→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Контрастний стиль – можливість запам’ятатися з першого погляду

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Контрастний стиль – можливість запам’ятатися з першого погляду

Елементи та принципи дизайну мають вирішальне значення для успіху графічного дизайнера. А оскільки контраст є одним із таких важливих принципів, а контрастність як стиль — це набагато більше, ніж чорне та біле, велике та маленьке, цікаво розглянути цю тему докладніше.

 

Суть контрастного стилю, його типи та переваги

Ви не замислювалися, чому нашим очам подобається дивитися на контрастні зображення? Відповідь очевидна: вони виглядають захоплююче і естетично. Для посилення такого ефекту контрастні елементи розміщують поруч один з одним.

У дизайні виділяють такі типи контрастів :

# 1 Яскраві кольори . Найпростіший приклад колірного розмаїття - використання чорного та білого кольорів. Але для контрастності у ширшому розумінні характерні також поєднання яскравих насичених кольорів, що не належать до нейтральної гами.

contrast-style

# 2 Розміри . Ще один спосіб домогтися привернути увагу до дизайну - змінити в макеті розміри найбільш значущих його елементів (зробити їх більше, ніж інші).

# 3 Форми . Дизайнерським елементам надають форму геометричних фігур або розміщують їх у різні за формою блоки. У такій композиції важливо дотримуватися балансу і не виділяти елементи без потреби.

# 4 Композиція . Суть цього в тому, що елементи розташовуються з інтервалами з-поміж них. Наявність освіченого білого простору привертає увагу користувачів.

# 5 Друкарня . У статтях та інших типах текстового контенту можна створити контраст за допомогою друкарні, виділяючи посилання, назви сайтів та іншу важливу інформацію. Крім виділення написань можна використовувати різні шрифти або написи різних розмірів.

# 6 Текстури . У цьому випадку контраст між блоками на макеті створюється за допомогою різних текстур та патернів. При цьому можливі різні варіанти: поділ робочого простору на кілька частин та використання патерну в одній із них, використання текстур як фону для об'єктів.

# 7 Креативні елементи . у тому ролі можуть виступати незвичайні ілюстрації, цікаві форми, спливаючі вікна, анімація та інших.

contrast-style

Переваги контрастних поєднань у дизайні :

 

contrast-style привертають увагу з допомогою створення фокусу чи точки, до якої притягується погляд;

 

contrast-style створюють відчуття балансу та гармонії;

 

contrast-style полегшують сприйняття контенту та навігацію сайтом;

 

contrast-style покращують запам'ятовування ресурсу та впізнаваність бренду.

 

Історія виникнення контрастного стилю

Висококонтрастні колірні рішення у поєднанні з яскравими неоновими відтінками користувалися популярністю ще у 1960-х та 1980-х роках.

У 2017 році використання у дизайні контрастних поєднань знову стало затребуваним. Причому це не обов'язково пов'язане з тотальним ребрендингом фірмового стилю компаній: щоб виділитися серед конкурентів, деяким достатньо лише внести у свій візуальний образ колірний акцент і тим самим відійти від невиразних нейтральних тонів (сірих, чорних, білих, бежевих).

Особливості контрастного стилю, для якого бізнесу можна використовувати

При розробці дизайну у контрастному стилі зазвичай вибирається тло світлих відтінків. Але в окремих випадках для посилення сприйняття ефективності продукту або послуги більш слушним варіантом є використання темного фону.

Щоб звернути увагу на об'єкт, крім кольору дизайнери можуть використовувати багато білого простору .

Що стосується друкарні , то тут важливо дотримуватися наступних принципів:

  • використовувати на макеті трохи більше 2-3 шрифтів;

  • не застосовувати шрифти, що не відповідають загальній стилістиці дизайну;

  • дотримуватися міжрядкового інтервалу, розділяти текст абзацами та ін.

Колірні контрасти знаходять застосування у фешн та музичній індустрії, зокрема, у фотографії, а також у дизайні одягу та аксесуарів, афіш та постерів сольних виконавців та груп, обкладинок альбомів, логотипів студій звукозапису, фірмової продукції. Також контрастний стиль підходить для дизайну фірмового стилю спортивної сфери.

А ось для дизайну інтер'єрів контрастний стиль – не найкращий варіант: ультра контрастні кольори не створюють відчуття затишку, і перебувати у такому інтер'єрі буде некомфортно.

Основні моменти та поради щодо використання контрастного стилю

Щоб скласти контрастні колірні пари , використовують колірне коло, на якому вибирають розташовані один навпроти одного кольори. Наприклад, зелений та червоний, фіолетовий та жовтий, синій та помаранчевий. Задіяння таких кольорів при розробці дизайну дозволяє створити насичену, динамічну, сильну та енергійну за характером композицію.

Як контрастний до чорного можна вибирати будь-який пастельний або неоновий колір, а також будь-який насичений чистий відтінок.

contrast-style

Залежно від того, в яких композиціях використовуються високі контрасти (у поєднанні з мінімальним дизайном або в складних композиціях), вони можуть справляти різне враження. Якщо ви хочете додати колір до фірмового стилю своєї компанії, то при його розробці радимо використовувати мінімалістичний підхід.

Контрастний стиль у графічному дизайні та ілюстраціях

У графічному дизайні художники використовують контраст для створення сильного фокусу та візуального балансу. Цей прийом поширений живопису, скульптурі і навіть архітектурі.

Цей стиль знаходить застосування в таких популярних напрямках графічного дизайну, як поп-арт, футуризм, американський кітч, авангард, матеріальний дизайн. Саме з останнього бере свій початок тенденція використання високих контрастів дизайнерами по всьому світу.

contrast-style
@Anantha Nadamel

Висококонтрастні поєднання набули поширення при створенні дизайну з абстрактних фігур або максимально спрощених об'єктів. Найяскравіші контрасти можна побачити у дизайні постерів, які призначені для привернення уваги та заклику до дії.

Контрастний стиль в айдентиці: логотип та фірмовий стиль

Перш ніж вибрати палітру кольорів для логотипу, потрібно проаналізувати ідею самого бренду. В іншому випадку дуже складно зробити правильний вибір, заснований на психології кольору.

Якщо йдеться про фірмові знаки брендів, то тут світлі елементи добре виглядають на темних текстурах — це можна назвати не лише контрастом кольору, а й контрастом «матеріалів».

contrast-style
@ Przemek Bizon
@ Agata Lobaczuk

За динамічність контрастів їх часто використовують під час створення логотипів та фірмової стилістики спортивних команд, звукозаписних компаній тощо.

Контрастний стиль в упаковці товарів

Основне призначення дизайну упаковки - розповісти споживачеві якнайбільше про продукт, який в ній знаходиться. Бляклий та непоказний дизайн навряд чи приверне увагу потенційного споживача товару. А ось оформлення в контрастних кольорах чудово справляється з цим завданням.

contrast-style
@ Lapin Art ~ Vivian Sakahara

Динамічні контрасти можна зустріти у дизайні упаковок спортивного харчування, енергетичних напоїв та інших товарів, що асоціюються з рухом та драйвом.

Контрастний стиль у веб- та smm-дизайні

На сайтах контрастні кольори використовують для того, щоб звернути увагу на так звані якірні елементи: або на об'єкти (зображення продукту, назву, меню), або на заклики до дії (підписатися на розсилку, оформити замовлення, залишити контакти для зв'язку у спеціальній формі) . У другому випадку стоїть завдання ще й спонукати користувачів до здійснення цільової дії. При цьому важливо знайти такий колір, який забезпечує не лише максимальний контраст, а й достатню різницю між змістом і тлом.

Але слід мати на увазі, що ультра контрастні кольори не завжди підходять для розробки веб-дизайну сайтів та мобільних додатків. Причина в тому, що через сильний контраст і часто надмірну кількість дрібних деталей ока відчувають додаткове навантаження, і у користувачів на підсвідомому рівні виникає бажання якнайшвидше піти з вашого сайту.

Якщо на вашому сайті маються на увазі довгі написи, горизонтальне або вертикальне меню, форми та інші елементи, можна використовувати такий тип контрасту, як композиція. Один із підходящих способів розміщення якірних елементів у цьому випадку — на всі боки.

А на сайтах із чітко вираженим фірмовим стилем та патернами як частиною айдентики дизайнери часто практикують виділення блоків серед інших елементів на контрасті.

Приклади використання контрастного стилю в Україні

Для українських дизайнерів контрастність була і залишається актуальним прийомом, яким вони користуються під час створення дизайну дизайну логотипів, в онлайн-рекламі та друку, веб-дизайні, зовнішній та внутрішній рекламі.

contrast-style

За допомогою контрастів вдається ефектно виділити важливі елементи та інформацію дизайн-проектів (банери з акціями та знижками, зображення товарів, текстовий контент про компанію, умови покупки та ін.), створити стильні макети та таким чином зацікавити користувачів незвичайними деталями.

Приклади використання контрастного стилю у світі

У різних країнах багато хто з дизайнерів, які грамотно використовують контрасти, є авторами крутих і запам'ятовуються логотипів і сайтів, які виграшно виглядають у порівнянні з фірмовими знаками та інтернет-майданчиками конкурентів.

Один із найяскравіших прикладів — логотип у синьому та жовто-оранжевому кольорах американської транснаціональної компанії VISA, яка надає послуги з проведення платіжних операцій. Синій асоціюється з довірою та лояльністю, а жовтий викликає позитив, що багато в чому забезпечило бренду всесвітню популярність.

contrast-style

Також варто згадати про логотип у зеленому та червоному кольорах безалкогольного сильногазованого напою Mountain Dew від американської компанії-виробника PepsiCo. Зелений вказує на зв'язок бренду із природою, а червоний привертає увагу до центру фірмового знака.

Мережа ресторанів швидкого обслуговування Subway застосовує контрастність в оформленні своїх вивісків, розміщуючи біло-жовті шрифтові зображення на темно-зеленому тлі. А відомий міжнародний готельний бренд Hilton/F&B використовує контрастні кольори у своїх брошурах для того, щоб виділити не лише картинки, а й текст.

contrast-style

Починаючи з 2019-го року, використання динамічних контрастних поєднань набуває все більшої популярності по всьому світу, витісняючи традиційні комбінації на основі спокійних відтінків.

Розробка дизайну в контрастному стилі: де замовити та за якою ціною

Важливий нюанс: щоб вміти грамотно підбирати контрастні кольори, дизайнер повинен мати високий рівень професіоналізму.

Ви маєте вибір, чиїми послугами скористатися:

  1. Дизайнера-фрілансера - у цьому випадку ви можете як заощадити свій бюджет і отримати якісно виконану роботу, якщо знайдете справжнього професіонала, так і даремно витратити свої гроші, якщо вам потрапить недобросовісний виконавець, який затягне терміни та/або надасть вам низькопробний результат. 

Середні ціни, які пропонують фрілансери на послуги розробки дизайну в контрастному стилі, в залежності від складності та обсягу роботи становлять: від 500 грн — упаковка, від 1 500 грн — логотип, 2 500 грн — сайт.

  1. Фахівця веб-студії — це той варіант, коли більш висока вартість за продуманий дизайн, що запам'ятовується, компенсується відсутністю ризиків, що тягнуть за собою неотримання бажаного результату у встановлений договором термін.

Розцінки на послуги створення контрастного дизайну в спеціалізованих компаніях також варіюються в залежності від характеру та особливостей роботи: від $20 – поліграфія, від $130 – фірмовий стиль, від $150 – логотип.

Якщо ви цінуєте відповідальний та професійний підхід до роботи, і за її підсумками хочете отримати оригінальний дизайн у контрастному стилі, звертайтесь до WeLoveBrands. Замовлення можна оформити по телефону або через наш онлайн-чат.

 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5