28

Середня оцінка 4.4 / 5